NL-ESP: GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! Maar ik raap mezelf bijeen nu... Bijna onweer hier! Jippie! Ga weer eens wat doen hier. Moet nog weekje werken...
Help mijn verjaarsversiering (door collega's opgehangen) waait weg. Het gaat nu toch echt stormen......
hahaha.. ja, leuk... :x @ namen: zo hebben vrienden van ons dat wel gehad. Had iemand doodleuk gezegd: dat vind ik geen leuke naam (kindje was toen nog niet geboren). En hij weet ook nog precies wie het was, erg lullig.... Maar dan nog, kun je met goede vrienden (bijv. met vriendinnetje die ook zwanger is) wel eens van die discussies hebben of mening willen weten. En ik vind dat je dan ook echt wel mag zeggen wat je mooi vind en wat niet.... Tis nogsteeds jullie/hun keuze dan.. Maar misschien ben ik daar ook wel vrij makkelijk in.. Als iemand mij recht op de man af zou vragen wat ie van beeb's naam vind, kan diegene ook verwachten dat ik zeg van: ik had m zelf niet uitgekozen.... tja.. En ik zou absoluut een naam niet laten omdat iemand gezegd heeft van: die vind ik niet mooi... Maar ik snap wat je bedoeld, tis en blijft gevaarlijk om je aan zulke dingen te wagen. Tis zooo persoonlijk en je geeft wel een mensje z'n hele leven die naam mee.....
bent weer met je eens rem! zeker als t gevraagd wordt zou ik ook mijn mening geven. op de manier zoals jij zegt. niet zelf uitgekozen. of natuurlijk: ' het is een aparte naam ' even een algemene vraag voordat de meelbox van bepaalde mensen ontploffen: ook een domme vraag denk ik *iedereen heeft verduisterende gordijnen op beebkaam neem ik aan?* wil even wat bestellen bij HEMA. maar vind de verduisterdende rolgordijnen niet zo dolletjes. omdat ons raam groot is, en als open, dan waaaii... (hor moet dus sowieso) dacht daarom aan van die verduisterende (hotel)gordijnen maar eigenlijk vind ik horizontale jaloezieeeeeen t mooiste weegschaal weegschaal...
Nope, hier geen verduisterende gordijnen.. Raden ze ook eigenlijk aan alle kanten aan, omdat beeb dat weet wanneer het dag en nacht is... Maarja, ook dat is maar net wat je zelf handig / fijn vindt... (misschien wel handig in de zomer, is beeb niet zo vroeg wakker... hahaha.... of is dat heel erg tegen de natuur ingaan?! hahaha)
goedemiddag jammer dat ze verloren hebben fem raar is dat dan hé als je mannetje ineens niet meer in huis is hoewel je hem anders ook niet veel ziet of spreekt tijdens werk klingik heb rolluiken hier zodat je aan kan passen of je heel donker wil of niet als kids overdag slapen laat ik meer licht zodat ze verschil leren tussen dag en nacht slapen (voor beebjes nog niet erg maar als ze groter zijn kan dat wel belagrijk zijn dat ze dag en nacht niet omdraaien) namen: als ze er om vragen zal ik eerlijk zijn en anders zwijg ik er over namen met een Y: i love it
Oeeh.. het begint hier nu toch wel echt heel erg donker te worden... bah... Hoop niet dat t mega hard gaat onweren, ben echt een scheiterd!!! Geloof dak dan nog in staat ben om naar de buren te lopen, zodak niet alleen met Nikki thuis hoef te zitten...
@leo: wat segt meelbox? @rem: als die bui van net naar jullie oosterlingen gaat dan moet je maar vast onder bed gaan liggen hoor.. ik schrok me ook helemaal de tering.. echt van dat klapperende onweer weet je wel? brr!!!!! @rem/zuur: aha, ook weer zon gevalletje van ' zelf weten ' ik dacht dat verduisterend wel echt een DO was maar ik kan me ook wel vinden in het ' hallo het is nu geen nacht idee ' qua licht reguleren.. hhm. eerst maar eens de gordijnen bij de HEMA besnuffelen. en de VK , ieks! en de sportschool. @fem: das niet druk hoor. das dom in oto zitten, dan half uurtje acrdio en wat goede rug/kont/bekkenoefeningen. onder begeleiding van fysio en ohja armen ook even meenemen. beetje (meer) lichamelijke power lijkt me wel lekker. @fem: jij nu naar kantoor, zie je femman alsnog wat heb je gedaan? en hoe bevalt het nieuwe kantoor? @alice: wou jou ook nog steeds een dikke smak geven... komtie.... SSMMAKKK!
