zodat je niet heel de tijd langs dat kastje loopt waar de testen inzitten...en ze niet naar je schreeuwen... Ik zit vanalles te verzinnen wat je zou kunnen doen qua afleiding...maar ik weet het niet!! Punniken?
Ja, ik kan ook heel slecht tegen onverwachte dingen. En dan helemaal als ze emotioneel zijn! Als ramon mij wil verrassen, dan doe ik eerst een uur chagerijnig...omdat ik me had willen voorbereiden Erg hé! Maar goed, dit soort emotionele klappen..dat gaat direct naar mijn hoofd en nek en schouders. In bed..dat is het enige wat werkt..het enige wat ik dan nog 'kan'. Merk jij dat je nu, in zo'n zenuwachtige week, ook meer hoofdpijn hebt? Of kan je het nog 'hebben'?
Nee nu niet, want dit is niet onverwacht. Gelukkig maar! Wat fijn voor miranke dat het allemaal zo goed gaat!
Tjeee, veel gebeurd in 24 uur.... @ppevr: heeeeeel dikke knuff voor doorgezette ongi. Ik zou als ik jou was nu toch echt die gyn eens aan zijn/haar jasje trekken. @Milla/pip: lief hoe jullie je naar elkaar uiten. Jullie zijn beiden TOP! @Milla: knuff voor zenuwen en buikpijn en en en..... @Pip: hoop dat je man binnenkort weer met iets meer posi-vibes naar zaak kan en dat het lekker kan blijven lopen. Snap best dat zaak van pa niet zomaar op te geven is. @Female: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dikke knuff voor verlies papavriendin. Jeetje zeg. Ik neem aan dat de bruiloft nu helaas niet door gaat? Anders veel sterkte met die twee uitersten. KNUFF! @Small: je klinkt idd opgewekt! Fem maakt me wel nieuwsgierig met haar dinsdag-opmerking, maar weet dat ik vaak aan je denk. Knuff! @me: zit weer op wek en ben beetje aan het rommelen. Straks nog even serieus aan de slag en dan op tijd naar huis. Vanmiddag naar de kapper!
@webshop: weet nog niet welke software, zit in oriëntatiefase daarvoor. Ga het verder wel helemaal zelf doen en dat maakt me ook heel blij. Verder gisteren met Siem weer aan nieuw object begonnen. Wil op den duur ook wel wat ingekochte dingen doen, maar begin klein met eigen spulletjes en tweedehands speelgoed.
KDV belt net.... "alles gaat goed hoor! Maar ze weigert om te slapen..." haha...had ik al wel verwacht ja.
Da's vaak, zo die eerste keren. Is ook lastig, met al die andere kindjes om je heen. Misschien na een aantal keer gaat het wel goed. Maar fijn dat de rest allemaal heel goed gaat!
Zo, ben klaar met de belangrijkste dingen. Ga nu nog even wat rommelen en dan naar huis. Fijn, zo rustig opstaren. Morgen echter meteen compleet lange dag...... Maar heb er nog steeds zin in! Nu ik hier zit alleen maar meer!
@ppver *knuff* vanwege doorgezette ongi. @fem gecondoleerd. @milla ik blijf nog duimen. gekke symptomen hé @juud ben benieuwd naar je webshop
Geweldig Miranke! Wat ligt ze er tevreden bij en wat is ze mooi als ze gaapt! (En niet alleen dan natuurlijk).
ahhhhhh Mirank wat mooi!!!! Geweldig!!! Hoe gaat het? Die ene voeding waar je het laatst over gehad toch laten vallen las ik op je blog! Fem, Nikita uiteindelijk nog geslapen vandaag of helemaal niet? En hoe vond je het zelf? En migraine aanval is dan op zich wel te verklaren ja, lijkt me lastig als je niet zo makkelijk kan huilen. Knuff voor jou! Pix, hoe is het met jullie? Milla duim!!!! Wij zijn vanochtend weer naar zh geweest voor nieuwe schedelmeting. We weten alleen de uitslag nog niet want het computerprogramma waar ze dat mee bekijken werkte niet :S Dus we krijgen de spullen opgestuurd op een usb stick en dan kunnen we het zelf bekijken. Beetje jammer want ik was wel heel benieuwd.
Miranke; wat een poppetje! Prachtig meisje hoor....en voor het eerst naar mama gelachten *smelt*. Bow; vervelend dat je de uitslag van de meting niet meteen kreeg...kan me voorstellen dat je zelf heel nieuwsgierig bent. Op welke termijn krijg je de spullen opgestuurd? Juud; webshop klinkt helemaal leuk. Wat ik vooral fijn vind is dat jij zo blij "klinkt"! Fem; Nikita niet geslapen?! Er is ook zoveel te ontdekken op het kdv
even snel (ja alweer) @ Miranke, wat is ze toch mooi @ Fem, gecondoleerd meisje. pffff ik huil om en poep en n scheet, das toch zeker 1a 2 per week....... maar het is de gedachte lieverd, je rouwt, zonder te huilen, het doet evengoed pijn, hele hele dikke knuf @ Juudje, vertel ik de 14e wel, heb er zin in. en weet ik toch, want ik denk ook aan jouw @ Bow, hmmm, app. stuk maar jullie zien zo met blote oog ook al wat verbetring, toch!
Zo drukke (schoon)ouders dag gehad, eind van de ochtend mijn ouders op de koffie en die hebben meteen mee geluncht. Daarna even niks en eind van de middag kwam mijn schoonmoeder en die heeft meegegeten. Hebben we gezellig gegourmet en voor leomeisje poffertjes erop gedaan, ze zat heerlijk te smikkelen Bow, he jammer dat je nu nog niet weet hoeveel verschil er is door helmpje. Al wel idee wanneer je info krijgt? Fem, oh echt zo rot dat je migraine ervan hebt gekregen maar helaas ook wel te verwachten. Gelukkig heb je het eruit kunnen slapen. Hoe is de rest van Nikita's dag op KDv geweest? En hoe vond jij het? Miranke, oh wat een mooi meisje en wat is ze ook al groot zeg! Echt een schatje, daar mag je altijd mee spammen! Natjes, denk dat je beetje als aanval voelt omdat het voor jou nu actueel is. Maar doen waar jij je goed bij voelt! Is assistent-managers functie nu al in gegaan? Juud, leuk hoor dat cursus en dus webshop echt al beetje opschiet/steeds serieuzer wordt. Ben echt heel benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien! Pip, hoe staat het met idee voor jongensslaapkamers?