in het echt is ie natuurlijk FEUL mooier... Nee, we zijn er bij mee Het is ook niet zo dat het op kantoor hangt omdat "mevrouw zo nodig wat moest knutselen" maar omdat ie gewoon echt gaaf is. Geslaagd Met dank aan de enen en nullen die ook van jullie af zijn gekomen.
@Fem: Ik wist dat ik het belangrijkste van zo'n menigte vergeten was: zweetlucht, beugh! @kunst: Was het een éénmalig iets of komen er nog meer 1-0 projectjes?
Geen idee Cin....ik heb nog een bakje vol met enen en nullen, dus een vervolg is mogelijk Zo...klaar voor de wedstrijd!! JEEEJJJJJJ
Sjesus wat een gefluit van die scheids heel de tijd jongens...en zoveel kaarten! bizar! En Robben is echt zó op....maar ja, wissels zijn we doorheen. Nou, nog een kwartiertje (en daarna penaltys natuurlijk...beetje een domper hoor)
nou dat was een K.U.T spel!! ik vind het wel erg jammer ... hou helemaal niet van voetbal maar ja, het is toch WK! en dan wat beter nieuws. Eva heeft beter gedronken vandaag en heeft haar fles op!! wat een opluchting zeg.. vind het wel eng in deze warmte ...als ze niet drinkt.
Goeiemorgen, Wat jammer seggg....Nederland geen kampioen . Nou ja...volgende kans over 4 jaar dan maar weer. Juud nog gefeliciteerd met je verjaardag! Fem; wat is je kunstwerk gaaf geworden! Lonneke; hoe was jouw 1e verjaardag? Heb je het leuk gehad? Gisteren hebben wij ook de verjaardag van Britt gevierd, lekker buiten...heerlijk! De andere kinderen zijn allemaal in de winter jarig . Ze heeft allemaal leuke dingen gekregen en had na het 1e kadootje al door dat het ging om wat er onder het papier zat. Ze was nog niet helemaal fit, maar heeft gelukkig vannacht weer goed geslapen, dus ik denk dat het ergste voorbij is. We hebben een slechte en een hele slechte nacht gehad...zo zielig, zoveel jeuk. Ik doe haar nu al twee dagen, 2x per dag in een havermoutbad en dat werkt super. Beetje droogdeppen en pukkies deppen met calendulan kinderemulsie.....en klaar is Klara! Zo en nu de vakantie voorbereiden......zo veel te doen, zo weinig tijd . Ik ben zo'n muts....mijn huis moet gewoon netjes en schoon achtergelaten worden anders ga ik niet lekker op vakantie. Geeft wel de nodige stress vooraf, maar je komt wel opgeruimder thuis. Tot later!
Fijn dat Eva goed gedronken heeft Pix! Over het algemeen ga ik er wel vanuit dat die kleintjes nemen wat ze nodig hebben, maar met die warmte is het wel lekker al ze gewoon goed drinken. Nu maar hopen dat ze gewoon lekker door blijft drinken!
Hey Pip, gefeliciteerd met die kleine Leuk dat ze heeft kunnen genieten van d'r verjaardag. Havermoutpapbad: ga ik onthouden! Ik heb dat ook altijd hoor, met vakantie...het hele huis moet schoon. Succes! Zo meiden, dit is vreemd! Ramon is naar kantoor...we hebben 5 jaar aan huis gewerkt. Met een paar uitzonderingen daargelaten zijn we 5 jaar dag-in-dag-uit 24/7 bij elkaar geweest. En hoewel we dan wel niet met elkaar praten overdags (weinig in ieder geval) en elkaar niet zien - is hij er toch wel. En nu niet... Het zal even wennen zijn, maar het is wel heerlijk om m'n huis terug te hebben en niet meer een werknemer over de vloer te krijgen. Het is een goeie jongen hoor, en een nette fijne gast in huis...maar 40 uur per week is best veel Ik ga nu even inkopen doen (voorraad) en dan ook naar kantoor. Laptopje in een strandtas mee hahaha Fijne dag allemaal!
