nope. Ik heb een droomslaapbaby Behalve als ze ziek is, maar verder leg ik 'r neer - zeg welterusten en ga naar beneden. Als ik zelf ga slapen stop ik d'r nog een keer toe (leg haar recht, want de houdingen waar zij in kan slapen zijn onwerkelijk! ) en hoor ik haar pas weer de volgende ochtend (na het douchen).
Haaaai meisjes, Hier weer gezellig dagje gehad.Had kraamfeest van vriendin. Was erg gezellig met al die kids bij elkaar. Ben heel hard uitgelachen door zoontje van vriendin. Mormel is 4 maar ik werd aangekleed door de dochters van vriendin. Kreeg koksmuts op en een of ander wit kleedje om. En toen kwam hij binnen en zag het en hij moest zo hard lachen. Echt geweldig!!! En wij allemaal lachen omdat hij zo moest lachen. Heeerlijk middagje Pip gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Voel je al wat? Milla wat super zeg 5 van de 6 is goeie score!!! Cin, heb echo ook even bekeken maar zoals ik al zei, ik dacht dus eerst hoofdje links maar kweet ook niet zeker. Fem, ahhh wat zielig he, gek eigenlijk he, maar aan andere kant dat was natuurlijk haar veilige kamertje. Nu moet nieuwe kamer nog zo gaan voelen. Milk, lekker zeg weekje weg. Gaat het goed? Ppver heel veel succes morgen! Natjes, woeii nu al 4 dagen, werk je nu 2 of 3 dan? Leo, was gezellig je paps en mams weer te zien na vak? En foto album goed idee, ik kreeg laatst mailtje om foto's afte laten drukken voor 5 cent per foto vond ik ook niet duur dus ik moet er ook nodig eens naar kijken.
@CIn; heb je in België niet veel pretecho bureaus dan? Maar duidelijke echofoto of niet... er groeit gewoon een fantastisch minimensje in je!!! @milk: autsjjj van teen! @fem: aaahhh nikita dus een beetje wennen in nieuwe kamertje... OOk nieuw kleurtje op muren enzo of dat niet? @pip: en heb je een fijne verjaardag (gehad)? @leo: spannend eind eptember hoor! @hier: net pc gecrasht...virus erop.. AAAHHH!!! Gelukkig kon natjesman hem nog in de veilige modus zetten en snel al mijn foto's van kleine man op externe harde schijf zetten... Was al bang om alles kwijt te zijn!! Morgen werken en onderhandelingen...ben benieuwd! EN uiteraard na werk even testjes kopen...het is bijna dinsdag! Whoeehooee!
@bow: werkte voorheen 3 dagen. Komt dus weer 1 dag bij, net als voor de zwangerschap! En leuk dat kraamfeestje geslaagd was. EN heeeerlijk het die (vaak ongezouten) meningen en acties van kleuters en kinderen!
Natjes: wat goed dat je meteen foto's hebt kunnen redden! Af en toe dvdtje branden hoor, als back-up Nee, geen nieuwe kleurtjes op de muur, hetgeen er gewoon al zat. Maar, wel anders dan haar 'oude' kamertje. Bow: hahaha...leuk zo'n ventje wat helemaal in een deuk ligt
@backup: we hebben een externe harde schijf...Alleen heb ik de stomme gewoonte omfoto;s alleen op oc te zetten ipv direct op die externe schijf... Maar goed de foto;s zijn gered. Helaas niet het Albelli fotoalbum wat ik aan het maken was van de kleine man... Was bij 10 maanden en ongeveer 100 pagina;s Maar goed weer een leuk projectje voor als ik tijd over heb ofzo..
Wat zonde natjes dat je dat kwijt bent! Daar gaat altijd een hoop tijd in zitten. Ik heb net 't weekend alle foto's van oude laptop op nieuwe laptop gezet. Wil ook nog een fotoboek maken of ik laat er een hele zooi afdrukken. Ben er nog niet over uit. Fotoboek ben je wel in 1x klaar maar ouderwets album heeft ook nog wel weer wat.
