En de Augustusbus rijdt verder deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Juud: Gefeliciteerd met je verjaardag!

Heb lekker druk weekend, dus laterzzzzz!

2. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Female, fijn dat het zo ontzettend goed ging met Nikita bij opa en oma.

@ Nikita, jij bent ook stoer en stoere meisjes mogen uit grote - stoere - mensen - bekers/glazen drinken!

@ Juud, leuk dat stoeltje! Onwijs leuk gedaan!

@ Juud, Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    dit heb ik gemist.. wat leuk zeg!!! wat voor verf gebruik je?
    ik heb ook wat dingen weleens geschilderd en gebruik gewoon acryl verf en dan lakken.

eeeennnnn... VAN HARTE GEFELICITEERD ;) een hele fijne verjaardag vandaag!!!

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @smally veel plezier vandaag met lonnekes feestje
    @lonneke genieten meisje :D

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @fem je hebt het maar druk zeg.. nieuwe kantoortje!! wat fijn voor jullie!
    @nikita heb je het naar je zin bij opa en oma meisje. goed dat je het zo goed doe daar, want geeft je mama een ifjn gevoel!! en dat is heel belangrijk!!

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiezweterig ochtend!!!

Gadver wat is het nog warm!!! Nog niks afgekoeld ondanks buitje gisteravond. Jullie wel noodweer gehad??

@spirit, gefeliciteerd met 1e verjaadag dochtertje!!!!

@Juud gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

@fem, oww lekker warm en druk op kantoor aan het werk geweest. En wat super dat Nikita het gezellig had bij opa en oma, dan kun je haar ook wat vaker met een gerust hart bij hun achter laten. Ben heel benieuwd naar de enen en nullen :)

@Nikita, wowww wat goed!!! zomaar gaan staan, moet wel komisch gezicht zijn om dan te zien dat ze daar zo staat :D

@smallie veel plezier met Lonneke's feestje, hoop dat de cupcakes goed gelukt zijn

@cin, solli??? ja gewoon doen joh, misschien idd wel eerst even vragen voor hoeveel uur. Waarom komen die dingen altijd op het 'verkeerde' moment???

@Leo, spin **************

@pix, tnx voor tips, ik ken mijn eigen valkuilen wel dus dat is het probleem niet. Ik heb soms gewoon een schop onder mijn kont nodig ;) Lastig he, dat bijna niet drinken en dan zeker met dit weer.
    Heb helaas ook geen tip voor je.
    Niels pufje gaat goed, nog 1x per dag en dit houden we nog even zo.
    Helmpje nu niet op met dit weer, hij zweet zo als meeer dan genoeg.
    Verder gaat het allemaal lekker hier. 1e tandje is eindelijk door :D

@natjes, mmm toch niet swang dus, kon ook haast niet he, zoals je zelf al zei. Hopen dat ongi snel komt. Daarna nog terug voor controle?? Om te kijken of alles schoon is??

@klingeltje, hoe was het in A'dam???

@Rem, Nikki weer beetje de oude??

@tisch, hoest met U?? Moksmakkusje voor jou!

@juud, wat bedoel je hiermee??
    ocherm? of typfout maar dan kan ik er nog niks van maken??

Maar gaat dus goed hier, geen helm op met dit warme weer.

Uhhhh verder weet ik het effe niet meer.
    Het is alweer viesssswarm en ik zit te wachten op de visite die om 10 uur al zou komen...........

7. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Die visite van jou is vast gesmolten Bow! Blegh.
    Hier gisteren dus wel noodweer gehad (enorme hagelstenen) maar niks afgekoeld.
    Niks aan zo!

@Fem: Die buikfoto kun je echt vergeten hoor, die komt er niet.

@Juud: Van harte gefelciteerd!!

@Leo: Brrr spinnen! Wel goed dat kleine meid er niet bang voor is.

@Pix: Sterkte met Eva, 't is ook niet niks die warmte.
    Zal voor alle kleintjes gelden trouwens?

@Milk: Veel plezier vandaag!

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goodmorning, vanaaf gaat het gebeuren dames!
    Ik zit nu al vol kriebels en heb alleen over NL-Spanje gedroomd

@Pix, lekker dat Eva zo heeft kunnen genieten van al dat nat! Maar wilde je zelf er niet even bij gaan zitten in badje.
    Lastig hoor dat ze zo weinig drinkt maar steeds een paar slokken is uiteindelijk ook redelijk veel bij elkaar opgeteld he.

