En de Augustusbus rijdt verder deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @remmie wat vreselijk dat je lichaam je dan zo tegen kan zitten he.. *knuf*

@bow pil gestopt dus :D

@rest wou meer reageren maar Eva heeft mama nodig

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nou.. die zit dus nu op de vloer weer met de kralenbaan te spelen.. ze lag 20 minuten al stil in bed en toen huilen en stond ze recht op in bed weer.. meestal ga ik dan op bed liggen met haar in de donker en valt ze binnen 30 min in slaap want ze krijgt anders alleen (nieuwe) prikkels als ik in de wonkamer met haar zit, maar ik ben momenteel niet in de stemming om dat te gaan doen (meestal geen probleem mee, even half uurtje ook lekker tot rust komen ;) )

@milla het spuiten is begonnen en je kan het ook al zelf... ik hoop echt dat dit voor jullie het antwoord is.
    *dikke knuffel, sterke vrouw*

@natjes goed dat er een gesprek komt met wijkagent!!
    misschien voor je zelf eerst ook timeline proberen maken. dingen op papier zetten om duidelijk en concrete te zijn

lieve schatten, ik heb het moeilijk momenteel.. mijn vaders verjaardag komt stedds dichtbij. ik loop al afgelopen 2 weken steeds tegen op te hikken dat het aankomt, en de gedachten en verdriet word alleen sterker met de dag. vandaag al flink gejankt, ook dankzij vader en soon filmpje (je had het niet kunnen weten hoor juud dat het mij zo zou raken).
    Ik vind het ook zo moeilijk omdat het eigenlijk nog nooit voor mij is afgesloten.. zoals jullie weten ben ik iemand die niet voelt, opkropt en doorgaat... en mijn vader is 50 geworden en zou dit jaar 59 worden.
    ik heb geen afscheid kunnen nemen.. ik heb geen plek voor mijn gedachten aan hem. geen begraafplaats, geen strooiplaats (lang verhaal) maar een lege doos waar zijn as in zat die ik leeg kreeg.
    ik heb geen ritueel, elk jaar heb ik afleiding gezocht... proberen doorgaan.. maar dit jaar voelt anders.. volgend jaar is hij 10 jaar niet meer in mijn leven, Eva zal hem nooit kennen en dat doet zo zeer. *huil*
    sorry ik ga maar weer stoppen.
    *pakt eva en houdt stevig vast*

3. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @pix, ahhh meid wil je even een dikke knuffel geven. Misschien thuis een soort van klein gedenkplekje maken met misschien foto en kaarsje? Dat je zo ook Eva met hem kan laten kennismaken, ook al is ze misschien nog klein. Maar misschien helpt het jezelf een beetje. Knufffff

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    dat is juist ook waarom ik het zo moeilijk heb want EVa loopt al dagen met fototje van haar opa rond.. en dan vertel ik haar over opa en probeer ik de tranen weg te houden.. tja, die kleine meid weet niks.. (logisch) maar ik wil niet dat ze hem alleen leert kennen van dat haar mama daarbij gaat huilen.

het gedenkplekje wil ik eigenlijk ergens anders.. voor mij is dat lege doos symbolisch geworden als lege doos!! :(
    ik denk steeds aan het feit dat iemand anders zijn as heeft gestrooid op een plek waar ik niet meer kan komen (mijn geboorteplaats)
    Ik wil dat doosje gaan vullen (met brief, foto's, etc) en eigenlijk ergens gaan begraven... zodat ik elk jaar daarheen kan gaan, en ook met Eva een keer ..maar waar??

ik ga naar bed.
    dank bow voor meeleef! *knuf* jij ken de verdriet ook :(

5. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Weer even een flitsbezoekje van mij

@ Milla, begonnen met spuiten, ik hoop dat je mooie trossen krijgt, voor straks een mooie oogst.

@ Bow, goed geschreven, pil de deur uit. spannend

@ Pix, dikke knuf voor je gemis. waar doos begraven..... ja moet je een mooie plek uitzoeken, met een mooi betekenis.
    Een Eva kent opa wel hoor, waarom loopt ze anders met zijn foto rond. Opa is gewoon een engeltje die over Eva waakt.

