En de Augustusbus rijdt verder deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    ik heb het afgelopen week wel een raar gevoel gehad met het gesprek...
    vandaar ook me zwijg/baalmodus.

de gyn ziet het zwanger worden dmv spoelen als het ware op een natuurlijke manier.
    en wil het daarom nog 2 maanden uitstellen.

nu leg ik haar woorden even naast me neer
    omdat ik nu meer met de spanning zit dat ik nog niet ongi ben.
    want ik ben nu op cd 38.
    als ik zwanger zou zijn zou dit w5d2 zijn..
    en nu dit test die eerst negatief aan geeft maar later wel
    heeeeeeeeeeeeeeeel licht rose positief aangeeft.

nu maar hopen dat ik nog wat geduld heb tot vrijdag..
    als ik dan weer een negatest heb dan het zh bellen.

2. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Pix: Volgens mij wil ppver niet wacten maar de gyn wel.

@ppver: Als je echt niet wil wachten dan zou ik dat gewoon zeggen. Jullie hebben lang genoeg gewacht lijkt me zo. Gewoon even bellen en vragen om die laparo te plannen hoor (en dan natuurlijk hopen dat hij niet nodig is)

@Leo: Hebben jullie de maxi cosi mura? Daar zijn wij naar aan het kijken. Bugaboo is ook weer een optie omdat die ook goed in hoogte verstelbaar is...

3. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @ppver: Waarom test je niet nog een keer? Al denk ik eerlijk gezegd wel dat de streep bij 5 weken wel echt duidelijk zou moeten zijn. Maar je weet het nooit!

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Cin, ik heb ook de mura. Ik vind 'm erg fijn :)

5. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Ah, wat een heerlijke drukte hier, tenminste iets om op te reageren!

Milla: wel slim om even te testen dan ja. Hoe dik was het streepje nu? En wanneer had je precies de pregnyl gespoten?
    Ik blijf aan je denken en voor je duimen hoor, de komende week. Het moet 'gewoon' maar eens zo zijn, so!

Bowen: haha, 25 ;) Gefeli met je verjaardag in ieder geval!

Cin: het is ook maar net wat je wil he. Wil je zelf even rondkijken, dan heb je liever niemand om je heen. Maar als je er dan ineens voor gaat en ongeveer weet wat je wil, zul je ze niet kunnen vinden ;) Gelukkig tot twee keer toe voor ons precies goed bij de babydump!
    Wagen: die zal goed in hoogte verstelbaar moeten zijn ja. Ik zie vooral de Mura, de Mutsy en de Bugaboo voorbij komen. Mura is heel stabiel en heeft grote bak, Mutsy kan heel hoog (maar weet niet hoe laag) en Bugaboo zit er dan weer een beetje tussenin qua verstelbaarheid en grootte reiswieg. Het systeem van de Mutsy trok ons wel (voetrem en drukknop voor verstellen beugel). Succes met kiezen! Is in ieder geval wel ineens 'echt' he, als je je zo achter zo'n wagen ziet lopen ;)

Female: de Mura heeft inderdaad wel als grote voordeel dat het kindje er meestal tot zo'n 6 maanden in kan liggen. Bij de andere wagens meestal zo'n 4 maanden.

Natjes: voel je je alweer goed zwanger?
    Pippa: en jij?

Ppver: NOG langer wachten? stelletje gekken, je bent er ondertussen helemaal klaar voor, dat merk ik. Spoelen lijkt me in ieder geval een goede, want dat heeft al eens een goed effect gehad! Wanneer mag je nu weer naar de gyn?
    Ik hoop dat dat zwakke streepje iets is, maar als je nu al zo'n 5 weken zou zijn, zou ie er toch af moeten knallen...
    En wie weet kan een kuurtje provera ook geen kwaad, kijk naar natjes en naar mij ;)

Schoonzus komt komende week een paar dagen hier slapen, is nogal een sloddervosje, dus ben even hele huis netjes aan het maken, wie weet blijft het dan ook netjes ;)

6. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Milk: Ik heb meer goede verhalen gehoord over de babydump, we zullen er misschien nog wel eens heengaan, maar niet meer in Roosendaal. Mutsy kan wel laag genoeg maar dan loop ik te dicht op de wagen, vooral bij de 4Rider.

Cinman zou het liefst z'n eigen wagen ontwerpen, gelukkig is dat niet mogelijk ;)

7. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hey,

Mill; het wordt steeds spannender voor jullie....wat duurt het wachten nu lang he?! Duimen draaien hier op volle toeren.
    Hebben jullie een leuk weekje weg gehad?

