En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Remmar, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Hoe is het met je hoofdje Small?

2. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    geen migraine meer maar nog steeds eengoede aanwezige hoofdpijn, vandaag dan toch maar langs ha

3. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen!

@ small: succes bij HA en dikke knuff voor je zere hoofd.. :( bah, niet leuk...

@ fem: hoest met nikita? de nacht een beetje doorgekomen?

@ lau: doe eens ff vertellen hier hoe de uitslagen waren...

@ euh... euh... dement...

@ MP: MP :D

Dikke smak!

4. natjes

natjes Niet meer actief

*zwaaaaai*

5. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    *zwaai*
    ben beetje chagrijnig vandaag. had vandaag vrij genomen zodat wij wat leuks konden doen vanmorgen. werd pixman om kwart voor negen vanmorgen gebeld dat zijn baas iets wil af hebben GISTEREN!! *zucht* en dat kon hij afegelopen woensdag niet tegen pixman zeggen? nee hij wacht ook nog eens gisteren daarmee en nu moet pixman dat gaan doen..
    en zit ik weer met het zorgen van eva (politie agent spelen dus omdat pixman van eva niet achter de pc mag want eva wil dan ook) en alles wat we voor vandaag gepland had valt door de mand. thanx
    we zouden SAMEN de huishouding vanmiddag doen tijdens Eva's slaapje.. maar nu mag ik het allemaal lekker zelf doen..

wens julle alvast een fijne weekend.morgen vierd pixmans vader zijn verjaardag en zondag ga we naar mijn oma in rotterdam.

6. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Hoi lieverds,

Gisteren leuke dag gehad! Wel zwaaaaaaar vermoeiend, maar goed. Leuke workshop gedaan en leuke ideeën opgedaan!

Gister ook 20x door werk gebeld... Dat was echt minder. Vandaag weer... Daar blijkt dan toch wel weer uit dat het allemaal niet loopt: als er iemand uitvalt is het meteen een probleem. En daar ben ik weer (veel te) gevoelig voor... Schuldgevoel alom!

Goed nieuws: Siem heeft voor het eerst, vanuit zichzelf!, op het potje gepoept! Geen onderbroeken meer uitspoelen, schone kleren vanwege de stank.... Nu nog de nachtelijke droogheid (was bijna iedere dag nog hoeslaken en matrasbeschermer uit...) en dan is Siem echt zindelijk!

@Rem: knuff voor jou en Nikki. Hoe was vannacht? En weet je al wanneer uitslagen?

@Pix: knuff! Da's inderdaad naar...

@Alice: wanneer naar psych? En hoest met de kleine man? Arm ding...

@Female: knuff ook voor Nikita. Over voogd: wij hebben voor Siem Juudmans broer en mijn zusje (mogen dan op dat moment bepalen wat het beste is, of gedeeld) en voor Femke Juudmans beste vriend en mijn beste vriendin (maken dan ook onderling uit hoe het dan het beste uitkomt). Bij Fem dus geen familie. Ik vidn helemaal niet dat dat 'hoort' of moet. Ik maak zelf uit wie ik het beste vind. En zij hebben met z'n vieren vast voldoende middelen om het voor beiden goed te doen. Want ze weten ook dat we Siem en Femke zoveel mogelijk bij elkaar willen houden. Tis meer dat we nu keuze hebben uit meer mensen. En dat is allemaal onderling afgesproken. Overigens nog niet officieel vastgelegd. Moet dat echt? (kijkt dom...)

@Small: jeetje zeg, dat duurt lang. Knuff en zacht kusje op hoofd.

7. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Haaai meisjessssss

Wat een oorverdovende stilte hier??!!!

@Leo hoe is het met jou meis?HOe is het woensdag gegaan? Smak!

@smallie, ahh he bah nog migraine wat zei ha?

@lau, ja vertel eens over uitslagen? Ben benieuwd

@juud, ha leuk dagje gehad gister goedzo!