@ Natjes, succes vandaag bij wijkagent. Hoe gaat het met tsunami?

zondag/gister in gestort van vermoeidheid.
    vandag gaat het wel weer iets, maar druk op werk (waarom zijn ze niet op vakantie?)

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Juudje, als het goed is ben je al flink aan de wandel, zet hem op meissie

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Juudje, probeerde op de 4daagse site te kijken, is nu al over belast :)

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Juud, wandel ze!

Pix: hele dikke knuf voor jouw gemis...Het lijkt me heel mooi om inderdaad zelf een gedenkplekje te maken. De plek, die komt wel ineens tevoorschijn denk ik. Misschien loop je binnenkort ergens in het bos en denk je: dit is een mooi plekje!
    Ik vertel Nikita ook over papi en laat haar ook foto's zien. Vaak zegt ze nu dan al "Opa"...ik denk dat het niet erg is als Eva je ziet huilen. Als je maar uitlegt waar het huilen door komt, doordat je hem mist en zovéél van hem houdt. Dat zijn geen foute gevoelens lieve Pix - ook dat hoort bij het leven. En misschien is het wel zo dat Eva juist dé aangewezen persoon om lekker tegen aan te kletsen over je vader...alle herinneringen en verhalen. Wellicht helpt het vertellen over je vader jezelf ook nog een beetje bij het verwerkingsproces.
    Lieve meis, dikke knuffel voor jou!

rest: kwijt...sorry!
    Dikke knuf!

Oja, moest wel grinniken om Cin's "hé hé" voor bow :D

9. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen!!

Het belooft weer een heule warme dag te worden.
    Maar ik zit lekker binnen met airco :D

10. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @pix, ik denk ook niet dat het erg is dat Eva je ziet huilen. Kinderen voelen ook wel veel aan. En misschien begrijpt ze het nu nog niet maar later wel. En ik geloof echt dat ook jouw papa vanaf de hemel naar beneden kijkt en jullie ziet en naar jullie lacht. Wat een mooie kleindochter hij heeft en hoe trots hij is op zijn dochter. Dikke Smak voor jou!

11. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @remmie, ow ja krentebaard........ Uhmmmm misschien niet handig dan :( Hoe is het vandaag met jou? Zo'n pijn en missel weer?? Verdorie zeg! En met Nikki? Dikke kus voor jullie!

@natjes, succes straks!!

@cin al bijna vrijdag!!! :D.

@kling MP! hoest met muur? en met duizel? en en en?

12. natjes

natjes Niet meer actief

Pffff...zometeen wijkagent. Buurvrouw belde me net. Ze ging eerst mee maar durft toch niet. Ze probeerde mij ook over te halen niet te gaan. Ze is bang dat die mensen er achter komen dat wij (ik dus) dit vertelt heb bij de politie....
    Zei net ook tegen buurvrouw; ik zal het mezelf nooit, maar dan ook nooit vergeven dat als het wel uit de hand loopt, ik niet aan de bel heb getrokken.
    Ze begreep dit wel maar durft alsnog niet mee.

Ik ga dus wel (bijna) alles vertellen...maar op 1 voorwaarde. Ik wil koste wat het kost anoniem blijven. Ik wil niet het risico lopen dat ze erachter komen dat ik die info doorgesluisd heb. Kunnen ze dit niet garanderen, dan vertel ik niets en zal ik anoniem alles via telefoon doorgeven.

Ben dus erg benieuwd hoe het zo gaat lopen...

@tsunami: ietsje minder dan gisteren gelukkig...dat was echt niet normaal meer!

13. natjes

natjes Niet meer actief

@miranke: woooowww wat ziet sanne er al ' groot' en wijs uit inmiddels! Op die foto's waar ze lekker wakker is met der grote kijkers zie je bijna niet dat ze prematuur is!

14. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Pix: heeeeele dikke knuf! En wat Fem zegt, dat plekje moet je tegenkomen denk ik? Misschien tot die tijd beginnen met het vullen van de doos en die thuis een plek geven?

@Fem: Ik was gewoon bang dat ik het door één of andere domme opmerking zou verklappen :p
    En ik geloof dat wij (ik in ieder geval) het spannender vinden dan Bow zelf! ***********

@Natjes: Jammer van buurvrouw maar des te knapper dat jij wél doorzet!

