Hey meisjes! Sanne: wat een mooie sannespam MEER!! We willen MEER! Klingel back? Dag Mevrouw Klingel, hoe was het allemaal?? Update MET foto's graag Pix: wat onwijs knap van Eva! 1 jaar en 3 maanden, en dan al 2 dagen op het potje, echt goed hoor! En knuf voor je prikkelbaarheid. Papa van dinnetje: vanochtend even langsgeweest. Nou, het was natuurlijk eerst allemaal huilen - maar daarna hebben we ook hard gelachen Ik stond met dinnetje in de kamer waar haar papa lag en we konden gewoon lekker geintjes maken over dat ie straks ineens heel hard BOE! roept en vervolgens in een scheur ligt Zo issie namelijk wel Morgen eerst crematie, dan door in de auto naar trouwerij en daarna door naar drenthe voor een weekendje bijkomen KDV: nikita heeft het wel naar d'r zin gehad, maar was toch ook wel heel erg blij toen ik haar kwam halen. Ze was net heel verdrietig omdat ze niet verschoond wilde worden (echt een gevecht, ze hebben haar met 2 personen klem gehouden...ik denk dat ze nu een beetje moeite ermee heeft want nu is het thuis ook drama ). Toen ze mij zag heeft ze zich aan me vastgeplakt. Pas na een kwartier kon ik met moeite haar broek aandoen. Ook thuis wilde ze me niet meer loslaten en ze is een half uur doodstil geweest. Wel heeft ze ontzettend veel gegeten daarna (honger van al die indrukken) en is ze vroeg naar bed gegaan. Morgen gaat ze een halve dag...ben benieuwd! Nu even aan de strijk, wasje doen, tasje pakken en huis opruimen. Oh, en grasmaaien als het ff kan.
@klingel: welcome back meid! Ben erg benieuwd naar foto's! @pip: symptomen? Nippels are on fire zeg maar, buik is opgezet en wat sneller moe, misselijk in vlaagjes, kramp in onderbuik en onrustig slapen... Do I need to say more? En jij maandag al? Zeker ivm vage cyclus ook? Heeft jouw vk eigen echoapparaat? @mill: ik geloof inderdaad dat we aardig gelijk op lopen. VK heeft me zelfs op 26 april gezet, ik mezelf 1 mei, nu maar afwachten wie er gelijk heeft! @fem: aaaah arme mikita! Beetje traumatisch als je door 2 man vastgehouden moet worden om te verschonen...ach gossie arme meid. Hopen dat het volgende keer beter gaat! Heeft ze wel leuk gespeeld met andere kindjes? En 'fijn' dat je toch nog even bij vriendin's papa bent geweest, is toch altijd wel fijn 'afscheid' nemen.
He Klingeling....welcome terug in de bus!!! Fabeltastische dag geweest.....geweldig hoor! Ben heeeeel benieuwd naar foto's!! Fem; ahhh die kleine Nikita....met 2 personen klem gehouden...vind ik eerlijk gezegd niet zo handig . Lijkt me nogal heftig voor haar, zeker omdat het in principe nog volslagen vreemden voor haar zijn. Hopelijk laat ze zich de volgende keer wat gemakkelijker verschonen. Ben benieuwd hoe het morgen gaat. Natjes; zelfde symptomen hier...alleen niet misselijk. Ik heb geen idee waarom de vk zo'n haast had. Had zelf zoiets van; over een week of 2 is vroeg zat. De vorige keer zat ik bij een andere vk praktijk, dus ik weet niet of ze eigen echo apparatuur hebben, maar dat zie ik maandag wel. Dit is een praktijk met 2 dames, in de praktijk waar ik de vorige keer zat zitten 6 dames en daar is nogal wat verloop en dat is best onrustig. Ben benieuwd! Jij door vk op 26 april gezet....das best een verschil met je eigen idee. Ik ga een beetje uit van 29 april....ben benieuwd of ik het goed heb.
