Oja! Nikita heeft gisteren voor het eerst 3 losse stappen gezet. Helemaal uit zichzelf.. Jeuujjjj Moeders tracht herhaling af te dwingen, maar zonder succes. All in her own time! En nog iets moois...nikita ging gisteren naar een fotolijst toe - waar 3 foto's in zitten met totaal 5 mensen - wijst resoluut de vader van Ramon aan (papi) en zegt: "opa!" *smelt* ja lieffie dat is je opa...en hij is heel trots op je, dat weet ik zeker! En wat had hij graag met je willen spelen en kroelen...we missen opa hé...
@ Juudje, zet hem op vandaag meissie, je doet het super. *trots* @ remmie, gewoon sachandalig zeg KDV, en goed van jou, gewoon brengen enjij op pad. ojee de vriezer open gelaten... hmm ik weethoe dat er uit kan zien. @ Pix, komt goed schatje, Jurkje staat ook vast heel leuk met shirtje eronder met legging. Jij en Eva komen nu op 1e plaats @ Cin, succes vandaag met echo, denk aan je hoor. Enja, ik had ook last van nachtmisselijkheid, dat hele bed draait enzo. 6 kussen (ok, 2 en 1 kleintje) in mijn rug zodat ik hoger lag (net niet zat) en dan ging het weer iets beter. @ Klingeltje, zo blij dat je moeder zo goed gaat, klinkt als een gezellig dagje met mama heb vanacht weer gekke dromen gehad, maar zo goed als alles alweer kwijt. Buik doet gek, lijk wel of ik morse code ontvang in mijn buik. ... _ _ _ ___________ - - - --- - - - - ___________ _________
@ Fem, wat goed zeg losse stapjes, die rent straks de kamer rond. En wat goed heh, kindjes weten/voelen dat gewoon.
Hee meiden.. Even een berichtje van mij. Gaat goed hier, alleen enorme dikke titten, wauw! Komt van decapeptyl denk ik? Verder nog zonder blauw of auw, dus gaat prima. Vind het wel spannend worden, op een positieve manier. Alleen nu ben ik weer bang dat ik te positief ben. Kan dat? Nou ja, houd maar vast aan milmans gezegde, dan ben je in elk geval van te voren blij geweest. Moet trouwens wel een keer gaan lukken nu, want hebben out of the blue opeens een geweldige jongensnaam bedacht! Jammer dat het een meisje wordt Kus voor iedereen!
@fem: wat GAAF van nikitas stapjes!!! en hoe mooi en ontroerend van opa... lieve zuchtknuffel! opa is zeker trots op nikita. EN haar ouders! @small: morse in buik? nou ja seg! @finn: beterschap voor jou.. jeetje inderdaad dat gaat maar door.. ook zwaar voor lau en lauman: allemaal sterkte! hoop dat er nou toch echt eens een permanent stijgende lijn komt voor hun allemaal.. @rem: dacht gisteren nog: als jij vertelt hoe t met lau gaat, en lau vertelt hoe t met ons gaat, kan ze net zo goed (af en toe) terug komen! @slaapje: ja ga toch maar even slaapje doen nu. NHNK! smak!
@milla: fijn van je te horen! enne, dikke titten zeker! het zijn allemaal hormonsters, dus die krijg je er gratis bij! en ik snap helemaal dat je posi-er bent. dat is ook terecht: JE HEBT NU MEER KANS! gewoon een FEIT. als je niets doet heb je, zo weten we nu wel, zeer weinig kans. en nu? de cijfers ken je ook wel.... 30% per TP! SO!!!!!! uitgaande van een beetje leuke bevruchting en goede conditie van baarmoeder natuurlijk. @mooie jongensnaam: ahhh nieuwsgierig!!!! ik verwacht een aparte, dromerige naam. smak!
Mill, je posiepower is GOED! En ik vind het inderdaad ook mooi van millaman "dan ben je tenminste van te voren blij geweest" helemaal WAAR! En dan ook nog een mooie jongensnaam...wauw...zou wel gaaf zijn hé De duimen draaien hoor! Cin, nog 1 uurtje!
Smallie, jouw lijf fopt je ongelooflijk hé...Je gaat toch niet zo'n verhaal worden die er na 8 maanden achterkomt dat ze zwanger is alhoewel iedereen het voor onmogelijk hield. Nee...het kan gewoon echt niet.