Ppver; ik kan me voorstellen dat je een vervelend gevoel over hebt gehouden aan het gesprek. Je was zo klaar op de mmm in te stappen...tenminste dat idee heb ik wel. Nu weer wachten :(. Alhoewel...hopelijk over een paar dagen een knalposi test. Denk dan alleen niet de je dan al 6 weken bent, want dan had hij de vorige keer al veel duidelijker moeten zijn.

Milk; gaaf kamertje!

Bow jarig?? Gefeliciteerd meid!!

Cin; leuk hoor...op zoek naar een wagen. Cinman beetje kritisch :D...zelf ontwerpen, haha....zou toch super zijn als dat kon!

Milk; ik voel eerlijk gezegd niet zo veel. Ben het wel spuugzat 's avonds (was net over :D) en krijg als ik veel loop of lang sta een trekkerig gevoel onder in mijn buik. Verder ruik ik erg goed en heb af en toe het zuur van bepaald eten of drinken. Maar alles maar een klein beetje. Zo weinig zelfs dat ik me soms afvraag of het wel echt waar is. Eerst over een week of 3 maar eens een echo, dan weer verder kijken.
    Heb wel mijn zus en ouders ingelicht. Ik moest zo lachen om mijn zus. Die riep in totale verwarring uit; Nee joh gek!!!!! Om vervolgens te zeggen; wat gaaf!! :D:p

@kinderwagen; heb een oude driewieler. Zou ik nu nooit meer voor kiezen, maar hij rijdt :D. De wagenbak gebruik ik meest een maand of 5, hooguit 6.....dan willen ze meest iets meer zien dan de kap :).

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Cin, ja hier de mura (4 wielen). Ben er echt heel blij mee!

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    heb een mura 3 en ben (was) er blij mee

10. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Bo gefeliciteerd! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

Ppver: wachten duurt toch al zo lang?! Wel voor jezelf opkomen hoor meis..
    En die test.. mhh... toch vreemd dat streepje.
    Zou morgenochtend nog eens testen.

Pregnyl hier is de 18de gezet. Dus 11 dagen geleden. Testen is meer voor mijn gevoel,
    dat als ik mag en er staat iets dat ik dan niet denk: en de pregnyl dan...

11. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    De gyn was er tijdens het gesprek makkelijk over omdat ik toch een keertje zwanger ben geweest...
    Vandaar dat het die wending kreeg..
    Ik was alleen op het gesprek en werd dus echt een beetje overrompelt..
    Me mannetje kon niet mee
    en vond het niet nodig
    omdat het een kort gesprek zou worden waarbij info verkregen werd over de kijkoperatie.
    Het gesprek was dus wel een domper voor me.

Tja nu die onzekerheid en nog niet ongi.
    Ik hou nog de hoop dat ik zwanger kan zijn en dus rond koninginnedag uitgerekend kan zijn.

Waarschijnlijk ga ik dinsdagochtend weer testen want ben ik smorgens vrij.

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

sorry dat ik er zo weinig ben, maar ben vandaag nog druk
    vanaf morgen ben ik er weer meer

13. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Goedemorgen.....wat is het rustig hier!

Bij mij trouwens ook....kindjes op school en kleine meid ga ik naar bed brengen. Lekker even aan de thee!

Fijne dag allemaal!

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier druk met de laatste voorbereidingen van vanavond
    vanaf vanavond ben ik officieel tupperwareconsulente
    heb ook de woldraad van het breien weer opgepikt zodat de kids lekkere warme truien hebben tijdens de winter

vanaf morgen maar veel oefenen voor de bumbataart (figuurtjes boetseren met fondant)
    zaterdag komen ze die taart halen

en woensdag begint de school hier weer
    vakantie is dus voorbij

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Zo, druk weekendje achter de rug....

