Hallo meiden, Ik dacht ik begin een topic omdat de meeste topics al een tijd bestaan. We hebben vorig jaar juni een prachtige dochter gekregen. Gister hebben mijn man en ik besloten voor een tweede kindje te gaan. Welke meiden gaan ook de eerste ronde aan deze maand? van het tweede kindje?
Aah leuk Wij waarschijnlijk ook (misschien dat het nog augustus wordt!) Hebben jullie al lang afgesproken dat jullie dan weer beginnen? Bij ons wordt het meer een last minute beslissing Wij hebben trouwens een dochter van oktober 2009
Wij gaan ook voor een tweede, Thijs is nu anderhalf jaar oud. Spannend weer he? Ik heb na mijn ongi van 18 juni geen pil meer genomen. Nu dus afwachten wat mijn cyclus gaat doen, ben benieuwd! Wilden eigenlijk pas volgende maand echt ervoor gaan, maar mijn libido is erg omhoog gegaan sinds het stoppen met de pil! Vind mijn vriend niet erg! Het zou dus al deze maand raak kunnen zijn, maar daar ga ik niet vanuit hoor! Jullie heel veel plezier en succes!
@odess ik dacht er al een paar maanden aan en de laatste dagen voelde het zo goed en zo spannend. ik voelde echt ik ben er aan toe . mijn man was er al iets eerder aan toe dus dat was al duidelijk haha! spannend dat jullie ook voor de tweede gaan @mamavanthijs diuurde het de vorige keer lang voor het ontpillen? ik ben niet aan de pil geweest. nee het is hopen dat het snel gaat, maar echt afwachten. nee ik hoor mijn man ook niet zeuren dat we het nu vaker gaan doen haha was het bij jullie trouwens bij de eerste snel raak? Wij hadden heel veel geluk het was de eerste maand raak.
nee duurde niet zo lang de vorige keer. Na drie maanden was ik zwanger en we waren toen eigenlijk helemaal niet er zo mee bezig. We hadden gewoon seks wanneer we er zin in hadden. Dus dat is fijn gegaan! Jeetje dat is snel gegaan binnen de eerste maand al! Dat had je zeker toen niet verwacht of wel? Leuk om te lezen dat je echt het gevoel hebt er klaar voor te zijn!
Hier ook hoor, afgelopen maand hadden we een 'foutje' en was ik zwanger maar dat mocht helaas niet zo blijven. Deze maand hebben we soort van veilig gedaan en we gaan er na deze cyclus (of misschien de volgende) weer voor! Helemaal spannend en helemaal leuk Wat grappig dat jouw man er eerder aan toe was dan jij!! Ben benieuwd hoe snel je zwanger bent. Wij de vorige keer in ronde 2 en nu dus ook al bij een missertje dus zal mij benieuwen!
nee zo snel had ik niet verwacht. al had ik wel het gevoel op het laatst dat ik zwanger was. wij waren er zeg maar echt helemaal voro gegaan haha wat heerlijk dat het bij jullie ook snel raak was. jullie gaan het zeker weer op dezelfde manier aanpakken?
Mama, dat is ook het relaxed toch, gewoon doen waar jullie zin in hebben! Moet zeggen dat het bij ons ook zo is hoor, lijkt me ook verschrikkelijk om alleen seks te hebben als het 'iets op kan leveren'. Maar wij hebben wellicht dan ook makkelijk praten...
Ja lijkt me ook niet fijn om alleen daarvoor seks te hebben, maar kan me goed voorstellen dat je na een bepaalde periode daar anders over gaat denken. Helemaal als je elke maand dan toch weer teleurgesteld bent. Net wat je zegt wij hebben wellicht makkelijk praten. Hopen dat dit zo blijft... Wij hadden een paar maanden terug ook een paar keer pil vergeten en ik was best teleurgesteld toen bleek dat ik niet zwanger was. Ik dacht namelijk van wel, vandaar dat we ook samen weer erover zijn gaan praten. Lijkt me erg moeilijk om een kindje te verliezen, ik hoop voor je dat je het een plekje hebt kunnen geven. Zijn wel van plan om er relaxed mee om te gaan nog, maar ik betrap mezelf er wel op dat ik uitreken of het mijn ovulatie zou kunnen zijn enz. @ Ellen wat bijzonder dat je het al voelde toen die eerste maand! Kijken of je het de volgende keer weer zo snel herkend! Nou dames ik ga bankhangen, tot snel!
wat jammer meid hopelijk is het snel weer raak en gaat het nu goed. Hoelang was je al zwanger als ik vragen mag?
jammer is dat dan he, dan hoop je toch dat het raak is. Wij hadden bij de eerste het best al wat keren onveilig gedaan (maar deden het niet heel vaak) toen zijn we op een gegeven momnet er vol voor gegaan en vreeen elke 3 dagen dat heeft wel geholpen.
Ach leuk is anders Maar ook voelde direct dat ik zwanger was, beide keren Ik voelde ook dat het minder werd (was nog maar kort hoor! heb me iets van 1.5 week heel zwanger gevoeld) dus ja toen de test vaag was wist ik genoeg. Heb wel even een traantje gelaten maar ja, het kan gebeuren he! Hihi erg he, ik vind het ook weer zo spannend. Toen met het testen ook, had me voorgenomen om een tweede keer veeeeeel relaxter te zijn, nou dan was ik dus echt niet haha. Ben benieuwd of er meer dames deze maand voor een tweede kindje gaan
kan me voorstellen meid, ook al was het kort het is wel verdrietig. Ik ben ook benieuwd of er meer meiden zijn, ik ga ervanuit van wel. Jaaaa is echt wel spannend haha ik wist ook niet dat ik het zo spannend zou vinden, dacht net als jij ook wat relaxter te zijn, maar niet dus. misschien wel juist omdat je weet wat er kan gebeuren, dat je echt zwanger kan raken en dat je weet wat je te wachten staat.
Ja en dat het zo leuk is! Wij zijn echt zo verliefd op ons meisje en zo gelukkig als gezinnetje! Eerst wilden we maar 2 kindjes maar sinds zij is er staat dat niet meer zo vast... Zo bijzonder! Zie dat je trouwens erg in de buurt woont, ik een stadje noordelijker
ben ik benieuwd waar je woont (niet nieuwsgierig hoor) ja mooi gevoel is dat he! is ook heel moeilijk te beschrijven dat gaat zo diep allemaal ik heb ook altijd gezegd 2 heel misschien 3 kinderen. Wie weet wat de toekomst brengt. En of we niog een kndje mogen krijgen natuurlijk. Ik ga lekker maffen. tot snel! ik ben zo ongeveer elke dag wel online
even omhoog zoadat andere meiden dit topic kunnen zien. Zijn er meer meiden die ook voor de tweede gaan deze maand?
Wat jammer nog geen nieuwe meiden? Zou leuk zijn Vind het erg leuk om ervaringen te delen, juist met meiden die al een kindje hebben!
ja ik ga even naar het nod forum en dan naar de maand juli om te vragen of er meiden zijn die deze maand beginnen voor de tweede
Heel grappig trouwens, zit in mn LF en we hebben deze maand soort van veilig gedaan (voor het zingen...) en ik zeg dat ik me nu echt niet zwanger voel terwijl ik dat vorige maand dus wel had, zegt ie 'jammer'. Haha Gekkerd, terwijl ie vorige maand nog zei dat het hem net iets te snel ging. Mannenlogica denk ik