En de Augustusbus rijdt verder deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Meurning!!

Milla ik dan je teen maar vast :p

Cin jij ook succes bij echo gyn, duimmm

Pix, lekker vakantie!!!!

Ppver, blijf ook duimen voor jou meid, hoop het so!!!!

Pip hoest met jou?

Jep heb fiets gekocht! fietsssss
    Nu vandaag effe op zoek naar zitje en scherm en tas enzo.

2. natjes

natjes Niet meer actief

@lieve milla: succes meis!!!
    @pix: fijne vakantieeeee!!!!
    @ppver: je maakt het toch wel beetje spannend met je nod hoor!!zou het dan....?
    @testvraag: DINSDAG! EN NEE NIET EERDER!! Heb koopverbod van natjesman, dus ook voor testjes...:D

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Houdt mila's voet vast!!!

4. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    #2944 Remmar, 20 aug 2010
    Laatst bewerkt: 20 aug 2010

Schopt zuurtje van de hele hand van Milla, rijkt haar een vinder aan en pakt zelf de andere vast ;) :)

5. natjes

natjes Niet meer actief

*pakt het haar dan maar vast van Milla*

(heb ik tenminste iets vast :D)

6. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hee meiden..

Zo dat was raar daar, lag ik daar had ik opeens het gevoel dat er overal aan me getrokken werd, zelfs aan mijn haar en mijn ringvinger.. :D

Echt super lief dat jullie zo met me mee geleefd hebben! En eht is goed gegaan. He deed wel zeerder dan ik had verwacht, maar ze hadden ook weinig medicatie gegeven. Vond het goed te doen. En daarna ben je ook weer veel eerder op de been.

De oogst was 6 eicellen uit 6 follikels, dus we zijn heel tevreden! Nu wachten tot we weten of er bevruchtingen zijn, zondag worden we gebeld over of en wanneer er maandag een terugplaatsing is. Spannend dus nog even! Maar ben blij dat de punctie erop zit!

@gaby: hele dikke kus meis.. poeh... had ik niet verwacht!! Sterkte met alles..

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    super milla
    nu hopen en duimen we voor veel en goede bevruchtingen

maandag tp
    wordt wel heel spannend
    heb je in het weekend wel genoeg afleiding voor de zenuwen

8. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    breekt even in...

@gabbel schrik een beetje van je berichtje.. Hele dikke knuffel meis zal vast geen makkelijke beslissing zijn geweest!!

@pippa wat super 5e kindje onderweg :) Gefeliciteerd!!

@milla ik zal voor bevruchte eitjes duimen!!!

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ gaab: oh gut meis, vergeet ik jou helemaal! Sorry!! Dikke knuff.... :( wat een rotberichten zeg!!

@ milla: jeuj, 6!! ik ben benieuwd!! dus nu allemaal duimen op 6 mooie creaties?!?! Dikke knuff!!

@ nai: inbreken?! inbreken?! u mag ook wel zomaar naar binnen komen lopen hoor!
    Hoe is het??

10. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Oh, mag ik ff gillen!?

MIJN VRIENDINNETJE IS VANNACHT BEVALLEN!!! :D :)

HOERAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nai waarom inbreken, je hebt toch nog wel de sleutel van de bus

rem gefeli voor je dinnetje
    wat is het geworden? zoon of dochter? en de naam?

12. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Nai: Wat nou inbreken!?! Jij bent toch gewoon busmeisje, kom maar gewoon weer op je vaste plekje zitten. En als je er dan toch bent, hoe is het?

@Milla: 6 is een mooie opbrengst, nu afwachten tot zondag dus. Enig idee hoe laat ze gaan bellen? Zes bevruchtingen zou mooi zijn hè? (En statistisch lekker helemaal niet representatief maar sinds wanneer doen we daaraan mee hier. lekker puh!)
    Ik duim als een gek voor je!

