Wat eten we vandaag? Pffft. We kunnen het beter hebben over wat ik gisteren deed Óf speculeren over wat Klingel morgen gaat doen (misschien dat er ergens een nieuwe afrit open gaat en wil Klingman bij de opening zijn?)
@ klingeltje, wat een heelijke vezameling, word er geheel hebberig van En ja sorry voor het even saai zijn.... vandaag zusje met kids hier vanochtend, en 's middags buurmeisje, gaat over het geheel wel goed, maar soms even scheidsrechter spelen. Ben nog niet bijgetankt, na 3 te volle weken werken, ik denk dat dat pas volgende week komt, als kindjes weer op kdv zijn en ik dan 3 dagen naar het strand kan. Ik ben wel superrrrr blij met onze buren, zo'n verschil met vorig huis. Lief, vriendelijk, en heb buurvrouw ook verslaafd gemaakt aan taartjes/cakes bakken hi hi, ze had van de week 3 boeken besteld bij BOL. Fysio was goed, helaas is hij nu op vakantie, en ben niet weg van zijn veranger, dus wacht ik weer even tot ie terug is. Morgen naar Artis, heb er zin in. Samen met oma en ex schoonzusje (van broertje Smallman, lief meisje) en natuurlijk de kindjes. En dan woensdag Juudje, heb ik ook erg veel zin in. Zo tussen door probeer ik wel even te lezen te posten, maar toch een beetje druk, Marije vind vakantie geweldig. Zondag middag nog even naar zwartemarkt geweest, eigenlijk alleen voor megatoko, ze vond het super, echt vakantie. Ze vond het niet eens erg dat we er niet met het vliegtuig heen moesten hi hi @ Klingeltje, echt heeeeeele mooie foto's @ leo, tjee,d as schrikken, jij bont en blauw, gelukkig rijder zeer begaand. Tjee, wou nog veel meer schrijven, maar ben het nu al weer vergeten...... oja: @ Fem, wat gped gezond zo'n fruitmand, goede zet @ Cin, fijn dat vakantie zo leuk was @ Milky, mooi buikje hoor, zie steeds meer buikje @ Bow, morgen helmcontrole? ben benieuwd. hou je nu eigenlijk ook je cyclus bij... zodat we mee kunnen leven enzo? of heb je liever van niet? @ Pix, dikke kus/knuff voo jou @ Miranke/Sanne, ik ga straks weer site bewonderen. straks even relaxen op bed, met theetje, tv aan
haai meiden zuurtje heeft haar stoute schoenen aangetrokken en gesolliciteerd voor een job als thuisstrijkster morgen nog even informeren hoe het dan zit met mijn vrijstelling ivm opvoedingsverlof dit verlof heb ik nog tot november, als ik de job niet heb en voorlopig niets anders vind verleng ik dit verlof nog onthaalmoeder wil ik echt pas weer beginnen als dochter hele dagen naar school gaat
Cin: irritant he, eigenlijk zou je vakantie af en toe moeten afwisselen met een weekje werken... ben ook zoooooo toe aan vakantie! Smallie: klinkt als een heerlijke vakantie met veel leuke uitjes! Klingel: ik heb het geprobeerd, maar kan gewoon niet zo goed rellen als jij... ben nou eenmaal ook zo'n saaie zwangere doos... met maar 1 mascara enzo... zuurtje: benieuwd wat er van je solli komt!
hopelijk dan snel een zwangere doos, dan is dat saai niet zo erg enne, durf die taarten van jou nou niet saai te noemen... snoepje: een dank u, ben meer van hartig en koffie (jeetje milk, goed idee zeg!)
tja of dat zwanger vlug gaat lukken weet ik niet ei is nog steeds spoorloos op ff hoewel mijn borsten pijn doen en ik dit de laatste tijd na ei heb
snoepje nee bedankt. Of het moet chocola zijn Dat willen we! Allemaal saaie zwangere dozen! (Nou ja, voor de mama's geldt hierbij wel: wie er al aan toe is ) @Milk: Hartig bij de koffie, waar moet ik dan aan denken?