En de Augustusbus rijdt verder deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Pip: bedankt voor PB! En ja, het voelt echt als een hele eer, temeer omdat ze er ook echt bij zei dat ze echt MIJ als getuige wilde.

@Leo: oh ja, geeft dat aan dat ik gezond ben? Nou, da's mooi! Enne, Siems eten gaat stukje bij beetje een beetje beter. Hij eet nu wel de stukjes aardappel die we van hem eisen en hij eet ook weer wat meer vleessoorten. Groente gaat nog steeds niet. Maar hij is en blijft een lekker ding. Femke idd een sprong gemaakt. Zit ook weer in sprong (laatste) en kan echt elke minuut anders reageren. Beetje vermoeiend, maar ach...

Wat goed dat Leomeis al zo goed loopt. En schattig idd, van dat stoppen, goed beetpakken en weer doorlopen....

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wauw! Sanne vandaag naar huis? Goed zeg! Grote stoere meid.

Moet echt meteen effe naar haar site!

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wauw, de tranen spingen in mijn ogen van de laatste blog over Sanne.... Mooi!

4. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    #3124 Bowen, 24 aug 2010
    Laatst bewerkt: 24 aug 2010
    Haaai en zwaai

Vlieg ook meteen weer door naar Ikea en Makro :D

Juud super dat longontsteking weg is en vakantie was ook fijn! Goeso!!

Leo, ik heb een bril maar blijf dat ding enorm lastig vinden. in vakantie zoals nu heb ik 'm vaak niet op. En dan vergeet ik 'm vaak weer op te doen. Dus maar weer eens lenzen proberen. Hoorde laatst ook over nachtlenzen, dat lijkt me ideaal! Snachts lenzen in en dan overdag niks in. wie weet dat ik daar nog wel naar toe ga.

pippa. ik heb je hyves ondertussen gevonden :D

natjes, ja klopt 3e is NOD geen idee waarom jij dat weet :D Enne zondag ben ik jarig. Ik zag jij as vrijdag?

Laterssss

5. natjes

natjes Niet meer actief

Kan iemand de link van Sanne doorgeven? Ben hem kwijt na de crash!

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Natjes, Home Babysite - Toddler.nl - Maak je gratis babysite op Toddler.nl

Bow, neem je ook even luiers mee voor mij? Maatje 4+ en 5, kom ze vanzelf wel halen haha!
    Vriendin van mij heeft nachtluiers, die vind ze echt ideaal! Maar je moet wel lang genoeg qua uren slapen, soms is het te kort en dan is het even wat waziger of zo iets.

Juud, wat leuk en een eer dat je getuige mag zijn.
    Tja mijn moeder zegt dat altijd dat als je lichaam snel weer nieuwe aanmaakt of bijv, als je snel jeukt hebt aan wondje dat lichaam aan het herstellen is en als dat dus snel gebeurt dat het aangeeft dat lichaam gezond is

7. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Jouw vriendin nachtluiers ja?? ;):p

Met die nachtlenzen vertelde ze dat je na de 2 nachten niet gedragen je normale zicht weer is.

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0

Ja, nachtluiers maat 26+, niet bekend? :p lekker stom van mij, ben zo met luiers bezig haha!

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
  10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Hahaha nachtluiers :p

Juud: fijn te horen dat het zo goed gaat! En ook met Femke...je maakte je eerst nog wat zorgen - maar dat zal nu wel meevallen denk ik hé :)

Ik heb op aanraden van iemand even mijn oude sieraden opgezocht. Wat klein grut wat ik niet meer draag...verbogen ringetjes, een kapotte armband, een ketting. Bij een goud inkoper geweest en nu een leuke buffer in mijn zak :D Veel beter dan dat die oude dingen liggen te verstoffen ergens achterin een kast!! Waar zal ik mezelf eens op trakteren?