@ Fem, is ook veel indrukken zo op een dag, gaat morgen vast ook goed . En voor als ik het morgen vergeet, heel veel sterkte moppie @ Ahhhhh, Klingeltje is terug (denkt aan kaart die hier al weken op de kast ligt) was dus fijne bruiloft/honeymoon, goed zo meis. Kan niet wachten tot de foto's er zijn. @ Milla, moeilijk heh, proberen moed te houden. Ik duim en denk veel aan je hoor. @ Pip, wat was rede dat ze je nu sneller wil zien, leeftijd? (niet dat je oud bent hoor) @ Bow, pffff wat kanjij schreeuwen, ha ha ha @ Leo, kleine meid aan de poffertjes @ Zuurtje, goede update
voel me nu al hele dag moe en beetje fuzzy, voel ik net dat de kachels weer aan staan.... aha, dat is de boosdoener dus
Had jullie nog niet op de hoogte gesteld van NSO. Ik had marije per feb 11 opgegeven voor 2-3 dagen opvang. Kregen we n brief dat er na de aangevraagde ingangsdatum nog minimaal 6 maanden wachttijd is......... Ik zag mijn geest al dwalen met werktijden/ouderschapsverlof/etc. Nu had mijn moeder al gezegd dat ze graag 1 x in de week marije van school af wou halen, dus bleven er nog 2 dagen over. Ik zat al te rekenen met ouderschapsverlof. En toen in het weekend verteld aan mijn schoomoeder. Die zelfde schoonmoeder die voorheen zei: ja, das je eigen keuze dat je zoveel wilt werken, dat doet deze generatie maar. Wij waren thuis bij kindjes. Mar nu zei ze dus: NEE HOOR..... dat doe ik wel, is absurd dat je daar verlof voor moet opnemen, nee hoor, dat doe ik, gezellig, en als het bevalt, hoeft ze helemaal niet naar de NSO. Was eigenlijk wel flabbergasted. En voor 1 dag staat Marije wel als 1e op de lijst (moet er niemand komen met voorrang) Nou dat gaat lukken. Weer zorg minder
even snel het makkelijkste, reactietechnisch: @pip en natjes: gefeliiiii! @pip: wauw, nummer 5 in ronde, eh, 0? ongelooflijk, en gaaf en gezellig! *ziet lange keukentafel voor pippetjes voor zich* @natjes: ha, de provynovadinges works for you. vorige x na uitbannen megalange cyclus toch ook swang? nu verder klooien met album, even wat mensen ontvrienden want alleen 2richtingsverkeerliefjes mogen glitterbruidspaar zien
@fem: wat vreselijk, ik lees net jouw stukje.. gecondoleerd met papa vriendin en heel veel sterkte, voor haar, voor jou, en voor zaterdag gets.. alweer een dierbaar iemand die jou ontvalt.. heel dikke knuf! @nikita: jij bent een stoertje op het KDV. en ik snap heel goed dat je je niet laat verschonen door 2 onbekende dozen, so! :x
@ Fem, lekker ik doe mee met thee. Ja ben helemaal blij, schoonmoeder is zo veranderd, gelukkig ten goede
@small: reizen ging perfect! auto is dan ook wel erg comformabel, en we hebben gewoon wat vaker gestopt. verder 3 kussens om me heen, heerlijk. eerlijk is eerlijk, wel last van (linker)bekkenbotkontschaambot, snachts veel pijnscheuten, maar dat is wel te doen voor zon mooie reis. @buikfoto: ieks! een in bikini wordt dat ! eerst wat bruidelspul en dan ervoor zitten om updates te lezen voordat daar weer updates op komen
Wat een mooie foto's klingel! Prachtig! Echt een mooi bruidje En de eigen illu op taart is gaaf Helemaal klingelig
Kling; wat een prachtige foto's.....die gelukkige smoeltjes zeggen genoeg!! Illustratie op taart is echt geweldig!! Mooie jurk, mooi pak, mooie Kling en Klingman, schattige bruidskindjes, Klingbeeb in bruidbuik, mooi weer, mooie locatie....super meis! Small; dat is vast een opluchting...fijn hoor! Super dat schoonmama zo kordaat reageerde....moet fijn gevoel zijn
Ff snel tussendoor, van alles en nog wat aan het doen. Kling heerlijk dat je terug bent en hier tranen over de wangen bij het zien van de prachtige foto's! Wat een onwijs mooi stel zijn jullie en lief dat we een klein stukje van jullie prachtige dag hebben mogen zien! Echt mooi!
