En de Augustusbus rijdt verder deel 4

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by zuurtje, Jul 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Goedemiddag!

Lunchsmak!

Weer aan het werk vandaag. Pffff valt tegen, ligt weer veel te veel werk. En nog beetje moe van gister. Nog bedankt voor felicitaties!
    Gister over de hele dag visite gehad, was heel erg gezellig maar was het gisteravond wel zat. Dus te laat in bed en te vroeg weer de wekker! Ik hoop dat ik vanavond weer beetje tijd heb om terug te lezen.

2. natjes

natjes Niet meer actief

Pfffff.... Moeheid begint alweer toe te slaan! Probeer vanavond even bij te lezen.

3. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Ben gewoon dik 5,5 uur weggeweest en slechts 2 posts bij te lezen :$!!!

Tis wel heeeeeeeeeeeeel erg rustig hier....:(

JOOOOOOOEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEE!!! Waar is u allemaal?

Hier: stagebezoek ging prima. Ben net weer terug. Leuke tip voor mensen met kinderen: Camping De Pampel in Hoenderloo op de Veluwe. Leuke, luxe camping, leuke animatie, vlakbij Burgers' Zoo, Apenheul en Koningin Julianatoren. Geen kampeermiddel? Huur een mooi, luxe kampeerboerderijtje voor 6 personen! Leuk ingericht, met een bedstee!:D

Ga nu effe strijken voordat de kids en Juudman thuis komen! Tot later weer eens.

4. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    Wij zijn aan het werk, op vakantie, druk met andere dingen?
    Ofzo.
    Vandaag was collega weer terug, hallelujah!!!
    verder weinig te melden, behalve dan dat ik het KOUD heb!

5. ppver

ppver Fanatiek lid

Jul 26, 2008
    1,789
    0
    0
    hmmm het was wel erg rustig vandaag in de bus..

@juud > welkom terug in de bus na je vakantie.
    > je eerste werkdag na je vakantie zal wel weer wennen zijn.

@jongezinnen beurs, mij nog niet gezien zolang ik niet preggy ben.

@me, sinds vanmorge bruin gespot..
    ik wacht nog even af maar ik begin nu te vrezen dat ik een heeeeeeeeeeeel lang cyclus heb.
    een cyclus van bijna 6 weken...
    dit is super ongewoon voor mij..
    bruinbloed is oud bloed nu dus afw8en wanneer het rood gaat worden of op gaat houden..

oja vanmorge werd ik wakker door de wekkerradio van manlief.
    toevallig hoorde ik toen; begin de dag met een dansje; bij giel beelen...
    ik vind dat al vreselijk om mee wakker te worden en daarna bruin spotten...
    me dag kan niet beter beginnen... grrrrrrrrrr..

6. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Oh, was niks wennen hoor, weer werken. Was er zo aan toe. Maar was tegelijk ook nog niet echt een normale werkdag, want puur stagebezoek. En heb heel wat mail beantwoord. Maar zit er weer helemaal in hoor.

Iedereen mag druk zijn met wat dan ook, maar volgens mij is dit toch echt wel de rustigste dag in de bus ooit......

@Ppver: jeee, dat zou wel balen zijn, zo'n lange cyclus. Maar bij Natjes was het geen probleem. Maar bruin spotting kan ook bij zws horen, dus wie weet toch? Heeft het al doorgezet? Ik duim heel hard voor je!

@Cin: fleece dekentje van mij? En kopje thee? Heb begrepen dat het wat beter wordt de komende dagen.... Knuff en zwanger lekker verder!

@all: ga studeren. Is al weer poosje gelee door vakantie en zo, dus moet weer effe goede drive te pakken krijgen. Heb zo'n zin in winkel! En in knutselen!

Tot gauw weer!

7. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Juud: lekker aan het monologen ;) Lekker he, weer aan het werk! Hier ook vanaf vandaag echt weer volop bezig (vorige week alleen wat mail bijwerken en wat vergaderingen gehad), poeh, voel me wel onmisbaar hoor... nog nooit zo'n druk spreekuur gehad!
    Die stages, is dat om te kijken waar je leerlingen eventueel heen kunnen?
    En als de deuren niet kleiner kunnen, kopen we gewoon klapdeuren of maken zelf schuifdeuren. Maar denk dat het wel gaat lukken hoor!

Natjes; ah, lekker aan het zwangeren ;)

Jonge gezinnen beurs: misschien wel leuk, ligt een beetje aan de dag of ik dan mee ga.

Zoooo, ik ben vanavond even lekker gaan zwangerschapszwemmen, best grappig! Vooral om met alle dikbuikjes te kletsen, maar ook weer even actief bezig te zijn. Alleen steeds die kramp in mijn tenen, arggggg.
    Oja, ook vandaag weer wat collega's op de hoogte gesteld van mijn zwangerschap, maar nu hadden de meesten toch al een vermoeden hoor ;) Mag ook wel!

8. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Heee Milk,

Nee, die stagebezoeken zijn om te kijken hoe het met de leerlingen gaat op hun stage. Veel bedrijven ken ik vanuit mijn eigen (werk)ervaring, maar natuurlijk lang niet alle. Vandaag kwam ik eens op een voor mij totaal nieuwe camping en ik werd blij verrast. En de stagiair deed het daar erg goed, maar dat wist ik natuurlijk ergens al wel, want telefonisch onderhoud ik eens in de 3/4 weken contact met de bedrijven. Maar bij nieuwe bedrijven moet je echt even je gezicht laten zien.

Leerlingen zoeken bij ons zelf een stagebedrijf. Wij adviseren wel omdat we de leerlingen én de bedrijven kennen en dat matcht niet altijd.

Tsjee, wat een lang verhaal. Zo zie je maar, er wordt gewoon te weinig gemeld hier. Anders ga ik echt niet zo'n uitgebreide uitleg geven...

Milk, hoop dat je gauw weer passende deuren hebt!

9. natjes

natjes Niet meer actief

sorry meiden heb gisteravond niet meer gereageerd, heb lekker op de bank boek gelezen. Heb de smaak ieder geval te pakken. Nu hopen dat misselijkheid zo zakt en dat ik nog wat slaap kan pakken. Vanochtend ieder geval intake vk, ben benieuwd wanneer ik eerste echo krijg!
    Ppver, balen van bruin spot zeg!
    Juud, fijne monologen gelezen van je! Fijn dat het allemaal lekker loopt. Wanneer denk je studie af te ronden?
    Milk, leuk dat iedereen het nu weet. Staat er al nieuwe buikfoto in je album?
    Cin, bloedverlies helemaal weg nu? Beetje bijgekomen van de schrik?
    Milla, zit regelmatig aan je te denken. Hoop zo dat het raak is bij je!
    Pip, en begin je je al zwanger te voelen?
    Rem, hoe is het met de poes?
    Fem, waar ben je?
    Rest dikke knuf, weet het niet meer!

10. natjes

natjes Niet meer actief

Zal het vandaag een drukkere dag in de bus worden?

Trouwens nog een vraag aan jullie. Is het raar dat ik tygo nu al af en toe 's morgens alleen in zijn kamertje laat spelen? Hij vermaakt zich echt heerlijk, trekt al zijn speelgoed en boekjes uit de manden, haalt alle ballen uit zijn ballentent etc etc. Kamertje is kindveilig natuurlijk! Op zo'n moment ben ik zelf of in onze slaapkamer of rommel ik ergens anders boven rond.
    Of is dit heel raar dat ik dat doe aangezien hij pas 10 maanden is? Wat vinden jullie? Wat doen/zouden jullie doen?

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    goedemorgen

natjes waarom zou het erg zijn om tygo eventjes alleen te laten spelen als jij op hetzelfde verdiep bezig bent
    is toch alleen maar leuk dat ie dat kan

*ego volgt, als je niet wil lezen ga je maar door naar volgende verhaal*

tupperdemo: wat is die even tegengevallen
    inde middag belde mijn schoonbroer dat hij niet kon komen omdat hij in bed lag met buikgriep, zwangere schhonzus kwam dan ook niet want die bleef liever bij haar mannetje (is begrijplijk toch)

nademiddag belde vriendin dat ze niet kwam omdat ze keelontsteking heeft en koorts (haar vriend zou meekomen maar die kwam dus ook niet alleen)
    vriendin haar zus zou met partner komen maar die man had een extra vergadering dus die 2 zijn ook niet gekomen (zus van vriendin kan geen auto rijden en het is nogal een slachte verbinding met het openbaar vervoer waar ze wonen, ik heb daar op school gezeten dus weet het wel)

er is juist 1 iemand gekomen en dat is mijn buurvrouw (ze heeft gisteren maar 1 ding besteld maar ik mag bij haar wel een demo doen binnen een kleine 3 weken)

nu ga ik toch proberen om nog 2 demo's vast te krijgen bij mijn vriendin en mijn schoonzus
    ik moet proberen om er 4 te geven binnen de 6 weken of om 1800€ verkocht te krijgen

van daruit hoop ik er nogmeerdere vast te krijgen

en dat was nog niet alles, mijn manager zou mijn tas met basisspullen meebrengen en die had ze dus ook niet bij
    al een geluk dat ik toch al wat spullen in huis heb van de laatste catalogus dus kon ik dat erbij zetten

zelf had ze ook wat spullen van haar erbij gezet

maar ik geef niet op en ga door

*einde ego*

12. natjes

natjes Niet meer actief

Jeetje zuurtje dat is dan een domper zeg! Jammer zeg...
    Begrijp ik het nou goed uit je stukje dat je in zes weken of 4 demo's moet geven of voor 1800,- te verkopen?

