kling: stuur jij berichtjes naar mij via msn of zijn dat weer van die gevaarlijke berichten die vanzelf komen
fem jammer dat mannetje geen poezen wilt, anders had ik overwogen om zelf eentje in huis te nemen iedereen die gefeliciteerd heeft met zoon zijn verjaardag thanx en ook bedankt voor de complimenten voor de taart, ik ging gisteren hier ook blozen van de complimenten die het bezoek gaf
meiden, de electriciteitskabel(acuoplader) van de laptop doet het niet meer dus weet niet wanneer ik weer online ben (buiten illegaaltijd om). heb nu nog maar 40 min acu tijd, en dan is het helaas over.. tot we een nieuwe kabel hebben. zal af en toe proberen berichtje te plaatsen van werk/familie.
@fem ahhhhhh wat een schatjes!!! Sorry kan je er niet mee helpen. Gooi het op twitter en we kunnen het wel RT-en. @juud, mooi verhaal van je knuffeltje voor Sanne! Topper!!!! @ik weet het allemaal niet meer. Sorry Wou eigenlijk alleen even haaizwaai zeggen maar toen zag ik die mooie foto's van die lieve kittens. Hier alles goed hoor, alleen beetje druk. Komt wel weer goed. Smak voor iedereen!
even snel jullie laten weten van het gesprek van net ... Pixman gaat vanaf a.s. maandag, maandag en woensdag op kantoor bij zijn opdrachtgever. Daar zal hij dan een maandelijks 'voorschot'krijgen van salaris om ons tijdelijk meer vaste maandelijks inkomen aan te bieden. zijn opdrachtgever heeft net een bedrijf over gekocht en kan daarom momenteel niet echt pixman in loondienst nemen maar als alles goed loopt met de 2 dagen in de week daar zijn (betekend ook meer gestroomlijnd zaken regelen) dan zal er wat meer aangeboden kunnen worden. dat is even het niuws van mijn kant..dus is wel positief!! is geen vetpot, maar het tenminste een vaste bedrag die we op kunnen rekeken.. met bijv rekeningen enz.
Pix, niet ideaal maar wel fijn om mee te beginnen! Snel nieuwe kabel kopen, jullie! Bowen, haaizwaaismak terug!
@leo nee inderdaad, was fijner geweest als het gelijk een contract zou zijn.. maar zo gaat het helaas niet lopen, want het is ten slotee ook een eenmanszaak en dat zou betekenen dat er dan ook wat veranderinge nzou gemaakt moeten worden in zijn boekhouding enz.. dat kan hij momenteel niet aan. en wij zitten gewoon met het probleem dat er weleens een site af is maar dat het wachten is op het inkomen. dan heb je 3 maanden niks en een maand vet veel... maar ja, de herinneringen van rekeningen stromen ondertusen wel binnen en de vakantie planning toch moeten vergeten.. en het niet kunnen reageren op woningen die wij willen en nog paar andere redenen.
Goedemorgen allemaal! Wat een dag was het gisteren! Druk, maar bijzonder! Kleine meid ligt in Doetichem, de zorg is wel heel anders (of zouden wij toevallig gisteren net die ene hardhandige verpleegster hebben gehad?) en het is zo stil vergeleken bij Nijmegen. De rust is misschien wel goed voor Sanne, kan ze daar vast aan wennen voor als ze thuis komt. Er liggen in totaal maar twee kindjes en het is ook wel weer sneu om haar daar alleen in zo'n kamer te zien liggen (andere kindje ligt op een ander deel van de afdeling). Meiske slaapt gewoon lekker door. Gisteren zelf ook gesprek bij gyn gehad. Even napraten over de bevalling. Niets nieuws eigenlijk. Al met al gewoon geen reden gevonden voor de vroege komst van Sanne. Volgende zwangerschap onder strenge controle van gyn. Zo ver denken we nog niet, eerst volop genieten van Sanne. Maar mochten we aan een tweede gaan denken dan dienen we te komen voor een gesprek. Daar worden dan alle risico's doorgenomen en de acties die ondernomen gaan worden. Kans is wel aanzienlijk groter op weer een prematuur, volgens gynnerd @ fem, ah wat een lieve katjes. We hebben er zelf al zoveel..kan er niet meer één bij.
dag lieve schatjes ben stuk, gister goed gemasseert, nu het gevoel dat er een vrachtwagen over me heen is gereden, ik hoop dat het snel bij trekt, want zit/ligt niet fijn. gister ook langs ha geweest voor andere pijn in borstbeen., ze denken nu aan ziekte van Tietze, ja dat heb ik weer. Vanochtend bloed laten prikken voor schildklier en check of ze in bloed ontsteking kunnen vinden. Voel me stuk/kapot. deze week nog erg druk, en dan volgende week vakantie en dan leuke dingen doen, en leuk bezoekje van Juud, waar ik veel zin in heb. dus van mijn kant nog geen mega reactie.... sorry schatjes, want ik denk wel aan jullie hoor
lengte & gewicht Sanne, ze was niet groot voor haar leeftijd. Ze liep precies op schema. Ze was exact zo groot en zwaar als ze had moeten zijn voor haar leeftijd. De 'dip' is er nog steeds. We zijn zo moe, maar genieten wel met volle teugen van onze meid. We zijn zo ongelooflijk trots op haar. De moeheid zal ook wel even blijven en ik dank dat we daar zelfs nog wel last van hebben als Sanne thuis komt. Het is niet alleen het reizen, maar ook alle info die je de hele dag door krijgt die energie vreet. Als Sanne thuis komt hebben we gelukkig nog recht op uitgestelde kraamzorg, dat is wel een lekker vooruitzicht. Vandaag maar weer eens verder met kamertje voor Sanne, er moet nog zoveel gebeuren! ledikant schilderen, schommelstoel schilderen, rolgordijn ophangen, alles schoonmaken en inrichten (da's natuurlijk het aller- aller- allerleukste!!!!) @ Juud, heb jouw tekst en gedachten achter het popje in een word document geplakt en deze zal ik bewaren voor Sanne. Een prachtige gedachte!! Ja, het popje zal worden gewassen, alles moet gewassen worden. Zelfs knuffels in haar bedje...elke dag.
