@milla: woowww mooooiiii 6 eitjes geoogst! En nu hopen en duimen voor een succesvolle tp komende maandag! @zuur: veel plezier dit weekend! @cin: ben erg benieuwd naar de echoooooo! @hier: gaap! En natjesman op de fiets weggestuurd om zak chips te halen, had ik nou echt zin in
@leo: fijne vakantie gehad? Vroeg me vandaag nog af of je nog zo veel last van keel hebt? @female: nog iets van schoonmaakster gehoord? @pip: mogen we al juichen?
zwangere dozen ga eens piesen over staafjes (en dan heb ik het tegen natjes en pip) ik zou er hier nog wel een paar bij willen zetten
Heb vluchtig even wat bijgelezen, morgen echt maar nu even kort: @ Gab, ik schrik wel van je bericht! Onwijs dikke knuffel voor jou! @ Milla, fijn dat punctie geweest is en nu op naar terugplaatsing! Ik duim voor jullie! @ Cin, super van goede echo! Ik ben helemaal blij voor jullie, ook vanwege huis! @Pip, spannenddddddddddddddddd! Ik gil al zachtjes hoor! hihi. @natjes, ook spannendddddddd!
zeg dames, zoals eerder gezegd heb ik een algeheel koopverbod! Dinsdag pas test piesen welke ik maandag koop! Na een hele zak hamkaas chips krijg je toch wel spijt hoor! Ha ha ha
meiden ik sluit af voor vandaag en het weekend misschien spiek ik nog wel even mee via mobieltje en anders tot maandag slaap lekker iedereen
So...'k zit lekker even bij te lezen met een zakkie chips....had ik opeens zo'n trek in . Natjes; het algehele koopverbod was niet van toepassing op ham/kaas chips? Cin; jammer dat de echofoto niet zo mooi is.....hopelijk straks met 20 weken wel een mooie reportage! Enne...8 kindjes...wauw! Dat zit er hier niet in hoor ! @ juichen; graag dames....maar wel bij een duidelijke streep . Morgen haal ik nog 1 keer 2v5 bij kv en dan doe ik zondagmorgen nog een testje......als het een mooie streep is zijn jullie de 2e die het horen Cin; geef zwangere zonklingel een dikke smak terug als je haar spreekt/smst! Trusten!
Geen kater van de hamkaas natjes? @pip: ik geef het door!!! Hier lekker een weekendje thuis, even naar de ikea zo
Goeiemiddag! Wat een supernieuws zeg.....Sanne naar huis! Wat geweldig!! Vanmorgen testjes gehaald.....en natuurlijk kon ik mezelf niet beheersen, zie resultaat hieronder; Lijkt me duidelijk genoeg voor een gilletje .... Ik ben blij en bang tegelijk
GIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!! WOUW!!! Nou jemig zeg pip, als dat geen streep is, weet ik ut ook niet meer hoor!!! JEUJ!! U bent gewoon zwanger!!! Waarom bang?!?! *stuiter de stuiter*