13. natjes

natjes Niet meer actief

en ik zie op je ff dat er nog steeds geen ei gespot is? Wat vaag! En dit is je langste cyclus ooit of niet?

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    dat had je goed gezien dat ik 4 demo's moet geven of voor 1800€ moet verkopen
    dit is nodig om gekwalificeert te worden
    daarna mag ik het aan eigen tempo doen

cyclus ja daat kan ik niet veel op zeggen
    ben nu sinds bijna 14 dagen bezig met de etos pillen
    benieuwd of het iets uithaalt
    langste cyclus was 90 dagen
    op de dag dat ik dag 90 heb gehaald ga ik bellen met de gyn (tenzij ei gespot is tegen dan)

15. natjes

natjes Niet meer actief

Als je de gyn belt vraag je om primolut om de boel weer op te wekken?

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

Gister druk dagje op werk - vandaag radiostilte van mijn kant.
    Natjes: jij bent echt een nachtspook weer hé :p
    Hoe gaat het met je paard?
    Als Tygo lekker zelf kan spelen - lekker laten doen hoor.
    Succes bij de VK zo :)
    Zuur: jammer dat zoveel mensen niet konden komen + dat ze de spullen niet had meegenomen voor je...maar gewoon doorzetten...het komt wel goed!

Milk: dus nu weet iedereen het?

Vandaag nog even snel shoppen voor Nikita. Ze heeft toch echt wat betere schoentjes nodig. Morgen gaat ze naar het kdv voor het eerst. Ik ben helemaal zenuwlappig! Alsof ze d'r eerste schooldag heeft ofzo :D heel maf. Als ik haar mini-rugtasje inpak denk ik: "ojee, dit heeft ze ook misschien wel nodig, of dit of dat.."
    Het liefst verander ik in een vliegje en ga in een hoekje mee zitten kijken heel de dag :)
    SPANNEND!
    vandaag rondje prenatal en hema doen. En haar jasjes en schoentjes merken.

Hebben jullie trouwens slofjes voor die kleintjes voor als ze binnen zijn op het kdv?

17. natjes

natjes Niet meer actief

@female:ja verschrikkelijk! Slaap zo onrustig! Paard gaat goed. net even contact met veearts gehad. Mag zo doorgaan als ik nu doe. (in nat zand zetten, 5 minuten stappen per dag en magnesium voeren)
    Hopen dat ze dus weer helemaal herstelt!

En jij zenuwlappig voor kdv? hihi. Nikita zal het ieder geval geweldig vinden en doodop zijn als je haar weer ophaalt!

18. natjes

natjes Niet meer actief

@slofjes op kdv: hangt van temperatuur af. Als het wat kouder wordt wel, anders alleen sokken.

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Mooi dat paardje de goeie kant opgaat! Is toch altijd zo'n naar gevoel als er iets met je (hius)dieren aan de hand is.
    Onze kat ook...heeft gevochten een paar nachten terug. Nu heeft ie onder zijn kaak een bal hangen :( Het lijkt al wel minder te worden en hij heeft er geen pijn aan, want ik mag er gewoon aanzitten. Maar wel een beetje zielig!

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    natjes ik ga dan gewoon vragen wat ik moet doen
    kuurtje of langskomen voor echo,mischien dat er iets te zien valt (cyste of iets anders wat al dan niet juist is)
    nog een weekje en dan bel ik indie ei er nog niet is

tupper ik heb nu al 2 afspraken staan voor een demo te doen
    nog even zien wanneer ik naar schoonzus kan en misschien volgen er nog wel aan de hand van de demo's

fem veel plezier bij shoppen

en dat gevoel van een vliegje willen zijn om te kunnen meekijken ken ik
    dat wilde ik afgelopen jaar ook in de klas van zoontje zijn om te zien hoe hij het deed
    en dat zal ook nog wel komen als dochter voor het eerst naar school gaat in november

vandaag officieel de laatste vakantiedag
    we gaan feesten vandaag (kindjes van mijn vriendin zijn ook hier en de jongste gaat al vanaf morgen naar school met halve dagen)
    we gaan deze middag dus pizza maken samen
    een filmpje kijken, spelletjes spelen en in de namiddag smullen van popcorn, tuc koekjes en chips
    doet me er aan denken dat ik nog een fles kinderchampagne in de koelkast heb staan
    die kraken we ook maar

Share This Page