morgen hier regend het!! heb gister avond een weekendje weg 'gewonnen' op vakantieveiling.nl we gaan dit weekend naar lommel, belgië
leuk! Veel plezier Wij gaan vandaag denk ik even vliegtuigen kijken bij Rotterdam Airport. Nikita is gék op vliegtuigen. Als ze er 1 hoort vliegt ze naar buiten en gaat omhoog wijzen
Cin, ja even gesprek gyn afwachten daarna waarschijnlijk wel weer op de NOD-lijst. Ik laat het wel weten rem, ah kindje helemaal als rolletje in buik, hihi! Heb je wel paar leuke echoplaatjes ervan gekregen? En nu nog keertje terug of was dat het? je weet nu al dat je een eigenwijs kindje in je buik hebt hihi! Pix, knuff voor steeds vallende/botsende Eva. Fem, veel plezier met vliegtuig spotten!
Zo, ikea en rotterdam airport achter de rug Mijn huis begint zo langzamerhand echt een ikea showroom te worden ...hebben jullie dat ook? Volgens mij staat er alleen op de wc nog niks van ike...oh wacht. Ja, daar heb ik de tampons in een doosje van ikea zitten. Anyway: bureautje/kast gescoord voor de nieuwe 'studeerkamer'. Vliegtuigen kun je beter niet op rotterdam airport spotten. Nikita snapt niet dat die dingen ook op de grond zijn. In de lucht zijn ze gaaf, op de grond is het net een auto
Female: haha, maar goed dat Nikita niet hier woont! Als we aan neefje van 4 uitleggen dat ie naar ons gaat, zeggen we altijd 'naar de vliegtuigen' (geen overlast van, ziet ze alleen continu in de verte vliegen). Pixie: fijn weekend! Leo: erg rustig ja, maar je kan trots op me/ons zijn, want we zijn druk bezig geweest vandaag. Vandaag eindelijk bezig gegaan om de kinderkamer leeg te ruimen. Daar stond onze kledingkast, omdat ie te groot was voor de slaapkamer (2.50m). Nu hebben we de kast uit elkaar gehaald, 1 deel van 50cm eruit gelaten en nu hebben we de kast dus keurig op onze slaapkamer staan (nu dus 2m, ook nog ruim voldoende). Moeten we alleen wel de schuifdeuren nog bijzagen, hopelijk lukt dat... Voordeel is wel dat ik ook weer wat oud spul wegdoe en een deel op zolder opsla (bv alle broeken die ik nu even niet pas, haha). Dan is er nu nog een inbouwkast (voornamelijk bestaande uit twee deuren en een paar planken in een koofje) in de kinderkamer die we eruit gaan halen. Er ligt nog wat spul in, bv skikleding en reserveschoenen, dus dat mag straks ook allemaal naar zolder. Planken eruit, muren verven en klaar is het kamertje voor de meubeltjes (en ukkepukje natuurlijk)! We denken aan een oranje muur (aan 1 kant maar hoor), zou dat te fel zijn, denken jullie? Kamertje (merk interbaby; avant) gaan we inrichten met allemaal paarse en oranje accenten. En nu is het etenstijd, ik ga aan de kook! (nou ja, 'aan de oven', ga zelf pizza maken).
milk, oh leuk dat jullie met babykamer bezig zijn geweest! Ik vind oranje muur zeker kunnen, hebben wij ook over nagedacht om te doen tot dat ik onze kleur aqua tegen kwamen. Mooi kamertje hebben jullie ook uitgezocht, wordt echt helemaal leuk denk ik, zo klinkt het in ieder geval! ga jij eigenlijk nog een pretecho maken? Niet dat dat moet maar vroeg het me ineens af
Ben zelf ook wel nieuwsgierig hoe het kamertje wordt Maar als ie klaar is, komt er natuurlijk een foto! En geslacht versus kleur: tja, weten doen we het pas bij de geboorte... En ik ben helemaal fan van paars, maar hebben de kleuren vooral gekozen op basis van afbeelding die er komt te hangen, die we van mijn ouders hebben gehad (paarse achtergrond met oranje olifanten). Daarentegen is de wagen groen, dus dat is dan weer eerder mannetje Pretecho: hoefde van mij niet zo, mede omdat milkman niet zo van de uitgebreide echo's is. Hij wil gewoon zien: ja, kind doet het nog en groeit goed, langer is niet nodig Toch leek het hem wel wat, maar we krijgen nu tussen 28-30w alsnog echo wegens het dikke ronde buikje van ukkepuk, dus dan zien we ons kleintje alsnog. En aangezien we toch het geslacht niet willen weten, is een pretecho verder ook niet nodig! Nu naar bed, slaap lekker allemaal!