@ Juud, gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een leuke dag hebt met een knaller als afsluiting :D

@lonneke, veel plezier vandaag met het vieren van je eerste verjaardag! Ook Lonnekemama, Lonnekepapa en lonnekezusje natuurlijk heel veel plezier!

@ Fem, ontzettend fijn dat jullie gister een goede verhuisdag hebben gehad en dat Nikita het ook zo goed heeft gedaan bij opa en oma. Allebei heel super!
    Ik ga zo echt eens naar nieuwe Nikita foto's kijken, vergeet ik steeds.

@ Bow, ocherm is geen typfout blijkt dus dialect te zijn want ik snap wel wat Juud bedoeld :) Betekent zoiets als ah wat zielig zo iets...
    Slim hoor dat Niels nu geen helmpje op heeft, is echt veel te warm!
    Visite toch nog gekomen en was het gezellie?

@ Cin, hier ook gister flinke hagelstenen en heel veel water wat naar beneden kwam. Gras was er vanochtend nog zeiknat van.
    Hier gelukkig wel wat afkoeling van de lucht maar ja vandaag wordt het weer een graad of 30 dus......
    Heb je het al door/geloof je het al dat je echt swang bent?
    En hoe doet/vindt Cinman het?

@Kling, hoe was het gister in A'dam? Helemaal leeg gekocht?

@Milk, wat ga je allemaal doen vandaag dan?

@mezelf, rustig dagje vandaag lekker alle programma's bekijken die met wk-finale te maken hebben, wat voor school werken en lezen.

9. natjes

natjes Niet meer actief

@ juud: gefeliciteerd!

@small: fijne verjaardag toegewenst voor Lonneke!

@zon: SMELT!

@douche: kom eraan om me af te spoelen

@wk: hoor net dat de hele bups hier komt kijken... net dus even naar supermarkt gerend!

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goede kleffe gore zweterige hete middag!!!

@juud: wat een lief stoeltje is het geworden! :)
    enne, GEFELICITEERD met joe verjaardag!!! :)
    fijn dagje gewenst!

@juud: 4daagse: wehhh in de hitte? boehhh! succes meis!

@fem: ik wou dat jij de tijd had gekregen, evt nesteldrang te krijgen :(.. denk wel dat jij daar een typje voor bent, of niet?
    maar nikita kwam eerder dan de drang... miw...

@fem/small: ik snap het ook niet, dat ik, toch vrij verstrooid en niet zo van de orde orde orde, zo onwijs nestelig ben geworden.
    maar- ik klaag niet :D

(en klingman al heulemaal niet)

:D

@zuurtjezoontje: ik weet niet wat lager dan gemiddeld is, en in hoeverre dit een indicatie is/blijft voor zijn intelligentie?
    met veel goede begeleiding/stimulatie van zowel school/thuis hoop ik dat het te overzien is!

@small: wat een prachtige cakejes! en ook mooi gefotografeerd! :)

@lonneke: whoeiiii feestje vandaag vast he? knuffel!! :)

@cin: mijn advies: wel gaan solli-en, om te zien of JIJ het wat vindt.
    indien het onwijs klikt/je verder wilt/mag, zou ik het in het 2e gesprek, of indien dat niet plaats vindt bij een door jouzelf aangevraagd 2e gesprek, wel absoluut vertellen, van je zwangerschap.

hoewel je het niet ' hoeft ' te zeggen vind ik het not done om zwanger te solli-en en te worden aangenomen en het dan vlak erna te moeten melden.
    maar denk dat jij dat ook vindt.

maar- als het wederzijds goed gaat, dan zal zwangerschap geen NOGO betekenen.
    zie mijn aanpak ;)

eerst collega eens vragen enzo zou ik zeker doen, spannend en leuk toch?
    sowieso ook, beetje CV poetsen en zien of je goed in de markt ligt :)

nog gehuild trouwens, afgelopen etmaal?
    ik ook hoor! ;)

@parkiet? FUUT FUUT!!