@small gelukkig dat je zo over denk.. want ik baal! eerst de trui die niet lukte op tijd af te maken, en nu dit weer.. maar je heb wel gelijk, staat ook wel leuk met shirtje onder en malloit. en de hoedje, nou ja, die kan ze volgens mij volgend jaar ook nog aan @milla het is wel leuk om je positief te zien, en meid, ook al zou dit niet lukken deze ronde, het betekend niet dat het een volgende ook niet lukt. Dus als deze ronde toch een wod word, probeer de positieviteit vast te houden.. want het is gezonder! en wat leuk en lief dat jullie een jongens naam al hebben, maar jij denk dat jullie meisje werpen?
Hallo lieve allemaal! @ nikita: JEUUJ!! jij super knapperd!!! *trots* @ fem: wat super lief van nikita en opi! Bedacht me van de week dat ik helemaal nergens foto van mn moeder heb... misschien ook wel omdat ik dat te confronterend vind.. nu nog.. zeg maar... @ nachtmisselijkheid: check! Ja, als je hele dagen misselijk bent, is het 's nachts ook wel.. haha.. ik had t vooral als ik 's avonds iets 'verkeerds' had gegeten of juist niet had gegeten.. bluh.. @ cin: nogmaals: succes en plezier vandaag! @ kling: fijn dat met mams zo leuk en gezellig was! Ze klinkt iig een stuk(je) beter in je verhalen.. @ lau: denk dat ze daarvoor te druk en er te klaar mee was hier..... Maar geloof dat ze nog wel stiekum soms wat dingetjes meeleest... @ smallie: he bah, morse uit buik.. blegh... @ mil: je bent een toppertje! En ik denk (maarja, nu ben ik ook een eeuwige optimist) dat je nooit TE positief kunt zijn.... Je weet ergens in je achterhoofd wel wat de negatieve kant is, zeg maar (ja, kan ff niet de juiste woorden vinden). Dus dan is posi alleen maar fijn en goed! @ leo: dikke knuff! @ zuur: thanx voor knuff! Hoe is het daar nu? Hoe gaat t met jou (ook ivm zus) en met je kindjes?? @ pix: dikke knuff!! Ook voor zeef met gat.. blegh.. ken het gevoel! @ KDV: check! Nikki is daar en mams is zo-ongeveer alles vergeten mee te geven... *zucht* Hoe zwanger/dement kun je zijn... Word er wel eens een beetje moe van hoor...... @ mezelf: Krentenbaard word hier ook minder! Jeuj... Gisteravond vreselijke harde buiken gehad, maar als een blok in slaap gevallen (om half 12.. bluh..) Zo... En nu eerst eens ff 't huis stofzuigen en Nikki's kamer poetsen, want vrees dat 't daar op dit moment niet t schoonste is na die spuugpartij van gister.... Dikke smak!
remmie, hebben ze nog wat gezegd op het kdv? Over krentebaard? Foto van je mama: als jij er niet aan toe bent - dan zou ik het niet doen....jij moet er wel een fijn gevoel bij hebben natuurlijk.
oh ja .. even wat leuks vertellen. Ik ben een draagwandeling n amersfoort aan het organiseren met wat moeders (en vaders) en hun kids natuurlijk van het ander forum. (veel regelen is het niet, haha, datums voorstellen, stemmen, datum vastzetten,aanmeldingen krijgen, aangeven waar ontmoeten, route bedenken en klaar.) en we gaan ook eind augustus een weekendje kamperen als groep. wel leuk hoor.. vind wel spannend voor het eerst kamperen met Eva. Het is wel op een scoutingvereniging dus is er een gezamelijk gebouw waar we gezamelijk koken, en eten.. dit is ook het eerste keer dat pixman en ik samen kamperen.. Eva's eerste weekendje weg!!! in een tent!!
ben ook benieuwd haha.. met meer dan 30 ouders en vaak 2 kids per persoon en vaak 2 kids onder de 5 hahhaa kan wel dramatische worden.. een grote huilend kampeerterrein snachts hahaah nee ik geloof dat het wel allemaal gaat meevallen.. nou ik ga even koken.. heb late dienst en maak even wat eten voor Eva. Pixman eet iets die zij niet kan eten vanavond..