Ontzettend mooi Miranke! En leuk ook, die groene accenten! Daar kan Sanne goed in thuiskomen! Zo, deel van de voortuin is gedaan, en praatjes met de (over)buren ook, haha.
zuurtje heeft een nieuwe handmixer van philips 350w ipv 210w miranke mooie kamer milk rustig aan doen met die steken
Miranke, ik vind het onwijs leuk Mooie meubels en mooie rustgevende kleuren Zo leuk! En die muurschildering ook hoor, heb je die zelf gemaakt??! Wat zou het geweldig zijn als die kleine grote kanjer daar snel mag slapen
Zo, heb nu pagina 129 voor me staan en begin te lezen. Kladblok open en ondertussen reageren. ppver, ik wens je heel veel sterkte in de mmm en ik hoop dat de IUI het voor jullie gaat doen! huisvrouwen...was da? Hoe moet dat? Je wilt niet weten wat een rotzooi het hier is. Heb morgen maar ingepland als dag om hier de boel eens op orde te brengen. eva, zoveel los lopen al. Wat knap en wat ben je ontzettend schattig de wind aan het vangen in de auto! lonneke, ook al aan de wandel? Wat knap! milk, beebje voelen...zo wonderlijk, zo wonderlijk! VH1, heerlijke muziek!!! kleertjes, heb al een kast gigantisch vol! Van de week naar winkeltje geweest met D&G, Armani en Burberry spul. 70% korting. Ben geen merken-aanhanger, maar wel leuk rokje van burberry en spijkerbroek van D&G gescoord. De prijs was zo laag, dat het gewoon te doen was en ze waren zóóó leuk!!! giegel, spiraaltje plaatsen. Moeilijk lijkt me dat. Hele dikke knuffel voor jou. Mil, voor jou ook een dikke knuffel. Ik vind het zo knap hoe de meisjes in de MMM zich houden. Ik heb er zelf heel even aan gesnuffeld, maar vond het erg moeilijk. En dan mag ik nog niet klagen, maar een paar onderzoeken gehad! Diep respect voor jullie allen. Gaby, moet gelijk aan jou denken meiske...hoe gaat het nu met je? Tisch, echt waar? 18 maanden wachten na keizersnede? Nou ja, scheelt dat wij voorlopig even 'genezen' zijn van verdere kinderwens. De angst zit er aardig in hier! Survivor, gefeliciteerd met zoontje!!! Pearl jam, zo mooi, zo mooi! Alhoewel blof toch wel het toppertje blijft hier. Alleen niet die ballades van de afgelopen tijd, mag wel weer wat steviger. Mooie man...vin diesel (zie bijgevoegde foto) pix, knuffel meid muurschildering op kamer Sanne, ja inderdaad zelf gemaakt. Nu aardig tijdje bezig geweest met bijlezen en reageren. Arjan ligt al in bed en ik kruip er nu maar lekker tegen aan. Morgen weer kleine meid in bad doen en flesje geven. Zulke heerlijke momenten.
@ Miranke: Hoe gaat het met jullie en Sanne? Sorry dat ik niet heb bijgelezen, maar heb wel vaak aan je gedacht! Wat er gebeurt is wil ik hier inderdaad niet schrijven (PB wel), maar het komt erop neer dat we geen normaal contact meer hebben met m'n schoonzus en zwager doordat er iets ergs is gebeurt. Ennuhhh............... Ik ben twee dagen overtijd............ Maar dat zal wel door de stress komen
Lieve Gieg, ik wil je even een hele dikke knuffel geven...het klinkt als iets heel heftigs En dan ook nog de heftige beslissing om definitief het spiraaltje te laten plaatsen...en dan nog gaat je lijf je nu foppen? Zal inderdaad wel door (alle) spanning komen. Miranke, muurschildering vind ik echt heel knap gedaan! Geniet van je meisje vandaag (en alle andere dagen natuurlijk)
Goedemorgen allemaal! Allemaal lekker geslapen? Of weer wakkerliggende mama's (to be), piekerende mama's (to be), wakkerliggende kindjes, euh..?! zoiets... @ miranke (ja, woehoe, ik zeg het goed ): wat ontzettend leuk die muurschildering! Dat hebbie knap gedaan! @ gieg: jemig! Dat klinkt iid als iets ergs Heeel dikke knuff voor jou! En wat een heftige beslissing moet t zijn om spiraal te laten zetten.. @ 2 dagen overtijd: je laat t wel ff weten hier he!? @ rest: Nikki wil meetypen, dus tot later! Dikke smakkerd!!