goede avond meiden weekendje was leuk, enkel een dip gehad vandaag toen ik schoonzus met buik zag vandaag maargoed, ik had haar gezegd dat ik voor haar misschien wel wat raar kon overkomen maar ze begreep wel dat het voor mij moeilijk was om na die 2jaar nog niet zwanger te zijn en zij dan wel pippa gefeli met verjaardag en met zwangerschap cin ik zie toch wel duidelijk op de echo dat beebje met hoofdje links ligt, rugje boven pretecho: ik weet alleen van lezen dat er eentje in Lommel ligt een andere zou ik niet weten waar verder weet ik het niet meer
Goeeeeeedemorgen!!!! Hoe is het met alle meisjes? Wat een p*****pweer he! Bah! Naja lekker werken vandaag en morgen... 8)
Goeiemorgen meisjes, Ppver; succes vandaag!! Natjes; Succes met de onderhandelingen, hopelijk worden jullie het eens! Nog geen rood gespot?! Spannend!! Virus in computer...ieuwww, gelukkig zijn de foto's gered. Wel jammer van al je werk aan het album voor de kleine man. Ik laat alles nog ouderwets afdrukken en plak het dan in albums of plakboeken....heb inmiddels voor de kinderen al in het totaal ongeveer 20 albums/plakboeken vol . Moet het laatste jaar nog doen. De foto's sla ik na het afdrukken op op een cd rom en die bewaar ik ook. Bow; leuk kraamfeestje gehad? Fijn....en jij het mikpunt van spot van een 4-jarige Cin; wat jammer dat het zo moeilijk is om een pretecho te laten maken, dat is hier in NL volgens mij wel anders. Zijn er in Belgie weinig die dat doen? Milk; nog lekker een paar dagen vrij en wagen en kamertje kopen.....leuk, leuk, leuk!! Leo; eind september...das nog wel een eindje weg. Hopelijk kunnen ze je dan wel wat wijzer maken. Fem; wat lekker dat Nikita een droomslaapbaby is . Britt over het algemeen ook wel, ik heb geen klagen iig. Hier is de rust weergekeerd na gisteren. Wat een drukte zeg! Dat heb je als je op zondag jarig bent. We hadden al gezegd na 15.00 uur, had geen zin in de hele dag visite. Met een kinderverjaardag prima, maar met mijn verjaardag vind ik het niet nodig. Helaas konden we niet buiten zitten, gelukkig konden de kinderen wel naar buiten, want met 13 kinderen boven vergaat het horen je beneden wel een beetje. Tegen half 8 was de bubs van 's middags verdwenen en toen hadden we even tijd om de kinderen onder de douche door te slingeren en de laatste rommel op te ruimen. Rond half negen kwamen er nog buren op bezoek...was erg gezellig, maar ik was blij dat ik om 12 uur naar bed kon . Ik ga nog maar eens even wat nuttigs doen, voordat het weer tijd is om de kinderen te halen...tot later
Goh ik dacht dat ik zomervakantie had maar blijkbaar is het herfstvakantie Wat een onwijs bagger weer zeg, hele diepe zucht!!!!
Ik heb zo'n vreemde droom gehad joh... Soms heb ik van die slijmslierten (excuse moi) echt draden die ik dan beet kan pakken met een toiletpapiertje (again: sorry!). Anyway, ik droomde dat ik zo'n sliert had. Ik pakte een toiletpapiertje en wilde het draadje wegtrekken. Alleen, ik moest harder trekken, en langer en meer...en uiteindelijk kwam er een soort mal uit..volledig van hard slijm (zag eruit als zo'n doorzichtig jelly/plastic achtig iets). Een mal van mijn baarmoeder en zelfs eierstokken. En er zat een rood kringelig draaierig sliertje aan, deed me denken aan een kleine navelstreng. Maar verder zag je niks erin... Wel een beetje vaag ofniet?!
Goedemiddag van het weer wordt je idd niet vrolijk maargoed we kunnen er niets aan veranderen binnen kwartiertje klaarmaken en met zoontje naar de logopediste en vanavond zelf naar de tandarts, heb nog steeds pijn en ab heeft niet geholpen we gaan bespreken wat er gedaan kan worden en wat de kosten zijn
Wij zijn terug van een heerlijk weekend kamperen. was gisteren wel behoorlijk bekaf.. zit onder de muggenbulten..maar ze waren het wel waard. Eva heeft het ook super leuk gehad en super gedaan!! ze is het hele weekend lekker blootvoets over de gras terrein geweest!!maakte haar niks uit dat het nat was enz.. alleen maar geweldig. @milla 6 eieren geoogst!! dat is super zeg! @remmar jammer dat je niet langs kon komen.. volgend jaar misschien? met kleine hummeltje gefeliciteerd tante! @cin super zo'n echo he. pas eind oktober dus je 20 weken echo.. dat is wel lang wachten, maar elke checkup luisteren is ook erg leuk wanneer gaan jullie over. zal wel druk hebben met inpakken of niet? moet er veel aan het huis gebeuren? @sanne yoopie!! jij mag al bijna naar huis! @pippa nou nu dan echt echt echt officieel... GEFELICITEERD nu even boterhammen maken en dn ga ik verder teruglezen.heb nog ni et alles @leo leuk vakantie gehad?
@fem: heeeele weirde droom zeg! Edit: misschien is de 'basis' van deze droom wel de onderzoeken die je gaat krijgen nav risicoanalyse HELLP... Dat het je toch wel (meer) bezig houdt..
Volgens mij is dat vruchtbaar slijm Fem . Maar wat een bizarre droom zeg ....ik dacht dat mijn hoofd wel eens met me op hol sloeg 's nachts, maar jij droomt wel heel apart Pix; wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad!
Ja ik weet dat dat vruchtbaar slijm is...maar wat een volledige afdruk van de baarmoeder in dat slijm dat wil zeggen?! Misschien heeft het te maken met het feit dat ik al op dag 50 zit? Maar het scheelt ook wel dat ik gewoon een weird mind heb hoor