En de Augustusbus rijdt verder deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0

Zo zie je maar weer, dat die foprondes ook echt foprondes waren... Ik voel nu nog altijd meer tijdens mijn ongi's dan tijdens twee zwangerschappen bij elkaar....

@zonnebank: vraag aan VK of gyn. Ik heb het nooit aangedurfd ivm zws-masker (heb al heel snel sproeten, vandaar), maar echte zon is momenteel volop aanwezig! Lekker veel fietsen en wandelen (ook goed voor gezondheid): ik ben al best bruin! Maar geef toe: smeer elke avond benen wat bij met Dove bruincrème. Is heel mild, geen strepen en geen 'nepbruin-effect'.

Succes!

2. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    oooo :D nou dan moet jijook eens beter gaan slapen hoor
    ha ha ha, toch geen zin in kast, is ook niet echt uitdagend he met 2013 in vooruitzicht :)

heh, hydrodoeken heb ik wel gewassen, alleen niet strijken
    En behang, super en vogelhuisjes zo lief..... wil ik ook wel

@ Zonnebank, tja, ik zou het niet doen...... dus gewoon meet buiten in openlucht, kleur je ook nog bij (welke datum nu eigenlijk? )

@ Zuurtje, heb ik ne nog even taartjes gekeken op die site:)

@ CIn, ha ha ha, ja maar misschien vind July taartjes wel heel lekker, en mijn taartjes zijn zonder marsepein hoor. :)
    En misselijk... wacht maar tot week 6, danbegint het meestal :)

@ Miranke, zo blij dat Sanne het zo goed doet. Ja is niet niets, rust ook af en toe goed uit meisje. Is beter voor jullie en ook voor Sanne, die heeft meer aan een uitgerustte mama

@ Juudje, aaah nee das niet leuk. Kiesjes en sprong.
    @ Lieve Femke, rustig aan doen met je moedertje heh
    kus voor jullie

@ Fem, ben link alweer kwijt... snap er niks van, dacht dat ik hem in mijn favo had gezet... zoek hem zo op in mijn inbox op site hier.

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    PS: Femke slaapt nog en heb dan altijd zo'n twijfel: wél of niet wakker maken voor boterhammen. Siem is al lekker aan het smikkelen (met bord op schoot voor TV:), want anders zo alleen...) en ik wacht dus nog even voor Femke, maar weet nooit zo goed wat het beste is. Ze heeft kennelijk behoefte aan slaap, maar ik wil ook dat ze vanavond slaapt én een beetje haar ritme houdt.....:(

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Juudje, hoelang slaapt ze nu al en hoelaat/lang slaapt ze vanmiddag?

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ze ging er om 10.20 uur in.

Normaal is ze om 12.00 uur wakker en dan gaat ze er om 15.00 uur nog ca. 2 uurtjes in. Dan weer 19.45 uur.

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Ik zou der dan nog 15 min geven en dan toch wakker maken.
    En dan rond 15.00 weer proberen, maar dan wel optijd wakker maken. zodat ze wel weer rond 19.45 naar bed kan.

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Fem, heb hem weer gevondne, zet hem meteenweer in mijn favo's

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik ga haar idd zo toch maar halen.

Zal wel door sprong+kiezen komen. Ze eet en drinkt ook echt weinig en 'hangt' verder alleen maar.... Denk dat ze 15.00 uur best oké vindt...

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Fem , ha ha stoere meid op dat wagentje :)
    en dat boekje lezen, super lief

10. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Nou zeg, had ik zondag met Lonneke, bijna niet eten drinken, lang slapen en ook snel weer moe en kwijlen, veel kwijlen, wij denken aan kiesje... ja alle tandjes zijn er al dus moet wel

knuf voor jullie

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    heb zin in vakantie...
    Maar volgende week gaat eerst mijn collega 3wk op vakantie.
    ik heb daarna 3 wk vrij.
    1 week samen met kindjes omdat kdv dicht is en dan 2 (misschien 1) weken vrij, lekker relaxen, achterstallig klusjes en strand/reddingsbrigade.
    Ook nog samen met oma naar Artis en keertje strand en naar de duinen.
    en dan in sept nog lang weekend Limburg.
    Heb er zin in.

12. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Haaaaai meiden

Even illegaal weer vanaf werk.

Ik zag heeeeeeel leuk behang en super mooie vogelhuisjes voorbijkomen!! Leuk Klingsel, hoeveel huisjes ga je ophangen??

@gabbel, dikke knuffel meid. Ik hoop dat de afstand de rust brengt die je even nodig hebt. Kusssss

@ppver, veel succes vast voor donderdag!!

@natjes, gij nachtbraker!!!! En wat tygo goed zeg!!

@cin heb je nou voor July ook al kwartetshirt gekocht :D

@juud, knuff voor Femke sprong

@pip en Small, jee jullie meiden volgende week ook al 1. Tijd vliegt echt!!!!

@survivor, jaaaaaaaa wil ook weten :D, ga je het ons vertellen???

@klingel, helmpje gister en vandaag weer op, zal morgen enzo wel weer minder zijn.

@alice, is zoontje al weer wat beterder? En hoest met jou??

@spirit, en hoest met jou?

@small, leuk taartenlinkje!!

@zuur, hoest eigenlijk met zoetje?

@marsepein, jammmmieeeeee

@kleertjes wassen, zoooooooo leuk je eerste waslijn vol zien hangen met allemaal van die ienieminiekleertjes *snif* (kodakmoment)

@miranke, knufff voor moe hoofdje. Ik hoop dat Sanne snel naar ziekenhuis bij jullie in de buurt mag. Dan hoef je niet meer zo te reizen. Smak

@zonnebank, zou ik ook niet doen.