goedemorgen meiden gieg hele dikke knuf en al 2 dagen overtijd, kan spanning/stress zijn maar ook iets moois ik hoop voor jou alsnog het laatste en dat het deze keer dan goed mag gaan
Goeiemorgen meiden @miranke wat een mooie foto's van geweldig mooi kamertje!!! Vind de muurschildering ook erg mooi. Had je dat nou zelf gedaan? @Gieg, dikke knuf voor jou, Klinkt idd vreselijk! Bah. @pix, wil jou ook nog effe dikke knuff geven! @cin, is u al truggggg???? @rem, is krentebaard nu al weg trouwens? Helemaal niet over gehad van de week. Komt vast door de onderbroekenlol @milk, fijn dat het allemaal goed gaat. Lekker he, ultiem genieten dan
Zooo.. meisje ligt in bed, die was kapot.. Maar slapen?! ho maar... Gister op KDV in totaal een uurtje geslapen overdag en toen vond mevrouw het al weer nodig om eruit te komen.. Achja, je kunt niet alles hebben he?! Vannacht heeft ze daarintegen super geslapen. Gisteravond om 20.00 als een blok in slaap gevallen bij mn pa in der bedje. Daarna naar huis, nog ff flesje en toen doorgeslapen tot vanmorgen half 9. (wel paar keer voor speentje moeten lopen)... Netjes toch!? @ bow/krentenbaard: je kunt de plekken nog zien, maar dat schijnt ook wel ff te duren voordat die helemaal zijn weggetrokken... Ze heeft nu alleen op der gezicht allemaal rode stipjes, dus of het is weer krentenbaard (maar dat geloof ik niet, want dan waren het wel blaasjes ondertusse, denk ik) of waterpokken (heerst ook op KDV momenteel) of muggenbulten?! Dus ja, zegt u het maar En je raad t nooit: rem heeft nu krentenbaard! haha.. Dat geloof je toch niet he?! Hij had een drukplekje aan zn knie van de brace en dat is nu krentenbaard geworden. Dus nu mag hij smeren en oppassen! @ onderbroekenlol: hahahaha... idd!! @ niels: wanneer heeft hij eigenlijk weer helmcontrole?! dat was toch ook gauw? of is dat al geweest? @ bow: heb je trouwens de luiers al uitgeprobeerd?? @ cin: ja cin, is u al terug?! vroeg me dat eigenlijk vanochtend vroeg al af toen ik wakker werd.. ja, hoek daar nu weer bij kwam!? geen idee....
@rem, ahhhh nee toch nu rem aan de beurt. hihi waarom zou het hem ook beter gaan @luiers, ja perfect! prima pasvorm! @helmcontrole, heeeel goed van u onthouden zeg, as woensdag!
@ krentebaardrem: Nou precies, waarom zij hij het ook beter hebben als ons?!?! @ luiers: heb ze nikki laatst 's nachts aangedaan, was geen succes. Romper was zelfs nat! Volgens mij is die dame van ons gewoon een grote zeikerd geworden ondertussen @ helmcontrole: jeuj! wat goed van mij zeg! haha.. Wat gaan ze woensdag precies doen? Alles nameten ofzo?!
@luiers moet zeggen dat ik ze snachts nog niet geprobeerd heb. Zal komende nacht eens doen. @helmcontrole, geen idee, ik denk alleen controle op drukplekken. Meten gaan ze nog niet doen begreep ik vorige keer omdat dat te snel was en er toch nog geen resultaat te zien zou zijn. Wat wel?? Geen idee, hihi, zie ik dan wel weer.
@luiers: welke? @miranke: leukkkkk kamertje!! Oh ja net te horen gekregen dat.... natjesman z'n zus zwanger is! Hoezee! Staan wij niet langer in de spotlights maar hun! YES! (ben wel heel blij voor ze, daar niet van! Ben alleen blij dat wij dan niet meer volop in schijnwerpers staan, hou ik niet zo van)
Iedereen foetsie??? Tuututututuutuuut Ben beetje op internet aan het zoeken naar buggies of moederfietsen en 2e autostoel en en en en en
haaizwaai van mij! Hier gezellig druk met van alles en nog wat, misschien morgen of maandag meer tijd, hoop ik!