Oh ja!! he, roep die er meteen ff bij dan! En laat ze ook ff een drankje voor mij en een wrap voor cin meenemen!
Heeeeyy wie zag ik daar .. een Lieve Mama Elke met haar BEAUT Nadine!!!! welkom terug elke! busje heeft je gemist!
even verslag van dag.. was super gezellig in plaswijckpark. kinderen hebben druk gespeeld, zelfs eva heeft er goed van genoten. geschommeld, op een paardje in de draaimolen, in de balenbak... ook bij nichtje en neefje thuis heeft ze zo lief met ze gespeeld. mag ik spammen?
weten jullie trouwens het toppunt is van goede communicatie? Dat jouw manager, waarvan jij de assistent bent, is benoemd tot commercieel directeur en dat je dat vandaag van een andere collega moet horen in de lunchpauze... Zegt wel genoeg hè dat iedereen als een kip zonder kop rond rent?!
zucht.... Naja we moeten het er maar mee doen. Misschien dat we straks in wat rustiger vaarwater komen..
hoi kwebbels, @remmar balen dat nikki last heeft van krentenbaard. knuf voor haar. @fem knuf voor joe. belastingdienst is niet de leukste instantie. :x @zuurtje > mooie taarten. > balen voor je dat die mensen hun taart niet kwamen ophalen. > knuf voor joe ivm de ruzie met je zus. ik snap dat je daardoor niet kan slapen. @bowen > balen voor niels dat hij onder de muggebulten zit. knuf voor hem. > leuk om te lezen dat je het besluit heb genomen om de pil weg te doen. spannend dat je weer de stap gaat nemen voor een nieuw wondertje. @juud ik wens je heel veel succes met de 4-daagse. knap van je dat je met die hitte een hele afstand heb gelopen. petje af. @cin > balen van die hotelreserving. > proficiat met je 7de week. @natjes wat een opoffering van je om na 101 dagen pas ongi te worden. ik hoop voor je dat je volgende cyclus een heeeeeeeeeeeel stuk korter mag zijn. @milla fijn dat het spuiten een beetje mee valt. ik hoop voor je dat je in augustus roze nieuws heb. @leonie mooi vooruitzicht om vanaf vrijdag vakantie te hebben. @klingel heel goed van je dat je dingen voor je trouwen uit handen geeft. @elke welkom terug in de bus. @nadine je bent echt een schatje. @me ik ben de dagen aan het tellen voor het gesprek met de gyn.. ik ben erg benieuwd voor wat ze te melden heeft..... Verder ben ik sinds vandaag meer bezig met me nod... ik heb toch weer last van kl8jes. en ze zeggen dat je vruchtbaarder kan zijn na een hsg. ik ben dus aan het duimen en heb door het bovenstaande toch wel een beetje goede hoop. Ik ben er 8er gekomen dat ik een paar maanden terug voor me nod iets vergeten ben. dankzij de maandelijkse hormonen voor me nod ben ik vergeten me naam/afzender ergens om te zetten. heel handig want er werd een persoonlijke mening gevraagd en nu wordt er gevraagd wie er iets naamloos heeft ingeleverd. wel even balen want nu moet ik aangeven dat ik zo vergeetachtig was. dit is niet het enige moment want ik merk dat ik wel vaker vergeet8ig ben geweest . @de rest een knuf, want ik merk ondanks me lange antwoord dat ik een zeef ben............