mijn dochter is een plaagstok, ze zit me onder mijn voeten te kriebelen en ik kan daar niet tegen van wie zou ze dat toch hebben
cin van harte met goede echo en mooi hartje milla, wat een leuk nieuws zo voor mijn vakantie ikhoop en duim heel hard voor je dat hij alleen maar rozer word ik al je wat extra hcg geven hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
Juud: goed gedaan meid, ben trots op je! liep je trouwens alleen of met anderen? Survivor: haha, het laatste restje hCG nog even nuttig gebruiken, heeeeel goed! Wat zitten wij eigenlijk dichtbij elkaar zeg! Voor jou zelfs nog kans op kerstbeebje toch?! Zuurtje: die gaat z'n ogen uitkijken strakjes! Ben benieuwd naar zijn reactie!
Hoi meiden, Sorry dat ik even niet zo meelees en reageer op het moment. Wij zijn echt volledig kapot. Nooit verwacht en gedacht dat dit zo vermoeiend kon zijn. Maar ach, als het goed is gaat onze kleine meid binnen een paar dagen over naar Doetinchem. We hopen dan wat meer rust te kunnen pakken. Maarrrrr...... vanavond laat kwamen we in Nijmegen aan (in verband met de vierdaagse besloten om maar 's avonds te gaan in plaats van 's middags) en wat zagen we daar............. Lieve, lieve, lieve Juud, wat ontzettend lief van je om een knuffeltje voor Sanne te brengen. Je tekst op het kaartje heeft veel indruk op haar gemaakt. Ze heeft vandaag ongelooflijk goed haar best gedaan. Heeft maar één dipje gehad, met zelfherstel en dat om 8 uur vanochtend, sindsdien dus niet meer. En of ze laat zien dat zij ook kan vechten, net als jij! Meid ontzettend knap dat je de vierdaagse hebt uitgelopen. Petje af! Wel jammer dat je onze kleine meid niet hebt kunnen bewonderen. We moeten maar snel met alle busbeebs en alle buswondertjes afspreken zodat we kunnen pronken met onze meiden en knullen. NNZ'ers wordt dus maar snel roze!!!
naeen hele drukke dag ben ik thuis en heb ik even kunnen terug lezen @milla spannend hoor en geen schouderpijn? Ikke wel.. en ik moet ongesteld worden, maar die twee hebben niks met elkaar te maken hhaaha. *duim* dat de test duidelijker word @Juud wat lief dat je nog wat langs bracht bij Sanne. Ben zo trotst op je dat je het gewoon hebt gehaald!! stoer hoor!! fotos? nu weekend voor mij.. jeetje.. ik ben er ook echt aan toe hoor. merk dat ik toch erg druk heb laatste tijd op werk. iedereen op vakantie, maar raar is dat er dan juist meer gebeurt bij clienten en met weinig mankracht moeten we veel ballen in de lucht houden. komen ook echt tijd tekort en dat betekend vaak ook dat cliënten aandacht tekort krijgen, terwijl we echt ALLEEN met clienten bezig zijn.
goedemorgen meiden ja ik ben vreg voor een weekend maar heb nog heel wat te doen dadelijk eerst ontbijten en dan bakkertje spelen 3 biscuits bakken 2 vullingen maken 1 afsmeersel maken biscuit doorsnijden als ze afgekoeld zijn, vullen, afsmeren en bekleden de afwerking doen als dat gedaan is de boel aan kant maken en alles versieren tussendoor niet vergeten om eten te maken en iedereen e verzorgen heel druk dus ik kom tussendoor nog wel eens even kijken maar nu eerst ontbijt
goedemorgen meiden! Hier knallende koppijn. Kleine man mist denk ik natjesman want hij heeft hele nacht liggen spoken. Ben benieuwd hoe dit door gaat tot maandag.....
blijf Juudje een kanjer vinden en als ik dan weer denk aan kanjer Sanne waar Juudje wat heeft voor afgegeven, word ik weer lekker emo.@ pix, hier ook weer pijnen, Smallman heeft afspraak voor me gemaakt met zijn beste collega voor maandag, kijken of die wat kan wegmasseren@ natjes, ach gossie, ja dat kan echt dat ie papa mist@ Zuurtje, druk meid, maar word vast erg mooi/lekker, wel foto's maken hehkindjes gaan vandaag logeren bij mijn schoonouders, dus wij gaan vanvond lekker uiteten en morgen ochtend uitslapen.... zal voor mij 8.00 -8.30 worden, maar dat is voor mij echt uitslapenzo eerst nog wat klusjes voor kindjes worden opgehaald rond 11.30.
