@natjes: gefeliciteerd! Fijn hoor! @Cin: kan wel hoor, bruinrood verlies na ca. 24 uur. Juist omdat het bruinig is/was, want dat betekent dat het wat ouder bloed is. Maar knuff! Ik ken de angsten en twijfels bij bloedverlies nog te goed... Gelukkig heb je geen krampen. @Ppver: inderdaad, waar is jij? @Kling: tsjonge, is ze een keer aan het romantiseren met de nuchtere Fries, trekken wij haar alweer aan de glitterjurk... Geniet er van Kling! @Zuurtje: spannend, je tupperware-carrière! Succes vast! @Female: hoe was KDV-date? Heeft Nikita er al zin in? @mijn carrière: heb een goede move gemaakt merk ik, door te kiezen voor meer Nederlands en minder Animatie. Alleen nog theorievakken en alleen examineren bij praktijk. Merk voor het eerst weer dat ik echt weer zin heb in het schooljaar! En heb echt zin in webwinkel. Ga nu ook weer knutselen! Samen met Siem, hihi! Knuff en tot later weer!
Leo...nachtluiers hihi ....sorry hoor, ben nu echt spuit 11, maar 't was wel heel grappig! Fem; jezelf trakteren op pandorabedel....leuk! Miranke; Sanne thuis....wat heerlijk!! Wat een schattige foto...dat kleine poppie in die grote maxi cosi! Geniet ervan meid, lekker met z'n drietjes thuis! Rem; auwie....languit bij Lau. Wat rot dat je het meteen aan je bekken voelt! Was Nikki erg geschrokken? Cin; ik schrok wel toen ik net de bus in kwam. Ik las je berichtje over bloederig slijm en zag dat je banner foetsie was...m'n hart zat in mijn keel. Hopelijk idd niets meer dan een geknapt adertje!! Hoe gaat het nu? Natjes; gefeliciteerd met je nieuwe functie!! PPver: hoe ging je gesprek met de gyn? Juud; wat fijn dat je zo posi tegen het nieuwe schooljaar aankijkt! Dames vanmorgen vonden het erg leuk, dus ik hoop dat ze het lekker rondbazuinen. Het was iig geval voor herhaling vatbaar, dus gaan we ook maar op de website zetten . @ meeting; lijkt me helemaal leuk...laat maar weten wanneer!
Banner weg is stom toeval, geen idee hoe dat nou weer kan. En verder na vanmorgen zelfs geen bruin meer gezien dus ik denk dat het idd bloedvaatje geweest is. @Juud: Was niet bruin, was echt rood. Voor bruin zou ik gyn niet gebeld hebben. @Gyn: Zh gebeld voor afspraak voor echo op 16-17 weken. Werd zelfs doorverbonden naar 'the man himself'. Blijkbaar zijn ze niet zo happig op geslachtsbepalingen "zo vroeg" want gyn zei dat hij het pas vanaf de 20e week deed want 'op 16 weken nog niet met zekerheid te zeggen'. Prima hoor, dan ga ik wel naar een expert met betere apparatuur Ah, daar is m'n banner ook weer.
Natjes, gefeliciteerd met je nieuwe functie! Fem, wat leuk dat je pandorabedeltje gaat kopen van geld van vorige juweeltjes! Cin, al gebeld? en zo ja wanneer mag je weer?
oh haha tegelijk gepost Nog even verder bellen naar iemand anders dus maarehm let op bij Kling werd bij week of 16 (toch?) nog verkeerde geslacht verteld en dat moet toch niet de busstunt worden! Oh volgens mij komt Kling begin sept (echt 1 sept) terug dus we hebben nog even rust
Cin; gelukkig geen bloed meer! Lijkt me toch een eng idee! *haalt opgelucht adem*. @ geslachtsbepaling; ik heb idd altijd begrepen dat het vanaf een week of 20 het meest betrouwbaar is. Het zal waarschijnlijk ook wel liggen aan de hoeveelheid ervaring die degene achter het apparaat heeft
KDV date was onwijs leuk die kleine ging er helemaal in op en had al lang geen idee meer of mama er nog wel of niet was Hier gaat ze echt ontzettend van genieten Volgende week woensdag eerste dag!
