En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Mijn god, ik hoop dat het niet is wat ik nu denk.... KNUFF!

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Gieg, je hebt PB!

Meiden, ik ga er weer vandoor, voor onbepaalde tijd....

3. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Je hebt een PB terug en dacht aardig in de goeide richting.......
    Knuff en tnx!

4. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    goedemorgen meiden!

Nikki heeft vannacht eindelijk een nachtje overgeslagen met spugen! JEUJ! :)
    Dadelijk bloedprikken, ben benieuwd hoe het gaat. Vorige keer vond ze het oke...

@ juud: nee, nikki overdag goed te pas. Goed eten, goed drinken en goed slapen. Alleen dan 's nachts de hele bubs eruit spugen.. Dat is het rare er ook aan.. (hoewel ze ook goed te pas is als ze 40 graden koorts heeft.. hahaha..)
    Fem alweer beter? of nog beetje jengelig??

@ alice: dikke knuff!!
    En als jij het prettig vind om ondersteuning te krijgen van meds (en je gevoel er goed bij is), moet je dat gewoon doen...
    (maar misschien ben ik wel heel kort door de bocht daarin). Ennuh, je bent echt geen loser joh!! Jeetje joh meid! Verre van dat!!!

@ gieg: jij ook dikke knuff! volgens mij wil ik niet weten welke richting ik moet denken... :(

@ kling: gewoon doen waar jij je goed bij voelt! andere mensen kunnen zeggen: niet slapen in box, wel lawaai maken, wel slapen in bedje. Volg je gevoel meid!! Niets is verkeerd of goed... (vind ik tenminste...) Jij bent de mama en jij weet 't beste!!!!

Liefs!

5. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    #2026 alice, 4 nov 2010
    Laatst bewerkt: 4 nov 2010
    Jeeeuuujj Remm wat super! Eindelijk geen gespuug! Voel je je wat meer uitgerust? Hoe is het in je buik? Krijg je nu deze week nog groeiecho om te kijken hoe en wat? Succes met bloedprikken!!!!

Juud bedankt voor je reactie!! Ik heb ze nog niet, heb eerst volg week gesprek met psychiater. Zal me goed laten informeren en dan alles afwegen. Je bent lief!

Ga zometeen wat uurtjes werken.

Fijne dag allemaal!

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Juud, fijn dat je gisteren een wat betere dag had. Hopelijk vandaag ook veel plezier op de beurs!

Alice: wat helpt voor jou, en waar jij je goed bij voelt - dat mag/moet je gewoon doen! Maar: begeleiding is wel the keyword denk ik.

Remmie: succes met bloedprikken voor die kleine meis...zo sneu vind ik dat! Fijn dat het spugen wat minder is :)

Ik heb gisteren Nikita opgehaald van het KDV...na 1 uur belden ze al dat ze al 2 keer had gekotst :(
    Thuis gelukkig niet meer en vanochtend ook niet. Maar wel een beetje droge luiers al...

Gieg: ik heb je pb gestuurd.
    KNUF!

Leo: hoe is het met jou meid? Hoe is het gegaan?

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Meiden, even een vraag.
    Wie is de voogd van jullie kid(s)?

Ik kan er maar moeilijk uitkomen (nee, wij hebben nu dus nog geen voogd) en wil wel z.s.m. beslissen vanwege een testament wat wij gaan opmaken. (ja, laten we nu maar realiseren dat we volwassen zijn en volwassen dingen moeten doen :p)

Ik zit een beetje met het volgende probleem:
    een voogd is een familielid...dat 'hoort' wel zo.
    Maar:
    mijn broertje is te jong en onervaren en kent nikita niet goed genoeg.
    Idem voor mijn zusje.
    Mijn oudere broer is heel lief voor nikita, maar heeft geen stabiel leven waardoor ik niet een plek voor nikita zie.
    Mijn moeder is voor mij geen optie. Ze is een onwijs lieve oma, maar als moeder zijnde gaat 't 'm niet worden, niet als opvoedadres zeg maar.
    Mijn vader en zijn vrouw zijn ook onwijze lieve opa/oma voor nikita, maar kennen haar eigenlijk ook niet goed genoeg en weten zelfs niet zo goed wat ze met haar aanmoeten voor 4 uurtjes, laat staan een heel leven! Bovendien zijn zij al gewoon klaar met kids.
    Mijn schoonmoeder kent nikita het allerbest. Ze is een onwijs lieve oma, vertrouw ik volledig voor de volle 100%..maar zij heeft al een heel leven van zorg achter haar rug. Ik wil haar dus niet ermee opzadelen zeg maar.

Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar een vriendenstel van ons. Leeftijdsgenootje voor nikita in huis, de manier van opvoeden komt overeen en het lijkt me voor haar een ontzetten liefdevol en fijn 'thuis'. Maar ze wonen wel 'verweg'. In dat geval zou nikita ver van de familie vandaan worden getrokken....zij kennen ook onze families niet.

Dillema!
    Stellen wij schoonmoeder voor als voogd, met de notitie dat zij mag beslissen waar nikita terecht komt, maar wij een voorkeur uitspreken? (of bij haarzelf, of bij die vrienden van ons)...

Hoe hebben jullie dat gedaan?

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Fem je kan ze er beide in laten zetten. Allereerst Schoonmoeder maar als zij niet kan/wil dan dat stel.
    Wij hebben mn zus en man maar mocht het echt zover komen dan hóeven ze het niet te doen, hebben altijd nog een keuze.
    Beterschap voor je meisje!

Heb ook een heel ziek kereltje. Was net een half uur op werk toen kdv belde dat hij 40,5 graden koorts had en daar gewoon stil op grond lag. Opgehaald en gelijk naar huisarts geweest: hij heeft hele grote amandelen die ontstoken zijn (kan ook niet goed eten) AB en neusspray gekregen en 18 nov naar KNO-arts. Hij moet vrijwel zeker onder het mes (had kno arts al geconcludeerd toen hij in zkh lag) maar lekker omslachtig dat ik eerst daar weer naar spreekuur moet en daarna wer afspraak voor verwijdering.
    Arme ding ligt nu in bed, kuurtje en pcm erin. Ohnee hoor hem weer.

xx

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    #2030 Remmar, 4 nov 2010
    Laatst bewerkt: 4 nov 2010
    Fijn he, zo'n naderende winter!?!? ;)

:D

Bloedprikken ging trouwens oke.. Ben benieuwd naar uitslagen!

En nu ff broodje eten. Hongerrrrrrrrrrrrrrr....

Smak!

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Awh Alice, wat sneu voor je mannetje! Sterkte ermee...

`
    Rem: wanneer krijg je uitslag?

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Beterschap trouwens voor alle zieke kindjes!

(ja en mama's en papa's en alle andere mensen...)

@ fem: Ik? uitslag? waar? :p

euh.. vergeten te vragen.. (ja, ik weet.. ik = zwanger).
    maar bel morgen wel ff en dan hoor ik het wel. En anders maandag?!

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

haha vergeetachtig?! :p
    Gewoon morgen even vragen indd...

Hier zijn we inmiddels over van kots op diarree. Ook fijn. Vooral omdat er iedere 5 minuten nieuwe luier en kleren aanmoeten..

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *dweilt en sopt de bus met dettol en gooit wat vitamine naar binnen*

Normaal sop en dweil ik alleen het babyrinth maar voor deze keer dweil en sop ik de bus ook even uit.

Wat een ellende met alle zieke kinderen en mama's. Een hele dikke megapletknuff voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Wat lief Nynk! Dank :D

15. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Oh, diarree.. ook heel fijn.. heeft ze der billen nog wel heel?!?!
    Ander lekker in lange mouwen romper laten lopen? met lange sokken??

@ nynke: dank! ;) heeel fijn zo'n sopbeurt! :D
    Kun je hier ook niet ff thuiskomen!??!

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

rompers lange mouwen zijn er helemaal doorheen al. Ze heeft nu de laatste aan....hierna moet ik toch echt de zomerkleren gaan pakken :p
    Maar, de billen zijn nog heel. Nu nog wel.

17. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Moek je ff een pakketje rompers opsturen?! ;)

A gossie.. arme schat... je zou bijna zeggen: laat der in de blote billen lopen, maarja, das ook geen succes.. heb ik ergens zo'n vaag vermoeden van...

Heb laatst trouwens DE tip gehoord voor rode billen(voor de weleda fans onder ons ;) zijn die hier trouwens?!?!): weleda billenbalsem met weer en wind balsem er overheen! werkt als een tierelier!!

En nu schattie wakker maken, dies aan winterslaap begonnen geloof ik. Ligt al vanaf goed half 1 te slapen. En vanmorgen in de auto ook al bijna een hal1f uur geslapen. Beetje aan het bijtanken, denk ik...

Oh, iemand nog een leuk idee trouwens als traktatie op het KDV? Wilde graag iets meegeven als de kleine geboren is (buiten lange vingers met muisjes ;)). Iemand een orgineel idee!?!?!?!

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

hh kkkkiiiiiiiiiiiiiiiiii oooooooooooooooooonn n nnnnnnnn kkkjjjj m m niiktanktvbecdvfbgn caaaa

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0

Deel Deze Pagina