He bah Milk wat eng!!! Kan me voorstellen dat je er vreselijk van geschrokken bent. Heb je niet vanochtend meteen je eigen vk gebeld?? Had ze misschien echo kunnen maken? Kun je natuurlijk alsnog doen voor de geruststelling. Ikzelf herken het niet. @smallie, hihi melk vergeten, kan gebeuren toch??
@klingel, haaaaai Hier ist goed hoor, ben blij met wat mindere oververhitte temperaturen En dove rug is nog steeds vrij doof. En jouw duim?? @smallie leuke ava!! @klingel, ja hoe weird is dat, dat beste vriend dat zo maar zegt!!!Dat je niet hoogrood aangelopen bent seg! En wat grappig dat tipsy vriendin ook naamvariant zegt. Zal ze het straks nog weten als ze naam hoort?
@milk: wek wat een schrik! zulke krampen herken ik niet... ik zou je vk eigenlijk even bellen, al is t maar voor geruststelling en een extra echo wellicht maar serieus, ook dit is weer een ' kan vanalles zijntje '- hou t even in de gaten? @bow: segt se? duim is OK maar wel doof. vreemd gevoel, net andersmans duimtopje! en jouw rug dus ook doof? duim en rug kunnen dus mooi gebarentalen samen? maar geen fysio meer dan? vertel? @bow: ja WEIRD he! en dan hebben we t niet over een top zoveel naam! ergens in de 100/200 kortom, great minds think alike denk ik dan maar weer! @cin: jurk zien? komt nog wel! @all: smak, net etos leeggekocht en nu banken en straks schoonouders!
@klingel: top 200? Hm, dat is toch al makkelijker zoeken @Bow: hoe gaat het nu met helmpje? @Remmie: MP! @Miranke: Fijn dat Sanne alweer aan het opbouwen is met de low flow! Ik kan nog altijd niet reageren op de site zelf dus doe het maar even hier. @Fem: Hoe is 't? Wil het een beetje lukken met de meubeltjes? En wat ik me bedacht: kantoor niet meer aan huis, wat gaan jullie doen met de ruimte die vrijkomt? Of blijft dat privé kantoortje? uhmmmm... kweetniemeer...
He meisjes, Ik heb even snel bijgelezen...eens even kijken wat er is blijven hangen; Milk; eng he...die pijntjes in je buik . Gelukkig is het meestal niets, wanneer de baarmoeder ineens behoorlijk groeit kan dat ook best pijn doen. Maar bij twijfel gewoon de vk bellen hoor...daar is ze voor! Kling; dat behang is echt te schattig *smelt*....en die huisjes *kwijl*. Ik vind het bijna jammer dat Britt geen eigen kamertje heeft, mijn handen beginnen gewoon te jeuken . Grote commode is heerlijk....ik heb een heel kleintje (ooit bedje en commode op rommelmarkt gekocht voor samen 10 gulden, opgeknapt en voor alle kids gebruikt ..zuunig he ), maar ben constant Britt van alles uit haar handen aan het trekken omdat de ruimte op is. Small; leuke nieuwe avatar! Ppver; hsg..spannend meid! Hopelijk kom jij nu ook heel snel met goed nieuws! Cin; brok in keel....dat had ik bij Britt ook. Niet echt misselijk, maar wel een brok in mijn keel. Hopelijk blijft de misselijkheid lekker helemaal weg Juud: Femke niet helemaal lekker in haar vel? Klinkt bekend...Britt eet ook slecht en heeft moeit met inslapen, maar slaapt lang en op vreemde tijden. Nu krijgt ze haar boventandjes, dus ik denk dat het daaraan ligt. Zo, nu gaak kinders en spullen bij elkaar rapen.....voetbal kijken bij mijn jarige paps!!
smallietaartje zonder marsepein kom ik graag eens eten vk/krampen: ze gaf aan dat het inderdaad een blaasontsteking kan zijn, dus even goed in de gaten houden. zal inderdaad wel iets met blaas geweest zijn, want smallie en natjes al zeiden. Ben zelf in ieder geval weer gerust en zal het goed in de gaten houden en desnoods aan de bel trekken. Gelukkig nu geen last, dus hopelijk was het eenmalig. klingel: mooi verhaal van de namen! toch grappig dat de mensen om je heen een zelfde smaak hebben pippa: Britt ook alweer bijna een jaartje en lekker grijpgraag, heerlijk! Gefeli met je paps en veel plezier met kijken!
MP! haha... @ milk: herken het gevoel wel... Hier ook bij (over)volle blaas wel eens gehad.. Anders misschien ff cranberrysap drinken?! Kan nooit kwaad... @ pip: gefeliciteerd met jarige paps! X
Hallo lieve busmeiden, een snel bericht. Ik heb niet echt tijd voor inlezen... maarre MILK Ik hoop dat alles goed gaat... Reden voor mijn afwezigheid: VAKANTIE... Zoals sommige weten hebben wij nu een caravan op een seizoensplek en daar zitten wij nu. Ben even thuis, maar ga snel weer terug... zal pas ergens oktober weer echt aanwezig zijn, maar daarvoor zullen er wel flits berichten zijn WERK YADI-GUY: Hij heeft de baan. Mocht per 1 juli weg. Gaat 19 juli daar werken en we hebben dus 2 weken samen extra vakantie Aardbeienvlek Abby: zijn vandaag in het AMC geweest en er wordt nog niets aan gedaan. De behandelmethode zijn niet zonder bijwerkingen en haar oog is nog helemaal goed. Moet over een maand weer terug komen op de plastische chirurgie en over 4 maanden bij de oogheelkunde Auto: Ja, we hebben een nieuwe (tweedehands) auto gekocht.. een skoda octavia... Nou dat was het even voor nu... @Natjes: zou je mij bij bijzonder nieuws (zwangerschappen ed) kunnen sms-en?? KNUF aan iedereen
hoi kwebbels, @natjes knuf voor joe. maak je niet te veel zorgen ookal snap ik dat je je nu best wel zorgen maakt. ik zal donderdag aan je denken. > zo te lezen begin je door te vroeg wakker worden een poetsfriemel te worden. @klingel leuk behangetje verder een leuk idee om een vogelhuisje op te hangen.. @miranke fijn dat je weer met het bericht komt met dat het super gaat met sanne. ik duim nog steeds dat het goed met haar blijft gaan. @juud > een knuf voor femke dit omdat ze nu kiesjes krijgt. > leuk dat je een curcus gaat doen van de loi. @smal leuke avatar. @milk knuf voor joe omdat je zo'n rare n8 heb gehad. @pip > proficiat met je jarige paps. > succes met spullen pakken voor je vakantie. @me > las vanmorgen op een bord aan een boom dat we op moeten passen voor processierupsen. erg handig met mooi weer en op de scooterzitten.. ik dat die tijd met die beestjes snel voorbij is. > het begint nu toch wel een beetje te kriebelen voor donderdag. me nuchterheid voor hsg is nu toch wel een beetje omgeslagen naar ik vindt het toch wel spannend wat er gaat gebeuren. morgen een lange dag werken en me dan voorbereidingen voor de dag erna. @de rest knuf.
Yes! Inmiddels staan nu met 1 nul voor in de halve finale. het begin is er nog een paar doelpunten er bij of een mooie score en we staan in de finale.
hmm inmiddels toch weer gelijkspel... leuk zo'n opmerking op tv dat er nog niets aan de hand is. het spel is nog niet voorbij..