En de Augustusbus rijdt verder deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

@nrg: laatst met milan zijn verjaardag sms gestuurd om te feliciteren. Daarna een sms met de vraag hoe het met der was, daar echter geen reactie op gehad. Geen idee dus hoe het met ze is!

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hmmmmmm, da's jammer. En krijg er toch ook weer beetje kriebels bij.

Juud, loslaten.....

3. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Ik ben naar fysio! *zoef*

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Bizar!

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Succes bij fysio Rem!

Ik ga zo even mega-badder-en-aankleed-sessie houden. Zit al in pyjama achter laptop sinds man en kindjes weg zijn.....

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

doe lekker even een maskertje erbij ofzo :)

7. natjes

natjes Niet meer actief

@juud: ik zal der wel even sms-en! En lekker toch, quality time voor jezelf?

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heeeeeeeeerlijk! Enne, maskertje lag al klaar!

9. natjes

natjes Niet meer actief

@pix: had nog pagina terug berichtje voor je achtergelaten!

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    nou weet je.. ehm.. ik vind dat nog niet eens een heel verwonderlijke droom.

heb jij nog contact met haar?
    checkje doen?

11. natjes

natjes Niet meer actief

Laatste contactmoment geweest met Milan zijn verjaardag. Heb sms net eruit gedaan maar nog geen reactie terug!

Ik meen dat Pix ook nog wel eens contact met haar had? Pix?

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ze is nogal aanwezig op twitter toch..

13. natjes

natjes Niet meer actief

Daar kom ik zelf nooit op, geen idee dus!

14. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Ik heeft auw!
    Fysio heeft mij auw daan! :( Buhh....

15. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Oh en ik ga er weer vandoor!

Pix, ik PB u later terug! :D

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    jeetje jullie hebben wel veel gekletst weer zeg!!
    ik lag er pas om half 2 in ;).. ja.. Eva dus paar 10 minuten daarvoor!

even voor de duidelijkheid.. Eva loopt niet voor 40% los maar 40% van de tijd los ;)

vanmorgen haar eerste nee gehoord:$
    niet een keer, niet 3 keer, maar wel 5 keer!!!!

@fem leuk nieuwe woordjes hihi.. ze begint met a! ;)
    stoeltje.. ik heb toch gewoon een woezel en pip stoel. dacht ik maak wel een ander hoes, maar Eva vind pip leuk en gaat daarmee praten..gek wijf! Nikita nieuwe kamertje.. ag goh.. heb je thema??

@milk wat eng dat er al een kindje overleden is in je topic.. ik was ook lijstjes houder in mijn topic.. hihi

@juud yoga!! geen zumba? wou bijna bumba zeggen! enne ..geweldige foto!! :D

@klingel ..leuk simplycolors spullen!! weet je wat is ook leuk.. musjes.com, kan je een verlanglijst ook samenstellen.

@ppver toch iui beginnen! weet je meid.. het is ook al lang genoeg geweest en denk echt dat je een goede beslissing maak voor je kinderwens.

@natjes ligt niet aan Evás ritme hoor.. dat kan ik je wel vertellen, we geven haar echt wel genoeg structuur en genoeg tijd te spelen..
    wat we eerder denken dat het is is een beetje verlatingsangst.. want als ik 3 dagen thuis ben dan word het langzaam beter, en zodra ik weer een dag weg ben geweest is het weer mama mama mama en zo lang mogelijk slapen uitstellen.

wat een bizar droom over milan en nrg..

@pixman hoe lang zal ik hem in bed laten?? ik ga niet nog een keer roepen!

@ contact met NRG. Ik lees op hetzelfde forum als zij. sturen af en toe berichtjes maar geen diepgaande meer, want ik heb haar gezegt dat ik niet meer mijn mening geef over haar situatie omdat ik er ook stellig niet snap waarom ze daar blijft.. Ze is een hele goede lieve mama en doet haar best om Milan een vrolijke joch te houden wnat dat was ie al ;).. en naar mijn idee lukt dat ook goed. Ze is een thuismoeder nu dus zorgt 100% voor hem. er was wel sprake van een bijbaan.. en dan wel in avonduren zodat ze nog voor milan overdag kon zorgen. maar verder weet ik niet hoe dat is verlopen..
    ik zie NRg de 14e en ook voor het camping weekend. hoop haar dan wat meer te kunnen spreken, maar ik ga niet meer ongaan op haar thuis situatie meer als ze er niet zelf over begint.
    het is haar keuze en ze heeft vast haar redenen waarom ze het zo doet.. en ik laat haar nu in haar waarde.
    en ja ze is veel op twitter.. ik kom er niet meer dus lees haar ook minder!

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    fris, fruitig, bloemig ruikend en aangekleed!

Aleen nog haar en make-up, maar dat doen we straks. Nu nog effe bankswingen op:

ABC, easy as one-two-three!

Enne:

Instant replay!

Lekker disco-ochtendje op VH1Classics!

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Knuff op AU van Rem!

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Pix: nee, geen zumba meer voor mij. Dit dorp is nog niet klaar voor mijn uitspattingen en heb daarom soms ook met docente te doen. Die staat daar als een halve Tina Turner uit haar dak te gaan en iedereen staart haar aan zo van: doe normaal mens. Dan vergaat mij het plezier om helemaal met haar mee te gaan. Misschien ooit nog, in een stad waar de mensen wat makkelijker los komen.
    Yoga was ook al lang een wens. Heb veel aan Tai-Chi gedaan, maar dat uur kon ik echt niet meer met kindjes. Dit is op dinsdagavond en dan is grote man thuis.

Fijn dat je even meer inzicht geeft in NRG's situatie. Dan kan ik het nu ook echt loslaten. Ik snap haar keuze ook niet, maar ik weet nu dus ook dat ze bij die keuze is gebleven. Knuff voor haar!

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    PS: wat is er mis met Woezel en Pip? ;)

Deel Deze Pagina