@Klingel: Wat waren jullie moooiiii! Mooie taart ook trouwens! Had hem niet gezien maar wist al wel dat hij lekker was. @Smallie: Zo kunnen ze nog eens onverwacht uit de hoek komen hè! Hier van de week ook: Schoonouders riepen voor het eerste kleinkind (dat inmiddels 4 is) dat ze geen vaste oppas willen zijn. Inmidels hebben ze een periode vaste dagen gehad en zijn ze "vrij inzetbaar". Verder was het bij ons al helemaal onmogelijk want wij wonen te ver weg... Dat is nu omgeslagen naar: Als jullie ooit oppas nodig hebben moet je maar bellen dan zijn we er de volgende dag! @Fem: Hè bah, waarom doen ze dat nou? Lijkt me geen fijne ervaring en helemaal niet als je haar vertrouwen nog maar moet verdienen. Ik hoop dat ze het gauw vergeten is en dat morgen alles ok gaat! @rest: alles wel gelezen maar op 't werk (ja foei, maar heb halve dag met IT "Service Desk" aan de telefoon gehangen en je moet toch wat ) @nog meer ego: 't lijkt er op dat de moeheid langzaam minder wordt, JEUJ!
wat een lieve reacties op trouwfotos, senks! SMAK! @sanne: fantastisch, THUIS!!!! hoera wat een geweldige mijlpaal! *mijlpaaldansje* even gekeken naar de fotos: wat een prachtmeid, in prachtkleertjes trouwens! welke maat zit ze nu in? @natjes en pippel: al gefeliciteerd! @pippel: daar komt ie dan weer in jouw toestand: NIET VALLEN! @nnzers: dit zal wederom wel even hard zijn geweest, hoewel te verwachten dat 2e (en 5e ) leggen eraan komen.. knuffel voor jullie, ik hoop zo ontzettend dat het echt gaat lukken, snel, nou ja desnoods niet snel, maar DAT het gaat lukken! @mil: ik duim voor jou!!!! je pregnylstreepje van vorige week, heb je nog een x getest? (misschien niet gelezen) spannend en vreselijk eng. aan de ene kant krijg je van mooie bevruchtingen (jullile kunnen het samen!!!) meer hoop, en van IVF sowieso, maar daardoor wordt nu tegen NOD aan het zelfbeschermen en de pijn ook erger he. trouwens... 23e TP? dan zit je nu al op 10 na TP, das 12 na ei! ik ga heus niet zeggen dat een gevoelige test dit weekend...... @zuurtje: ei kwijt? tijd voor de progynovablabla? ik zou t eng vinden hoor, als lijf zo lang geen ei (vrij) maakt. maar ja ik ben dan ook een controldoos met ' me eigen tempo ' *** @fem: nog x knuffel.. vind t ook zo erg dat dinnetje dag voor die zaterdag jarig is.. voor altijd aan elkaar verbonden die 2 data.. snif.. @ppv: ten eerste, dank je wel voor lieve bruidskaartje, wat attent van je! en dan weer ongi, ondanks langere cyclus als ik goed herinner van x teruglezen op gsm. vreemd, en wellicht ook inderdaad ' een poging tot ' ? wat nou de gyn wil wachten tot oktober trouwens :x mag je dat, na dik 2 jaar, even zelf bepalen? ik zou aandringen op IUI en wel gisteren, maar ja ik ben dan ook een... (zie laatste regel zuurtjereactie) @zuurtje: tupperwareconsulente? so, das een andere carrieremove dan strijkvrouw! maar las ik nu dat je 4000 aan producten moet verkopen ofzo? is dat wel reeel? fijn dat je nu wat gematst bent, en ik hoop dat je veel gegadigden vindt! misschien wel in de bus? komen we allemaal bij jou tupperwaren, hoewel, ik sla over als niet praktische doos, maar ik wil wel een stukje taart! nee 2! hoest trouwens met de kinders? niemand meer ziek (herinner me iets van voor bruiloft, zoontje) @bumba: is dat zon clowntje? @juud: weer ant werk, hoest? bevalt t goed? en wennen om niet meer lekker lang thuis te zijn met heel gezin? @milk: ook weer ant werk he. en hoest met buik en broeden? heerlijk he? vertel vertel! voel je al veel? en al uit de namen? en kamer? en wagen? hier een maxi cosy mura 4wheeeeel. helemaal blij mee! @pix: hoe was je draagdoekweekend? of IS dat lommel? nee toch? sorry ik dement. en hoest verder met liefeva? en jullie samen? @rem: gevallen met nikki!! nee! wat wanneer huil? hoest nu, en hoest met jou en je lijf en de broederij? @elke: elke gisteren gesproken, gaat aardig goed! ze werkt weer 2 ochtenden per week en nadine gaat met sprongetjes (!