@ppv: geoso dat je rustig aan hebt gedaan! wat betreft linker eierstok, zowel die van mij als die van cin (soms) als die van milk zijn/waren vaak onvindbaar.
    maar, als je m bij HSG echt niet gezien hebt (ook niet dun zien vol lopen??) dan is dat wel een issue. althans, indien hij er niet is, heb je dus 50% minder kans om ei te vangen.. hoop dat je goed gesprek hebt!!! veel vragen he!

@pix/eva: wat een toestand.. wat zou het toch zijn met haar :(
    ja, uiteraard de hitte.
    ik ben nog geen mama dus kan me er niet mee bemoeien ;) maar ik hoop wel dat ze genoeg drinken binnen krijgt met dit weer!
    en verder, verder weet ik ook niet? weet niet of je wilt dat ik/we meedenk(en) maar ik zou haast een of ander heul streng ritme-regime proberen in te voeren.. als dat lukt?

nou ja negeer maar, ik denk ook maar wat in de hitte hoor!

@remmie: hee klaagdoos!
    iedereen klaagt over hitte, dus jij mag ook! het is ook vreselijk erg goor vies behhhhhhhhh!!!

buik hobbelt, gaaaaaaaaaaaaaaaf! :)

@leo: welk boek lees joe?

@milk: wat heb je allemaal gedaan dit weekend?
    enne, hoe voel je je verder?

hoorde trouwens via via dat je klingbabynamen zat te raden.
    hoewel je tijd terug qua sfeer in de buurt hebt gezeten (op dat moment) kon je nu niet verder af zitten!
    IEW!
    lellek! :D

(en gevaarlijke opmerking terug van mijn kant heheheh ;))
    (maar cin begon! :p)

ben ook benieuwd naar de jouwe.
    ik verwacht vrij hollands, kort en bondig geloof ik!

denken jullie er al over?
    of eerst maar eens afwachten wat het is? en wil je dat weten en delen?

@juud: kermis nog gehaald? wek veel te warm!

@cin: gaat rits niet dicht wegens (te dikke) naad in stof? oei, moeilijk probleem! :(
    ik ken maar 1 oplossing, met kapot-risico: met geweld omhoog rukken!

maar misschien hebben de naaibabes hier een beter plan?

@fem: super van verhuisdagje! en bbq!
    en FOTO van 10101001010!
    en wat FIJN dat nikita zo blij was! :)

@bow: ocherm is volgens mij een soortvan maastrichtdialect voor ' och arme ' zegmaar!

@bow: visite om 10, ik heb t al vaker gevraagd, WAAROM! :D

of is het de spin die niet onder de deur door kan? PIESSSSSSSSSSS

@bow: SCHOP dan maar? ;) (en knuf)

@leo: spannend he, voetbal!

ik denk eerst 1 tegen, uiteindelijk 3 voor!

GIL!

@amsterdam: PIP binnen, kidsfactory is net zo geweldig als schandalig duur :x dus dat doen we nu niet meer.
    wel helemaal blij, accessoires binnen.

nog meer te vertellen maar nu eten! komt later stukje over mama en en en .

SMAKKKKKKKKKKKKKKKKK

@

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heeey meiden!

@ Juud: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! :)
    Maak er een fijne dag van!!

@ lonneke: geniet ervan vandaag!! Je viert lekker je verjaardag meisje!! Ik hoop dat je goed verwend wordt en je een topdag hebt! :)

@ smallie: Jeuj!!! :) Feest!! Maak er een leuke dag van vandaag! Foto's niet vergeten te maken! Heeeeeeeeel veel plezier!
    En ik hoop dat Lonneke het goed doet met alle visite (kan me nog herinneren dat nikki een beetje hyper was van alle mensen.. hihi..)

@ bow: heeft het serieus bijna niet geregend bij jullie!?
    Hier is er toch wel een aardig bui gevallen en vreselijk onweer geweest!

@ juud: Thanx voor je aanbod van de kist! Wat lief van je! En zeker niet te duur.. maar (ja, die voelde je zeker al wel aankomen) ik wil m toch echt wel iets groter hebben. Wil gewoon mega kist waar al het speelgoed in kan, zeg maar, zodak niet hoef te proppen.. (of zegt dit iets over de hoeveelheid speelgoed die onze dame heeft?!)

