@Mill: wat doorzie je Pix goed. Lief van je. Knuff voor prikpijn! @Tisch: haaaaaaaaai! Enne, bedoel je nu dat je pas met 18 maanden weer zwanger mag worden, of dat het leeftijdsverschil 18 maanden moet zijn? Knuff iig! @Milk: wauw! Leuk dat Milkman het ook voelde! @Natjes: Tygo LOOPT . Wat een snelle Jelle! @Small: hoest nu met pijn? @Remmie: jij eigenwijs: MAKRO-plunderdag en KO, terwijl je toch echt rustig aan moet doen... Knuff! @Rest: effe vergeten. Ga koffie zetten!
Wijkagent stond vorige week voor mijn deur. Om te vragen hoe het nu ging. (leuk als je anoniem wil blijven ) Anyway, het is daar verdacht rustig. Misschien dat ze er dit keer van 'geleerd' hebben?
BTW: Ik zag nu toch een leuk item! Handig om met Fem te gaan zwemmen, want die heeft het niet heel erg op water, sinds ze een keer koppie onder ging....
Had ik trouwens al verteld dat mijn moeder mijn oude kleertjes had bewaard en dat Femke daar nu af en toe iets van draagt? Zo'n 5 tuniekjes en jurkjes kunnen nu nog prima! Vandaag heeft ze ook weer zo'n koddig ding aan. Dan is ze echt kleine mama!
Goede morgen, zo wat heb ik ee drukke nacht achter de rug: Heb halve nacht over bruiloft Kling liggen dromen, jullie zagen er werkelijk waar schitterend uit maar die hele toren van de dom die we moesten beklimmem om jullie ja woord te kunnen zien vond ik wel een beetje to much Kling, ik gebruikte Maalox voor maagzuur, hielp ene keer beter dan andere keer maar bah bah bah maagzuur! Rem, fijn dat je zo goed hebt geslapen en nikki ook! Ik pb je straks nog even voor naam, heb hem ontfutselt hihi Natjes, wat stoer dat Tycho loopt! Zij het achter een stoel maar dat deed leomeisje echt niet met 9,5 maand. Rest later, nu even naar Blokker toe. De opbergboxen zijn daar in de aanbieding en dan kan ik vanmiddag aan de opruim van kleertjes van leomeisje beginnen. (Nu achter in grote kast gesmeten en dat is niet zo netjes)
Hmmm, da's ook al weer zo'n goed idee. Enne, achterin de kast... Same here! Ben net echter klaar met stofferen deel nieuwe object. Ga zo schuren en grondlakken! Daarna nog huiswerk inleveren voor cursus. Dan Naar dorp cadeau Siem kopen, en eten kopen, en en en.... Hmm, en voetje speelt eigenlijk nu al op....
Juud: wat leuk jouw oudje kleertjes aan Zo, ik heb de box weggehaald heerlijk! Nu nog iets nieuws verzinnen voor die hoek. Ik gok tafeltje stoeltje...
Wauw, wat een ware tekst: so i say thank you for the music, the songs i'm singin thanks for all the joy they're bringing, who can live without it i'm asking all honesty, what would life be without a song or a dance what are we so i say thank you for the music, for giving it to me!
Over box: wij hebben gisteravond besloten dat Trofasten toch weer terug gaan naar oude plek, en dat op plaats box een fijne leesfautuil met lamp komt!
Ik had om half 11 met Fatima afgesproken - voor schoonmaak. Geloof niet dat zij het gaat worden..... Niks gehoord, kan haar ook niet bereiken. Die valt af.