haai meiden fem fijn dat je kleine boefjesprinses het zo leuk vond op kdv je meisje gaat genieten en mama ook
hier van de 2 bestellingen 1 die niet door gaat en van de andere hoor ik rond 22.30u defenitief antwoord voor de 10de heb ik ook een bestelling staan dat is van een poetsvrouw bij mannetje op het werk die wilde eens proeven samen met haar man en kinderen voor haar zal er eind oktober ongeveer een grotere bestellig komen want dan werkt ze 10 jaar in die instelling en wil ze trakteren met taarten gebakken door mij zuurtje wordt er helemaal blij van van al die bestellingen die er aan komen ook nog van andere mensen waar ik zeker voor mag gaan bakken (alleen de details ontbreken)
Wat leuk Zuurtje En Nikita zo in der sas op kdv, heerlijk heh, dat ze zo geniet Hier bijna uit de knoop hoor meisjes..... Heeft te maken met die gekke dromen en het feit dat ik altijd verliefd ben.... is wel eens lastig
@ Cin, aha de boom boom, was de "boosdoener" @ Natjes, gefeliciteerd meissie Office Manager @ juudje, jij ook goede move gemaakt, ben blij dat dat je weer een fijn gevoel geeft, heel belangrijk dat je je op werk ook goed voelt. @ Pip, meeting in septemeber/oktober? @ Leo,*knuf* omdat je zo'n schatje bent
@ Natjes, gefeliciteerd met nieuwe functie en fijn dat het met paardje weer beter gaat. Hier paardje naar de hengst gehad, in de hoop volgend jaar een veulen te hebben. Rijden gaat voor mij voorlopig niets meer worden (mag niet tot half jaar na keizersnede). @ Leonie, nacht is goed gegaan. Ik vond het alleen erg spannend en heb weinig geslapen. Als ik haar even niet hoorde (babyfoon op slaapkamer) dan zat ik weer in spanning. Sanne heeft heerlijke geslapen en goed gedronken. Wij hebben geen kraamhulp. Heb recht op nog vier uur. Tegen de tijd dat de kraamhulp zich heeft voorgesteld en de koffie op heeft kan ze weer gaan. Daar zie ik het nut niet zo van in.
@miran: 4 uur maar??? Echt waar?! Dat is toch idioot als je er over na denkt. Ik zou juist zeggen dat je recht moet hebben op wat extra tijd. En over dat slapen: ik zou het niet gek vinden als je de eerste wéken geen oog dicht doet.
@ Miranke, wij hadden nog recht op 3 x 3 uur, gewoon gedaan. Ze zag bij ons dat ik veel had geleerd in het ziekenhuis... dus maakte ze daarom mijn huis schoon, deed de was en smeerde n broodje voor me
Miranke: jaaaa, daar is ze dan, helemaal met complete gezinnetje thuis, wat ontzettend geweldig! Remmar: auw, niet meer vallen hoor! Moeten we dat nu steeds tegen je gaan zeggen? Cin: heb je enig idee waar je placenta zit, met dat slijmerig bloed? En echt bellen hoor, als je weer iets ziet, liever een keer teveel dan een keer te weinig! Wij zijn zuinig op onze zwangere doosjes! female: woehoe, gaat dat kdv er toch echt van komen, geweldig! zuurtje: ha, met je nieuwe tas goed georganiseerd aan de tupperware! natjes: gefeli met je 'nieuwe' titel Juud: je klinkt goed, helemaal zin om weer aan de slag te gaan. You go girl! meeting bij pippa: ik ben er bij hoor! maar we moesten toch ook nog meeten in atelier van klingel, haha. smallie: verliefd? of gewoon lust zulke dromen hebben we allemaal wel eens (toch?!) Ik had gisteravond iemand over de vloer voor een interview/onderzoek (generaties2, doen jullie daar ook aan mee?), ik moest alleen thuis zijn. Maar juist toen milkman weg wilde om te gaan hardlopen, ging het me toch plensen! Gelukkig mocht ie blijven Was wel grappig onderzoek: eerst vragen over je eigen gezinssituatie vroeger en daarna een stresstest: reageren op de huiltjes van babies. Maar was gemanipuleerd, vond het al gek dat ik de eerste wel erg goed deed en de volgende barslecht Benieuwd of mijn hartslag oid toen toenam, haha. Verder vandaag laatste dag van mijn vakantie: nog even wezen kijken bij mijn nieuwe neefje en daarna kamertje en wagen gekocht! Helemaal blij (en helemaal op, waarvan, geen idee, hihi).