@Cin: wij hebben de Mutsaerts Transporter (voorloper van Mutsy) en we hebben bij beide kindjes de bak t/m 6 maanden gebruikt. Verder als iedereen: bak in begin ook nog in kamer om in te kunnen slapen als onrustig alleen boven en eerste week op slaapkamer. De wagen gebruik je echt veel als je vaak lopend boodschappen gaat doen en dat deed ik echt iedere dag. Goed voor figuur en je hebt iedere dag een doel om er even uit te gaan. Is best belangrijk in die eerste weken, waarin je je draai zoekt.
    @Toverland: leuk, maar veel te duur voor wat Siem en Femke daar aan hebben. Binnenspeeltuin kost maar 4,50 en ouders gratis.
    @Leo: die verveelmodus hoor ik veel om me heen, maar jij hebt toch wel weer wat uitdaging met KDV PSZ. Ik hoop dat je snel je draai vindt bij de onderbouw.
    @Bow: goed van Niels zijn hoofdje! En nog gefeli! Wanneer strat verbouwing? En hoe was Stoppelhaene?
    @Natjes: ook nog gefeli!
    @Milla: jeetje, wat moet je nog lang geduld hebben zeg. Ik heb geen verstand van pregnyl ed, maar hoop dat je de 7e een goede en schone test kan doen, die meteen eraf spat! Of doe je bloedtest?
    @Ppver: raar, die wending van het gesprek. Ik denk dat je test niet moet vertrouwen. Er staat op dat het na 10 minuten al niet meer betrouwbaar is. Na 10 minuten niets, dan moet je er niet op gaan hopen. Maar misschien doe je wel een Juudje, en test je pas laat posi? Veel succes iig en ik hoop dat je niet tot okt. hoeft te wachten.
    @Remmar: knuff voor overleden poes, geopereerde poes en lampekatje..... Veel plezier op vakantie! En wat doet Nikki het goed zeg! Echt een snellerd hoor. Siem is nóg niet zindelijk................
    @Zindelijkheidstraining: beginnen zodra je denkt dat je kind eraan toe is. Maar dat weet je niet helemaal natuurlijk. Als ze zelf gaan aangeven dat ze geplast of gepoept hebben, is wel goed. Dan herkennen ze het dus. Meestal is dat rond een jaar of twee, maar sommigen doen het eerder (of later.................. of zijn gewoon dwarsliggers........)
    @Pip: wat een leuk idee van die blokhutjes! Hoop dat vloertje het gaat houden!
    @Cin: fijn dat je bloeding hebt laten nakijken en dat je nu weet wat het is. En heeeeel fijn dat uitsalg combitest goed was!
    @Milk: jaaaaaaaaaa, leuk kamertje. En leuk dat jullie aan de slag gaan. Hoop dat je de deuren nog afgezaagd krijgt. En anders?
    @Miranke: volgens mij kunnen we jou moeilijk advies geven over flesje meer of minder, omdat Sanne natuurlijk niet dezelfde groei doormaakt als onze kindjes. Ze is feitelijk ook nog veel jonger natuurlijk. Maar hoe gaat het eigenlijk met haar?
    @Zuurtje: jij druk met wat?
    @Nai: leuk dat je er weer eens was!
    @Female: jij IKEA-mens! Hoest met kontje? En met nieuwe werkkamer?
    @Pix: knuff voor Eva. Stoetel!

Zo, dat was even uit mijn hoofd. Sorry als ik net jouw ding vergeet. Heb vrijdagmorgen geshopt in Outlet Roermond. Echter alleen voor Juudman: 2 Joop-broeken, 3 Joop-truien, 2 Diesel-shirts en 1 Boss-shirt. Oh ja, en een Lafuma-jas. Paar euri's lichter, maar ik heb weer een hippe vent.
    Zaterdag nog verlaat verjaarsvisite, want waren op vakantie.
    Gisteren 2 verjaardagen van de (o)pa's: werden allebei 65!
    Gezellig, maar druk weekend dus...

Vandaag weer eerste werkdag, maar die start langzaam. Ga even MP bijwerken nu, kasten kids ordenen (echte zomerse spul toch echt naar achteren of naar zolder....) en dan spullen uitdraaien voor stagebezoek vanmiddag op Veluwe.

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Effe lekker aan de koffie. Waar is iedereen? Zo druk weer aan het werk?

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oké, krijg ineens weer ingeving:

Wie gaat er (mee) naar de Jonge Gezinnenbeurs?
    Beurs - Beurs

Ik denk erover om met mijn zusje te gaan, maar als dat niet lukt, lijkt me een busmeeting ook wel erg leuk. Hopelijk kunnen Milla en PPver dan ook pril-zwanger aansluiten. Tis van 4 t/m 7 november in Utrecht. Goede voorzieningen voor kids en verzorging......

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    En Gabbel moet gewoon mee omdat ze opgevrolijkt moet worden!

En Gieg komt toch ook?

19. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Lekker aan het monologen Juud? :D

Nog gefeliciteerd met de (o)pa's!

Lekker aan het shoppen geweest voor manlief...leuk hoor! Doe ik liever dan voor mezelf....misschien ooit als ik weer een normale maat heb :p.

Jonge gezinnenbeurs....weet ik nog niet, gaak even over nadenken!

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ach ja, monologen... Ben ondertussen druk bezig, maar merk dat er maar weinig hier zijn.

@Shoppen: doe ik juist graag! Maar eerst weer even sparen... Cursus net betaald, dus even geen centjes meer. Maar heb, met name bij Boss, erg leuke dingen gezien! Ben normaal niet zo van dure merken hoor, maar in het Outlet Center scheelt het toch behoorlijk en dan heb je wel heel mooie spullies!

Ga nu even tas bij elkaar zoeken en me klaar maken voor Veluwetrip.

Tot later!

Deel Deze Pagina