@ mvm; dat is voor mij ook nog een punt Natjes, maar we zien wel. We hebben overburen die altijd alles in de gaten hebben , zijn gelukkig ook goede kennissen van ons. Vorige keer hadden we het na de 1e goede echo tegen de kinderen verteld en was er 10 minuten daarna een brandje hier in de straat (als ramptoerist ga je natuurlijk even kijken). Dochterlief sprong bij het buurmeisje om haar nek en gilde...mama heeft een baby in haar buik. Ze had geheimhouding gezworen ....ze schrok er zelf van. Buren en kinderen hebben verder prima hun mond dicht gehouden. @ hommeles; het ergste is weer voorbij. De andere compagnon heeft zich achter manlief geschaard. Geen fijne situatie, maar brengt wel duidelijkheid voor alle partijen. Eruit stappen zou idd misschien het beste zijn, maar daar is hij nog niet aan toe. Schoonpa heeft de zaak opgebouwd en het was zijn lust en leven. Hij is in juni overleden, ik denk dat manlief het als een soort verraad beschouwd om de zaak nu te laten klappen. Als hij eruit stapt redt de zaak het niet, want dan gaat de andere compagnon ook. Blijft een lastig verhaal.
@pip balen dat je man zwanger hommeles hebben. zit er nog een kans is dat het goed gaat komen.. ik hoop het wel voor je. kan er niet bemiddelt worden zodat er naar een oplossing gekeken kan worden. misschien is het tv programma Bonje met de buren, iets te verzocht om dat in te schakelen..... ik heb met je te doen nu ik lees dat je zwager ook nog naast je komt wonen. @natjes fijn dat je al een afspraak heb kunnen regelen met de vk. @female zo te lezen is nikita helemaal klaar om naar het kdv te gaan. @zuurtje fijn dat je manager een goede zet heeft gedaan door een beetje vals te spelen. @smal fijn dat er positieve berichten zijn over je werk. zeker omdat je het ook nog als een nieuwe uitdaging ziet. @me, ongi is toch gaan doorzetten. helaas is bruin rood geworden. beetje hoop dat er was is na vanmorgen vervlogen. deze nieuwe ronde hoop ik dat ik niet weer een lang cyclus heb. vanmiddag was er een misverstand met me werk. en stond ik voor een dichte deur gelukkig kan ik vaak wel schuiven omdat ik flexibel ben en op de vrijdag middag ook vrij ben en dan terecht kan bij die client. vrijdag wordt dus een lang dagje. volgende week ben ik een weekje vrij maar heb niets in de planning.
Hey Smallie....wat klink joe positief!!! Goeso meis!! Ppver; ongi doorgezet...dikke knuf!! Bemiddeling bij hommeles heeft geen zin, ik bemoei me er igg niet teveel mee. Bloed is dikker dan water...het lost zich wel weer op (maw er wordt waarschijnlijk niet meer over gesproken ).
Onderaan pagina 2! Dat kan echt niet! hier alles goed maar druk met voorbereidingen voor nieuw schooljaar, 2 dagen langer gewerkt dat mijn oorspronkelijke planning maar wel stuk opgeschoten dus dat is fijn! Ehm wat weet ik nog uit mijn hoofd? Oh ja ik heb gelezen dat Bowen gister na werk lekker bij ouders is gaan eten, hartstikke slim na eerste werkdag lekker aan schuiven voor eten. Dat zuurtje haar eerste demo heeft gegeven maar dat er helaas veel af hadden gezegd, nog 5 te gaan en ze verdient een sterretje Nikita gaat morgen voor het eggie naar KDV, en mama Fem heeft daar toch wel beetje kriebels van. Wat moet er nou toch allemaal in zo'n rugzakje Ik geef ppver een hele dikke knuff dat ongi toch door is gekomen al had je wel wat hoop gekregen doordat het langer duurde voordat ongi kwam. uhm wat nog meer. Oh ja gedonder en gerommel bij Pip's man op de zaak, vervelend hoor dat die anderen niet zo hard werken! Dat Natjes haar intake heeft gehad en dat ze ook best vlot al een echo heeft, leuk leuk leuk. Ik las dat Juud ook weer druk is met de voorbereidingen van een nieuw schooljaar maar vandaag ook lekker van de kinderen aan het genieten is in de speeltuin, als het droog genoeg was tenminste. oh ja ik heb ook gelezen dat Fem heerlijk aan het shoppen is geweest, vast mooie aankopen jouw kennende! En dat Milk is ook weer aan de slag en heeft een onwijs druk spreekuur gehad, ze kunnen je gewoon echt niet missen. Verder weet ik het uit mijn hoofd niet meer dus hoop dat ik niemand voor zijn hoofd stoot en anders alvast een kusje erop voor de pijn
Sja...en zo heb je vrijdag ineens niet alleen een bruiloft maar, hoe tegenstrijdig ook, tevens een crematie Mijn beste vriendin belde vanavond..haar vader is plotseling overleden. Hartaanval Die man was een tweede vader voor me. Hij draagt nog steeds, of moet ik al zeggen droeg?, een foto van mij bij zich. Hij zei altijd dat ik als een tweede dochter was voor hem. Bizar. Onwerkelijk...nog niet te bevatten. Ik had het laatst met mijn vriendinnetje er nog over dat het zo onwijs leuk zou zijn om samen met haar bij hem langs te gaan met de kids. Ik weet zeker dat hij zich als een opa over Nikita zou hebben gevoeld.
