En de Augustusbus rijdt verder deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Zo! Zuurtje gaat los :D Dat zal me een feestje worden...zelfs met kinderchampagne erbij :)

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    natjes fijn dat het met paardje de goede kant opgaat

idd niet fijn als huisdiertje niet ok is

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    wij maken altijd iets speciaals van de eerste en van de laatste vakantie
    de kids moeten het leuk vinden
    sommige andere kids zijn niet altijd even blij als de school terug begint

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik vind het een onwijs leuk idee :D

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik ook maar vooral een heel lekker idee :D

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen!

Ik zeg ook sorry voor het niet teruglezen reageren gister.
    Was al wat later thuis omdat we aten bij schoonmoeder en toen direkt Niels en bad en in bed en daarna ik op bank :D

Zuur, dat is wel een domper zeg! Wie weet lukt het je nog!

Fem, gaat het goed? Beetje zemelappig ja?? :D Slogisch natuurlijk. Niels heeft alleen nog maar slofjes dus daar kan ik je niet mee helpen. En je kan altijd x bellen he, als je wilt weten hoe het gaat. Is heel normaal!

Natjes, succes bij vk! En ga je nu al weer nachtbraken?? Je moet nog zo lang!

Ppver, toch bruinspot?? Knuff voor jou!

Nu effe snel weer verder werken, ligt nog genoeg!

7. natjes

natjes Niet meer actief

@bow: hoest met naderende nod?

8. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @natjes, ja geen idee, moeten we afwachten he :D

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Natjes: jij nachtbraker! Fijn dat paardje zo goed gaat. Over Tygo: ik doe dat ook hoor, dat alleen laten spelen. Ik vind het heel fijn dat ze dat kunnen, zodat ik even wat kan doen. Zoals nu ook :D

@Zuurtje: wat een domper inderdaad. Maar wat een eisen ook zeg: 1800 euro in 6 weken? Dan denk ik dat 4 demo's beter haalbaar is. Succes en goed dat je zo doorzet! Veel plezier vanmiddag, klinkt goed!

@Bow: lekker toch, Niels in bad en jij op bank. Hoest verder?

@Female: naast Ikea nu ook Hema en Prénatal? :D Ik heb voor KDV geen aparte slofjes. Gewoon de buitenschoentjes en binnen op sokken of schoenen. Maar bij ons KDV mag je op schoenen binnen. Alleen na het buiten spelen moeten alle kindjes de schoenen uit. Die gaan dan op zo'n schoenenboom en die borstelen ze daarna schoon. Sterkte morgen! Nikita: veel plezier meissie, en geef je mama maar een extra knuffel :p

De cursus wordt nu toch wel wat pittiger, maar ook concreter. Ik ga na deze les dus echt bouwen aan de shop!

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ga vanmorgen, nu eindelijk de zon weer schijnt, weer eens buiten in de speeltuin gaan kijken. Hoop dat het niet te nat is nog...

11. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Morgen meisjes,

Probeer even te reageren uit het blote hoofd....dus sorry als ik je vergeet :D;

Natjes; succes bij VK straks....spannend hoor de 1e afspraak :).
    Onrustig slapen?! Doe ik ook :p....hoort erbij zeker?
    Paardje weer wat beter?! Fijn...toch weer een zorg minder.
    Heerlijk toch dat Tygo zich zo lekker kan vermaken...lekker van genieten meid!

Fem; morgen voor het echie...spannend! Vooral voor mama :p Nikita gaat het helemaal leuk vinden en mama uiteindelijk ook :D. Succes morgen Fem...'t is toch weer een hele stap *smak*!

Zuurtje; wat een vervelend begin van je tupperware verkoop zeg! Hopelijk is het gewoon een slechte repetitie en wordt de uiteindelijke uitvoering van je plan een giga succes!
    Leuk idee trouwens...feestje op de laatste vakantiedag, klinkt gezellig en lekker!

Bow; jij idd bijna nod! Geen voorgevoelens??

Ppver; hoest nu?

Ik ga weer even verder piekeren....hommeles tussen man en zwager op de zaak. Zo erg dat man overweegt er uit te stappen. Is misschien wel beter, maar brengt weer zoveel onzekerheid met zich mee...bah!

12. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Vergeet ik jou nog Juud....bouw je de webshop zelf? Achteraf had ik het ook beter zelf kunnen doen. Ik kan wel producten toevoegen e.d., maar qua tekst of opbouw kan ik zelf niets wijzigen en dat vind ik heel lastig.
    Wel heel gaaf....je eigen toko online. Ga je alleen spullen verkopen die je zelf opknapt of vul je het aan met ingekochte spullen?

13. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    @natjes volgens mij het niet erg om tygo alleen te laten spelen.
    zolang je het lijntje met hem houdt
    en af en toe een blik werpt lijkt me niets aan de hand.

@zuurtje > jammer voor je dat je tupperdemo tegen viel.
    misschien wordt de volgende meer een succes.
    > leuk idee dat je van de laatste vakantiedag van de kids een feestje maakt.

@juud succes met je curcus.

@milk volgens mij is nu iedereen op de hoogte van je zwangerschap.

@female leuk dat nikita morgen voor het eerst naar het kdv gaat.
    het lijkt me wel spannend voor allebei.

@milla hoe is het nu met je?

@me, net dus toch maar een testje gedaan.
    dit ondanks de bruine vloed die nu steeds meer gaat worden.
    De test is negatief.

Gisteravond hadden me mannetje en ik dezelfde ged8en over dat het vloeien.
    En waren we bang dat het misschien weer een mk kon zijn.
    Het is toch een ged8en die opspeelt omdat het de vorige keer mis ging met iets meer dan 5 weken.

@de rest knuf

14. natjes

natjes Niet meer actief

@ppver: dikke knuf voor jou meid!
    @pip: jeetje wat heftig dat je man en zwager hommeles hebben zeg... moeilijk! Het is niet meer te sussen tussen die twee of heeft je man al een definitieve beslissing gemaakt?

@intake vk: alles weer doorgenomen. Mocht afspraak maken voor echo voor over 2 weken. (14-9) en dan met 12 weken de volgende weer. Hopen dat alles goed zit, blijft toch wel beetje eng na die eerste ma!

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

zo, even de score vertellen hoor :D (ik shop vrijwel nooit - maar nu dus even extra goed :p)
    - van Dolcis voor Nikita échte schoenen gekocht (de eerste!) Het zijn laarsjes geworden, maatje 20 :)
    - hema: 2 t-shirts lange mouwen
    - pakket 4 rompers lange mouwen
    - onwijs stoere spijkerbroek
    - tuniekje
    - lekker zachte stoffen broek
    - 2 shirts/hesjes lange mouwen
    - 4 paar anti-slip sokken

voor mezelf nog een boek gekocht (haar naam was sarah)
    en 'toevallig' bij de miss etam tegen een leuk en mooi shirt aangelopen, met zo'n hangende kraag je-weet-wel, met een leuke ketting erbij en een mooi gehaakt singletje voor er overheen. Vrijdag bruiloft dus meteen een mooie gelegenheid om aan te doen :D

Wat een lijst hé!
    Ik wou gewoon wat nieuwe dingen voor nikita hebben...beetje donkere kleuren zodat je niet al die vieze knieën blijft zien :p

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ppver jammer dat het weer niet gelukt is

daarstraks telefoontje gehad van mijn manager en ze heeft een beetje valsgespeeld in mijn voordeel
    ze heeft bovenop mijn bestellingen van gisteren zelf op mijn naam nog voor 375€ besteld (spullen zijn voor haar)
    ik heb dus nu al een bedrag van 540€ behaald dan moet ik nog 1260€ behalen
    ik heb al 2 demo's vaststaan en ga vanavond maar naar schoonzusje bellen of ik daar ook eentje mag doen in de komende weken
    ze zat er blijkbaar toch een beetje mee in dat er zoveel mensen niet zijn komen opdagen

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Natjes; knuf voor zenuwen over 'gaat het wel goed'. We gaan er wel vanuit! Posipower :)

Ppver: jammer van negatief testje. Aangezien je geen posi test hebt gehad zou ik niet zo snel aan een mk denken.

