@Milla: Lieverd test toch lekker! Nu zit je je het hele weekend op te vreten en als je zwanger bent moet je dat (als je Juud niet nadoet ) echt nu al kunnen zien hoor, ik had dikke knalstreep op 14 "DPPU". En als je het dan nog altijd niet vertrouwd wegens eventueel Pregnyl-streepje dan kun je misschien nog ergens terecht voor een bloedtest. *disclaimer: dit komt wel van een notoire (te) vroeg-testster* (Maar 14 dagen na pu is normaal niet te vroeg...) Hè bah, ik wil gewoon zoooooo graag dat het gelukt is, en heb er ook een goed gevoel over. En: Als het niet gelukt is kun je wel stoppen met die kutbollen, waardoor je wsl sneller ongi wordt, waardoor je weer sneller door kunt...
met die bollen mag ik toch pas dinsdag stoppen, heb daar namelijk niets over gehoord. maar denk ook wel dat je het kunt zien als het gelukt is. Denk dat ik zondag ga testen dan. Zaterdag met dinnetjes de stad in en 's avonds uit eten. Wil dat niet verpesten met nega test. Dus zondag it will be.. brr...
haai! even tussen vogelhuisjes een broodjeuitoven door. @luiers: senks voor jullie info! ik denk (nee, ik weet! ) dat ik nogal last heb van nesteldrang en ook van ' allesmoetafeninhuiszijnvoor1oktoberdrang ' en das echt overdreven. qua luiers: gewoon paar pakken halen enne.. de winkels schijnen open te zijn na de bevalling indien ik nog iets nodig heb! ********************* @small: graai die kast leeg en hups naar brievenbus! lachen, allemaal kaartjes naar mensen die denken HUH nu al gefelici met verjaardag en HUH ik ben helemaal niet zwanger en HUH nu al een kerstkaart @fem: sterkte vandaag lief... @nikita: ach ach, het afscheid moeilijker maar het verschonen beter. het zal steeds beter gaan! smak op jou! @juud: wanneer kunnen we iets online zien? ben benieuwd! @juud: dank je wel voor liefkaartje aan mij ' en de fries ' ik kreeg m net! @bow: klotig! zeker als je wat hoop dacht te hebben. denk trouwens dat die hoop ook eerder geloofwaardig is, als je al weet hoe zwangerzijn voelt? inderdaad, alle tijd, maar niet in hoofd en hart, ik snap.. morg nog x testen of helemaal klaar ermee? @milla: ik zie het zo: tijdens de TP is er een bevruchting terug geplaatst. dus de tijd tussen eisprong (punctie) en bevruchting (meestal een dag of 2, 3) kan je van NOD afhalen. dat maakt absoluut vandaag, 13 dagen na TP testwaardig! maar zondag helemaal. als dan OMO, dan kan je uitgaan van niet gelukt. zou zeker niet wachten tot dinsdag, zeker omdat ik hier je nieuwsgier en je UW voel.. zo herkenbaar.. zucht! morgen testen, tjah het kan en zal zeker je uitje verpesten, of opleuken maar ik snap zeker dat je daarom zondag zou testen. tip: haal fruitkat 2v5, 2 pakjes meteen! denk aan joe! @pix: ja ik weet van gabbels.. en ook dat t echt niet meer goed gaat komen.. ze klinkt er nu wel OK over maar het is toch zo verdrietig.. ook als ik denk aan dat ze net aan de IVF zouden gaan enzo.. snif... @gieg: moest aan je denken, mis je! @small en fem: een dateje? leuk! vr=di=vr=hoop dat jullie elkaar treffen! @cin: hoest met kinderwagenjacht? dit weekend weer op pad? en durf je verder al dingetjes te kopen? is wel spannend nog he, eerste trim? @hier: weet je waar ik aan moet wennen, dat mijn hoofd snapt dat ik niet meer qua lijf tussen kleine kiertjes kan glippen zoals ik altijd deed! of even tussen klingman, de openstaande koelkast en het kookeiland kan doorhoppen. PAST NIET! erg grappig. moet ook echt mezelf inprenten niet meer zo motorisch gestoord van de trap af te hupsen op hakken enzo. dat is echt een risico bij/van mij dat ik op die manier eens crash. hoe ga ik dat doen? loop al op pantofjes binnen, slim he! so. dat wast weer! en nu verder met vogelhuisjes pi(m)p(p)en!
