meiden, ik merk dat ik erg gevoelig ben momenteel.. daarom wil ik jullie laten weten dat ik berichtjes mogelijk verkeerd opvat maar ook dat ik berichtjes typ die mogelijk verkeerd opgevat word. voor de duidelijkheid.. ik ben al frusti.. dus het is moeilijk om dan niet frusti te zijn als ik erover praat.. snapje? het is dan niet persoonlijk bedoeld. het meedenken is uiteraard lief en toont betrokkenheid, misschien iets meer dan ik wel aankan momenteel.. weet niet of jullie ook dat kan snappen? maar op antwoord op klings vraag. ja fijn om hart te luchten, maar geen zin in vergadering. het is ook vaak zo moeilijk op een forum, want je kom vertellen wat actueels is en je denk niet na wat voor effect dat zou hebben.. in het echte leven komen mensen niet met meedneken maar met óh ja, wat vervelend' tja inderdaad vervelend, dat vind ik ook meeleven.. het slapen is wel altijd een probleem hier geweest.. en ik heb inderdaad behoefte om dat te uiten.. ik doe uiteraard ook alles aan om het slapen beter te laten gaan, voor zover ik kan bedenken en aan kan werken... maar nogmaals het is een frustrerend onderwerp en mijn doel was niet om uitgebreid daarover te gaan hebben eigenlijk!!! dus ja het valt dan even zwaarder dan ik had gedacht... ik had dat kunnen weten bij mijn eerste gedachten over de schema vraag.. ik voelde eigenlijk al het weerstand in mij om meer te praten daarover.. ik begrijp dat mensen afhaken als ze mij advies geven, en jullie weten allemaal hoe ik ben daarin. ik ben nooit goed in advies ontvangen.. ik ben iemand die eigen oplossingen eigenlijk zoekt..en ik ben erg eigenwijs, maar er is soms ook GEEN oplossing.. en idd even doorbijten tot de fase over gaat weer.. en het laatste wat ik wil is met jullie een relatie hebben zoals met de CB hebt! 'ja, alles gaat super'
Pix, ik zal geen dingen vandaag meer over zeggen. Juud en Small hebben al tips gegeven die ik zou geven. Ben het ook eens met Juud dat in slaap huilen echt even goed kan zijn maar ook met jou echt huilen huilen om te huilen is nergens goed voor. Voorbeeld: leomeisje wilde gisteravond niet slapen, paar minuutjes laten huilen en je hoorde dat ze helemaal over toeren ging dus hup naar boven en ben ik even met haar in schommelstoel gaan zitten. Toen was alles goed, maar zodra weer in bedje weer huilen. Ik kan dat huilen ook echt niet aan (leoman ook niet) dus toch maar even uit bedje gehaald en mee naar beneden. Toen heeft ze minuut of 10 vrolijk gespeeld en zodra ik haar oppakte om naar bed te brengen begon ze weer te huilen. Vond het gewoon zo gezellig dat ze niet weg wilde maar ja kleine dreumessen moeten toch slapen Dus op bed gelegd, eerst stil na 2 minuutjes begon het huilen en soms zelfs krijsen, na 8 minuten (die dwars door mijn hart gaan maar ze dus wel nodig had om los te laten) was het stil en is ze echt gaan slapen. Ik bedoel met mijn voorbeeld dat er echt ene verschil is tussen huilen en huilen, maar als bij jou niet goed voelt....... En idd wat meerdere al hebben gezegd, de hele bus wil je heel graag helpen. @Juud, handig zo'n weekschema! vannochtend zag ik ook nog mama van mijn school dat schema kopen. @ Milla, dikke knuff voor stomme blauwe plekken. Moet je al spuiten krijg je ook nog plekken ervan @Gieg, ook dikke knuff voor jou! spiraaltje er maandag in, echt einde porberen om wens in vervulling te laten gaan. Ik vind het echt treurig, erg verdrietig! @ Schema: 9.00 uur: wakker daarna boterham met beetje melk 10.30 uur: nijntjekoekje/peperkoek/liga of soepstengel met wat diksap 11.00 uur: slapen 13.00/13.30 uur: wakker en 1 of 1 1/2 boterham met melk 14.30 uur: fruit met drinken 15.00 uur: slapen 17.00/17.30 uur: wakker en eten. 19. 30: beetje melk en om 19.45 uur ligt ze weer in bed. @ Kling, mijn god jij bent echt je hele huis op aan het ruimen he! En waar laat je alle opgeruimde/ spullen die weg moeten spullen? Daar staat vast al weer een hele hoek mee vol Pffff weer hele berg strijk weg gewerkt!
Heb berichtje weer gewist. Heb je ge-PB't Pix en je weet hoe ik erover denk. Dikke knuff en hoop dat je snel weer eens wat rust vindt in je hoofd. Knuff!!
Pix, dikke knuff voor jou! Rot dat je er al frusti over bent en dat dit ook niet helpt. En idd we willen niet horen dat het goed gaat als het niet helemaal goed gaat, daarvoor zijn we teveel bij elkaar betrokken.
Ja, stuur maar door! Oh Juud moest jou nog vragen is aardbeienland (zo hete het toch?) leuk om naar toe te gaan? Ik dacht dat ik jou daar wel eens over heb gehoord?
Ken het alleen als stagebedrijf voor mijn leerlingen. Is met name leuk voor oudere kindjes, maar als je zelf helemaal gek bent van aardbeien kan dat natuurlijk ook. Denk dat Leomeis er nog niet veel aan heeft.
?? ik snap niet helemaal pix. je wil geen ' ja alles gaat super relatie ' met ons, en das mooi inderdaad. maar moeten wij dan wel gewoon doen of onze neus bloedt/niet bezorgdheid uiten of meedenken? als je juist vertelt dat het lastig gaat? zoals ik ook meedenk als natjes vertelt dat ze al 100 dagen niet ongi is geweest en haar naar de gyn schop? of iemand mij een virtuele waarschuwingsbrul geeft als ik te druk ben? okee, als je dat niet wilt dan niet. dan leef ik gewoon mee door oprecht te zeggen ' wat vervelend ' en dan hoop ik dat het met de tijd vanzelf (of niet vanzelf, weet niet hoe dat gaat) beter wordt/goed komt okee? smak. @leo: strijkdoosje! ik heb hier nog een OVERHEMD WAARIN EEN BEPAALD IEMAND WIL TROUWEN @juud: zingdoosje! @leo: ik ben inderdaad gek, ik denk dat alle opruimgenen die zich afgelopen 34 jaar redelijk koest hebben gehouden, NU wakker zijn. dus: ik pak per kamer: alles eruit! dan kamer schoon, dan alle shit door handen laten gaan, STRENG weggooien/weggeven/naar goed doel rest weer- op logische manier- in kaam. heheh! iemand nog ZWAAR behoefte aan 8 jaargangen ELLE, OOR, the FACE, WALLPAPER, CODE? niet te tillen, maar moet weg! ondanks prachtbladen
@ juud, oké thanx! dan gaan we daar dus niet naartoe @Kling, ik las in babyrinth van klingmans'actie, gekke man, overhemd al dragen voordat trouwen is geweest! Dat kan echt niet, goed dat je hem nieuwe hebt laten kopen! Wat ik tijdens strijken afvroeg (tja overhemden Leoman aan het strijken ) weet jij precies kleding van Klingman op jullie trouwdag? En weet Klingman nou eigenlijk welke jurk het bij jou is geworden of heeft hij alleen idee welke het zou kunnen zijn?
@Kling: nee, geen behoefte aan - overigens prachtige - balden, maar wel aan jouw opruimgenen. Dus als je daar klaar bent....???? Haha! The winner takes it aaaaaaaalllllllllllll! I don't wanna talk......
Box opgeruimd, gefotografeerd en verplaatst, tot we er zeker van zijn dat ie weg gaat. Op plaats box nu speelgoedkast kids en wat blijkt: er past er nog één naast! IKEA, here I come! Tenminste, als ik kan lopen zonder krukjes.... Voordeel kast tov box: meeeeeeeeeeeeeer ruimte! Alleen nog even niet op plaats waar box nu staat dus, maar dat komt vanzelf! Tevens: te koop: speelgoedwinkel! Hihi! Enne, denken jullie dat ik dat kan maken: speelgoed dat echt al meer dan een jaar niet is aangeraakt, gewoon ongezien wegdoen? Of zal meneer het toch merken?
Juud, misschien even op zolder parkeren en als Siem er dan na schoolvakantie nog niet naar gevraagd heeft, ongezien weg gooien? Ik ga boontjes doppen (bleh zo geestdodend werk haha) en dan Nasi goreng maken. (is dan wel weer leuker en lekker mmmmm) Laterssssssssssssss!
@juud: ik zeg doen! @IKEA: waarom zit iedereen in IKEA trouwens? @leo: klingpak samen uitgezocht. is prachtig pak dat ook na trouwerij nog als zakenpak prachtig is! klingman heeft in orrienteerfase mijn jurk voorbij zien komen, maar dat weet hij niet er komt een (afneembaar) halterdingetje aan (was eigenlijk strapless) dus hij is wel wat veranderd. en dan ook nog.... een CUTE sluiertje met glitter-randje, ja niet te gleuven, ik dacht dat ik echtttttt geen sluier wou maar dat maakt t toch wel echt af en tijdens bruidstaart champagne slurp gooi ik m af. nou ja, ' leg m voorzichtig ergens neer '
wrom geen zakje reeds gedopperde bonen? @nasi: lekker! gister gegeten! @vandaag: hij gehaktball'n, witlof ham kaas, puree, zij salade soepje fruit en als toetje een bakje behangplaksel ik bedoel aardbeienblijekwark.
Vond ik eigenlijk ook... Enne: hierom: IKEA | TROFAST speelgoedopbergserie | Frames | Combinaties Leuke beschrijving trouwkledij! Fotootje na afloop, toch?
Kling, gister waren zakje gedopte bonen op dus tja wat moet je dan he 8) Ik ben zo benieuwd hoe mooi jullie er uit zullen zien, klinkt echt fantastisch! *Sleept zich nu echt uit stoel*
Zooo.. was ik weer! Ikea en makro weer leeg! En nu Nikki halen en dan KO op de bank! Wilde nog wel even zeggen: @ pix: ik snap je helemaal! Dikke knuff!! (ik pb je vanaaf ff terug ) Dikke smakkerd voor allemaal!