Goedemorgen meisjes.. Zo, die kleine is weer op het kdv. Alleen het wegbrengen ging nu een stuk minder makkelijk! Ze had héél goed door dat ik weg zou gaan en daar was ze het niet mee eens. Maar toen de leidster een boekje ging lezen om haar af te leiden ben ik weggeglipt. Om 1300 uur haal ik haar weer op. (en ik heb ook wel gevraagd of ze 'voorzichtig' willen zijn met het verschoningsdrama, want het gaat op den duur zo alleen maar moeilijker worden)
Goeiemorgen, Kling; wat een lekkere klingeliaans lange reactie Dank voor je feli.....is nog wel een beetje onwerkelijk...idd ronde 0 . Niet verwacht....eigenlijk wel lekker i.v.m. ouderdom en leeftijd kleine meid....en nu kan ik gewoon niet meer twijfelen want het is al zover . Fem; hopelijk gaat het Nikita het lekker naar haar zin hebben vanmorgen! Mill; dikke geduldknuf!! @luiers; ik heb altijd 2 pakken op voorraad van 2-5 kilo voordat de kleine komt en daarna zie ik wel. Ik ga maar eens even aan 't werk....fijne dag allemaal!
Hee meisjes.. Weer een dag voorbij heir, en nog geen ongi. Wordt nu zo spannend! Zit mezelf helemaal gek te maken en weet niet of ik zo lang kan wachten met testen. Nu heb ik op internet gelezen dat er ook ziekenhuizen zijn waar je 14 dagen na de punctie mag testen. Dat is dus vandaag. Waardoor het toch gaat kriebelen morgen of overmorgen te testen. Maar weet niet of dit verstandig is? Lijkt mij dat als het gelukt is dat ik dat dan al moet kunnen zien? Maar als hij negatief is ga ik natuurlijk nog hopen dat het niet klopt.. zo moeilijk!
Fem, wat een narigheid met dat verschonen. Met zijn 2en lijkt me ook niet echt fijn voor Nikita. Is ze daar vaker lastig mee of alleen daar? Anders misschien laten verschonen waar jij bij bent?
HAPPY BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 99091 Mama's Female81: Nikita °09-02-2009 Leonie: dochter °31-03-2009 Juud: Femke °24-04-2009 Remmar: Nikki °05-05-2009 Pixie: Eva Olivia °23-05-2009 Debs: Emily Aimee °09-06-2009 Lautje1979: Finn °11-06-2009 Limmeke: dochter °11-06-2009 Nrg50: Milan °22-06-2009 Spirit: Marissa °10-07-2009 Smallville: Lonneke °13-07-2009 Pippa: Britt °13-07-2009 Alice: Ralph Julian °31-07-2009 Naiobi: Quinn °10-09-2009 Bowen: Niels °03-10-2009 Natjes: Tygo °12-10-2009 Elke: Nadine °14-11-2009 Tischa: Jayde °20-01-2010 Yadi: Abigail °24-04-2010 Miranke: Sanne °09-06-2010 14 meisjes 6 jongens Preggers 15-10-2010 Limmeke M 20-10-2010 Klingel M 16-11-2010 Remmar ? 28-12-2010 MilkHd ? 07-01-2011 Survivor J 09-03-2011 Cin ? 26-04-2011 Natjes ? 29-04-2011 Pippa? 2 meisjes 1 jongen 5 onbekend NOD ??: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde 19 ->07/'08 ) ??: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) 04-09: Bowen 07-09: Milla (beeb 1) 4 waarvan 2 MMM Afspraken 07-09: Milla testdatum 08-09: Ynse laatste keer naar K&G (9u) 08-09: Cin vk 10-09: Milk controle vk 13-09: Niels CB + prikjes 22-09: Eva CB + prikjes 22-09: Niels helmcontrole 27-09: Leonie gyn 29-09: Cin echo geslachtsbepaling 13-10: Niels ka + helmcontrole 29-10: Cin 20wk echo 08-11: Ynse eerste schooldag 17-11: Female PRIUS onderzoek Nijmegen 16-12: Niels CB + prikjes
Hahaha heb vanochtend al getest omdat ik zo'n vaag gevoel had (aangepraat) Maar helemaal sneeuwwit! Om het verder nog even goed te praten voor mezelf....... de testjes zijn zelf al overtijd daarom gebruik ik ze maar. Anders weet ik niet of ik wel getest had. Geloofwaardig?
net even kdv gebeld...ze is lekker buiten aan het spelen en ze hebben haar zelfs al 1 keer kunnen verschonen, zonder drama! Jeej! Milla: wat spannend!! Is je kat nog steeds niet bij je weg te slaan? Ik zou ook moeite hebben met me inhouden denk ik, maar aan de andere kant zou een testuitslag nog alle kanten uitkunnen en heb je nog geen 'zekerheid' (die heb je nooit natuurlijk). Hoe langer je wacht met testen, hoe duidelijker de uitslag zou zijn. Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk Bow: jammer van sneeuwwitje Had jij de kat bij Lau op schoot gehad?? Misschien ligt het wel aan overdatum, maar dat is denk ik valse hoop. Heb je al testuitslagen van ziekenhuis gehad voor niels?? Ben zo benieuwd!
