En de Augustusbus rijdt verder deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Zoo en nu ff helemaal nix meer... :)
    Heb toch nog best n productief dagje gehad.. ;) :)

@ fem: wilde ik nog zeggen, je bent een ontzettende schat! :)

Nikki heeft penicillinekuur gekregen voor 3 dagen. Is te overzien. Was wel weer gevecht, maar gelukkig maar 1 keer per dag....
    Ikzelf mag nu de zalf van Nikki gebruiken, aangezien het maar 1 plekje is bij mij...

@ kling: wij hebben ook alles spac, op 1 kamer na (dies nog niet gedaan, de rest allemaal al wel). En vind t ideaal! (helemaal als ik mensen hoor over behangtrekkende kindjes ;) hahah) Ik ben der wel blij mee.. Maar misschien over paar jaar ook niet meer hoor! ;) haha..
    Beebkamer word super, da week zeker! :)
    @ paneel: ja, timmermanprijzen verschillen echt enorm! Is echt niet normaal....

@ juud: je kunt t!!! vind het al knap dat je vandaag hebt uitgelopen.. met deze hitte!! pff... :)

@ fem: he gadver, heeerlijk! ;) haha.. Nikita dus ook al zo'n poeperd?!? :D Ging ze er nog niet lekker meteen met der handen door!?! ;)
    Nikki had 1 keuteltje toen ze uit KDV kwam. IK dacht nog: is dit alles van vandaag!? Totdat ik haar na het eten uit der tripptrapp tilde..... Der hele broek zat er al onder, dus heb haar maar meteen t bad in gedaan... hahaha..
    Geweldig ook, dat Ramon gewoon stond te kokhalzen! hahahaha.. Zie het al helemaal voor me! Arme schat!

Zo... en nu nog ff tv hangen en dan lekker slapen!

Dikke smak!

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Nou remmie, jij is ook lief hoor! :)

Ja lekker hé die poeperts :p Ik kon gelukkig de tuinslang erop zetten...dus het was snel opgeruimd.

3. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    haha.. had op nikki ook wel de koudwaterstraal kunnen zetten, maar is ook zo zielig he?! ;)

4. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    En nu echt slapen....

Trusten lieverds! :)

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    PROEST!!!!!!!!!!! :D

GEWELDIG!
    nou ja, op dat moment niet voor ramon, maar wel voor la mamma hehehehh!!!!

heb t al eens eerder tegen je gezegd maar ik hoop echt dat ik ook zo humoristisch relaxt over dit soort dingen zal praten en mee dealen! :D

klingman en ik hadden net een goed gesprek.
    uitkomst:
    ' laat haar vooral zichzelf kunnen zijn, niet achter alles mag een prestatie-motief zitten in de opvoeding '

nav zowel zijn ouders als de mijne (we zijn allebei nogal een beetje gedrilld vroeger ;))

@remmie: hoe voel je je, en hoest met de kleine dondersteen?

spac is wel praktisch denk ik, ik bedoelde meer dat ik t lellek vind. maar ja. praktisch wint t wel af en toe hoor, these days ;)

heb morgen 3 behangers over de vloer, miauw!
    wie het t snelste kan, en bij wie ik t beste gevoel heb, mag t doen.
    varieert trouwens als een tiet zeg, die prijzen. van 15e tot 40e per uur :$ :( :x

naja.

@juud: respect voor joe!
    en klote van blaren. hoop dat je ze wat kan verzachten? succes morg!!!!

@all: dank voor lieve kamercompli's!
    het is nu al de favooste kamer van t huis. heb er net ook tijd zitten.. ja wat deed ik er eigenlijk :(

iets met dromen denk ik ;) en nadenken. op plek van bureautje, dat uiteraard weg gaat, moet lekkere bank komen.
    idealiter eentje die meegroeit richting peuterkleutertienerkamer.

maar ja, ik wil wit. onhandig zeker, kleurtechnisch? :p

@tuin: ja kom dran!

6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Boe!

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    :$
    schrik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :$

8. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Die was eng he ;)

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    die was heel erg eng!

jij geniepig zwanger doosje!
    met je geniepige zwangere banner die zo snel gaat!
    :p

slaap lekker allemaal schatjes!

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedenacht meiden

OPGEPAST HEEL ERG EGO, ALS JE ER GEEN ZIN IN HEBT OVERSLAAN

hier nachtbraker zuurtje

mijn zus had het in haar hoofd gehaald om tegen 23u nog ruzie te maken met mij toen ik in bed lag
    natuurlijk kan ik nu niet slapen en voel ik de migraine al opkomen
    de hitte zal het er ook niet beter op maken