@Remmie: Gefeliciteerd met vriendinne-baby, binnenkort lekker baby-snuffelen? ;)

@Echo: WAUW!
    De eerste keer een uitwendige echo, dat was sowieso al een belevenis, haha. Maarrrr, dan beebje :D Lag heel schattig met handje naast 't hoofd en begon toen te bewegen. BIZAR gewoon, wat een idioot idee. Toen zette de gyn nog even het geluid aan om naar het hartje te luisteren...
    Zit al de hele middag te stuiteren, zo geweldig gewoon.
    Helaas pas op 29 oktober terug voor 20 weken echo/screening, maar we hebben al besloten om voor over een paar weken een pretecho te regelen.
    Ook direct bloed laten prikken voor combinatie test (nekplooi was prima). Vrijdag de uitslag.
    Oh ja: qua groei zat beeb op 11w6d. Da's heel mooi voor op het briefje voor m'n werk (denk ik?) maar zelf houd ik nog maar even 11w2d aan...

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Wauw milla, wat een goeie oogst! De duimen draaien voor hele mooie goeie stevige bevruchtingen :D

Cin: wat prachtig hé, dat er nu al een compleet baby'tje in je zit :D :D Hopelijk veel foto's?! Wat jammer dat je pas weer bij de 20 weken mag, maar inderdaad gewoon lekker pretecho'en hoor :D

Remmie: gefeliciteerd met vriendinbeeb :D

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hoihoi!

weer terug van vakantie!
    Later meer reactie van mijn kant,
    we hebben in echt genoten, het was heerlijk!

15. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Leo: Welkom terug!

@Fem: Eén foto maar! Niet eens aan gedacht om er meer te vragen. Weet ook niet wat normaal is?
    Ik dacht ook dat ik om de 4 weken terug zou moeten naar gyn, ook niet dus :(

@Miranke: Als je dit leest: 't is tijd voor een update :) (En dan hoop ik stiekem dat je daar te druk voor bent wegens goed nieuws ;))

16. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Milla....wat fijn...6 eitjes!! Wat geweldig zeg! Dit worden wel hele spannende dagen voor jullie!

Bow; wat een mooie fiets! *kwijl*:D

Rem; gefeliciteerd met beebje van vriendinnetje!

Cin; wat klink jij blij :).....wat gaaf dat de echo zo mooi was! Nu idd nog poosje wachten op 20 weken echo.....gaat snel zat hoor :p

Nai; hai liefie.....hoe is het?

Leo; fijne vakantie gehad?! Fijn!

Zo...heb ik ff pijn in mijn rug....net de winkel even opnieuw ingedeeld. Het is weer helemaal leuk! Vanavond lekker rustig aan, want morgen om 20.00 uur moet de eerste al op het voetbalveld staan.

Tot later!

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    cin vind het raar dat je niet om de 4weken naar de gyn moet
    dat is in België normaal de gang van zaken
    op het einde is dat zelfs om de 3 en daarna om de 2 weken

leo welkom thuis

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik meld me ook even af voor het weekend
    morgen naar viersel onze 2de x 6de huwelijksverjaardag vieren
    dan in de late namiddag rijden we door naar mijn schoonouders en blijven daar slapen
    zondag gaan we een wandeltocht van een 6tal km doen met tussenin enkele haltes met lekkere hapjes (allé ik hoop toch dat ze lekker zijn)

19. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @zuur: ik vind het ook raar, las overal dat het om de 4 weken zou zijn. Maar goed, blijkbaar niet in Leuven. (Of misschien is het veranderd?)

@Bow: Mooie fiets! En direct maar twee zitjes kopen zeker? ;)

@huis: Huurcontract is getekend! Hele lieve vriendelijke mensen, zwaar gelovig volgens mij en een huis vol kinderen, minstens 8! Dan moet jij nog even door Pip!

@Blij klinken: Jaaaaaa, maar ik bén ook blij. Vond het echt heel erg mooi, helaas is echofoto niet echt geweldig, maar zal 'm dit weekend wel even scannen

Jullie krijgen allemaal een dikke bruidssmak van Klingel, die ligt met d'r getrouwde zwangere lijf aan het zwembad :)

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    cin ik zou toch nog maar eens navraag doen in Leuven hoe dat zit met het aantal weken
    dat ze niet iedere keer een echo doen is normaal maar ontrole om de 4weken zou toch moeten
    al was het maar alleen op het ontroleren van eiwitten, suikers en een blaasontsteking in een plasje

Deel Deze Pagina