En de Augustusbus rijdt verder deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    #621 Remmar, 16 jul 2010
    Laatst bewerkt: 16 jul 2010
    Jemig, wat een ochtend alweer zeg! :$

Wil ik Nikki net wegbrengen, (zie het voor je, net lekker in de schons kleren, papfles op, tasje ingepakt en klaar in de gang om te gaan :)) heeft ze gewoon der hele broek vol gepoept en het zat echt letterlijk tot op der knieen!! ;) Blegh! En wat een lucht joh! Goedemorgen.. daar is geen luier tegen bestand.. :$ hihi...

Nikki heeft al een aantal dagen een plekje op der knie. Eerst was 'ie 0,5cm en ondertussen is ie een 3 cm. (en onder der arm ondertussen ook 2 plekjes). Kom ik op KDV laat ik daar ff 't plekje zien, zeggen hun meteen: bel de HA maar vast...
    Wat blijkt nou, krentenbaard heerst vertelde HA-assistente (en KDV vertelde dus dat er kindje meer was met krentenbaard)! :( Dus mag ik vanmiddag met Nikki naar de HA om het ff na te laten kijken...
    Ik hoop zoooo dat ze geen AB-kuur hoeft iig :( want dat was de vorige keer echt een ontzettende ramp.... *huil*

Dikke smak!

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Joeoeoeoeoeoeoeoeoeoeooehoeoeoeoeoeoeooeoeoeoeoe!

We stonden bijna onderaan pagina 2:$!

Maar heb bijgelzen en zeg:

@Rem: wat een rotopmerking van VK! En weer pleit ik voor bezoek aan Klazien!:D

@Bewaren: veel te goed in, maar dan ook alleen dat soort dingen: liefdesbrieven, kaartjes, knuffeltje en andere aandenkens aan vorige liefdes. Ik bewaar dat hoor. We kunnen er soms best samen om lachen. Het gaat over de tijd dat ik tussen 15 en 25 jaar was. Da's 'zoooooo lang geleden :D en we accepteren elkaars verleden.

@Cinman: way to go! Goed zo papa-to-be, jij gaat je goed voorbereiden! Hier in vriendenkring ook zo'n papa in spé, die vraagt alle already-papa's het hemd van het lijf ;). Leuk hoor Cin, dat hij zo meeleeft.

@zwangerdozen: idd, wat kreeg ik daarna een lading post. Maar wel heeeeeerlijk: lekker neuzen en voorgenieten!

@Kling: veel plezier vandaag! En zoals Ppver zegt: lekker 'afkijken' wat jij wel en juist noooooooiiiiit zou doen :p

@ppver: daar dus ook zo'n storm hè? Hoop dat er verder niemand ongedeerd is. Hier schoonouders boom op tuinafscheiding en boom aan straat richting huis gevallen: net goed gegaan. Hoest verder met jou?

@Milk: fijn dat alles weer goed is! Lekker vakantie houden?

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Knuff voor Nikki en Rem!

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heb vandaag laatste schooldag (officieel, want zit er maandag gewoon weer...;)). Eerst koffie met vlaai, daarna wat jaarcijfers, daarna lekker beachvolleyen! En borrelen natuurlijk :p

Maandag dan nog even wat laatste studiewijzers maken en uitdraaien voor lesdag 1, dan naar Nijmegen voor ophalen startbewijs en dan: lopelopelopelopelopelopelopelopelopen............ En ja, heb er zin in!8)

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh ja Natjes:

hou je ons op de hoogte van gesprek wijkagent? Denk er regelmatig aan en heb zo met het kindje te doen. En natuurlijk met jou, omdat er zo mee bezig bent (vanzelfspreken, zou ik ook hebben).

Knuff!

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ben weg! Fijne dag iedereen!

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Fijne dag juud! Looooooppp zeg :)

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

KDV vraag: doen jullie ook halve dagen? Heeft het nut voor een kindje om een halve dag te gaan of is dat onhandig/onwenselijk?
    Ik zit er over te denken om ook een halve dag te doen namelijk...heeft één van jullie er ervaring mee? Merk je dat je kindje anders reageert daarop dan op een hele dag?

