Oh ja, hierover: ik stond al drie keer juichend op, om vervolgens weer doodnerveus te moeten gaan zitten. Wat een thriller-slot zeg! Maar we hebben gewonnen!!!!!!
Er is dus heel veel te vertellen, maar je hebt misschien niet zo'n zin in uitgebreid en details....???? Knuffffffffffffffffffffffff! En anders toch gewoon neerknallen hè, desnoods op MMM. Doe ik ook en werkt perfect!
thx meiden jullie zijn lief. ik heb inderdaad geen behoefte om uitgebreid over te hebben want we komen wel weer goed.. zoals klings oma altijd zegt. alles kom reg!
was je aan het missen hoor Pix, dikke knuf je kan ook altijd pb als je wilt. Hier aaaaaaauuuuuuuuw, ongi, au au au au au au
Kom even Pix een knuf geven! @Klingel veel plezier (waarom staat die echo niet (meer?) in de bus-agenda???!!!! @Fem veel succes met alle geregel de komende dagen nog @Smallie: Auw! @natjes knuf op werk-misère. Hier ineens supermisselijk, maar denk dat het eerder het misselijk-diarree-virusje is dat rondgaat op 't werk. Fijn! Wel een stuk minder moe dan gisteren (Écht fijn maar dan ga ik me daar toch weer zorgen over maken...moet toch juist erger worden? *******) Fijne zonnige middag allemaal!
haaaaai @afspraken, hihi bijdehandjes allemaal zeg, maar afspraak zo ver van tevoren omdat ik alleen maar naar cb kan op mijn werkdagen en daarom plannen we ver vooruit zodat ik de eerste ben 's ochtends, goed he! @cin, is die heftige missel dan nog niet heftig genoeg?? Morgen weer prikken toch? No worries, je kakt vanavond vast wel weer in D: @voetbal sodejuuuuuu zeg, dat is echt niet goed voor een mens en wat een eikel scheids dat ie van Bommel ook nog geel geeft op 't eind. Pffffffffff @fem, wat leukkk kantoor bijna klaar. TOch ook wel soort van spannend lijkt me. Straks naar kantoor gaan. Maar hoe ga jij dat nou doen dan? qua werk en NIkita? Hier lekker naar markt geweest vanochtend met buuf, daarna lekker thuis geluncht. Mooi en bijzonder gesprek gehad weer. Heb echt een superbuuf. Smak voor allemaal!
@ pix: dikke knuff! Wat kun je jezelf dan in de weg zitten he?! @ cin: tja, tis ook nooit goed.. en let maar op, die misselijkheid begint zo.. en eindigd met beetje geluk over paar weken! haha... (hoop iig voor je dat t virus is, laat dat duidelijk zijn.. hihi...) @ fem: jeetje, dat je dat nog weet (aften).. gelukkig niet meer zoooo erg last van gehad! Jemig, dat was toen echt niet leuk!! Zo nu en dan nog wel eens een paar ofzo, maar das eigenlijk normaal voor mij.... Wat super van kantoor zeg! Heeerlijk! En ook al gewoon in de planning om het dinsdag klaar te hebben!? Wouw! @ smallie: dikke knuff voor ongi... Blegh.. Hoe is het verder met je?? Last van lichaam? Of hopelijk straks na ongi minder?! @ natjes: knuff!! @ kling: stoer wijf! Ben benieuwd naar uiteindelijke resultaat van beebkamer, maar moet mooi worden! hahahaha.... (flauw grapje) Vind het nog steeds stom toevallig zeg... Nouja, of gewoon beiden goede smaak?! zoiets.... @ bow: fijn zo'n gesprek! Houd er wel van.. (wist jij ook nog niet he?! ) Lieve buuf heb je volgens mij... @ mezelf: ik ben weer in elkaar geplakt haha... Nouja, dit keer tape op beide billen (en nee, nog steeds geen foto cin! ) Heeft vorige keer wel geholpen (minder pijn), dus nu lekker aan beide kanten. En ene kant is goed losgemasseerd. Heeeeeeeeeeerlijk! Ik loop weer als een kiviet! @ nesteldrang: jemig, begint dat nu dan ook al echt weer te komen!? (rem was er al weer helemaal blij mee... niet dat ons huis zo'n bende is normaal, maargoed.. je snapt m....) @ aarbeien: op!! JAMMIE!!!!!!!! @ kersen: ja, jullie gaan er nu aan! @ iemand: wie heeft fruit zo lekker gemaakt?!!?
@bow: gezelli van buuf! waar ging bijzonder gesprek beetje over? @scheids: klootzak! :x beetje 2=2x2 doen in de verlenging en ook the man of the hele tournooi een gele kaart geven. lul! vanaaf ze germans tegen il spanjolo's, hopsakeeeeeeeeee 4-3 @remmie: hebben we nu echt dezelfde dan? chinese rose white? dan zeker een kwestie van goede smaak! ik heb net wat gave kussentjes erbij gevonden en ook een ' klapbankje ' http://www.demooistemeubelen.nl/full12087433.jpg http://www.bedshop.nl/upload/artikelfotos/s/Pip_nekkussen_early_birds.gif http://www.bedshop.nl/upload/artikelfotos/s/Pip_kussen_chinese_rose_wit.gif
@ kling: PiP Chinese Rose - Blauw Leuke dingetjes, vooral die klapbank! WOUW! Helemaal mijn smaak! Ben trouwens nogsteeds opzoek naar grote witte speelgoedkist! dus als iemand die ooit eens tegenkomt tijdens zoekactie! Ik houd me aanbevolen!
Hihi, ik bedacht met net dat als Kling met 42 weken bevalt en rem met 38 weken dat ze dan nog op dezelfde dag kunnen bevallen Grappig!
hahahaha... *proest* (en aangezien de kans groot is dat uitgerekende datum niet helemaal klopt, maar week eerder moet zijn, is kans NOG groter, toch?! hahahahaa....)
Idd leuke spulletjes Kling, en ook mijn smaak! Wat bedoel je met groot en wit? Ik bedoel: HOE groot en volledig wit? Ik zoek nogal eens op MP naar spullen om op te knappen, vandaar! Heb hier nog soort van schatkist staan. Is nog niet wit, maar...
Maar ga ewr zelf weer vandoor, want lasagne klaar en kids family bijna thuis! Vanaaf stoel afmaken, vrijdag foto!
@kling: feest was helemaal geslaagd! Iedereen was erg tevreden. Leuke is dat ik het volgende keer weer mag doen. Is een welkome afwisseling van mijn takenpakket! @pix: knuf op jou! @rest ook dikke knuf! @hier: tja wat zal ik zeggen? Werk is even in rustiger vaarwater gelukkig, Hopen dat het zo blijft. Thuissituatie is ook fijn dus we kunnen en weer even tegenaan! Morgen trouwens gyn om 10.00, ben benieuwd....