Oh wat erg Fem, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Je hebt het laatste tijd wel zwaar te verduren met mensen verliezen die dichtbij je staan, onwijs dikke pletknuffel!
@female ach dat is schrikken voor je.. ik wens je heel veel sterkte komende tijd. een dikke knuf voor joe en gecondoleerd. en natuurlijk voor je vriendin. jullie zullen elkaar hard nodig hebben komende tijd.
Ik doe even een snelle maar hele dikke knuf op Fem wegens overlijden van vriendinpapa. Knuf ook voor ppver voor ongi Nóg een knuf op Pipman's gedoe op werk, niet leuk en heel begrijpelijk dat hij er niet uit wil stappen nu. Smallie je klinkt goed, fijn om te horen! @mvm: zit te twijfelen of ik hier wel of niet op moet reageren... Ik snap niet zo goed waarom je je tegen zou laten houden door de buren. Helemaal als je verhalen kent van de meiden die er door geholpen zijn.
Fem, meisje toch...wat een ellende! Sterkte lieffie, ook voor je vriendinnetje. Wordt idd wel een hele dubbele dag vrijdag ...dikke knuf!
@fem, jeetje wat ongelofelijk heftig en zwaar!! Zo onverwacht, geen afscheid kunnen nemen, en misschien ook nog wel veel te jong..? Pfff... en als een papa voor jou.. *huil* Hele dikke knuffel en sterkte! @ppver: dikke knuf meis.. alweer ongesteld.. zo oneerlijk!!!! @mvm: tja... liever dat jullie het allemaal wel doen, maar het blijft een keuze... kan me ook wel weer voorstellen dat je niet wil dat die ene ongelofelijke roddel buurvrouw lucht krijgt van jouw zwangerschap, maar de gedachte dat ik, cin, kling, ppver en wie weet wie nog meer daardoor ook een wonder mogen krijgen... trekt jullie misschien over de streep..?
Cin/ mvm, ik snap wel waarom je will dat buren het niet weten (ik wilde zelf toen ook pas wereldkundig (haha!) maken toen ik 12 weken was maar heb in de weken vantevoren flessen weg gebracht. Vond het erg belangrijk om mee te doen aan mvm, maar daar is iedereen anders in en soms geen weg breng plaatsen in de buurt denk ik?
@fem, aggoss meis nee, wat verschrikkelijk! Hele dikke knuffel van mij! En jij mag ook pb-en he! Jemig dit zal echt een shock zijn, zeker als het zo onverwachts is, heel veel sterkte voor jou en ook voor je vriendin natuurlijk. Smak! @ppver, ook dikke knuffel voor jou! Toch ongi :S
@mvm; ik heb vanmorgen al gebeld om aan te melden. Ik heb geen idee hoe discreet het gaat, maar dat zie ik vanzelf. Nieuwsgierige buren is niet zo erg, als ze het maar niet verder vertellen. Het is nog in zo'n vroeg stadium, in principe kan er nog vanalles misgaan, het idee dat de hele buurt dan al op de hoogte is lijkt me ook niet erg prettig. Maar goed, voor mij persoonlijk geen reden om het niet doen. Juist de meiden die er hier mee geholpen zijn, zijn voor mij de reden dit keer wel mee te doen. Ik het de vorige keren niet meegedaan, dus het wordt wel eens tijd
het gaat wel.. wordt wel steeds zwaarder, zo bang dat het niet lukt nu het dicht bij komt.. ook buikpijn sinds vandaag, waardoor ik onzeker wordt. maar goed, zit niets anders op dan wachten.. helaas! en top pip dat je mee doet met mvm! thanks!