Gelukkig is Femke zelf inmiddels gewend aan haar eetechniek en ze krijgt alles er zelf vakkundig, zonder kotsen, weer uit.....
Maar serieus: onderbroekje en dan shirtje met lange mouw? Voor winter misschien wat te tochtig, maar nu gaat dat toch nog wel? Ik doe het ook hoor, als ik tuniekje/overgooiertje heb. En dat ondergoed is zooooooooooooooo schattig...
jcccc6666666 bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-----------------------------------------;-----------------55554444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444
@ eettechniek: je bedoeld lekker kokhalzen!?!? of is dat niet de techniek voor femke!? hier werkt t uitstekend nl (ja of: ) @ hempjes: vanaf welke maat zijn die te krijgen dan??
Hmm.. misschien moet ik dan maar eens opzoek gaan naar losse hempjes en broekjes... Wel een idee trouwens! hmm... houd m in gedachten iig! @ fem: met der vingertjes?!? hahaha.. oh echt?! hoe doet ze dat dan!?
Ze pulkt letterlijk het teveel aan eten weer van achter uit haar keel en legt dat netjes terug op het bord. Om het vervolgens nóg eens naar binnen te werken...
hahahaha... oh echt?!! wel slim zeg!! Hmm.. heeeeeeeeeeerlijk!! lekker voorgekauwt ook, hapt makkelijker weg he!? (zou der maar niet bij vertellen dat nikki laatst de laatste stukjes boterham had uitgekauwt en weer op bordje had getuft. Om vervolgens, toen ik flesje aan het maken was en zij met der billetjes op het aanrecht zat - dus naast der bordje-, nog ff snel die laatste klodder brood te pakken en op te eten......)
Dan vinden ze allemaal lekker Rem, dus schaam je niet. Ik denk altijd: als er maar iets ingaat. Hoe, dat maakt me echt niet uit. En met vork en lepel eten, dat leren ze vanzelf wel een keer. Tot die tijd: kliederen! Femke is traag in de grove motoriek, maar dat verfijnde fingerspitzengefühl heeft ze al sinds 4 maanden. Ach, lopen kan altijd nog....
zuurtje kan dadelijk een nieuwe mixer gaan kopen hij heeft vorige week denk ik te veel uren gedaan, nu wordt ie warm en krijg ik een verbrande geur (was cupcakejes aan het bakken voor morgen als we bij mijn lievelingsschoonbroer schoonbroer op bezoek gaan, hij gaat mijn grote laptop proberen te herstellen de schat) even nog gaan profiteren van de solden
Dat vind ik zo'n prachtig Belgisch woord: solden. En het mooiste dat ik ooit zag: gesoldeerde kleedjes. Ik weet wat je dan bedoelt, maar als echte (Noord-)Hollander vond ik die toch wel hilarisch! Succes met mixer vinden Zuur!
lekker kliederen met eten moet kunnen, kids moeten later nog genoeg manierren hebben rompertjes/ hemdjes heb ze beide nog in huis als het wat frisser is romper met lange of korte mouwen (hangt er vanaf hoe koud het is buiten en indien warm: hemdje indien hitte buiten pamperbroekje, als we buiten gaan gaat er nog een kleedje over
@ juud: Nikki is ook echt een varkentje met eten hoor! Zou het toppunt zo wel ff in album zetten! Tis echt zoooo'n smeerkont.... Ons maakt dat ook helemaal niet uit hoor! Wij hadden het er gister idd nog over aan tafel. Nikki eet gedeeltelijk met lepel/vork zelf en als haar dat niet meer snel genoeg gaat, doe ze het lekker met der handen (inclusief toetje! Ja, leg dat kind eens uit dat toet niet met handen mag en aardappelpartje wel ).... Maar wij hebben dus idd ook beiden zoiets van: ze redt zich zoo goed zo (wij mogen ook niet meer helpen meestal) en dat gesmeer wordt vanzelf wel een keertje minder! Maar dan heeft zij iig wel de gelegenheid gehad om het zelf te leren! Ik weet nl. dat vriendinnetje bijv. het vreselijk vindt als haar kindje met der handen eet.. Nouja, ieder zijn ding natuurlijk! @ zuur: oeps, das niet goed als ie stinkt! Idd, maar snel een nieuwe halen dan en deze niet meer gebruiken!!!!
Maar daarom heb ik juist die onderbroekjes gekocht, om dat Pamperbroekje dan een beetje te bedekken én om die beter om z'n plaats te houden.
ik hoop dat ik nog iets vind die een beetje fatsoenlijk is voor een degelijke prijs 590 heb ik er echt niet voor over hoor
Femke ook smeerpoets en die mag je dus ook niet meer helpen. Met name toetje is erg komisch: ze begint met lepel, dan komt het al overal, maar ze eindigt inderdaad met hele hand in dat bakje en dan in het gezicht ermee..... Ach, ze moet het toch zelf leren.... Aardappels, vlees en groente prikt ze overigens al aan vorkje, tot ook dat haar irriteert en ze het met hadjes pakt.
onderbroekjes gaan soms ook over pamperbroekjes, als we thuis zijn laat ik ze enkel in pamperbroekje lopen als het zo heet is rem idd die gebruiken we niet meer, die gaat naar het containerpark bij de gereedschappen die stuk zijn wel even de kabel afsnijden want anders zie ik die mensen nog in staat hem proberen te maken en te verkopen
590 euro? Koop je dan echt zo'n professionele? Is in jouw geval niet gek, maar wat een geld! Hoop dat je idd een goedkopere vindt.
Zullen er geen mensen zijn die daar gewoon een nieuwe kabel aan monteren? Ach Zuur, jij moet hem iig niet meer gebruiken! Gevaarlijk, met je kleintjes erbij.