Goedemiddag meiden ik ben met mijn eerste betaalopdracht taartmaken bezig ben dus heel druk vandaag aan mij hebben jullie nu niet veel
gaaf zuurtje, succes! Heb je wel eens op discovery de serie "cake Boss" gezien Alá maffia style heel knap, echt bizar wat voor bouwwerken ze van taart maken, laatst zelfs een heel aquarium.
nee fem nooit gezien heb gisteren nog een mooi boek van schoonmoeder gekregen zij had dat ooit eens met kerst gekregen maar deed er niets mee het is een boek waar veel kinderfiguren in staan van huisje tot cijfers een pop een zwembad, voetbalveld allemaal heel duidelijk uitgelegd en hoe je de cake/biscuit moet snijden echt leuk zoetje zal dus na zoontje zijn verjaardag nog veel mogen proeven want ik wil ze allemaal proberen te maken
He lieve meisjes, Hier geen tijd voor reacties...megadruk met vakantievoorbereidingen, druk in de winkel en zwangere poes zoek ... Ik kom alleen even dag zwaaien, dus bij deze......tot over twee weken!! Dikke kus van Pip
pip: zwangere poes zoek? Hoe ver is ze? Zou ze misschien een plekje aan het zoeken zijn om te werpen?
En ja hoor, we (nouja Nikki) hebben krentenbaard te pakken! Fucidin creme gekregen en dat mogen we 2 weken gebruiken. Als het dan nog niet over is, krijgt ze kuurtje! (dus hoop zoooo dat t dan over is). KDV ging nu de protocollen neerhangen, aangezien Nikki dus niet t eerste kindje is...
Awh wat kut remmie....beterschap voor nikki! Hopelijk is ze er inderdaad snel vanaf! En hopelijk is het hele KDV er snel vanaf..anders blijven ze elkaar aansteken..bah, niet fijn. Waarschuwing: schunnig taalgebruik, niet gepast voor mensen onder de 18 jaar. Ben je nog geen 18, lees dan niet verder. Ben je wel 18 jaar of ouder, lees dan niet verder indien u reeds een belastingdienst trauma heeft of uw bloeddruk te hoog is. Voor mensen waarvan de bloeddruk te laag is: u mag een stukje van mij lenen! G.V.D.! Die kutkloteteringkutterdekutbelastingdienst maakt het je echt onmogelijk om te willen werken. In kan niet in dienst gaan voor de zaak met een door ons gekozen salaris, ook al is dat boven het minimumloon. Ik moet minimaal een DGA salaris nemen. En ik bén niet eens een DGA!! GRRRRRR.... Kortom: je moet veel verdienen. Dan mag je kinderopvangtoeslag aanvragen, ja hoor, echt. Maar je zaak goed van de grond proberen te krijgen? Nee, gewoon graag veel belasting betalen. Nu gaat dus gloeiendegloeiende dat hele verhaal aan me voorbij. Dáááág KDV Dáááág fijne tijd voor Nikita Dáááág werk van mama Dáááág opbouw van de zaak Dáááág graag moeite erin willen steken Zeg maar dáááág met je handje...ja je mág wel, túúrlijk MAG je...maar alleen als wij er rijk van worden. Dat we werkgelegenheid willen creeëren - daar denken we ff niet aan. Dat wij onderdeel zijn van de economie, ah joh...we hebben al zoveel bedrijven in NL, eentje meer of minder maakt ook niet uit. Vrouwen willen we graag stimuleren om te werken, maar je éigen vrouw in je eígen zaak..laten we daar nou eens ff lekker moeilijk over gaan doen. WRRRAAGGGGHHHHHHHH
@ WTF, gaan ze voor jou bepalen dat je DGA loon moet hebben??? Wat is dat nou voor onzin!!!! Owwww kan me voorstellen dat je pislink bent. Knuff
Ja, per 1 jan 2010 is dat ingegaan (want ik heb 3 jaar terug ook gewoon gewerkt voor de zaak met een gewoon salaris). Maar we zijn echt goed over de zeik ervan en zijn al allerlei constructies aan het verzinnen. Hier moeten toch veel meer vrouwen last van hebben? Ik kan toch niet de enige zijn? En dan hebben we het niet eens over kinderopvangtoeslag, maar gewoon alleen al over de loonheffingen. Er moet een maas te vinden zijn. En ik ga 'm vinden. Stelletje rukkers! Echt ongelooflijk! Die belastingdienst leek al erg, maar hij is véél erger. Wist je dat je BTW over belasting betaalt?! Kijk maar eens op je energierekening. Daar staat energiebelasting in het rijtje, en daaroverheen betaal je ook nog eens BTW. (Wat de Toegevoegde Waarde van belasting is mogen ze mij gaan uitleggen!) Dat betaal je uiteraard van je netto loon, waar je dus ook al belasting over hebt afgedragen! Oh, ik kan hier echt een boek over schrijven. Maar dat ga ik niet doen...niet goed voor m'n bloeddruk. Ik ga óf emigreren óf ik pak ze op een andere manier. Maar ze gaan het echt niet voor elkaar krijgen dat ik niet kán werken ómdat we een BV hebben. GloeiendeGVDgloeiendegvr.