***) vooruit. en, ook heel belangrijk: elkeman gaat ook beter. groeten voor iedereen! @2e verjaardag: ja foei! @fem: ohh wat erg, wat erg goed, die zwarte humor van BOE! huil&lach! @mvm: zeker iedereen zelf weten, nog zekerder een heul goed doel. lastige buren zijn te omzeilen door zelf weg te brengen (moest ik sowieso) maareh.. ik heb net iemand gesproken die emmer op rug ik rugzakje niet goed dicht had gedaan dus mind you! @alice: haai zwaai hoest daar eigenlijk? @small: hihih! volgens mij liggen er wel meer kaarten op die kast voor bussinnen waar is joe banner gebleven trouwens? wat lief van aanbod mama! weer zorg minder inderdaad. hoest met fuzzyness??? @cin en bow: smak! al gereageerd op elkaar via andere tamtamwegen dus ik ga hier niet beleefd vragen hoe het gaat als ik alles al weet! @bow: ik duim wel voor joe nod morgen tralala! @leo: schatje! jij ook zo bedankt voor liefkaart! het bruidspaartje heeft getuige/regisseur hele dag opgehad @leo: hoest met jou dan verder? druk druk? @fotocommentaar: HUIL lief! @cin: lekker was taart he! smak op je telefoon-oor en HOERA voor mindermoemisschien!!! je komt in meer energie binnenkort, is super! (en voor je t weet sta je ook miniminisokjes te strijken met 33 weken en 1 dag! dansend op blij muziekje!) @ @ @ zo, vast veel meer gebeurd en sowieso besproken maar ik plons er hier weer in hoor! nog even update dan vanuit huize klingel: bruiloft fantastisch, mooier dan ooit kunnen denken, dikke liefde en superpersoonlijk, helemaal mooi. klingman heeft me laten blozen tot in 2087 met een speech ' waarom trouwen met glitter ' van hier tot tokio, werkelijk!! alles opgespaard afgelopen 9 jaar, en weet je.. dat trouwen geeft echt wel een impuls van jewelste zeg.. zwaar verliefd, en het naar elkaar uitspreken van de liefde, voor al je liefste mensen, is echt wel een (door ons niet echt verwachte, nuchter hierin dachten we..) super-pimp-impuls. HUIL! had ik volgens mij al gezegd vanmorgen trouwens bij binnenkomst? mooi bruggetje naar: dement wegens zwanger! @zwanger: gaat super, hoewel met name snachts onwijze pijnscheuten in bekken/linkerkant kont/schaambeen dat echt knakt en knoept. oftewel: oma-tempo en vooral: zorgen dat je beide benen tegelijk beweegt bij in en uitstappen en opstaan enzo. maar geeft niets, ik heb de luxe kalm an te doen en dat doek dan ook. buik groeit lekker nu @vakantie: heerlijk en superbe. 36 graden, briesje, veel amour, lachen, lezen, zwijmelen, babyshoppen en heerlijk (veel) gegeten maar... thuiskomen is ook super. zeker in zwaar geordend en schoongemaakt huis, goh, wie zou dat toch gedaan hebben in de bruidsstress! weerzien met rover ook geweldig, die is niet bij ons weg te slaan nu enne.. nesteldranggg is weer net zo sterk als voor vacance: wassen strijken kleertjes bedje wiegje opmaken kaartje ontwerpen commode in en uit pakken (yey bow! ) en vogelhuisjes pimpen. ben een emodoos, i know, maar ondanks de ' dreigementen ' dat ' het zwaar wordt na een week of 25 ' geniet ik elke dag meer en meer nog steeds. van t hele proces, zowel in buik als in relatie als in huis. tuurlijk, over 2 maanden staan ook wij met onze handen in t haar tijdens een onbegrijpelijke janksessie van barbie, en wat al niet meer maar dat zien we dan wel weer. voor nu ist een en al l' amour en dat houden we pour toujours! SO! en nu benk weer stil hoor, voor even! strijksmak!
Hee kling is back! Wat een super foto's zeg! Je kunt gewoon zien dat het een super mooie sfeervolle dag is geweest! Ennuh.. is het erg dat mijn eerste gedachte toen ik de foto's keek was: hij lijkt echt op de nieuwslezer Maar je was echt een prachtige bruid kling... Over 12 dagen na ei.. De dag van de punctie moet je aannemen als eisprong. Dus stel dat deze ivf is gelukt, dan ben ik morgen 4 wk. Maar dus pas na het weekend, mocht dat nog nodig zijn wat ik al betwijfel, testen. Geloof dat ik het sowieso niet eens meer durf