Broodjessmak!

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Zoooo, Lonneke al alle tandjes? Femke heeft er 7: 4 boven (midden en daarnaast) en 3 onder (midden en links daarnaast). Maar haar hele kaak is nu dik, er steken overal witte puntjes nét onder het tandveels en ze weet niet waar ze het nog vandaan moet halen wat er nog in d'r mondje past...:(

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @hydrodoeken: mijn kraamhulp streek ze wel hoor! En ik in het begin ook, geen verschil met niet-strijken. Nu doe ik het ook niet meer wegens tijdgebrek, maar merk dus echt geen verschil hoor. Ach ja, tis maar welk advies je krijgt en wat je zelf fijn vindt...

@babykleertjes aan lijn: leuk! Nu is het totaal niet meer bijzonder, maar die eerste lading.... zwijmel.....

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ook zin in vakantie: nog anderhalve week werken en dan weer 6 weken.... 14 augustus gaan we week naar Bodensee, met schoonouders en broer grote man en diens gezin met 2 kindjes. Erg fijn! Drie huisjes naast elkaar, zandstrandje op 100m en zwembad op 500m. Speeltuin er bij en gezellig stadje... Fietsen gaan mee!

En verder ga ik LOI-en, schrijven én schilderen!

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @bow: haai schatje!
    hoestie?
    trouwens, hoest met de dove rug???

@huisjes: ik denk 3 of 5, in elk geval oneven aantal.

@juud: commode moet- veiligheidsregeltechnisch (LINGO) een bepaalde diepte hebben (min 38) en deze kast komt er 20 overheen, dus prachtig!

@cin: gilde toch dat ie wat hoog leek? werkhoogte zou tussen 90 en 1. nogwat moeten zijn, kast is 97, dus ook alweer prachtig!

@fem: LOIen? wat LOI je dan? cursus schrijven?

@small: wek, een nieuwe ava! wat zullen we nu beleven! lonnekehandje?

@vriendin: tipsy vriendin die bij mij in hotelbed crashte probeerde onze naam voor beeb te ontfutselen.
    toen ging ze zelf ' haar namen ' (voor over jaar of 5 pas, is wat jonger en nog niet klaar ervoor) opnoemen.
    ik zei ' doe maar niet, straks noem je een naam op die de onze is of erop lijkt '

maar ja, dronken vrouwen kunnen niet zo goed luisteren ;)

en ja hoor, er kwam een variant op onze naam langs! :p
    we hebben ook dezelfde smaak qua namen, dus verbaasde me niet zo heel erg.

wat me wel verbaasde was dat goede vriend zich, toen wij nog dachten dat barbie een KEN was, naar mij omdraaide tijdens een wandeling en zei ' CENSUUR ', DAT vind ik nu de allermooiste naam ooit!

KENs naam dus :$

ik vertel t hem nog wel eens, maar nu nog even niet ;)

kletskouskus, ik ga even meppelen en dan oranjevoorbereidingen treffen.

SMAK!

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Klingeltje, nieuwe ava/banner, ja was toe aan vernieuwing
    Nee netjes gepikt van internet, Lonneke wil handje niet stilhouden en alleen aan mama afvegen.

18. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Ppver: vind het nog steeds goed dat je de hsg laat doen en met volgende stappen bezig bent, zo kan het toch niet langer, jullie moeten ook gewoon een lief frummeltje! alvast veel succes, hopelijk krijg je meteen de uitslag

klingel: lieeefffff behang zeg, en gaaf met die vogelhuisjes!

Juud: ja, wat LOI je nu?

Taart: ha, denk meteen aan zuurtje en smallie ;) A l is marsepein echt niet lekker ;)

Miranke: wat heerlijk dat Sanne goed gaat, hou vol!

Ego: pfff, vreesde vannacht even voor miskraam... ik werd na een uurtje slapen wakker met een flinke pijn in mijn onderbuik. Ik dus maar naar de WC in de hoop dat blaas gewoon te vol zat, maar de pijn werd er haast nog erger van. Vervolgens zo stil mogelijk in bed proberen te liggen, met af en toe een echte golf van stekende/krampende pijn. Na 1,5 uur piekeren en steeds meer rust in de buik, begon ik weer een beetje in slaap te vallen. Poeh, wat was ik onzeker en bang op dat moment. Gelukkig nu nergens meer last van.
    Klinkt dit bekend? Buikje wat extra hard groeit misschien? Bleg, wil dat echt niet meer hoor! Ga het nu even in het verloskundige-topic vragen.

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Lieve Milky wat zul je geschroken zijn,
    klinkt wel bekend maar was wel door blaas bij mij.
    eerst pijn omdat blaas te vol zat, en dus alles geirriteerd daarbinnen daardoor. daarna blaas leeg, dan zakt je baarmoeder ook weer.. dus weer/nog steeds pijn.
    Goed dat je het even aan vk vraagt

Enne taartje van mij zonder marsepein heh :) met marsmellowfondant, als ik wat heb getoverd zal ik foto's maken

@ kdv belde net (shrok even dat ik hun nummer op mijn mob zag).... was vergeten melk mee tegeven.. of ze andere melk mocht of anders sapje... gezegt dat ze sapje mocht.
    Dom heh, vergeten melkpoeder mee tegeven.

20. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Klinkt inderdaad wel logisch, smallie, thanks! Stelt me alvast iets gerust!

Lekker slim ja, van melk, wel goed dat ze even bellen en niet zomaar iets doen.

Deel Deze Pagina