Britt en Lonneke ... gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!!! wat een mijlpaal! cin gefeli met je mooie echo en stijgende HCG
Cin; gefeliciteerd met de goede echo en de mooie hcg waarde! Fem; kantoor al een beetje ingewerkt? Dank voor jullie felicitaties meiden ....tjee wat gaat dat hard, 1 jaar alweer. Toch de hele dag een beetje lopen denken aan een jaar geleden. Het begon vanmorgen al om 7 uur....."vorig jaar om deze tijd moesten we ons melden in het ziekenhuis". Om half 3....."vorig jaar om deze tijd was ze net geboren". Om 6 uur...."vorig jaar om deze tijd waren we net thuis met de kleine meid en maakte ze kennis met grote broers en zus". Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken...trusten meisjes!
goedemorgen lieve meisje bedankt voor alle lieve felicitaties, hier, mail en sms. erg lief ik heb er gister niet super veel aan terug kunnen denken, aan hoe die dag voirig jaar liep, was zoooooooo druk. Denk dat dat vandaag iets rustiger is en ik soms even terug kan denken. @ Cin, wat een kanjer jullie July @ Klingeltje, wat fijn dat eht zo langzaam aan beter gaat met mama @ Zuurtje, hoe laat ha, hoe zien de vlekjes er nu uit, zie je al waterblaasjes?
Sprongetje my ass! Kampioen hoog- en verspringen hier. Gaat ineens uit zithouding staan, vervolgens dansen D), sleept haar schommelstoeltje richting tv - gaat erop zitten en zegt "hopla!" (zo heet het dvd-tje wat ze soms een stukje mag kijken). Is in de tuin bezig, gaat platliggen op de grond bij de aardbeien en zegt "Aaabei!". En dat klopt, er hing er nog één Zegt de naam van de kat (mushu), zegt zelf "HATSJOE!" nadat ze moest niezen. Gisteravond pakte ze de lepel van me af en heeft haar hele bakje leeg gegeten, helemaal zelf! Terwijl ze nog nooit met lepel had gegeten (je wil ook niet weten hoe ze eruit zag, ik heb 'r met kleren en al onder de douche gezet), maar wel heel de vloer was nog schoon . Ze kan echt ineens een heleboel dingen, probeert heel veel woorden te herhalen en is echt gewoon een stuk geëvolueerd Als ik zeg "wil je tukkie doen?" zegt zij: : "lekkerlekkerlekkerlekkerlekker". En wat zijn tekenen van zindelijkheidsbehoefte? Ze gaat meteen aan d'r luier trekken als ze geplast/gepoept heeft. Die wil ze echt uitdoen dan...
Oja, en ik vergeet nog de "KOE!" en "honje wha wha" (hondje waf waf). Echt bizar wat dat kind ineens kan joh
Goedemorgen meiden! @ zuurtje: en? zijn het waterpokken?! Hoe is het met jou zelf en beebwens eigenlijk? (vroeg ik me laatst ineens af, omdat je wat meer rust prima vond voor nu...) @ fem/nikita: haha.. wat heeft dat kind in 1 nacht tijd uitgevoerd joh!?! haha.. GEWELDIG!!! Leuk is dat he, zulke dingen!! Sommige dingen zijn echt wel heeeeeel herkenbaar (zoals gewoonlijk ), super!!! Lekker ding is nikita toch ook! @ mezelf: zoo, ik is weer aan elkaar geplakt (ja, je moet wat he, als je half uit elkaar valt ) Deze keer maar 1 bil, omdak na de vorige keer (beide billen en lage onderrug) erg last heb gehad van onderrug en schaambot. Pijn zoekt toch plek om naar toe te gaan, dus pakt dan gewoon een ander (zwak) plekkie... Dus nu maar kijken hoe het nu gaat nou de rest niet geplakt is (kan de pijn beter verdelen over meerdere plekken, zeg maar). Ben benieuwd! Dikke smak!
haha, zojuist deed ze de kast open, pakte een pen en papiertjes en ging 'tekenen'. Waar ze dat ineens vandaan haalt?? Dus ik heb de krijtjes gepakt en een A4tje en het resultaat hangt op de koelkast Terwijl ze er een tijdje terug echt nika van moest hebben....leuk Zo, sorry hoor dames, nou hou ik echt op over nikita...maar ja, Ramon is niet thuis hé...dus ik moet mijn trots ergens anders kwijt. I'm done now, I promise!
@ Fem, wow zeg, wat een kanjer Nikita, wat goed zeg. @ Remmie, ben ook benieuwd naar je pijn, of het zo beter te verdragen is. Mijn pijn... echt FM, heb er zolang al geen last mee van gehad dat ik gewoon vergeten was hoe erg pijn het deed. Na lange tijd geen meds, toch maar weer wel. Ook meteen weer afspraak Fysio, alles beetje los masseren... ook een regel werk trouwens, wanneer enzo, met 2 kindjes naar Fysio is niet handig, even mijn papa vragen.
Goeiemorgen, Fem; wat geef jij die kleine meid te eten???? Dat is idd geen sprongetje meer te noemen.....wauw, wat een knapperd zeg! En blijf jij maar lekker vertellen hoor....altijd leuk die trotse mama's . Rem; hopelijk werkt het plakwerk voor je....Het blijft rot die pijn in je bekken. Het is bij mij ook echt een zwakke plek geworden en ik kom er maar moeilijk vanaf. Moet ook eerlijk zeggen dat ik mezelf geen tijd gun naar de fysio of chiropractor te gaan . Small; druk gehad meis....nu hopelijk beetje Smalltijd! Milk; hoe is het meissie? Hier zijn de voorbereidingen voor de vakantie in volle gang. De wasmachine krijgt geen moment rust, boodschapjes zijn binnen en zo maar eens beginnen aan het betere poetswerk .
Ze doet het super Fem, leuk om te lezen. Hoe deed je trouwens toen Ramon boven zat, naar boven brullen dat hij moest komen kijken? Dan zal hij het nu wel stil vinden @Smallie: Verdorie, meer pijn Niet leuk @Remmie: En wéér geen foto zeker? Tsk.
Fijn he, als alles weer los gemasseerd is?! Ik zei al: oh, pijn valt wel mee, gaat wel goed geloof ik.... Totdat ze begon... auw!! haha.. toch beeeeetje gespannen spieren.. (beetje maar... ) hihi... Ja, echt regelwerk dan met 2 kindjes.. ff wegbrengen voor fysio. Kun je niet direct naar werk? dat kindjes nog op KDV zijn? Of manlief ze dan haalt ofzo? Rot zeg, weer zo'n pijn...
@ cin: nee, jammer he?! mn kont op ZWP lijkt me niet zo'n succes... hihi.... Weet wel deal: jij buikfoto, ik blote billen @ pip: ja, blijft zueren dan he!? maarja... doet er weinig aan.. Fysio is hier wel echt nodig nu, zeg maar.. anders haal ik de supermarkt net, is ook niet handig..
Oh, ik zat trouwens gister alweer te janken voor de tv... Al die voetballers die hun kindjes weer zagen! Na zoveel weken!! Al die kindjes helemaal blij om papa weer te zien en lekker aan pap te plakken! heeeerlijk!