mannetje en kids liggen heerlijk in dromenland en dat wil ik zo houden ook

2 van mijn zus haar kinderen zijn jarig in oktober en ze had me de prijs gevraagd van de taarten die ik bak
    ik verteld dat ik voor taart met marsepein (die ze wilde) 2,5€ per persoon vraag maar dat ik het voor haar aan 2€ wilde doen
    dat was ook en vond ze lief
    op 6 augustus is er hier een kookdemonstratie met tupperware en had ik de moeite gedaan om die afspraak in de namiddag te zetten zodat ze ook kon komen (had ze gevraagd)
    dus ik wil haar bellen: 1e keer antwoordapparaat, 2e keer duwt ze af, 3e keer neemt ze weer niet op
    vond dit nogal raar want normaal neemt ze direct op
    's avonds in bed lees ik nog een berichtje op mijn mobieltje en komt het erop neer dat ik gierig ben en zoveel durf te vragen voor die taart met marsepein (30€ voor 15 personen) en dat ik alleen aan mezelf denk en dat ze familie is
    dat de taart niet enkel voor haar zoon is maar ook voor "mijn" petekind ("mijn" in hoofdletters)
    ik haar uitgelegd dat ik zoveel vraag omdat ik toch de kostprijs van de ingrediënten terug wil
    ze had uitgerekend dat ze voor die prijs wel 3 taarten kon maken
    ik haar beleefd gevraagd waar ze dan alles zo goedkoop kon halen dat ze er 3 kon maken voor mijn vraagprijs
    werd ze nog bozer en mijn petekind mag ineens niet meer op vakantie komen (ze mocht van 2 tot 6 augustus komen)
    ik ben gierig en mijn kinderen mogen niets, ze mogen nergens op vakantie gaan waren allemaal verwijten naar mij toe

ik gierig: helemaal niet, ik heb meer aan de communie van mijn petekind uitgegeven dan haar (petekind is haar dochter) maar daar spreekt ze dan niet over
    mijn kinderen mogen niets: ik vind dat ze veel mogen maar ze moeten ook weten waar het ophoud
    mijn kinderen mogen niet op vakantie: we hebben idd niet graag dat ze ergens gaan logeren omdat we ze nog te klein vinden
    ik drop ook niet mijn 3 weken oude kinderen bij mijn zus zoals zij heeft gedaan en laat 3 weken oud beebje ook niet vertrekken in een autorit van ongeveer 45min als ze brult van de honger zoals zij heeft gedaan net voor we gingen vertrekken
    ipv nog even een fles te geven moest dat kind maar wachten tot we thuis waren (woonde nog bij mijn ouders)

ze neemt het me blijkbaar ook nog kwalijk dat ze nog geen peettante is van een van mijn kinderen
    bij zoontje zat ze aan de drugs en waren haar kinderen net in een pleeggezin geplaatst
    sorry maar dat doe ik mijn zoon niet aan

ze heeft zich herpakt en toen dochter kwam hadden we nog niet terug zoveel contact en heb ik voor een vriendin gekozen

bij ons laatste wonder zal ik ze ook niet vragen als ik nu al zie hoe ze reageert op een prijs van een taart en er heel het verleden bijhaalt en me verwijt dat mannetje zijn familie belangrijker is voor mij dan mijn eigen familie
    vind je het raar als ik zeg dat ik me idd beter versta en overeenkom met mijn schoonouders dan met mijn zus die me misbruikt heeft?

sorry voor mijn ego maar als ik ergens niet van kan slapen zit het heel erg hoog

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    en nu ga ik weer mijn bedje in nadat ik zoonlief van de bank heb geplukt en weer in zijn bed heb gelegd
    hij was opgestaan toen hij zag dat ik hier was, heeft zich op de bank gelegd en slaapt gewoon verder

12. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    :( zuur
    Wat een rotstreek om eerst te zeggen dat ze het lief vindt van je en dan later te zeggen dat je gierig bent. Als ze zelf 3 taarten kan bakken van dat geld dan doet ze dat toch lekker? Ze vergeet geloof ik voor het gemak even dat jij er (ook nog eens) heel veel tijd in steekt? Of had ze gedacht dat je de taart(en) wel voor niets zou maken? Dan had ze dát moeten zeggen.
    Nou ja, ik hoop dat jullie er uit komen en dat je nog een beetje geslapen hebt...

@Milk: Boe!? Zeg zo gemakkelijk kom je er niet af! Kom eens even zeggen hoe het gaat allemaal. Buikfoto en en en en en.

@Kling: Kamertje wordt prachtig, helemaal Barbie! (En de naam Barbie vind ik ineens niet meer passen, haha)

@Remmie: Arme Remmie en arme Nikki, nou zelf ook al krentenbaard. En dan Rem ook nog weg volgende week :(

@Fem: Pies @ poepverhaal, was jij even blij dat ze buiten stond!

13. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    heeej moppies

@ Klingel, wat een mooi kamertje, smelt. Enjij daar heerlijk dromen over van alles, klinkt heel fijn en rustgevend.

@ natjes, dus toch maar anoniem bellen dus

@ Fem, ha ha ha, lekker zo'n spuit broek. :) zie het helemaal voor me :D

@ Rem, meissie toch, jij nu ook krentebaard, pff ik hoop dat het snel overgaat, weet van zwager dat dat helaas best wel even duurde.
    Wel fijn dat Nikki nog wel naar kdv mag.