Hee meiden.. goede morgen! Rustig hier zeg.. Leuk milk, de kleuren voor het kamertje, ben benieuwd! Hier testje gedaan om te kijken of pregnyl verdwenen is. De vorige keer bleef het ook lang in mijn lijf. En wil als ik eenmaal mag testen zeker weten dat het weg is. Vanochtend zonder ochtendurine nog steeds streepje, dus duurt weer lang! Merk dat de zenuwen nu echt opspelen.. moet toch nog een dikke week geduld hebben.. pffff...
Goedemorgen iedereen, Wat een rust hier! Wen gefeliciteerd met je 25e verjaardag!! @Milk: Schiet lekker op met alle aankopen zo ineens! Wij zijn gisteren naar de babydump in Roosendaal geweest, geen succes. 20 man personeel op nog niet de helft van dat aantal aan klanten, ben ik de enige die het irritant vind om zo op je vingers gekeken te worden? Daarna doorgereden naar de Prenatal in Breda, was een stuk beter. We zijn een beetje aan het kijken naar kinderwagen maar dat wordt nog moeilijk, als het voor mij goed is dan is het voor Cinman te laag en andersom. @alle busmama's: Waar en wanneer gebruiken jullie die wagen en hoelang heb je de bak gebruikt?
@Milla: Ha! Jammer dat pregnyl er nog niet uit was. Als Pregnyl bij jou zo lang blijft hangen, kun je dan niet vragen om een bloedtest, dan weet je het echt helemaal zeker. Ben je trouwens ook aan de bollen?
Bow gefeliciteerd!! haha 25 Milla: de dagen kruipen natuurlijk voorbij...was het maar al volgende week hé! Cin: wagen gebruik ik best veel. Wandelen naar het dorp, boodschapjes doen...bezoekjes aan restaurants (als ze moe is kan ze lekker in de wagen liggen), nog meer wandelingen...als je gaat shoppen of eendjes voeren, of ehh....nou ja, veel en vaak (als baby sliep ze er ook wel eens in, in de tuin) De bak heb ik best lang gebruikt (omdat ze zo klein was). Als eerste heb ik de bak als wiegje gebruikt toen ze nog bij ons in de kamer sliep (6 weken) en daarna nog een maand of ehh...6? Ik weet het niet meer....op een gegeven moment wou ze steeds meer zien, dus toen in de buggy gedaan.
hoi kwebbels, zoals op mmm was te lezen had ik even behoefte aan een zwijg/baalmodus. vandaar dat ik nu pas langs kom. @bowen proficiat met je verjaardag. @ pippa > nog proficiat met je verjaardag. > proficiat met je prille zwangerschap. @natjes > proficiat met je verjaardag. >proficiat met je prille zwangerschap. > proficiat met je nieuwe functie. @pixie mooie foto die je gebruikt heb als avatar. @juud >fijn dat delongontsteking over is. >leuk dat je zusje zwanger is en dat je haar getuige mag zijn als ze gaat trouwen. @miranke wat een super mooi moment zal het geweest zijn dat sanne eindelijk naar huis toe mocht. veel geluk met de start van dit nieuwe hoofdstuk. geniet er van. @cin >proficiat met je 12weken. >tjeetje dat is schrikken dat je bloed/bruinverlies had. @remmar > knuf voor joe ivm dat je kat is overleden. >fijn dat je katje geopereerd kon worden. > fijne vakantie. @survivor wat een mooi nieuws voor je dat de 20 weken echo prima is. @fem leuk dat nikita af en toe mee probeert te praten op het forum. van de week was 1 van me kattenbeesten bezig op het testenbord waardoor het beeldschem meteen van slag was.. ook niet zo handig.. @milla ik duim voor je.. @me >afgelopen maandag naar de gyn geweest... ik had me ingesteld om de medische molen in te gaan maar dat wil ze uitstellen tot oktober. want dan is het een jaar na de mk. na het gesprek was ik behorlijk uit me doen. ze raad me verder aan om weer te spoelen. (uitgebreid verhaal op mmm) > verder kan ik melden dat ik nog niet ongi ben. vanmorge een test gedaan k2v5. normaal gebruik ik een andere test van de k met de rose verpakking. maar eerst zag ik maar 1 streepje een uur later ga ik weer kijken en dan zie ik een heel licht rose streepje. is dat nog normaal ??? over een paar dagen nog maar een keer testen... wordt de test dan duidelijker dan ben ik vrijdag 6 weken zwanger.. @de rest knuf..