Miranke, bedoel je dat ze al in een box ligt?! Zo'n kamertje op de gang.... Tjeeee dat is snel! Dat heeft nikita pas de laatste week gedaan voordat ze naar huis ging. Normaal liggen ze toch eerst nog op de HC, op de couveuse afdeling zeg maar, daar waar er ca. 10 kids liggen en de zusters daar aan tafel zitten. Goh, vlot hoor!! Dat is wel heel erg wennen hé. Had ik ook, ik vond het zelfs een volledige cultuurshock. Nikita: voor het eerst bij de kapper geweest ik weet het, er viel vrijwel niks te knippen, maar ze had echt een matje. De piekjes zijn eruit, het matje is weg, de haartjes plak ik in haar boekje en het ziet er echt meteen heel anders uit! Knuffels allemaal! Vooral een hele dikke vette verjaardagsknuffel voor onze zwangere CIN
goedemorg!!! @fem: wat een schattekatjes!! indien indien indien.. wij niet hier woonden, aan deze straat waar al 2 van onze kattekindertjes zijn overleden, zou ik er onmiddellijk 2 adopteren.. nu durven wij dat niet meer hoop dat je via via wel huisjes voor ze vindt! briefjes supermarkten? @miranke: HA wat super dat ze veilig en wel over is geheveld dichter bij jullie enne, precies op gewicht, hoe kom ik er dan bij dat ze groter/zwaarder was wellicht gewoon ' in hoofd ' door vergelijking nadinikita? die dip, dat is niet te onderschatten... wat jullie meemaken is zo ontzettend heftig en vermoeiend.. slaap je zelf wel een beetje trouwens? en hoest met jouw lijf? LEUK, sannekamertje afmaken! sigtig an met schilderen he! en inrichten en pimpen is idd het allerleukste! al je liefde erin- en daarna SANNE @fem: whoeiiii naar de kapper geweest? matje, hihhi! lief dat je haartjes bewaart. wat voor boekje heb je? dagboekje met hoogtepunten ofso? mooie documenten zijn dat, voor later, voor jezelf en voor nikita! @smallie: ieks, hoe komen ze nou op tietze? wanneer meer nieuws? doe je voorzichtig aan meisje? fijn dat massage lekker was @natjes: hoe was ophalen? @hier: lekker door huisje scharrelen. vandaag gaan we de entresol uitpakken en inpakken- alleen de PC zal ik laten staan verder even fysio en vanmiddag vriendin met gezin op bezoek.. die 3 kindjes in 3 jaar eruit heeft geperst... niet heel erg veel zin in @bow: ho eens even! waar is jij druk mee? vertel eens meer? ik vind je wel opvallend stil/kwijt en wil zeker weten dat daar geen andere reden voor is! SO! en dan nu thee en even sportscholen. smak!
ohja en natuurlijk ook hier: GEFELIIIIIIIIIIIIIIII VOOR DE CIN!!!!!!!!!!!!!!!!! DIE SWANGER IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tietze: ben ik gaan googlen - want echt nog nooit eerder langs horen komen: maarehh: AUW Kling: pfoe, 3 kids in 3 jaar...moet er echt niet aan denken! Wij waren van 't weekend ook op een verjaardag waar er van het huis al 4 kids waren, van schoonzus aldaar ook 3 kids (in 4 jaar) nog een buurmeisje of wat....pffff. Ik deed in de auto echt een letterlijk diepekidsherrieheftigheidsuitblaas ZUCHT. Zennnnnnnnnn Dus: succes! En gewoon er snel weer uitwippen als je er geen zin in hebt. Kijk het even aan, misschien valt het op het moment zelf wel heel erg mee Boekje: is het dagboekje dat wij hebben gekocht voor naast de couveuse. Daar hebben in het begin de zusters in geschreven en nu hou ik het verder bij met dierbare momentjes Zondag bij vrienden geweest (niet die heftige verjaardag waar ik het over had) die een dochtertje hebben van (teruggerekend) dezelfde leeftijd als nikita. Die 2 meisjes genieten altijd zoveel van elkaar echt leuk. Op een gegeven moment zaten de papa's en mama's even aan de koffie terwijl het grut aan het spelen was. Totdat ik ineens bedacht dat ze beide wel errug stil waren. Zaten ze met z'n tweeen op de knietjes bij de kattenbakjes (water + brokjes). Ze hebben er een onwijs zooitje van gemaakt, en we konden 2 kleine meisjes volledig omkleden Zeiknat! Maar wel erg lachen...zo ondeugend als ze zaten te spelen. Ik durf het toe te geven: nikita was zeker weten de aanstichter. Zij en kattenbrokje en zij en water. Yep...i'm sorry! Foto's volgen