Heeey meiden! Bij deze (op verzoek van de mods) een nieuw topic! Als iemand zich geroepen voelt: onze bus!??! De afspraken die erin staan, kloppen dus ook allemaal niet meer... Dus roept u maar! (anders zoek ik m er morgen misschien nog wel ff bij) En voor nu: lekker slapen!
Goedemorgen!! Beetje gek van het forum hoor. Kling ik vraag me af, heb je mijn pb gelezen die ik 2 dgn terug had gestuurd? Dat ik vandaag niet kon? Fijne dag!
haha.. idd, gek forum Wel errug maf dat t nu elke keer nog niet beschikbaar is en dan wel weer.. en er gewoon een heel stuk kwijt is! Maarja, ken gebeuren he?! Moest wel errug lachen om het gedeelte van de melding: "....waar je je hart kunt luchten" haha.. alsof er een mega grote wereldramp is gebeurd....
Hahaha ja best wel want ik had al even niet gereageerd en nu kan ik het niet weer teruglezen ook!!! Grrrrrr Goeiemorgen trouwens.
Ja maar ja tis wel heel belangrijk dat je erover blijft praten hoor, niet opkroppen. Gelukkig denken ze met ons mee, tis niet niks.
Ook goedemorgen bow! hahah... Wakker?! Gooi het eruit meid! Idd, opkroppen werkt niet.. laat het gaan, laat het los! Kunnen we je ergens mee helpen?!? @ alice: grom.. ook die dingen doen het al niet meer?! waar moet het toch naar toe met deze wereld?!?! Edit: ff hoofdletter D proberen
Goeiemorgen! Wat een chaos hier .....kunnen we weer met een schone lei beginnen . Had al een beetje spijt dat ik het hele nare-reactie-verhaal op internet heb gezet.....maar het heeft zichzelf opgelost . Ik ga nog even wat doen voordat de winkel open moet, fijne dag allemaal!
@ pip: Ja, hier ook onderschrift kwijt.. wrs. ook aangemaakt na de ontploffing.. krijg je dan he?! Zie dat bow een paar cyclussen mist nl. hihi. @ bow: Idd JEUJ!! Met beetje geluk Nikki volgend weekend in nieuwe kamer!
Hallo! Zo, iedereen moet even updatje doen van de afgelopen maand. Awwhh...ik denk wel dat de eigenaren (en host) zich echt heel erg klote hebben gevoeld. Ik weet een beetje hoe dat gaat.....ach - het blijft mensenwerk hoor, die computers. Kan gebeuren.
Nou Fem.....het lijkt me idd een vreselijk gevoel als je hier verantwoordelijk voor bent. Maar idd fouten worden gemaakt, het is te hopen dat het niet hun laatste fout is .
Maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen...je huis is niet meer hetzelfde als je een week niks hebt gedaan...haha Ben eerst vanochtend maar verse bloemen gaan halen, doet het altijd goed! Dan zo even ramen open en...eh...ja...beginnen met wassen ofzo? Bedden afhalen, of wc schoonmaken, of afstoffen, of toch strijken? Oh en boodschappen natuurlijk en stofzuigen en schrobben en dweilen en en en en en Nee. Dit gaat nergens over. Natuurlijk heb je altijd als aller aller allereerste: koffiepauze Koekje d'rbij?