@Cin: juist door mijn Juud-je, denk ik dat te vroeg testen nooit zin heeft. Maar jij als notoire vroeg-tester hebt ook weer prima argu's. Ach.... @Kling: wanneer online? Niet te snel, maar ook niet heel lang meer... Moet nog effe oefenen en knutselen aan site, maar ook aan assorti. En heb daarover net effe te veel ideeën. Schoenmaker, blijf bij je leest, maar ja, ideeëngebied in hersens slaat op hol! Tsja, 'de fries'... Wist en weet het ook echt niet.... Gelukkig maar dat winkels nog open zijn na bevalling. Ook handig voor babykleertjes die te klein worden en glitterjurkjes die weer gaan passen Sigtig aan op hak met buik! @Bow: hmmm, toch wel erg teleurgesteld dus. Logisch! Hoop dat je gauw komt jubelen hier!
even snel een berichtje.. ik ga zo inpakken.. de ochtend was volgepland met boodschappen doen, garage, bij schoonouders langs, dus nu inpakken en dan wegwezen. Eva ligt in bed, dus geeft dat rust om in te pakken. @milla ik blijf duimen voor je @bow argh sneeuwwitje.. @juud ja ik ben laatst in april geweest dus weet het echt niet. ze past kleding maat 74/80. het potje is gisteren niet gelukt.. ik mislas haar signalen. en ik was de helft van de dag weg, dus kon ook niet bij verschoning doen. vanmorgen ook niet gelukt.. maar de potje gaat mee dit weekend oke... toedeloe! tot na het weekend.
Femke dus ook maat 74/80. Is toch niet zo'n heel kleintje, toch? Of zijn onze kids beiden klein, hihi! Veel plezier!
Mill; ik vind het echt heel knap van je dat je nog niet hebt getest! Snap het ook wel qua zelfbescherming en eng en zo....Maar wat een zelfbeheersing . Nu planning om zondag te testen?! Ik hoop, hoop, hoop sooo op een pracht van een kanechtnietmeermissenknaltest!! Bow; he bah....was zo gaaf geweest als de test gewoon posi was geweest. Gek he...je stelt je er vantevoren op in dat er zeker een paar maanden overheen gaan en toch die teleurstelling . Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het ligt aan het over de datum zijn van de test, maar wie weet...Misschien over een paar dagen nieuw testje wagen? Knuf meis! Fem; wat fijn dat het goed ging met de kleine meid op kdv! Jij sterkte vandaag he...en toch ook wel plezier vanavond hoop ik! Kling; hoe bizar he....de wereld draait gewoon door na zo'n adembenemende gebeurtenis als een bevalling O ja bedankt voor de waarschuwing....geldt trouwens ook voor joe met je stiletto's op de trap . NIET VALLEN!! Juud; lekker aan het freubelen met webwinkel....leuk! Schoenmaker blijf bij je leest is idd goed advies aan jezelf . Teveel in 1 keer willen zorgt ervoor dat je het niet meer logisch in je winkel krijgt (is mijn ervaring). Ik wilde teveel andere producten naast de meubels en accessoires, zodat het voor meer mensen aantrekkelijk zou zijn om de webwinkel te bezoeken. Het werd er eigenlijk alleen maar ingewikkeld door en slecht te categoriseren.
@pip: inderdaad wij nu beide een NV-plicht! net mama gesproken. die rent stoer door de tuin en op mijn FOEI zegt ze ' ik ben weer helemaal normaal hoor! ' is dat hetzelfde mensje dat een paar maanden geleden zei dat ze hoopte dat ze met kerst weer een beetje kon lopen??? het levende bewijs dat dingen, hoe erg ze op het moment zelf ook lijken, ooit weer beter en goed komen... *snif* so, en nu emodus uit en hop weer in de vogelhuisjes toedeloe allemaal en fijn weekend!
Hoihoi! Zo eerste echte werkdag zit er weer op, ik heb weekend verdiend Milla, moeilijk he wel testen of niet testen.....ik vind het logisch klinken om zondag te testen en hoop zo dat je dan echt een knal test hebt. Ik duim echt onwijs! Bow, stamper de stampmok dat je sneeuwwitje had! Ik kan me echt voorstellen dat je in theorie denkt we hebben alle tijd maar dat je mentaal toch denkt/hoopt dat het snel raak is en dat teleurstelling wel groot is dat het deze ronde toch niet gelukt lijkt. Dikke knuff! Cin, zwangere lieverd! Hoe gaat het met jou? Nog moe/missel of iets anders (wat met zwangeren te maken heeft ) ? Al aan de inpak? Ik vind het nog steeds zo gaaf dat jullie nu nieuw huisje hebben, wat kan het leven toch mooi zijn he: beeb in je buik en mooi huisje in het verschiet! Pip, hoe loopt winkel nu trouwens? hebben alle pr-activiteiten nut gehad? Juud, ik ben zo benieuwd naar he website. Kan me voorstellen dat je even vraagtekens hebt bij wat te doen, maar ik zou als je serieus werk van wil maken en dat wil je volgens mij meteen site goed maken. Anders straks 2 x werk en dat lijkt me niet leuk als je straks bezig bent. @ Meeten, volgens mij worden er veel leuke mini-meetings gepland @ Kling, wat is het toch heerlijk om te lezen dat het goed dat met je moeder. Word er serieus blij van En jij opletten he met bekken/schaambotje pijn, wat zegt fysio daar eigenlijk van? En in welk ziekenhuis ga je nu eigenlijk bevallen? En wanneer is je trouwalbum klaar? Nee, ik heb helemaal geen vragen @ Pix, knap zeg van Eva dat ze al op potje is geweest! En ook al lukte vandaag niet, toch al keertje gelukt Ik moet zeggen ik ben helemaal niet met potje bezig met leomeisje, denk er eigenlijk nog niet aan hihi. @ Fem, hoe is vandaag geweest? Hoop op mooi afscheid, dat geeft het dan (vind ik) dan toch altijd een iets fijner plekje al blijft het zo moeilijk. Zeker als het zo plots is allemaal En gek maar was bij jou in 1 dag, hoe was bruiloft? Was het mooi bruidspaar? Tjee wat zie je dat dingen dan dicht bij elkaar liggen, binnen paar uur heb je zo in intens verdrietige situatie gezeten en dan in intens gelukkige situatie. Knuff voor jou en rollercoaster! En wat fijn om te lezen dat het vandaag beter ging met Nikita op KDV met verschonen, is toch veel fijner om te horen/weten. Natjes, hoe gaat het met jou?