lieve allemaal, verjaardag van lonneke was geweldig bedankt voor jullie lieve wensen, ik zal ook snel wat foto's online zetten vandaag beetje bijkomen en opruimen. En verloren wedstrijd, grrrrr Ok spanje was ietsje beter, maar het verlies van gister was echt door die stomme scheids. Belachelijk gewoon. zo partijdig. vandaag druk bezig met weer beetje orde scheppen, morgen weer meer reactie van mijn kant. *smak*
Ooooooh, kijk net op de babywacht en zie dat Sanne echt een truitje aan heeft. Fotomomentje!!! (Moet ik nog wachten tot drie uur vanmiddag) *snif en snotter*
Morgen meiden! Ohwww, wat leuk marink!!! Jeuj!!!! @ pip: fijn dat Britt weer beterder begint te worden! Haha.. heel herkenbaar dat huis schoon moet zijn.. @ Fem: oh, heerlijk!! Kantoor al klaar! Kan me idd voorstellen dat t heel raar moet voelen dat vriendlief gewoon weg is nu... Leeg dan ineens. Maar idd, ook wel erg lekker dat je nu tenminste weer een huis/thuis hebt en niet kantoor in huis + werknemer.. @ kling: mee eens! Als iemand verteld dat ie geen bruine bonen lust, is 't oke. Maar zegt iemand dat ie winnie the pooh niet leuk vindt, 'mag' je dat opeens niet meer zeggen. Terwijl het toch echt smaken verschillen is..... Zo weet ik zeker dat er genoeg mensen zullen zijn die Nikki's kamer niet leuk vinden. Maar ook genoeg mensen die Nikki al helemaal geen leuke naam vinden... Mij interesseert t niet.. Geweldige actie van tuinslang.. ik vertrouw je!!! ******* Beetje op z'n gevoel inpraten En jij zegt half bloot, maar beschermt (fotoalbum). Heeft mevrouw nog iets van 70 vrienden, dus 70 mensen die je halfbloot zien @ fem: super leuk geworden je schilderij!!! WOUW!!! @ smal&pip: super dat verjaardag zo leuk was! @ euhm.. kwijt! wilde nog wat zeggen, maar geen idee meer...
oooh! Juud gefeliciteerd, Lonneke gefeliciteerd en dan vergeet ik Britt Alsnog van harte gefelciteerd lieve Britt! *gaat zich in een donker hoekje zitten schamen* Kan ik direct nog een tukje doen want misselmoe. @weer: Was de warmte écht écht vreselijk zat! Het is hier nu al een stukje koeler en het regens dat 't giet! Joehoe! @Winnie de Pooh: Hartstikke leuk! Maar niet voor mij (of had ik daar nou toch al op gereageerd?) Nou ja, ik ben er niet helemaal bij. Morgen beter Fijne (koele?) dag allemaal!
er is veel geschreven zeg, ga het nu niet voor elkaar krijgen om op iedereen te reageren. Maar even snel dus: Female: mooie 1-0en, ziet er erg strak en stylisch uit! Klingel: haha, ik dacht, zoek extreem foute namen. En die eerste wordt het sowieso al niet natuurlijk Onze namen: je zit wel enigszins goed hoor, in ieder geval niet te lang. Ook nog niet echt mee bezig, al hebben we nu wel namenboek meegekregen van vriendin. De Y en de Z hebben 1 optie opgeleverd Cin: tskkkk, een beetje achter mijn rug om aan klingel doorgeven he, hihi. Druk weekend? begon vrijdag en ging door tot gister laat: langs oma, langs ouders, vriendenavondje, kraamvisite vriendinnetje, boodschappen doen, BBQ bij (weer) ouders etc etc. Maar wel lekker hoor! Alhoewel 2 uur filerijden in deze hitte zonder airco geen pretje is...
Hihi Cin....kom jij eens uit je hoekje . Alleen in je hoekje om te tukken, niet om te schamen hoor! Je kunt niet alles onthouden.....nu zeker niet jij broeds kippie . Ik ben blij dat het zonnetje even weg is ......ben ik nu heel ondankbaar. Ik ben blij met mooi weer hoor.....maar nu even beetje verkoeling is ook erg lekker. Fem; havermoutbad is echt een aanrader. Het verzacht de jeuk en zorgt dat de pokjes sneller drogen. Het werkt heel simpel; havermout vlokken in een washandje doen, dichtbinden en in een lauwwarm badje doen (niet te warm, want dan wordt de jeuk erger). door te knijpen in het washandje, komt er een melkwitte, vettige substantie uit. Na 5 - 10 minuutjes kindje uit bad (niet afspoelen en niet afdrogen) en een beetje droogdeppen. Vervolgens nog iets verkoelends op de pokjes en klaar.... Echt iets om te onthouden voor wanneer Nikita er een keer last van heeft. Toevallig had de kleine meid van mijn zus laatst de waterpokken, anders had ik nooit van het bestaan van een havermoutbadje geweten. Milk; druk weekend gehad?! Klinkt wel gezellie hoor, maar doe je wel een beetje rustig an?