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goed zo female! Ik zou zeggen, kijk eens op Mijn Marktplaats ;):D

En inderdaad, de zorgen over Femke zijn van de baan hoor!

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ga even Siem eruit halen en met hem spelen. Oh ja, en oefenen op de ogentest-plaatjes....

Tot later!

13. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Wat leuk....ik heb opeens al een heleboel leden op mijn hyves! Gezellig!

14. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Nachtluiers, is dat speciaal voor zwangere vrouwen? ;)

Cinman heeft goed opgelet tijdens echo blijkbaar, hij weet zeker dat het hoofdje rechts ligt en dat het witte streepje in het midden links door de gyn werd aangewezen als het hartje.

Pip die date in jouw winkel is een deal!

Dikke knuf voor iedereen!

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    poeh poeh poeh wat een lol om nachtluiers :p :D
    Fijn dat ik jullie zo'n plezier heb kunnen geven haha

16. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Sanne in de box en ik achter de pc. Wat een heerlijkheid!
    Ik begon heel dapper met pagina 204 voor me, maar sorry....dat is niet te doen om dat allemaal door te lezen.
    Ik pak nu pagina 304. Hoop niet dat ik mensen voor het hoofd stoot door zo lang niets meer van me te laten horen.
    Maar onvoorstelbaar, wat is het reizen naar het ziekenhuis vermoeiend zeg! Als we 's avonds in bed lagen waren we binnen een paar minuten weg.
    Dat is vrij uniek voor deze dame, normaal duurt het wel een uur. Maar dat ligt allemaal achter ons, ons meisje is thuis!

@ female, willen jullie voor een tweede kindje gaan? Vind je dat niet doodeng na alles met Nikita? Ik heb nu al angst voor een volgende zwangerschap.

@ Milla, wat goed! Duimen draaien voor een goede terugplaatsing!

@ Natjes, gefeliciteerd met zwangerschap!!!!

@ Survivor, spannend 20 weken echo. Succes! En ten huwelijk gevraagd, super!!!

@ Pix, super mooie foto!!!

Foto van Sanne in maxi cosi....op naar huis!!! De start van een nieuw hoofdstuk.

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Hey ik zie miranke :D

Hoe is het meid??? Kleine meis thuis? Gek gevoel hé...eigenlijk was ik rond die tijd net gewend aan het ziekenhuis :)
    Geniet ervan!!!

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ahhhhh wat onwijs geweldig dat Sanne nu thuis is en wat een lieve foto van haar in de maxi-cosi, helemaal geweldig!
    Echt fijn dat ze nu thuis is!

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Oh, haha...tegelijk gepost!
    Wat een leuke foto :D :D Gek hé, hoe ze verdwijnt in de maxicosi! En wat een kostbare lading heb je dan in de auto bij je...ik kan het gevoel nog helemaal herinneren! De trots dat jij nu eigenlijk ook met je kindje het ziekenhuis uit mag lopen :D

Heerlijk heerlijk...ik zit helemaal mee te glunderen :D

Wij gaan nog niet voor een tweede hoor! Ik ga me eerst binnenstebuiten laten keren met onderzoeken enzo. Pas als ik een percentage te horen heb gekregen over kans op herhaling, dán ga ik erover nadenken. Maar voor die tijd zie ik alleen maar angst.

Lieve meis, geniet van jullie gezinnetje. Compleet, samen, bij elkaar, onder 1 dak :) En wat heeft ze het goed gedaan hé! Echt hoor...wéér een ontzettende KANJER die lekker in d'r eigen bedje mag slapen.

KNUF

20. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Female, ja moest zo lachen om Arjan. Heb hem nog nooit zo beheersd en netjes zien rijden!!! Maar inderdaad, wat een gouden lading (om het even oneerbiedig te zeggen) heb je dan bij je. En dat gevoel om die deur achter je te sluiten in het ziekenhuis.........heerlijk!!!!!

Deel Deze Pagina