juud 590 betaal ik niet voor een mixer hoor, veel te duur zal straks eens zien welke ik koop mannetje zei ook al van een zwaardere wattage te nemen nu ik zoveel bak
Was met name geschockeerd dat er überhaupt zulke dure zijn... Maar goed, dat zullen dan wel de meer professionele exemplaren zijn. Niet zo'n eenvoudige handmixes van 29,95, als die van mij bij HEMA. Maar eh, dan wel kek blauw!
@ roombroodje: WIL IK OOK!! Jammie!! @ zuur: das wel handig, denk ik, zwaardere wattage. En idd, als je hem vaker gebruikt, zoals nu, is dat geen overbodige luxe, denk ik!! Anders kun je m met een week of wat, weer bij het grofvuil zetten.... zou ook jammer zijn!
@smeernikki: hoe herkenbaar schattig! Mooi haar trouwens. Ik zal eens kijken wat ik nog in de aanbieding heb.
rem heb gereageerd bij foto zal hier denk ik ook wel een handmixer worden hoor niet zo een superprofessioneel ding
Dank jullie beiden, voor complimenten! Tis ook zooo'n lekker ding! hihi... Ze is pas naar de kapper geweest! hihi.. heb der een heel stuk (nouja, het leek een heeeeeel stuk ) af laten knippen! Nu lekker boblijntje!
hahaha... heeeeeeel goed van siem!! (met een beetje geluk eet nikki tegen die tijd ook zo netjes! hoewel ik er altijd nog een hard hoofd in heb, zou het vast wel keertje goedkomen )
Siem at net zo als Nikki en het lukt hem nu alleen niet te knoeien met van die stevige, niet van de lepel vallende, Danoontje. Tis dus een beetje vaslspelen hoor, op deze foto. Maar eh, hoe langer hoe netjesser!
Hahaha.. oh kijk, daar is de truc dus!! hahha.. @ netjesser: hahaha.... Nikki eet trouwens haast nooit danoontje, vind ze niet eens zo heel lekker! Ja, we hebben 'n beetje een maf meisie... Ze houd niet zo van zoet, ze eet liever zuur! (ze eet dus ook liever gewone kwark dan danoontje ofzo)
Remmar: knap kind heb je toch en mooie buikjes zeg! Juud: ha, dat doet Siem al netjes! Nog gefeli met je 10-en! Zuurtje: benieuwd welke mixer het wordt dan... Met mij gaat het goed hoor. Inderdaad weinig last, alhoewel gisteravond wel ineens flinke steken in mijn zij, heel laag. En zojuist ook wat steken, terwijl ik net even in de tuin bezig wilde... zo nog maar eens een poging wagen!
Even zonder bijlezen en reageren, dat zal ik vanavond even doen. Maar wilde wel even kamertje van grote kleine meid laten zien. Speciaal voor klingel, de muurschildering à la pooh