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Op ons KDV doen ze wel halve dagen. Maar voor Nikki niet handig omdat ze rond de haal/brengtijd altijd slaapt. Dus ik zou er zelf niet zo snel voor kiezen..
    Denk dat t voor Nikki zelf ook te onrustig is..
    Nikki kan dan nl. niet meteen slapen als ik haar zou ophalen, dan is ze helemaal uit der ritme. En ze vind het wel zoooo leuk! :D
    Maar das per kindje natuurlijk erg verschillend!

10. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Dank! :) lief van je!
    Jij fijne dag!!! Geniet ervan! :)

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goedemorgen!

@rem: huil! poep tot knie! en ook nog krentenbaard ws?
    :(
    boehoehoe!
    KNUFFEL voor jou en je meisje!!

@juud: whoeiii veel loopplezier vast!

@ppv: inderdaad, afkijken en zien hoe zij t aanpakken.
    groter denk ik (met feest), maar ook weer kleiner (qua details)

heb de hele nacht wakker gelegen, zonder aanwijsbare reden :(

dus maar om 0600 opgestaan, hmz.

heb onwijs mooi chinees-achtig jurkje van satijn, met rood/zwart/witte bloemen.
    buik liet zich prima in dit maatje wurmen, maar... :$ MIJN TIETEN PASSEN NIET MEER!!!!!!!!!
    :$

KLOTE!
    :x
    ja past wel, daar waar b' tje een CD is geworden, maar ik word er gewoonweg kortademig van :(
    maar weer uit gedaan dus.
    twijfel nu over wel/niet aandoen.

paste zo leuk bij mijn rood/wit gestipte pumps.. :(

maargoed, nu een knalroze zuurstokoutfit ook met bijpassende pumps.. denk dat ik maar verstandig doe ;)

toedels dus, we gaan zo rijden. fijne dag!!!!

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

die tieten ook van kling.....je trouwjurk moet een tussenstuk krijgen aan de bovenkant denk ik :p

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ kling: ************
    Ik zeg nix...... ;) :p

Jij ook fijne dag!

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @fem/rem: heheheheehe ;)
    ik vind het allemaal prima maar tis wel wennen hoor.
    als je niet eens meer in je eigen tietenjurkjes past.
    zal me leren immer strakke maatjes te hebben gekocht.

@trouwjurk: past perfect! zwangere bruidsjurkregel: koop 2 maten groter dan je bent/hebt en laat hem weer innemen! :D

zwaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiii

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hoi hoi..
    @remmie wat zielig voor nikki als ze krentenbaard zou hebben.
    hoop het niet zeg
    @kling geen slaap.. hier ook weinig , maar mijn reden is denk ik meer onduidelijk dan die van jou.. zwangere doos!! ;)
    @rem even vraag aan lau... ze wil KDV beginnen maar heeft ze opleiding daarvoor? of hoeft dat niet? is niet kritiek maar zorgen.. zou niet leuk zijn als ze helemaal gaat plannen en uitvoeren en achteraf blijft dat ze geen 'vergunning' heeft

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    grrrrrrrrrrrrrrrr.... *gelijk chagrijnig*

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

wrom pix??

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    stomme opmerkingen!!

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

van wie? Waarover?

20. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    haaaaaai

@vliegen opsouten!!!! ik word helemaal gek van jullie!!!!

@milk, gelukkig alles ook goed met jou bij vk!

@remmie, ahh nee niet weer krentebaard kon je vorige keer zo moeilijk vanaf komen toch? En heeeerlijk zeg zo'n poepbroek. Van boven tot onder, had ze nou niet een half uurtje kunnen wachten?:p

@kling, shittttt past jurkje niet meer vanwege tieten?? En hele nacht wakker gelegen? weet je het zeker dat je niet weet waarom??

@female, heb Niels alleen heel dagen naar KDV. Ik werk ook hele dagen dus zou niet kunnen. Bij het kdv kan het idd wel maar volgens mij komt het niet zo vaak voor. maar het kan natuurlijk wel. Ze hebben hier ook een flexopvang waar je blokken van 3 uur kan kopen. Die beginnen om 7 uur 's ochtends tot 7 uuur ;s avonds. Speciaal voor mensen met flexibele werktijden/diensten.

@juud veel loopplezier!!

@ppver veel plezier op de camping!

Deel Deze Pagina