@bow gefeliciteerd met je verjaardag. UITEINDELIJK... een feestje voor jezelf @milla vervelend dat het nog streepje geeft. toch dus geduld houden en wachten tot echte test! @cin heb hier de wagenbak gebruikt in de woonkamer voor Eva om in te slapen. wij hebben natuurlijk het eerste jaar geen auto gehad en daarom veel gebruik gemaakt van de wagen.. bij boodschappen was het handig om onderin de boodschappen te doen. we hebben na enkele maanden (denk toen Eva 4 maanden was of zo) de bak aan de kant gezet om de maxi cosi op te klikken. De maxi cosi hebben we vergelijken met andere ouders vrij lang gebruikt. Eva is natuurlijk een klein kindje.. De buggy gedeelte vond ik erg ruim voor Eva (zodra ze zelf kon zitten), terwijl de maxi cosi erg krap zat. wij hadden dus een overgangs periode die voor haar niet lekker zat. de buggy hebben we niet veel gebruikt. In het begin vond ze het grappig, zo in haar eigen 'autotje' te zitten.. maar inmiddels is de leuk ervan af nu ze ook kan lopen wil ze niet meer zitten.
Ppver, tot okt wachten dus maar nu al wel alle instructies etc gekregen om dan meteen aan de slag te kunnen? Ik zou nu alvast er achter aan gaan zitten wat je dan allemaal al moet hebben (evt. tempvcurves of zo?) Knuff voor dat gesprek tegenviel. Cin, ehm hoe lang hebben wij de bak gebruikt.... denk maandje of 5/6. Leomeisje is ook niet zo groot en van maxi-cosi is grotere bak dus daar heeft ze nog best lang in gelegen. Was ook makkelijk met wandelingen, kon ze er meteen dutje in doen Verder heb ik hem heel veel gerbuikt om te wandelen, leomeisje werd daar echt rustig van en met buikkrampjes was dat goed oplossing. Buggy gedeelte gebruiken we nu nog steeds, wij hebben geen kleinere buggy gekocht dus is nog steeds onze kinderwagen. Wat groot achter in auto maar ideaal! Aan welke kinderwagen denken jullie? Oh en ik heb er ook zo'n hekel aan als je op je vingers wordt gekeken als je gewoon lekker aan het winkelen bent. Meestal koop ik daar dan dus ook niks
@ppver ik hoop voor je dat je ongi uit blijft en dat je niet met de iui aan de slag hoeft te gaan in oktober. maar waarom wil je wachten? Ik snap niet zo goed waarom je nu wil wachten weer terwijl je heb besloten om wel verder te gaan met iui. ja vanwege de mk, en hoe je daarover voel, maar juist dan zo mooi om WEL zwanger te worden? toch?
Milla, dus toch nog steeds streepje, vorige keer duurde het inderdaad ook lang voordat hij weg was. Ik hoop dat hij nu helemaal niet gaat verdwijnen Hoe was weekje weg eigenlijk bevallen? Ppver, na 30 minuten of zo mag je toch eigenlijk niet meer op test kijken? Ik hoop toch dat je nog een volgende positieve test mag doen!