En de Augustusbus rijdt verder deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik kom even langs om te zeggen dat ik even wat tijd voor mezelf neem..
    vandaag een heel zwaar dag gehad op mijn werk (helaas ben ik niet de enige daarin) en ik merk dat ik mijn rust moet opzoeken..
    en de bus is voor mij (zoals gisteren al bewijs van is) een plek waar ik met mijzelf geconfronteerd word. zodra ik mij sterker voel zal ik weer melden.
    jullie mogen altijd mij mailen..en zou het ook fijn vinden als iemand mij op de hoogte wil brengen van goed ( en -uiteraard maar hopelijk niet- slecht news).
    *knuf*

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Knuf pix...doe waar jij je goed bij voelt!

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ai pix, zware dag en sowieso even beetje minder allemaal?

hoop dat je wat tot jezelf/elkaar kan komen dit weekend en dat wat meer rust in hoofdje en hartje zal lukken.

weet dat je hier kan komen voor een knuffel!!!
    smak!

@allemaal: fijne dag morg! ga op laatstebeebkaamdingenjacht (LINGO) met schoonmama en daar blijven we ook eten borrelen slapen.
    aldus: tot ergens int weekend!

sssssssmak!

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik ben er iets minder maar mannetje heeft vakantie en dan doen we veel leuke dingen samen
    volgende week zal ik er ook minder zijn
    mannetje heeft nog vakantie en mijn petekind komt logeren

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Zal rustig zijn hier dan!

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    goed morgen moppies,

ja denk ik ook, ik heb volgende week wel vakantie, maar kindjes ook, dus weinig hier.
    We gaan wel leuke dingen doen, Artis, Sprookjeswonderland en Juudje komt een dagje met Siem en Femke :) heb daar wel erg veel zin in.

vandaag laatste dagje werk, pfff even de puntjes op de i van wat ik nog kan doen en de rest netjes doorschuiven naar collega die maandag weer begint.

9. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen!!!!!

Ja het is echt wel vakantie tijd nu he. Ik kijk er ook erggggggg naar uit. Nog 1 weekje doorbuffelen. En dan heb ik ook eindelijk mijn welverdiende vakantie :D

Maar nu eerst lekker weekend. Moet zo eerst naar de winkel. Heb geen brood meer :$

10. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    #1610 Remmar, 30 jul 2010
    Laatst bewerkt: 30 jul 2010
    hooooooooooooooooooooooooooooooooi! :D

@ pix: helemaal goed meid! Fijn dat je het aangeeft! En we houden je op de hoogte! Dikke knuff!!

@ kling: veel plezier!

@ zuurtje: jij ook veel plezier!
    (herken het helemaal, als iedereen thuis is, kom je gewoon minder aan zpw toe! Geeft niets, gewoon lekker van genieten! :))

@ smallie: jij ook genieten dan!! :) hihi...

@ bow: en jij werkze nog ff!! Nog 1 week meid! Die moet je doorkomen!!!
    Nieuwe luiers al geprobeerd???

Liefs!

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahhahahaha!

:D

12. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Dames, uw mening graag. Wat zou je ervan vinden als je dit als kraamkado zou krijgen??

Geboorteklokken

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Zo, dat was nog voor de Klingman in de maling neem acties!

@Pix: knuff voor jou. Ik vond je sowieso al beetje afwezig en erg met Eva bezig (logisch, maar viel op). Neem lekker je tijd en we zien je graag weer fit en sterk terug in de bus. Ik zal je sms-en, bellen en mailen bij nieuws, of zomaar!

@Kling: jeuh voor eerste keer niet-duizelopstaan! En plezier vandaag! Ben zelf beetje begonnen aan redecoraten van Femkaam!

@Rem: hoest met Nikki vandaag. En met jou en harde buiken? Knuff!

@Zuurtje: geniet!

@Smallie: jij ook, enne, kun je Siem en Fem niet meenemen naar Artis en Sprookjeswonderland? Kan ik klussen en cursussen! Hihi!

@Rest: algemene knuff voor iedereen op deze mooie dag!

@Femke: zojuist pasfoto gemaakt voor ID-kaart. Zag bui al hangen want mijn model zet altijd meteen een mega-smile op zodra ze maar een lens ziet, maar ze deed het keurig volgens de regeltjes. Mijn top-modelletje..... Helaas kon aanvraag niet doorgaan, want wederhelft moet ook toestemming geven en paspoort meegeven...??? Is omdat sommige ouders zonder medeweten een ID-kaart maken en er vandoor gaan met hun kind. Begrijp het wel, maar vond het toch stom. Nu hele papierwinkel mee voor Juudman, dan dinsdag pas weer terug...

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ondanks dat het niet echt mijn smaak is, zou ik het toch wel een heel leuk cadeautje vinden hoor. Is tenminste wat anders dan kleertjes of speelgoed (hoewel ik kleertjes bijna altijd leuk vind, hihi).

Maar eh, wil je het cadeau doen? Leuk!

15. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Vind het wel leuk maar er het is niet dat ik super enthousiast ben zeg maar. Andere vriendin vindt het erg leuk leuk om te geven en die kwam er dus mee aanzetten. En vriendin voor wie het is heeft al kraammand gehad van ons met allerlei andere leuke kado's.
    Maar we geven ook altijd nog 1 kado bij het officiele kraamschudfeestje.

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Tsja, als je zelf niet overtuigd bent. Maar denk even aan de ontvanger: zou zij het leuk vinden?

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    PS: mag ik even opscheppen: eerste 4 lessen van mijn cursus: 4x 10!

18. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
  19. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    *klapklapklap*

Goeso!!!! :D

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Vind die doos ook erg leuk. Ik maak zelf ook zoiets. Toevallig. Ben alleen nog niet zover dat ik al zo strak kan schilderen. Moet nog leren hoe ik sjablonen maak.

Maar eh, ik zou voor die doos gaan!

Deel Deze Pagina