@Bow: vrijdag is nog heeeeeeeeeeel ver weg! Maar begin nu al wel de zenuwen te krijgen hoor, veel 'wat als'-gedachten...

@airco: Is weer een kapot hier, nu nog raam open amar dat kan ik straks ook beter dichtdoen vrees ik.

@kling: MP! wij willen foto's zien!

15. natjes

natjes Niet meer actief

...op naar de wijkagent. Tot zo, zal jullie zo op de hoogte brengen.

16. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    En ja hoor, moeders heeft zelf ook krentenbaard! :x Jeuj! ;)
    Kon der ook nog wel bij.... :)

Vanmorgen maar meteen KDV gebeld of Nikki uberhaupt wel mocht komen. Zolang ze behandeld wordt en is afgeplakt, mocht t. Dus t arme kind loopt met 3/4 broek aan en een afgeplakte knie, ingepakte arm en ingepakt handje op het KDV.
    Moet heel eerlijk zeggen dak wel blij was dat ze mocht komen. Ik ben kapot.. blegh! Ff dagje rust dus hier... hopelijk....

HA ook maar meteen ff gebeld, wak zelf nu moet doen. En hoe en wat met Nikki. Ze heeft op der beentjes nu wel een stuk of 10/15 kleine bultjes, gok ik... En op der romp een paar.. Moek die dan echt allemaal gaan insmeren?! Kan der beter maar meteen helemaal insmeren dan, geloof ik... ;):( HA belt nog terug, dus ben benieuwd...

@ bow: dat bedoel ik ;) hihi... Bedoel, nikki is niet thuis, maar ikke wel... Hoe gezellig ik het ook vind, geloof niet dak je dat kan aandoen :)

@ cin: volgens mij ook.. (dat wij t spannender vinden dan bow) ;) hahaha...

@ pix: oh, ik vind je verhaal zoooo herkenbaar! :( (op t stukje na dan dat je geen gedenkplek hebt).... *huil* Ik weet zelf niet zo goed wat ik moet zeggen, want loop hier zelf altijd al mee te worstelen.. Heb zoooo vaak met Nikki lopen janken en idd maar uitgelegd waarom en dan kwam ze een dikke knuffel geven :) Kindjes snappen zoveel! Maar het is en blijft moeilijk.....
    Zal er zelf ook niet gauw echte vrede mee hebben....

@ kling: MP! :p

@ natjes: vind het super goed van je dat je toch doorzet! En idd, ik zou het mezelf anders ook nooit kunnen vergeven...
    Idd, wel ff laten weten hoor!

@ juud: succes!

@ Milla: je bent een kanjer! Dikke knuff!!

@ smallie: heeeeeeeeeele dikke knuff voor jou! Je bent een schatje! Pas goed op jezelf hoor!!!

@ cin: jewel, vrijdag is best al gauw! :D En kom op, wel vertrouwen hebben/houden hoor!!!! :) Ik denk iig aan je (en aan july :))

@ euh.. euh..

@ sanne: gaak nu kijken!

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Awh lieve Remmie...jij nu ook krentebaard :( En je voelde je al zo klote ...dikke knuf hoor meid, hopelijk kan je vandaag een beetje bijkomen.

Natjes, knap van je hoor dat je zó doorzet!
    Bow: op nodlijst?

18. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Jeps.. ikke nu ook... *zucht*
    Achja.. viel te verwachten he, ondanks alle hygiene en noem maar op... Had muggenbult op mn hand. Precies op plek waar, als ik nikki optil, de muggenbult tegen haar krentenbaard plek zit... zeg maar... Dus da was gister ook blaasje geworden en gisteravond kapot gegaan... bah bah bah..
    Baal der wel van zeg... Hoop niet dat we nu elkaar lekker elke keer gaan besmetten, zeg maar. Wordt anders ook zo'n gebed zonder einde... :(

19. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Wat is het hier stil...... Waar is iedereen!?!

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik was in de tuin.
    Buitengesloten door nikita :)
    zij was ook buiten hoor, maar ze had de deur dichtgegooid. En het is een uitermate hypermodern slot. Zo hyper dat dat ding vanzelf op slot gaat af en toe. Vaag, geen idee hoe het kan.
    Maar goed, ik moest dus even de reserve sleutel opgraven.

Deel Deze Pagina