@ natjes: volgens mij had ik nog helemaal niet gereageerd op je echo verhaal... Nouja, iig dikke knuff voor als het toch ergens tegenviel dat t geen zwang is.. En ik hoop voor je dat ongi iig meevalt straks. Was het vorige ook heel erg?!!?

@ Fem: wat heerlijk dat jullie zo hebben kunnen opschieten met kantoor! Fijn zo! Dinsdag is dus zeker te redden!? :)
    En eigenlijk nog fijner dat Nikita het zo ontzettend naar der zin heeft gehad. Doet een moederhart goed, niet waar!?
    En Nikita staan! :D JEuj!! *trots* Wat super!!! Nu nog het lef om te stappen!! :)
    Hoe gaat het eigenlijk met der voetjes en het stappen??

@ pix: ja, het blijft lastig he, dat ze soms zo weinig drinken.. En meer kun je er ook niet van maken, want er in proppen werkt nogsteeds niet... Dus nogsteeds maar altijd vertrouwen op je meisje dat ze genoeg binnenkrijgt (net als met de BV toen!)
    Maar ik weet hoe frustrerend het kan zijn.....

@ cin: je bent zwangerrrrrrr!! :D Jeuj!!! hihi.. Moet nogsteeds elke keer aan je denken! :)
    Flauw hoor van buikfoto! Jij schreeuwt zelf altijd het hardste om foto's.. en wij heeeeeeeeel trouw luisteren.. vind dat we dan nu ook wel wat terug mogen krijgen hoor! ;) :p
    (mag ook over 20 weken ofzo hoor ;) haha..)

@ bow: jeps, nikki weer de oude! Gelukkig wel.. koorts met dit weer is niet lekker, lijkt me.... :(
    Slaapt nog steeds wel wisselend, maarja, welke kind niet met dit weer?!
    Niels gtp?! :)

@ kling: hoe was A'dam?! Heb je alle PIP opgekocht?! :D hihi...
    Wel dekbedovertrek gekocht he?! ;)

@ ballenbak: hahahaha... ************

@ hier: warm! Tis gelukkig binnen heel ietsje afgekoeld na gister! pff... maar nog steeds bloedje heet... Blegh...
    Gelukkig nog niet weer dikke voeten gehad trouwens. Had ik voor 2 weken terug ofzo zo'n last van. En nu ineens niet meer :( Ik vind t best hoor!!! :) haha.. Mij hoor je (daar) niet over klagen ;)

@ all: fijne dag allemaal! En dikke knuff!!

Dikke smakkerd!

12. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ kling: bent u nog bang?!?! ;)

@ bow: negeer stand aan?! ;)

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @rem: ik ben zeker bang! als mensen zonder knipperlichten op 3 verschillende banen gaan rijden! :D
    @nikita: vergeten te seggen net: APPLAUS voor staan! :)
    whiiiihoooo!
    @rem: goeso van dikvoeten weg! :)
    @rem: overtrek gekocht! nu 2 beebovertrekjes van naaien, HA!
    ook een ge-wel-dig tasje gekocht, hoe moet ik dat nu uitleggen...

eens kijken of ik plaatje kan vinden..
    *nee lukt niet*
    nou ja, knalroze tas, in de vorm van een rokje met petticoat eronder :D en hartjes met glitters erop genaaid.

gewoon een hengsel, maar onderuit tasje (dus rok) hangen 2 benen met glitterpantys en hakjes aan!

ge-wel-dig! (als je ervan houdt, zou mijn moeder zeggen :p)

klingman kwam ermee aan :$, en hoewel t niet echt een babyaccessoire is (meer kleutertiener) toch meegenomen :p

onze kamer, nouja die van barbie van, wordt sowieso niet echt beebjes-ig.
    denk ik, iets volwassener. hoewel roze en bloemetjes en vogeltjes toch echt t thema is geworden tot mijn eigen verbazing.

kletskouskling!

seg, ik heb nog vraag over babyfoon. maar die doek wel even in een massameel aan wat mama's!

(wel of geen camera)

SMAK

14. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ja seg!
    Niks geen massamail aan mama's! Gewoon hier zodat we er allemaal iets aan hebben!