@WK: KLOTE! :x got got ik voel me nog schuldig tegenover barbie van het stressy schreeuwen @scheids: you was echt wel partijdig! :x maargoed, dat konden we vantevoren wel weten al. fuk you! ouwe gelekaartentrekkert!! :x @spanje: OK, jullie speelden overall (hele toernooi) wel iets beter en vooral gelijkmatig beterder. okee okee.. mok. goedemorgen allemaal trouwens! @fem: NICE! fris en sterk beeld! @pip: gefeliii met lief kleintje! dikke kus en NV en doe je rustig an? @vakantie: wie gaat wanneer? wel even afmelden en MP enzo he allemaal @miranke: WHOEI wat een mooi mijlpaaltje weer! en nog zo lang wachten tot je naar je prachtwondertje mag! hoe voel JIJ je nu? vertel eens even. @cin: iemand vertelD? wat segt se? @cin: winnie de pooooooooo: had je al gezegd, welkom in zwangerwereld! (doe het maal 13073197349723923472947 en dan nog 24 keer in kwadraat en je zit om mijn niveau dus het gaat nog heul goed met je ) @remmie: eens met joe. hoewel het zeggen dat je een kindernaam niet mooi vindt van iemand me wel iets te ver gaat. ik neem aan dat je iemand niet kwetst door te roepen dat je bruine bonen en/of disney stom vindt (en zo wel, dan ligt het toch echt aan diegene die zich laat kwetsen) maar een naam is zo bijzonder/uniek voor diegene, dat zou ik nooit zeggen. tenzij ernaar gevraagd wordt natuurlijk: youandi? LELLEK! youandi, you and i. nou nou lachen zeg! *huil* grapjes met namen vind ik sowieso erg debiel. leuk voor het kind dat ze dan kan uitleggen dat haar initialen staan voor het eiland waarop ze verwekt is maar dat is toch geen manier van een naam uitzoeken? las laatst ergens dat een kind PERSE een naam met een D moest krijgen omdat ouders respectievelijk A en B, en broertje C heette. nou ja zeg... mag allemaal trouwens hoor! ik zit hier ook maar even lekker intolerant te spuien***************************************** @milk: ik heb alleen iets met een D meegekregen. die wordt t zeker niet nee we zijn er allang uit, zo leuk! @milk: ja klopt dat een beetje? de Y en de Z staan nu op t lijstje? whoei wat spannend! *denkt hard na over hollandse korte namen met een Y en Z en komt niet ver* @milk: mijn schuld hoor. we hadden t onschuldig over namen en toen kwam joe quess boven. @Y: youandi? lekker hollands ook! @namenraden: gevaarlijk, nooit aan beginnen! moet denken aan mijn dronken vriendinnetjes vorige week die naam wilden ontfutselen en ook maar even riep wat ze (gelukkig, net als wijzelf) vreselijke namen vonden. en ook maar even een variant op barbienaam! was te verwachten, in t kader van great/same minds think alike he? @hitte: volgens mij is t 0.7 graden minder warm? zon is ook kwijt blijkbaar. mooizo. *hop in kast*
Dank je! En was fijn dagje. Iedereen bedankt voor de felicitaties en sms-jes! Hoop dat het volgende week niet zo warm is, want dan wordt 4-daagse idd erg pittig... Kermis nog gehaald, maar pas om 19.00 uur. Was nog enorm warm, maar ging al beter... Met ocherm bedoelde ik inderdaad snel te typen: Och erme (och arme). Fijn dat Niels het goed doet.
@leo: klote he!!!! :x ik hoopte, na rood, zo dat we de pentaltys zouden halen maar zelfs dat lukte niet meer. was gewoon toch te hard werken tegen de spanjolen... @remmie: 70 haahaa. en dat zijn dan nog mensen die ik echt ' ken ' zegmaar. veel MMMeisjes ook. die mogen t zien. @zien: niet vergeten naar de opticien te gaan (al 2x vergeten afspraak) maar zal nu wel lukken wegens kapotte lens. @onweer: HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA