Eva ligt nu in bed. ik ga nu bank hangen..en tegelijketijd verder met vertaling van website aangezien ik mij niet aan het naaien en huishouden waag. misschien morgen beter.. ik baal alleen want ik heb NET mijn laatste diclofenac genomen .. en heb dus niks meer voor het weekend verder..
@pix, gewoon je apotheek bellen, kun je in ieder geval iets krijgen voor 't weekend. En maandag herhalingsreceptje bij de ha vragen.
dochtertje heeft een nieuwe manier gevonden om met speelgoed rond te lopen ze steekt gewoon alles achter haar rompertje in gekke meid
zo de taart is af maar foto's kan ik pas morgen maken hij staat in de koelkast en is nogal delikaat om in en uit de koelkast te zetten/halen
In decembermama's topic nu weer een meid bij wie de beeb al is overleden... met 19w, zover ben ik nog niet eens... Hou even wat afstand. Mijn afspraken voor de bus: 11-08: 20w echo en controle vk
@milk: ja dat zijn altijd nare en toch een beetje confronterende berichten om te lezen! Zulk soort dingen lees je liever niet, al kom je er soms niet omheen... @zuurtje: IK HEB ZIN IN TAART! (misschien ga ik wel cakjes bakken en deeg eten...) @kling: veel plezier in enschedeeeeeeee! Hoe voel je je? Nog draaerig? @Milla: hoop voor je dat we je morgen kunnen feliciteren! @bow: Hoe gaat helmpje met niels? @uhhhhhhh..... @hier: pfffffffff!!!!! Kleine man is hele dag zoooooo humeurig! ALleen maar aan me plakken (weet wat je doormaakt nu pix), mag hem NIET neerzetten op de grond, dan begint ie weer te brullen. Maar goed nog 1,5 dag... Nog even advies gevraagd: natjesman arriveert rond half 10 op schiphol. Zal ik hem ophalen met kleine man of... is het beter om hem thuis te laten? Dag erna ben ik wel vrij waardoor we rustig aan kunnen doen... hmmm..moeilijk! Anders zien ze elkaar pas dinsdagavond na werk natjesman.
natjes ik wil wel proeven kom jij morgen ook een stukje proeven (dit is de voorkant, dadelijk ook een foto van achterkant) Bekijk bijlage 88132
wauw Zuurtje echt super mooi gemaakt! Rem, muts met afspraak van Nikki erin willen zetten maar nog niet hebben hihi! Ik trouwens van leomeisje ook niet, krijg er ook brief van
Hmm.. schiet dus ook nog niet echt op... haha... al die verschillende meningen... Lau vond t ook niets en dinnetje vond ze juist goed! Ach.. t kan vast niet heeeuul erg zijn.. toch?! @ zuur: wouw! wat een mooie taart!! En wat slim van dochterlief trouwens, achter haar romper! hahah.. zie het al zo voor me! @ natjes: euh.. euh... ik geloof dak zou halen en erop gokken dat ie in de auto wel slaapt.. En ook omdat je volgende dag vrije dag hebt. Maar nu ben ik daar ook vrij 'makkelijk' in.... En cakejes?! euhm.... heb zelf nog brownies! Iemand daar trek in!? ; haha.. @ nikki: ik hoor nog steeds "aaahh.. hmm... buuhh... blaaaa... baaa... Hatsjoe..." Arme kind heeft weer eens koorts door tandjes/kiezen! Ze krijgt gewoon ff een kies ipv voortanden! hahaha.. maf kind Hoop dat ze vannacht iig lekker slaapt, want gisteravond was het een klein drama.... Dikke smakkerd!
natjes is meet marsepein gedaan we (wij en familie) eten liever marsepein dan fondant (behalve 1 schoonzus dan die lust geen marsepein)