@ Zuurtje, pff zussen af en toe, en dan ook nog net voor slapen gaan. En zo'n taart maken is nou eenmaal veel geld.
    (ik had taart voor 15p voor 25euro, maar dat was met rolfondant)
    En ze wil dan toch ook dat je cadeau geeft, tja. is kiezen of delen.
    En wat betrefd zij nog geen petemoe, groot gelijk, is uit oog van kindjes gewoon het beste.

@ Juudje, wat ben je toch een kanjer. wel stomme blaar.

Juudje Update berichtje van Juudje zelf:
    Ik ben gestart en loop vrijwel pijnlooos. Maar ik blijf bevreesd.

14. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @miran: Helemaal jank door Sanne-site! Wat vreselijk schattig, een jurkje aan en wat fijn dat jullie haar vandaag in bad mogen doen!! En ook: wat lief dat je zoveel werk steekt in bedankjes voor de verpleging, ziet er mooi uit en ik hoop dat jullie ze snel mogen gaan uitdelen.

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Cin, wat goed dat je had gekeken naar Sanne, ik ook meteen gedaan.
    Maar hoe voel je je nu? Cinman nog meer papaboeken gelezen?
    En nog na zitten denken over andere baan?

@ Miranke, wow wat een kanjer, werd ook helemaal emo van Sanne met lief jurkje aan.
    En jullie mogen Sanne in bad doen, wat een grote stap. weer huil. zo lief, geniet ervan moppie

16. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ha ha ha: vind ik net op Twitter:
    giel3fm

En het codewoord van vandaag is Barbie! Dus als je langsloopt en een echt origineel en irritant Giel-fluitje wilt... spread the word!

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Sanne, wat een kanjertje hé! En inderdaad erg leuk gedaan die bedankjes, dat zullen ze zeker waarderen. Veel plezier met badje vandaag :D

Zuur: wat vervelend van je zus. Ik ken jullie onderlinge relatie natuurlijk niet, maar ik krijg de neiging om te zeggen dat je haar relaas niet te serieus op moet nemen. Dat zij meer een impulsieve reactie heeft gegeven en dat je er een flinke korrel zout bij moet nemen. Ze speelt op je schuldgevoel en dat is niet eerlijk. Ik zou het heel eventjes af laten koelen en daarna een keer een goed gesprek met haar aangaan. Laat haar niet zo over jou praten, zeg haar waar het op staat!
    (en dat je het zó goed kan vinden met je schoonfamilie is toch alleen maar fantastisch!)

Tisch...where is joe?!

Cin: pies@poepverhaal...nee jij maakt er helemaal een zooitje van! Gatsie! :D :p
    Automatische link....van pies@poepverhaal ??? WHAT?!?!
    Ik zou er niet op klikken dames :p

Kling: mooie conclusie van jou en klingman :) Lekker het kind zelf laten ontwikkelen. Je zal verstelt staan over hoeveel zo'n blanco sheet zichzelf aanleert. Zo wonderlijk!

Nikita nu even op bed...en ik twijfel of ik ook nog ff zal gaan liggen. Ben beetje moe de laatste tijd. Maar ja, om 10 uur bij de fysio zijn...hmm

Juud: veel succes!

18. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Fem: Hier ook weer naar bed twijfel. 't Is een feestdag hier vandaag en Cinman ligt nog in bed. Denk dat ik het maar even uitstel tot vanmiddag. :D

@Smallie: Ik voel me goed! Moe, vooral na een dag werken ben ik kapot en op 't werk duurt ales allemaal wat langer. Af en toe wat misselijk, beetje van die vlagen de hele dag door. Het lijkt wel erger te worden en ik vreet me een ongeluk in de droge crackers :)
    Cinman heeft de boeken uit geloof ik en is begonnen aan het internet ;) Allebei erg veel zin in de echo van vrijdag (zin en zenuwen...)

19. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    7 weken alweer, blijf het een idioot idee vinden!

@prikbikkelverhaal: Moet er toch nog even op reageren :)
    Leo (en anderen?) je hebt helemaal gelijk, dat prikken is kut. Maar het is precies wat Kling zegt: je verlegt je grenzen, niet omdat het nou zo leuk is maar omdat je wel MOET. Je hebt een wens, en hoe moeilijker het (b)lijkt die wens ooit in vervulling te zien gaan, hoe meer je er voor over hebt.
    Ik denk trouwens niet dat dat alleen voor beebwens geldt, maar dat terzijde.
    En Mil (en Gabbel) het is echt waar dat de prik en MMM ellende naar de achtergrond verdwijnt als het eenmaal gelukt is.

En nou ben ik gvd alweer aan 't janken... het zal wel weer zo'n dag worden dan.

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    mega dikke knuffel voor lieve Cin, lekker moppie
    *knuffffffffffffffffffffff*

Deel Deze Pagina