Pip: ik heb je al eerder gehoord over trubbels tussen die twee of niet?! Moeilijk hé, met familie zaken doen. Je stapt er toch net wat minder makkelijk uit, je bent voorzichtiger en pikt veel meer dan je van een ander zou doen. Dat maakt het heel vervelend en lastig...ik ken het!

Juud: waarmee ga je de shop bouwen? Joomla? Magento?

18. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Ppver; he meid....je hoopt toch stiekum dat de test positief is, misschien zelfs tegen beter weten in :( Dikke knuf!!

Fijn Zuurtje...klinkt al een stuk beter!

Natjes; zo...de kop is eraf, jij staat weer op de lijst bij de vk :). Nu twee lange weken tot de echo. Duurt lang he? Vind ik ook....durf pas echt blij te zijn als ik dat kleine knipperlichtje zie.

Man en zwager botsen wel vaker. Komt er eigelijk op neer dat zwager doet alsof hij hard werkt, maar in werkelijkheid klooit hij maar wat aan. Verder is hij ontzettend egocentrisch wat het dus niet gemakkelijk maakt samen met hem te werken. Vandaag ging het over het feit dat man weer de hele week gaat werken (ma-vr). Vorig jaar was hij minder gaan werken, omdat de samenwerking op de zaak al niet zo lekker liep (zijn met 3 compagnons, ook nog een neef). Betekende wel dat de andere twee hun verantwoordelijkheiden meer moesten nemen. Was voor ons meteen een goede mogelijkheid ons eigen bedrijf naar wat hoger niveau te brengen. Nu is het zo dat man gewoon tijd tekort komt, hij moet allerlei klusjes opknappen die eigenlijk de verantwoordelijkheid van een ander zijn en komt tijd tekort voor zijn eigen werk. Een winkelmeisje gaat morgen voor een maand met vakantie, dus hij dacht mooie gelegenheid om weer helemaal terug te gaan. Betekent voor ons eigen bedrijf dat we de donderdag dicht gaan (was meest toch al niet zo veel), vrijdag doe ik het en zaterdag manlief. Zwager begon te steigeren dat hij ook de zaterdag vrij wil (heeft nu woensdag vrij). Het gaan bij ons niet anders, ik kan za niet de winkel en 2 jongens voetbalwedstrijden doen. Maar goed dat gaat zwager geen bal aan....hij moet gewoon ff normaal doen. Ik ben zo klaar met hem! En dan komt hij nog naast ons wonen ook.

Wat een verhaal...hoop maar dat er geen bekenden meelezen, want het is redelijk herkenbaar :). Nou ja...lekker belangrijk, het is zoals het is. *STAMP* *MOK*

Fem; lekker inkopen gedaan! Klinkt leuk allemaal....jullie kunnen weer voor de dag komen :)

Hier vanmorgen even MvM gebeld. Heb nog nooit meegedaan, maar vond toch dat ik het nu gewoon moest doen.

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    heej lieve moppies,
    heb het drukkkkkkkkk
    Wel weer lekker hoor, voel me super gewardeerd op werk, erg fijn met nieuwe bedrijfsstructuur die eraan komt.
    Krijg waarschijnlijk andere chef/werkplek/....
    Maar door verborgen complimentjes voel ik dat niet als erg, maar als een nieuwe uitdaging, het gaat me lukken.

ik hoop snel wel even meer tijd voor jullie....
    *smak*

20. natjes

natjes Niet meer actief

@fem: woooww lekker geshopt! Heb hier ook wel weer zin om bakken gelduit te geven..alleen even rustig aan doen. Moet hier in huis nog een en ander gebeuren en daar gaat het geld eerst heen.
    @pip: pfff jeetje wat een lastige situatie zeg! En dan dat ze nog naast je komen wonen ook... Misschien wellicht beter om eruit te stappen voordat de gemoederen te hoog oplopen!
    @zuurtje: fijn dat manager toch nog beetje in jouw voordeel heeft gesjoemeld!

@mvm: vorige keer meegedaan... Ging prima trouwens. Alleen ik heb zulke nieuwsgierige buren die het direct zien en weten als ik met die kratten sjouw! En aangezien we het nog wel even stil willen houden... moeilijk! Voel me ook wel weer schuldig als ik het niet doe.. ;)

Deel Deze Pagina