das raar, hij doet mijn berichtjes raar, probeer al 2 x enter erin te krijgen, maar ze verdijnen weer
natjes: je kleine man zal idd zijn papa missen, die hebben dat rap door als er iemand niet thuis is (behalve dan enkele uurtjes als iemand werken gaat, maar dan komt ie 's nachts wel thuis) small tuurlijk maak ik foto's en idd raar dat er geen spaties tussen de stukjes staan
Goeiemorgmiddag Allereerst Milla MP!! ja die heb je dan ook hoor @cin fijne vakantie!!!!!!!!!!!! @natjes, ik vind het wel wat minder spannend dan eerste keer moet ik zeggen. We zijn ook ruim op tijd gestopt met pil. Als het even duurt is het prima, mocht het wel snel raak zijn is het ook goed. @juud, topper!!!!!! Vroeg me ook af of je alleen loopt of gezelschap hebt. En wat lief dat je wat bij Sanne hebt achtergelaten! @zuurtje bakse! De azijn helpt trouwens niet tegen die vliegjes, ze vinden het denk ik net zo stinken als ik. @small, maandag bij fysio, hopelijk snel resultaat! Knuff @pixie, raar is dat he, dat is bij ons ook zo, terwijl wij heel ander werk 'tak' hebben. Misschien voelen ze toch dat het anders is dan anders en daarom wat meer onrust. Lekker bijkomen 't weekend! @miranke, geen sorry zeggen zeg! Logisch toch. Lekker focussen op jullie mooie meid!! En de rest komt later wel weer x. Smak! @surv, 16 wk al weer!!! Jemig gaat ook snel he. Hoe voel je je? Wij helemaal geen plannen 't weekend heeeeeeeeeerlijk. Ja nou ja geen visite plannen zeg maar. Bowman is druk aan het spelen in de tuin met de graafmasjien Ik heb 'm eerst maar eens naar de tandarts gestuurd want als hij gaat klagen over tandpijn dan ist ook echt pijn. Slikt paracetamol wat ie nooit doet en houdt hele tijd koud water in de mond, dus heb 'm net maar heengestuurd. Smak op bus!
HAPPY BUS ON DEMAND View attachment 88045 Mama's Female81: Nikita °09-02-2009 Leonie: dochter °31-03-2009 Juud: Femke °24-04-2009 Remmar: Nikki °05-05-2009 Pixie: Eva Olivia °23-05-2009 Debs: Emily Aimee °09-06-2009 Lautje1979: Finn °11-06-2009 Limmeke: dochter °11-06-2009 Nrg50: Milan °22-06-2009 Spirit: Marissa °10-07-2009 Smallville: Lonneke °13-07-2009 Pippa: Britt °13-07-2009 Alice: Ralph Julian °31-07-2009 Naiobi: Quinn °10-09-2009 Bowen: Niels °03-10-2009 Natjes: Tygo °12-10-2009 Elke: Nadine °14-11-2009 Tischa: Jayde °20-01-2010 Yadi: Abigail °24-04-2010 Miranke: Sanne °09-06-2010 14 meisjes 6 jongens Preggers 15-10-2010 Limmeke M 20-10-2010 Klingel M 16-11-2010 Remmar 28-12-2010 MilkHd 07-01-2011 Survivor 09-03-2011 Cin 2 meisjes 0 jongen 4 onbekend NOD 11-07: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde 19 ->07/'08 ) ??: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ?? : Giegel ?? : Gabbel (beeb 1) ?? : Milla (beeb 1) 5 waarvan 3 MMM Afspraken 28-07: survivor geslachtsbepaling beeb 04-08: Niels Helmcontrole 13-09: Niels CB + prikjes 16-12: Niels CB + prikjes
@ Bow, hmmm, klinkt dat ie vel pijn heeft Bow, goed dat je hem naar tandarts hebt gestuurd Hier update van Juudje: hmmm, nu hele dikke enkel en loop op krukken. Maar was het het wel waard. Kan nu dus niet met laptoppie slepen, dus doe je iedereen de groetjes. Bij deze dus: groetjes
Hoi allemaal! Hier is ik ook weer eens en ik heb vakantie!!! Heerlijk! Maar pffffff wat een drukke week achter de rug maar hoort erbij en nu lekker genieten van de rust! Ik heb alleen laatste bladzijde bijgelezen maar lees dat het erg spannend is bij Milla. Oh wat zou dat gaaf zijn lieverd! Ik duim echt onwijs erg!!! En dat Cin een goede echo heeft gehad en hartje heeft zien kloppen, dikke huil!!! Oh zo blij! Ook las ik dat Juud de 4daagse uit heeft gelopen en knuffeltje naar Sanne heeft gebracht, wat ben je toch een onwijse kanjer! Pix, voor jou een dikke knuffel voor zoveel drukte op werk en dat Zuurtje omkomt in het bakken vandaag. Lief small goed dat je maandag goede massage gaat krijgen, ik hoop dat deze echt gaat helpen! en Bow ik ben heel benieuwd wanneer je swang zult zijn/worden, ik vind het echt heel leuk dat jullie voor een 2e gaan! Verders weet ik het niet meer, door vakantie zal ik weer wat meer aanwezig zijn maar ook veel leuke dingetjes gepland! helemaal zin in! Dikke kus voor jullie!
oh Juud dikke enkel, bah! Maar nog steeds wat een prestatie en groetjes van mij terug Klopt het wel dat we maar zo weinig afspraken hebben staan in de bus? Kling, Milk, Cin en surv wanneer weer naar vk? wanneer echo etc.????