@leo: fijn welverdiend weekend voor joe! hoe gaat t verder daar in leohuis? vertel eens wat meer?? @leo: fysio zegt niets want ik doe geen fysio meer, maar ik ga m volgende week weer bellen. ik doe wel sigtig, gewoon erg oma-tempootje en vooral beide benen tegelijk belasten bij bv omdraaien, instappen oto enzo. @remmie: herken jij dat het echt in je bekken (ergens) KNOEPT en KRAAKT? ik vind dat zo raar! als ik me heeeeeeeeel langzaam omdraai in bed met veel gedoe dan hoor je dat gewoon @leo, gij vraag-kanon : ik ga bevallen in heerenveen! ja nog even gedacht aan meppel (NOT!) en ook wel aan zwolle en ook wel aan dussel en zelfs aan in bed bij antiek maar ik hou t toch lekker bij de LGG dinsdag voorlichting aldaar. en ohja ook prive-les geregeld (aan huis! ) voor de cursus ' samen bevallen '. wou opeens toch wat gedaan hebben! ws omdat alle praktische voorbereiding al klaar is? @vluchttas: ik zal maar niet zeggen dat ik die van klingman klaar moest zetten en dat ie dat dus ook al staat PIESSSSSSSSSSSSSS doet me denken aan tischa: 3 of 2 minuten voor vertrek zh die tas gepakt? @mama: ja geweldig, dat ze steeds meer zichzelf wordt weer vol levenslust. als ik denk hoe we een paar maanden geleden totaal in de (doods)angst zaten.. en hoe mooi de wereld er nu weer uitziet.. pfoe wat bizar is dat. @bizar: ik heb net BAVARIA WITBIER 0% ontdekt! met dank aan boesje! en LEKKER dat dat is! *hik* so, en nu slapen, na een avondje ' interessante artikelen uit de hoge stapel door de jaren heen opgespaarde babybladen uitknippen zodat ik de rest kan wegtiefen ' so, dat was een aparte zin he! blame the beer! slaapzacht!
goedemorgen daar zijn we weer wel jammer dat er zopveel weg is kling meldplicht of ben je al bevallen
neeeee, ik wilde net (nou ja, eigenlijk gister, maar toen lag alles er ook uit) alles weer gaan bijlezen vanaf het weekend... en dit is toch een beetje mijn dagboek... Nou ja, aangezien ik nu echt op niemand kan reageren: eergister weer echo en controle gehad, gezellig mijn mamsie mee ipv milkman. Dikke buikje van ukkepuk was keurig binnen de 'normale' waarden, alleen dit keer korte beentjes. Maarja, als ze 2 mm langer had gemeten, was het alweer normaal, dus trek daar lekker geen conclusies uit. Heerlijk ukkepukje weer gezien dus, die nu al een goede 1200 gram lijkt en al lekker met koppie naar beneden ligt. Verder ben ik ook weer APK gekeurd en OK bevonden, over drie weekjes mag ik weer. De laatste paar dagen is ukkepukje ook superdruk, je wil niet weten welke vorm mijn buik af en toe aanneemt, ukkepukje laat zich goed zien aan de buitenkant dus En ik heb zomaar een vermoeden wat mijn beurse rib gaat worden, haha. Afgelopen weekend het kamertje geverfd. Eerst was de oranje muur niet zo goed gelukt (veel strepen te zien), maar de tweede laag heeft wonderen gedaan. Dus helemaal klaar voor de levering van het kamertje en de wagen vandaag!
Alles is al geleverd, haha. Zouden tussen 11.30-14.30 komen, en alles staat hier al ruim 10 minuten uitgestald. Ik ga even bezig denk ik
Veel plezier met uitpakken Milk! Heerlijk genieten van je spulletjes! Hoest verder met iedereen? Scheelt me wel bijlezen trouwens..
Heey meiden! Ik heb op verzoek van de mods een busdeel 5 geopend! Gister waren op alle club onderwerpen, of hoe zeg je dat, een slotje gezet. Dus kon niemand meer ergens in.... (vandaar het verzoek). Dus lees en schrijf mee in deel 5: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/229736-de-augustusbus-rijdt-verder-deel-5-pff-deel-5-alweer-d-5.html