@rem ahhhhh neeeeeeeee jij nu ook??? Arme jij, he verdorie. In ieder geval fijn dat Nikki toch naar KDV mocht. Kun je effe bijtanken. Knuff voor jou!! En ik denk dat ik het bezoek dan toch maar effe uitstel, En ook dikke knuffel voor jouw mamamissen!! @fem, hihi handig zulke hyperdepiepermoderne sloten
hier! kom later meer vertellen- en laten zien (beebkaam) maar ga nu even in tuin mediteren! lijf wil rust en krijgt dat, na superproductieve dag van gisteren SMAK!
@ bow: ja, is maar klein plekje. maar heb bij nikki gezien hoe snel het kan gaan... Dus maar ff goed oppassen nu! Idd, niet in besmettelijk huis komen! @ kling: heel goed! jij goed naar lichaampje luisteren! Ben super benieuwd naar beebkaam! En helemaal naar t behang! hihi.. kan ik meteen mooi ff spieken hoe het er in t echt uit ziet
nou daar ga je met je goede gedrag hoor! Ze kunnen me niet anoniem houden. En ik heb dus me mond gehouden. Wel tel.nr. gekregen van meld misdaad anoniem...moet die dus maar gaan bellen! @rem: he balen zeg dat je nu ook krentenbaard hebt! Is dat ook 'schadelijk' voor de beeb? @kling: mediteerze in tuin! @fem: vaag slot zeg! Wel fijn dat er een sleutel ingegraven ligt in tuin! @pix: knuf voor jou!
@natjes: misdaad anoniem heeft opzich zelfde effect, inderdaad met anoniemgarantie. @fem: PIES om hypermobiel slot! enne, is die tuin wel groot genoeg? of weten alle meelezers nu ook hoe ze zichzelf bij jou kunnen inbreken? (ik ben heus niet bezorgd en overbeschermerig naar busbabes! HEUS niet! ) @rem: knuffff op jou!!!!!!!!!!!!!!!!! @rem: behang moet nog. eerst KLOTEmuur ' ont-spaccen ' oftewel 2 dikke emmers ' muurglad ' erop. achteraf beter jouw plan kunnen doen wellicht: maar waar haal je een paneel van 4.5 meter hoog, 3 lang en dan ook nog met 1 schuine kant vandaan behangen gaan we laten doen om deze reden. stuur je zeker een foto!!! @tuin: ja kom dr weer an. factor 50 op lijfje! @baby: ohja, beeb ligt laatste dagen steeds overdwars dus echt met voetjes in rechterzij te trappelen. kan/hoort/mag dat? KUS!
@kling misschien is ze op weg om in de goede houding te gaan liggen? Straks hoofdje naar beneden en indalen maar!
hahahahaha ben je al met bevalling 'bezig' ja in hoofdje bedoel ik dan he Of nog te ver van mijn bed eerst trouw show?
ben niet met bevalling bezig eigenlijk- geen angst en wel vertrouwen dat t allemaal goed zal komen, met of zonder bloed aan de muur nu met hoofd echt in babykamer, en ook in trouwen, toch nog veel details te regelen zo ' op t laatst ' toch wel fijn dat we ceremoniemeester hebben aangewezen
hahaha... die kling!! das heel normaal ja! (Doet beeb hier ook hoor! Voel ook elke keer gekietel in mn zij... hihi..) Ja, wij gaan juist muur spaccen daarom panelen.. haha.. Hoe je paneel doet met zo'n rare muur?! Een vriend/man uitzoeken die timmerman is hahaha... Met of zonder bloed aan de muur!! hahaha.. hoe kom je daar nou bij?!?! @ HA: belde net terug, wilde haar toch wel ff graag zien omdat t erger lijkt te worden ipv minder. KDV had haar net ingesmeerd en was wel beetje 'geschrokken' van de plekken... @ pretecho: is gepland!! 2 dagen voordat we op vakantie gaan!! JEUJ!!!
@nikki arme meid! Vanmiddag ha? @pretecho? Bij mijn achterbuuf?? @klingel, goeso Gij regelneef kan wel iets uit handen geven????
@ bow: ja, zometeen naar HA. Pretecho toch bij VK gedaan. Ze kon het net regelen voor onze en na haar eigen vakantie!
@rem: grappig! dat gevoel in zij. rare baby! super van pretechoooo voor vakantie @rem: vriendin van mij, had in zh echt bevalling from hell. ze zei in die tijd ' ik wil er niet over praten, ik zeg alleen dit: het bloed zat op de muur ' en dat is me altijd bijgebleven en een running gag @rem: wij hebben spijt van spac, bah bah bah. paneel? neej, heb net allemaal MP-mannetjes gebeld die het kunnen/mogen/moeten doen. alleen wat varieeren de prijzen zeg @bow: aan mijn beste vriend de regelNICHT geef ik alles met vol vertrouwen uit handen
Strompelt binnen... Ben gestart en redelijk makkelijk uitgelopen. as om 13.30 uur al binnen! Echter eenmaal thuis kwam ik erachter dat ik op beide grote tenen een heel dikke blaar heb. Dat was ook wel beetje pijnlijk, maar dit had ik zo niet verwacht. Ik zal zien hoe dit morgen gaat. Lukt het niet, dan maar niet. Ik wil dit jaar niet ten koste van alles. Maar hoop natuurlijk dat ik morgen weer gewoon huppel... Ik laat het Smallie weten!
Kling, mooie foto's echt gaaf hoor zo'n grote kamer. En dat bedje ziet er nou al helemaal welkom uit! Goeie keus, zowel kamer als meubilair Juud: knuf op blaren! Hopelijk kan je morgen wel gewoon starten Succes! Natjes; hoe belachelijk! Ze werken je gewoon allemaal tegen om een melding te doen lijkt het wel. Het is dat jij zo'n volhouder bent, maar menig mens had denk ik de brui eraan gegeven. *schouderklopje!* Lekker poepverhaal Nikita was nog even in de tuin aan het spelen na het eten. Ze staat, beetje te klooien, naast Ramon en laat zich ineens op d'r billen vallen (doet ze vaker, heel normaal). Op dat moment spuit er een straaltje poep uit de zijkant van d'r luier zo over het pad heen. Je hoorde het gewoon op de stenen kletteren Ramon tilde haar op, onder luid protest dat wel. Begon half kotsend haar naar boven te brengen (hihihi). Onder de douche trekken we haar romper uit, naar beneden uiteraard, en ramon staat kokhalsend haar luier open te maken hahaha ik heb me rot gelachen. Het was voor het eerst, maar het was ook echt wel ranzig ja