@ leo: Mag ik ook doorgeven wanneer weer echo en vk?! En nikki cb? ga het ff opzoeken en blair het dan wel ff!
schatjes! @mil: ieks, waar ben je? getest neem ik toch aan vanmorg? kom maar snel hier vertellen. of vertel je het al doordat je er niet bent? nogmaals, indien weer een streepje, dan ga ik jou bollen opsturen! SO! want bollen zijn plakpillen voor beebje. en als je vaker een streepje hebt, dan heb je vaker een beetje HCG, dus sowieso een bevruchting en een beetje een innesteling gehad, kan niet anders! opzich is dat al ' fijn nieuws '; te weten DAT het begin KAN.. ieks ik duim zo voor je! het zou zo ontzettend fijn geweldig zijn voor de IVF! en als het nu niet zo blijkt.. dan vrees ik voor zon klap huil... hoop dat je ons weet te vinden, hier of op andere manier, voor hartelucht enzo.. KNUF! denk aan joe!!!! @marinke: denk ook aan JOE! jee wat jullie hebben meegemaakt hakt er ZO in. misschien dat je dat eerst niet eens zo door had, maar nu komt de klap toch he lieverd. ik ben heel trots op jullie alle3, hoe jullie jezelf en elkaar erdoorheen slepen.. maak je niet druk over bijlezen enzovoort! enige om wie je magmoet denken is je lieve gezinnetje! KNUF! @leo: ahhhh leo VRIJ! hoera! lekker genieten dit weekend- hopelijk beetje mooi weer! zo gemeen dat t de hele week prachtig is en dan in weekend minder. klingman moppert er ook over. @zurtje: bakze en veel plezier! @pix: naaize en veel plezier! @bow: WHOOOO heel weekend leeg! en bowman op de graafmasjien! spannend van verbouwdingen, it geht ON of hoe zeggen ze dat in frysland? ELKE? @elke: MP! onnee elke bij elkeouders! TOET TOET!!!!!! @cin: goedereissmak ookal lees je dit niet meer! @bus: ik heb nog wel wat dates, zal ze erin gooien! @juud: GEFELIIII met FINISH! super gedaan, en wat LIEF van sannekadootje! heel erg lief van joe!! @smallie: veel plezier vandaag en morgen! GENIET! @surv: jij gaat ook lekker hard he? super! @rest: fijne dag allemaal! wij gaan zo op zoek naar bankje/stoel voor beebkaam. zit nu weer op t schommelstoelpad- maar dan wilk wel een ZACHTE! so. dan nog naar enschede, klingman heeft etentje en ik ga even bij oude werk en lieve collega's terrassen. we zijn toch in de buurt na meubelzoekerij. en dan BOB ik klingman weer naar huus. morgen lekker tuinen, fotos maken, bruidelspul, hopsa. kortom: fijn weekend! SMAK!
HAPPY BUS ON DEMAND View attachment 88045 Mama's Female81: Nikita °09-02-2009 Leonie: dochter °31-03-2009 Juud: Femke °24-04-2009 Remmar: Nikki °05-05-2009 Pixie: Eva Olivia °23-05-2009 Debs: Emily Aimee °09-06-2009 Lautje1979: Finn °11-06-2009 Limmeke: dochter °11-06-2009 Nrg50: Milan °22-06-2009 Spirit: Marissa °10-07-2009 Smallville: Lonneke °13-07-2009 Pippa: Britt °13-07-2009 Alice: Ralph Julian °31-07-2009 Naiobi: Quinn °10-09-2009 Bowen: Niels °03-10-2009 Natjes: Tygo °12-10-2009 Elke: Nadine °14-11-2009 Tischa: Jayde °20-01-2010 Yadi: Abigail °24-04-2010 Miranke: Sanne °09-06-2010 14 meisjes 6 jongens Preggers 15-10-2010 Limmeke M 20-10-2010 Klingel M 16-11-2010 Remmar 28-12-2010 MilkHd 07-01-2011 Survivor 09-03-2011 Cin 2 meisjes 0 jongen 4 onbekend NOD 11-07: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde 19 ->07/'08 ) ??: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ?? : Giegel ?? : Gabbel (beeb 1) ?? : Milla (beeb 1) 5 waarvan 3 MMM Afspraken 28-07: survivor geslachtsbepaling beeb 29-07: Klingel vk 02-08: Klingel intake kraamzorg 04-08: Niels Helmcontrole 04-08: Klingel LGG echooooo 13-09: Niels CB + prikjes 16-12: Niels CB + prikjes
hm, kan iemand busplaatje er even bij zetten? ik heb mijn bijlagen/fotoplaatslimiet bereikt is nieuw schijnt. argh!