@wie vroeg hoe Cinman het doet/vindt: Die heeft gisteren in de Prenatal de Bugaboo Cameleon getest maar wil ook nog de Mutsy Transporter en Slider zien... *********************
    (Hij zou er serieus waar rustig nu al één bestellen ook)
    Hij tekent plannen van een nieuwe indeling van 't huis en zoekt ondertussen naar iets anders.
    Ik mis alleen nog een beetje de Excelsheet voor de uitzet en het budget maar dat komt vast snel ;)

@voetbal: Waar kijkt iedereen 'DE wedstijd' vanavond?

15. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    NEEEEEE CINMAN! Niet de Mutsy transporter. Die heb ik en het kan niet helemaal plat als buggy. En geloof me dat is HET belangrijkste van de kinderwagen. Een bed voor onderweg. De slider is wel goed :D

Ik meld me weer af.

Iets met PMS enzo...

Wel even gefeliciteerd JUUUDJE!

En een heeeele fijne dag toegewenst aan Lonneke.

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @cin: niet zo interessant, maar wel voor jou ook dus ik plak je aan meel!
    (zelf) altijd beetje hekel aan ellenlange relaasjes over produkten, zeker toen nog niet zwanger, vandaar in meel!

@cinman: goed bezig!!!!!!! :D
    lekker testritten maken met alle wagens en ze (laten) inklappen enzo! :D

@cinman: naar iets anders zoeken, qua indeling of huis?!

@voetbal: schoonouders hier (HEUL toevallig dat zij altijd komen eten met spannendsportwedstrijden sinds we XXXL tv hebben :p) en dan maar gillen.
    kussen op buik voor barbie :)

maar nu weer in de waaituin, en dan te behangen muurtje egaliseren

(niet zeggen dat ik gek ben, klingman al gedaan die in zon ligt)

17. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ cin: nee, niet de bugaboo! ;) (sorry, voor iedereen die ik nu voor de kop stoot!:)) haha...

@ tisch: heeeee, leeft u nog! Hoe is het met u??!?

@ kling: u bent gek! ;) haha..
    Welk overtrek heb je gekocht??
    En tas klinkt geweldig! :) Echt een klingbeebtas... :D
    Hier ook niet echt beeb-beebkamer.. Maar houd daar ook persoonlijk niet zo van.... Helemaal goed toch?! Niemand die voorschrijft dat beebkamer beertjesbehang en cremekleurig moet zijn... (en dit is niet gemeen bedoeld voor iemand die dit wel heeft.. smaken verschillen, toch!?)

@ Nikki: slaapt alweer vanaf kwart voor 11 ofzo tot nu. Maarja, vanochtend ook weer om 7 uur wakker ofzo. Geloof dat we beetje in een cirkeltje zitten.. Ach, zolang het niet erger wordt dan dit ;)

Vraagt rem net: wil je Nikki niet wakker maken??! ;) haha...
    Ja, is een optie natuurlijk..... :p

18. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    We hadden hier gister nog wel geluk.. Hadden duowagen niet in auto gepast omdat juiste model niet in winkel was toen. Gister opgehaald, paste hij echt NET achterin! haha...
    Was dat ff een bak geweest, als ie niet gepast had..... (hoewel rem geen moeite zou hebben gehad met andere auto uitzoeken.. onze rekening wel... ;))

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @rem: whoei, gelukkig dattie past!! :D
    @rem: mee eens, geen bugga :)
    @rem: mee eens, geen disney zoete kinder (! het IS een kind, i know) spul in kaam.
    @mee eens: sorry voor wie ik dan beledig (zal niet de 1e x zijn, heb laatst in babyrinth een anti-winny-de-poooooh relaas gehouden, plaatste silvia foto van beebkaam: 1000% w.t.p!
    PROEST we hebben er onwijs hard om gelachen allemaal, en zo hoort t ook (vind ik dan))
    wel hippe giebeldingen haha! :p
    @tisch: de P van Post? huil.. knuff voor jou, ook om andere mokjes!

@muur: ja! we gaan beginnen! leuk!

@klingman: ik pak je nog wel trug... sta net onschuldig in tuin, klingman heeft tuinslang. richt ie recht op mij.
    ik flapper met wimpers en zeg ' ik vertrouw je hoor! '

SPLASHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

20. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    WHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHHA ik vertrouw je hoor

PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Deel Deze Pagina