tjee zeg, wat een k*t sooi Fem, gewoon belachelijk heb geen woorden voor hoe belachelijk stom dit is. @ Rem, jij nog lief omdat je me niet vergeet krentebaard verdorie zeg. Hier geen ervaring met 1/2 dagen. @ Klingeltje, big boobies, foto ha ha Ja hier minder bij jullie nog komende paar weekjes, ivm op vakantie van collega. Is echt mega druk en als ik dan thuis kom, kindjes,man etc. en dat gaat natuurlijk voor. Helaas komen jullie dan op 2e plaats. Ik mis jullie nu al. En wil graag op iedereen reageren, maar ben op, net ook nog boodschappen gedaan voor hele week. Smallman kan niet inruimenn, dus dat ook gedaan. Ik ga zo op bed tv kijken, even uitrusten met kopje thee erbij. Oja, Juudje, wow, wat ben je een kanjer, 4 daagse lopen
Remmie; dikke knuf voor Nikki! Hopelijk is de creme voldoende! Fem; tjee...ik kan me heel goed voor stellen dat je hier van uit je bol gaat. Als je er goed over nadenkt wordt je er gewoon onpasselijk van. Nederland gaan ten onder aan regeltjes....zo simpel is het. Alleen hebben ze het in Den Haag nog niet in de gaten :x. Het is toch belachelijk dat het je op deze manier onmogelijk wordt gemaakt op een normale manier je bedrijf op te bouwen.....meedenken ho maar. Wij lopen ook nog wel eens tegen het e.e.a. aan, dus ik kan me je woede zo goed voorstellen. Dikke knuf meis....ik hoop dat je de mazen vindt!! Ik kwam me toch nog maar even melden.....poes is weer terecht! Ze was met haar dikke buikje woensdagochtend uit de schuur ontsnapt. Nou ja....wij dachten dat ze even een ochtendwandelingetje ging maken, alleen kwam ze niet terug. Gisteren al overal in de buurt gezocht, in de tuin gezocht, nagevraagd of de buren haar hadden gezien, maar helaas niets. Gisteravond kreeg ik het toch wel een beetje benauwd, dus vanmorgen hier en daar als vermist opgegeven. Ga je toch niet echt lekker op vakantie. Gelukkig kwam mevrouw aan het einde van de middag op haar dooie gemak de schuur weer inlopen.......mager als een latje. Eerst maar even eten gegeven en vervolgens is mannetje haar gevolgd en kwam hij als snel uit bij de kleintjes. Ze lagen onder een dakje van golfplaten naast een schuurtje bij de buren in de tuin....een mooi en veilig plekje. Toch hebben we ze maar snel in een doos in de schuur gezet en moeders vindt het gelukkig prima. Waarschijnlijk doordat wij steeds in de schuur bezig waren met het verzamelen van vakantiespullen en dus ook de honden er liepen, voelde ze zich niet veilig. Voorlopig heeft ze 2 weken rust . Het zijn trouwens 4 kittens...zo leuk! Nu gaak echt....zo ook nog naar een verjaardag! Tot later!
zo eindelijk de taarten af zal zodadelijk een foto plaatsen, moet ze nog uploaden op laptoppie fem wat een Kzooi bij die belastingen pippa fijne vakantie alvast en fijn dat mama poes terecht is en de kleintjes verder kwijt, zie alles nu nog enkel in het roze jullie snappen straks wel waarom
@pippa: fotoooooooo! En dus echt een rustig plekje op gaan zoeken om te bevallen, mooi hoe dat werkt. @Smallie: *knuf* voor drukte op werk en thuis! En dat Smallman niet kan inruimen is natuurlijk onzin, ik riep dat ook van Cinman maar ze kunnen het best (alleen minder goed sssshhhht!) @Juud: Ja Cinman leeft erg mee, en denkt mee. Erg lief! Succes met vierdaagse! @zuur: Dat zijn een hele hoop dozen! Heb ook al gelezen over Kind en Gezin, lijkt me een erg prettige organisatie. Trouwens, ik weet niet of het in NL ook nieuws was (wsl niet), maar op de spoedafdeling van een Belgisch zh heeft één of andere idiote arts de politie gebeld omdat een vrouw haar kind op de gang borstvoeding gaf! Blijkbaar is het hier verboden en kun je een boete krijgen voor onzedelijk gedrag?! Achterlijk. (Die mevrouw heeft trouwens geen boete gekregen en zh heeft verontschuldiging aangeboden, maar toch) @Fem: DGA loon!? Ik moest het even opzoeken maar dat is toch idioot?! @Remmie: Ach gossie, arme Nikki en arme mama. Maar waarom heeft KDV niet eerder aan de bel getrokken als ze het al wisten? @ppver: Nog een dikke week voor de uitslag van de HSG. Ben je inmiddels begonnen met spoelen of wachten jullie eerst gesprek met de gyn af? @Natjes: Kom eens vertellen! Hoe is het nou, gaat/kan de wijkagent iets doen? @Klingel: Tieten te groot voor jurkje, proest! Hoe doen ze dat met trouwjurk dan? Op het laatste moment (paar dagen voor dé dag?)innemen? @Leo: Wilde iets zeggen en vond het zelf belangrijk maar ik weet niet meer wat!!! edit: JA! Weet 't weer. Bedankt voor kaartje! Hier gaat alles z'n gangetje, gisteren en vandaag veel last van krampen, ik word er wel een beetje onzeker van... Hoort erbij, weet ik wel... Verder af en toe goed misselijk maar met een droog crackertje is het meestal snel weer weg Allemaal fijn weekend! Wij gaan lekker weekendje NL doen, zin in!