puf....hijg Tis wel weer echt enorm warm, niet. Ik kan er vrij goed tegen, maar ben toch liever binnen nu. Heb kindjes op bed gedaan, maar Siem is verre van slaap... We gaan om 16.00 uur zwemmen bij schoonouders. Wilde dat ie daarvoor nog effe sliep, maar... Femke is net blèrend van combi kiespijn en warmte toch in slaap gevallen. Oha slapen de kids nog prima met dit weer, maar die kiespijn van Femke erbij, én sprong, maakt het toch lastig voor haar hoor...
Hier ongi van 5 dgn, maar meer dan dagelijks enkele vegen is het niet. Wel de steken en krampen... Zal wel bij Mirena horen...
@Natjes: succes met primospul. Ik hoop dat het niet toch beetje teleurstelling was. En dat je gauw meer duidelijkheid hebt. Ook vast succes met tsunami-ongi....
Vier zondag ook mijn verjaardag, maar dan bén ik ook jarig En wij ook 's avonds thuis WK-finale, met alle 'left-over-verjaardagsgasten' en mensen die gewoon willen komen kijken dan. Ideaal, kindjes gewoon in eigen bed... Siem mag eerste helft zien; vind ie NU al leuk. Mama's verjaardag boeit een stuk minder....
Jeeeetje wat is het hier rustig! Zit iedereen buiten weg te smelten? Ik heb goed nieuws: het is weekend! @Natjes: Ik weet niet of ik blij moet zijn of niet? In ieder geval een beetje meer duidelijk, maar je weet tegelijkertijd nog altijd niks
@ juudje, ja dan ben jij echt jarig, zag ik op Hyves gezellig hoor, dat word hopelijk een mooie verjaardag hopelijk Femke der keisje snel door. @ Cin, knuf en *smak*
haai! ben ik weer, puf! @natjes, hmz, niet zwanger, wel cyste dus. opzich zal er weinig bloed in zon ding zitten, niet bang zijn voor tsunami hoor.. maar, nu wel cycl beter in de gaten (laten) houden? doe maar, moet voorzichtig zijn op lijf! en, hoe is je gevoel? ' baal ' (ja, dit lijkt me wel een goede voor balen? of niet?) je erg of of? @juud: veel plezier zondag! leuk, voetbal erbij kijken! en dat siem t ook al leuk vindt! @small: jij ook veel plezier haha! enne, kleine ongi is wel fijn, toch? @cin: hoe voeljoejoe? JE BENT SWANGERRRRRRRRRRRR HUIL! @HUIL: net ook weer HUIL. kwam omdat ' aagjeplant ' (plant waarin ze altijd zat, diegene die opeens viooltjes kreeg nadat ze dood was) weer bloeit. ik hoef de naam maar uit te preken of ik jank.. ook al voor zwanger. klingman ' vindt t wel wat overdreven ' en daar ben ik even kwaad om geworden :x mokje. net alleen meloen en yoghurt gegeten. nu een waterijsje, that'll do in deze hitte. heb zin om languit in zwembad te liggen. of ijskast. of desnoods een ballenbak! zwaaizucht
@fem: ik zag t, jij hoorde t, maar je hebt gelijk! Octopus Paul kiest Spanje als winnaar WK | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl trouwens, moet niet gekker worden, octopus wordt bedreigd! ben je ook niet helemaal lekker zeg. maargoed, dat is een octopus ook niet
Zielige paul. @ Fem ,hier trouwens ook nooit nesteldrang, vond Smallman erg jammer. ha ha ha zie het bij jou ook voor me (na je uitleg dan heh ) @ klingeltje, jij morgen Amsterdam leuk, veel plezier. en ben benieuwd hoeveel Pip je koopt @ Zuurtje, IQ net onder gem is toch niet erg, pas als ie drastisch laag is. En hij krijgt goede hulp op school, dat gaat goed komen.
Zullen we allemaal even HUIL doen dan? Hier ook huil omdat Cinman belde dat hij geland was. Bijna thuis (En moet nu wéér janken, mijn god wat ís dit?!)
haai meiden wat een hitte weeren dat zal nog paar dagen zo blijven wat betreft iq van zoon: maak me ook nog geen zorgen om hoor hij heeft gewoon iets langer tijd nodig tegen dat hij iets begrijpt maar verder doet hij het prima als we merken dat hij aan het einde van de derde kleuterklas nog niet klaar is voor het eerste leerjaar (daar leren ze lezen, rekenen en schrijven) dan doet hij gewoon het derde kleuterklasje nog eens over ondertussen maak ik samen met hem iedere dag een oefening (van ma tem vrij, oefeningen van tellen, kleuren, voorbereidend schrijven) volgend schooljaar moet hij ook iedere dag in de klas een werkje maken en daar bereid ik hem nu al op voor
lekker stelletje jankers mag lekker hoor, is goed voor je Cin, fijn dat Cinman bijna thuis is, knuf Klingeltje, aagjehuilknuf
@ Cin, tuuuuuuurlijk kan dat met muisjes @ Zuurtje, gelukkig, en nu nog eerst 3e jaar kleuterklasje en mama die hem helpt, dat gaat zeker wel goed komen ja. Niet erg dat hij er iets langer over doet, iedereen heeft zijn eigen ritme. Is verder ook nog wel erg vroeg/jong om IQ te meten. Of is speciale kleuter IQ
smal mooi en cin dat kan idd ook met muisjes kling knuf voor jou om aagje, toch bijzonder dat plant weer bloeit
Oh ja, heb jullie advies nodig! Kreeg vandaag van een vriendin/ex-collega een vacature doorgestuurd: de organisatie waar zij werkt zoekt iemand voor hun kantoor in B. Vacature klinkt goed, team lijkt leuk te zijn en ik gok dat ik via haar in ieder geval voor een gesprek zou mogen komen... Mijn gevoel zegt: proberen, zien of het wat is en dan pas verder denken... Of is dat "not done"?