Fem wat fijn! En wat goed dat het nu wel gelukt is! Toch weer een geruststelling. En de kat van Lau heeft wel even bij mij op schoot gezeten maar dat kon toen nog niet daar voor zijn, denk ik, of hij moet eisprongen ook al voelen Nee kat was niet weg te slaan bij Rem en de vorige keren bij Lau zelfde. Uitslag van Niels nog niet binnen. Ik ben ook zo benieuwd!
Spannend bow van niels.. zo balen dat je het nog niet weet, zou het ook meteen willen weten! Wat denk je zelf? En over testje.. hoe is dat nou? Omdat je voorgevoel had? Toch wel heel jammer denk ik.. Of sta je er anders in?
Nee vind het wel heel jammer. Ook al dacht ik eerst er heel nuchter over te zijn, van we hebben alle tijd etc. en dat is ook wel zo maar als je dan besloten hebt er toch weer voor te gaan dan wil je toch ook wel weer heel graag. Heel maf.
Goedemorgen! @Bow: hmmmmm, morgen NOD? En wat vind je dus van sneeuwwitje? Of heb je nog hoop? Stomme Niels-uitslagen, waarom duurt dat zo lang? @Milla: als je het even kunt, zou ik toch nog even wachten meis. Ik zeg natuurlijk niet voor niets: als je het even kunt, want ik begrijp de onrust ook wel hoor. Maar hoe later, des te beter natuurlijk. Knuff! @Female: fijn dat Nikita het zo gezellig heeft en dta ze al twee keer zonder problemen is verschoond! Het gaat vast ook goedkomen met wegbrengen hoor. Ze is nu eenmaal in een leeftijd dat ze echt begrijpt dat je gaat. Maar er komt een tijd dat ze niet meer mee naar huis wil @Pix: Eva nog steeds op het potje? Knap hoor! @Female: sterkte vandaag. En later ook veel plezier. Beetje rare dag lijkt me. Maar gelukkig een fijn weekend voor de boeg. Knufferdeknuff!
En ik zie aan Niels' hoofd wel duidelijk verbetering. maar ik wil het zo graag op papier of op de pc zien. dat je exact kan zien waar de groei is en hoeveel enz enz.
Och ja Pix, was toch wel even benieuwd hoe groot Eva nu dan is, met bijna 16 maanden. Femke is tussen de 75 en 80 cm en weegt rond de 10,5 kilo. Maar zeker weten doe ik het niet, want ik ben al ruim twee maanden geleden op CB geweest. En ik vind klein en fijn wel leuk hoor. Siem is ook echt klein maar fijn: 93 cm en 12,5 kilo. En dat met 3 jaar! Moet maandag as. (6/9) met Siem naar CB. Ben benieuwd wat ze dan zeggen. Hij krijgt ook ogentest. Spannend!
Snap het wel bow.. Bij niels duurde het een paar maanden toch? Testen: vind het moeilijk, vooral omdat utrogestan menstruatie uit kan stellen en dus ook een heleboel valse hoop kan geven. Kiezen uit twee slechte opties lijkt dus wel. Misschien doe ik zondag een test. Maar weet het echt niet.. Misschien moet ik gewoon niets in huis halen, dan kan ik ook niet testen.
@ Fem, sterkte vandaag, en wel erg fijn dat het vnadaag zo goed gaat met kdv. Oja, en dinsdag=vrijdag=ok (ha ha, lekker cryptisch) @ Juudje, dus leuke cursus heb zin inde 14e. @ Klingeltje, ha ha ha, ja er liggen meer kaarten op de kast @ Milla, tjee wat is het spannend zeg. @ Bow, ligt aan test??? nieuwe kopen even lunchen
Jullie cryptogrammen! Heb ook zin in de 14e, want ga die crypto's eens ontcijferen, haha! Cursus inderdaad leuk, maar sta voor moeilijke beslissingen, dus ook lastig. Welke software/aanbieder kies je, ga je beginnen met gratis versie om het langzaam uit te breiden, of meteen een goed, maar ook veel kosten.....? Dat dus! En ondertussen assorti maken en uitbreiden. Druk druk druk! Maar gisteren goed gesprek met Juudman: hij staat er helemaal achter en wil eventueel in kosten bijdragen.