He zeg.. en bedankt he... Fijn vooruitzicht zo... Ben dan wel niet bang voor spinnen enzo, maar onweer Bah!!! Maaaaaaaar het weer trekt van het zuidwesten naar het noord oosten, dus die bui van net (waar jij het over hebt) is hier langsgewoeid.. hoop ik... anders komt ie retour afzender, denk ik.. haha... @ leo: sorry....
@rem, neem je wel wat te eten mee voor jezelf en Nikki voor onder bed? Het duurt nog wel effe. vanmiddag laat in de middag pas het ergst, check buienradar!
Zo op vrije ochtend hard gewerkt voor schooldingen. Na ja het kan maar klaar zijn, eind van het jaar is al druk genoeg. Nu even boterhammetje eten, maar eerst korte rea: @Gordijnen: hier verduisterende gordijnen en rolluiken. lekker dubbelop Is dus altijd donker in kamertje van leomeisje maar door bovenlichtje komt er altijd wel licht naar binnen dus wel verschil tussen dag en nacht. @Namen, als iemand vraagt zou ik ook wel verdekt zeggen. Ik zou nooit zo zeggen dat ik geen mooie naam vind. Ik heb vorig jaar nog heel gesprek gehad met beste dinnetje, allemaal over namen. Wat vind ik mooi, wat zij etc. Heeft ze me gewoon uit zitten horen over hun naam, de stiekemerd! Gelukkig vond ik echt mooie naam haha! @pip, jullie ook gister verjaardag kleine meisje gevierd. gezellig! Ik wil ook altijd alles schoon hebben voordat ik op vakantie ga, is weer zo lekker thuis komen @ Fem, oh ja zal wel gek zijn dat vriend nu buitenhuis aan het werk is. Maar ook zo lekker! Mooi 0 en 1 en schilderij/collage! Knap gemaakt! @Kling, ik vind het zo super dat het nu beter gaat met je mama! Die zit over maandje helemaal stralend de getuige uit te hangen op jullie bruioft! Zo en nu weet ik het niet en wat hoor ik daar??? OH mijn broodje roept dat deze opgegeten wil worden! Kus!
@ Kling; wij hebben geen verduisterende gordijnen bij de kinderen. Grote meid heeft luiken aan de binnenkant, ze heeft een raam op het zuiden, dus is meer om ergste warmte uit haar kamer te houden. Is trouwens wel heel gaaf hoor...luiken aan de binnenkant, maar is jullie raam misschien te groot voor. Verder heeft ze nog een vouwgordijntje, maar die gaat dus nooit naar beneden. Kleine meid slaapt nog bij ons en wij hebben alleen een rieten rolgordijn en inbetween. Best licht, maar ze slaapt prima. @ Babynamen; moeilijk, moeilijk....je geeft em toch voor 't leven. We hadden bij onze oudste zoon een meisjesnaam .....ben achteraf zo blij dat hij een jongetje was . Zouk nu dus nooit meer voor kiezen. Bij onze oudste dochter hadden we Isabel en Britt, maar we konden niet kiezen. Zelfs niet toen ze al geboren was en de verpleegkundige vroeg hoe ze zou gaan heten. Was wel heel grappig......arts-assistent en verpleegkundigen kozen unaniem voor Isabel.....dus Isabel werd het. Ik ben wel heel benieuwd hoe alle nieuwe busbeebjes gaan heten .
*zwaai vanaf kantoor * hahaha...leuk. Nét echt (alsof 5 jaar zelf in onderhoud voorzien en personeel al niet echt is, maar soms voelt het gewoon alsof het een ander allemaal overkomt en niet onszelf). Kling: rustig aan
Ja Leo...wij hadden gisteren ook een feestje, was leuk! Mijn ouders en zus met haar gezin bleven ook voor de finale. Dus tv naar buiten en lekker met z'n allen zitten balen Nog even over de babynamen; Ik ben zelf ook niet zo direct dat het zou zeggen. Ik heb in mijn schoonfamilie een paar neefjes met namen die ik op z'n zachts gezegd ook niet zelf had gekozen. Maar.....je went eraan....en uiteindelijk gaat zo'n naam bij het kind horen. Ik heb het niet over heel extreme namen hoor .
Hihi....Fem helemaal happy op kantoor....leuk!! Ik vind het trouwens heel knap dat jullie alles zo snel voor elkaar hebben gekregen. Moet een lekker gevoel zijn, zo helemaal georganiseerd.....vreemd, maar wel lekker
Haha ga net leomeisje uit bed halen. Ik doe deur open en vond het zo licht, had ik rolluiken half open op dag stand laten staan en gordijnen niet dicht gedaan haha! Meisje heeft bijna 2 uur geslapen, dus die heeft nergens last van gehad.
ja, ik weet het.. had het al gezien! Mijn dag kan niet meer stuk! Volgens mij kan ik beter in bed gaan liggen met kussen op hoofd...