Lieve God, U heeft de afgelopen tijd mijn favoriete zanger Michael Jackson, mijn favoriete acteur Patrick Swayze, mijn favoriete actrice Farah Fawcett, en mijn favoriete entertainer Ramses Shaffy tot U genomen. Ik wil U nog even laten weten dat mijn favoriete elftal Duitsland is!
bwahahahahaha @ milla gek wijffie.. je weet me nog in tranen te brengen van het lachen!!! en dat terwijl ik niet momenteel in staat ben ECHT te lachen!! *knuf*
HAPPY BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 83839 Mama's Female81: Nikita °09-02-2009 Leonie: dochter °31-03-2009 Juud: Femke °24-04-2009 Remmar: Nikki °05-05-2009 Pixie: Eva Olivia °23-05-2009 Debs: Emily Aimee °09-06-2009 Lautje1979: Finn °11-06-2009 Limmeke: dochter °11-06-2009 Nrg50: Milan °22-06-2009 Spirit: Marissa °10-07-2009 Smallville: Lonneke °13-07-2009 Pippa: Britt °13-07-2009 Alice: Ralph Julian °31-07-2009 Naiobi: Quinn °10-09-2009 Bowen: Niels °03-10-2009 Natjes: Tygo °12-10-2009 Elke: Nadine °14-11-2009 Tischa: Jayde °20-01-2010 Yadi: Abigail °24-04-2010 Miranke: Sanne °09-06-2010 14 meisjes 6 jongens Preggers 15-10-2010 Limmeke M 20-10-2010 Klingel M 16-11-2010 Remmar 28-12-2010 MilkHd 07-01-2011 Survivor 09-03-2011 Cin 2 meisjes 0 jongen 4 onbekend NOD 11-07: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde 19 ->07/'08 ) ??: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ?? : Giegel ?? : Gabbel (beeb 1) ?? : Milla (beeb 1) 5 waarvan 3 MMM Afspraken 08-07: Ppver HSG 14-07: Remmar vk 15-07: Milk vk 28-07: survivor geslaschtbepaling beeb 13-09: Niels CB + prikjes 16-12: Niels CB + prikjes
Goeiemorgen Zuurtje zou je nog in de bus willen zetten: 13-09: Niels CB + prikjes 16-12: Niels CB + prikjes Tnx!
ORANJE @ Mila, ha ha ha ha ha ha lekker schatje ben je toch, piesssssss @ Pix, vertel meisje, misschien lucht het op *knuf*
Kun je je alvast voorbereiden, haha. Handig, die lang tevoren geplande afspraken Milla: pies! Valt me wel een beetje tegen dat dat je favorieten zijn...
hey meiden! Ik heb bijgelezen, maar ik ben alweer geflushed... Weet nog een paar dingen: pijnaanval milk: heb ik ook gehad, ook rond de 15 weken. Ik ging naar de wc, daar kreeg ik een onwijze pijnscheut. Echt niet normaal, koud zweet brak me uit, helemaal zeiknat in 1 keer en bijna van m'n stokje. Ik heb mezelf op bed weten te sleuren. Daar heb ik nog veel pijn gehad een kwartier ofzo - en blijkbaar ben ik in slaap gevallen. Niet dat ik het me echt kan herinneren, maar ik was in eens knock-out en werd wakker omdat Ramon thuiskwam. Hoe lang ik heb gelegen weet ik ook niet meer. Wat het nou is geweest...geen idee. Misschien ook wel blaas? Foto's nikita: bedankt voor de complimenten weer Kantoor: we hebben vrijwel alles. We moeten nog een ritje officecentre doen + sligro, maar alles ligt al op kantoor. Nu is het een kwestie van boren, stofzuigen, schoonmaken, dingen in elkaar zetten en inrichten. We hebben als streven nu dinsdag (helemaal klaar en over) staan. Oud kantoor op zolder: gaat speelkamer nikita worden + logeerruimte + strijk/wasruimte. Nikita's oude kamertje willen we dan omdopen tot studeerkamertje voor de prive zooi, en de oude logeerkamer gaan we dan Nikita's grote meiden kamer van maken. Maar, allemaal pas over een paar maandjes hoor...als het een beetje rustiger is. Kling: doe je een beetje rustig aan? Wel stoer van je dat je dat helemaal zelf gedaan hebt Lekker hé, echt bezig zijn Zonnebank zou ik niet doen btw. Cin: SWANGERRRRR, mooi van *huil* vertellen Wanneer heb je echo? Ppver: succes en sterkte! Sanne: knappe meid ben je! Wéér zo'n kanjertje Mirank: zorg voor rustmomentjes...niet teveel willen doen. Het belangrijkste is dat jullie en Sanne elkaar sterk houden. Buren: hhmmmmm...ze is lekker curry aan het koken ruik ik! HEERLIJK! Remmie: hoe is het met je aften eigenlijk? Pix en Natjes: knuffels voor werkstrubbelingen! Wie ik vergeten ben: sorry! Niet mijn bedoeling. Knuffffeelllsssssss
juist omdat de wedstrijd nog niet voorbij is, is er niets aan de hand! waarvan akte: wat een thriller op t laatst zeg, ik kreeg er harde buiken van enne, die scheids spoorde niet! :x erg blij met zijn fluitje FUUT FUUT en 2 minuten extra tijd keer twee doen anyway: goedemiddag!
Buh heb niet zo'n zin om te werken! Stom he! Kan me er niet toe zetten Naja zo eerst lunchen en daarna eerder richting huis, even langs de stort voor het werk. Afval wegbrengen!
vertellen: er is niks te vertellen .. ik heb momenteel een dip.. werk,relatie,verkouden,pijn,huis,ja. en het laat naar bed van eva helaas..zorgen voor dat ik gewoon erg moe ben en weinig kan hebben momenteel.
FIIIIIIIINAAAAAAAAAAAAAAALUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHH!!! @LOI: moet nog beginnen en kan ook best NHA of NTI worden. Ga jullie vertellen wat het is als ik cursus daadwerkelijk heb aangevraagd. Anders pinnen jullie me er zo op vast. @Vanavond: moet stiekem voor DL zijn, ivm familie... @rest: even dikke knuff! Ben druk, maar denk aan jullie!