@fem, wij hebben niks geregeld qua voogd, we hebben het er alleen maar over gehad verder niet

@rem, gelukkig Nikki niet meer spugen, heb je ha nog gebeld voor uitslag? en lekker bijgeslapen? :p

@alce, jij bent een lieffie, je bent zeker geen loser maar dat is je hopelijk nu wel duidelijk toch? Klingel had het mooi gezegd, en over meds, ja daar is iedereen anders in, doe gewoon wat voor jou goed voelt!

@pix, he wat een tegenvaller dan voor vandaag zeg! is het allemaal wel beetje gelukt?

@cin, lekker geslapen in nieuw huisje?? Alle doosjes al weer leeg? EN hoe is het met bilpijn?

Hier vanavond eerste vriendinnetjesavond. Zelf ingevoerd, avondje waar alleen de meiden samen komen om even bij te kletsen.
    We spreken elkaar wel op verjaardagen enz maar dan met kroost en mannen en allemaal drukte dus dan spreek je elkaar niet echt. Dus vanavond eerste avond. Heb er zin in.
    Oww en vanmiddag op kraamvisite geweest bij dinnetje. Ahhhhhh wat klein en lief en kneuterig en en en helemaal geweldig :D

8. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Even snel, op verzoek, vertellen over uitslagen. Zelf helemaal kapot dus reageren volt t weekend!
    Uitslagen; gelukkig geen ontstekingen gevonden, ph metingen flinke zuuraanvallen maar binnen toelaatbare (buitentoelaatbaar is verhoogde kans op verbranding slijmvlies en slokdarmkanker) Er is een minimale kans dat hij er nog vanaf komt. We kunnen niets zelf doen ook niet door middel van dieet of houdingen of dergelijken. Medicijnen zijn hoognodig, maar 1 van de soorten die hij krijgt is een antibiotica en die mag niet onbeperkt gebruikt worden, helaas heeft hij hem nu hard nodig en er is dus ook nog niet besloten hoe deze afgebouwd moet worden. Voorals nog is het niet verantwoord deze te stoppen. Nu over 3 weken terugkomen en dan iedere 2 maanden om zuurgraad en groei te monitoren. Bij afvallen of ziekte direct komen, niet via ha of twijfelen direct bellen en komen. Bij groeiafwijkingen, achterlopen van ontwikkeling, verslechtering van de klachten, nieuwe ontsteking van maag of slokdarm komt de operatie weer op tafel. Helaas kent ook de operatie vele complicaties en is die dus zeker niet zaligmakend. Verder werd ons gerustellend gezegd dat er een moeilijke periode aankomt voor ons. In de winter zijn kinderen meer ziek en hebben ze een lagere weerstand wat funest is voor een kind met reflux in de vorm zoals finn deze heeft. Ze zijn sneller ziek en veel zieker dus verhoogde kans op uitdroging... Alert blijven dus en voorlopg strikte ziekenhuiscontroles. Pfff opgelucht en zwaarmoedig kan dat? Op zich positief geen ontstekingen en gezwellen maar ook nog een hele lange weg te gaan.
    Zo nu lange douche en op bed voice kijken en dan lekker slapen. Hele dag beurs gehad.

9. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Ah jemig Lau, dat is nog niet niks natuurlijk he!
    Tuurlijk oplichting over geen ontsteking en gezwellen maar dan nog is het me nogal wat, moet het ook even laten bezinken.
    Alvast een dikke smak voor jullie! En vooral voor jullie kleine dappere man!

10. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    Ook hier nog een hele dikke smakkerd speciaal voor jou lau!
    (en natuurlijk finnemannetje :))
    Je bent een toppertje!

*smak*

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Ff snelle kus van mij vanaf tel! Ben lekker met vriendinnetjes aan het eten (mmmm tapas!) en morgen naar jonge gezinnenbeurs.
    Morgenavond of zondag ben ik er weer.

Afscheid woensdag was heftig maar mooi en intens.

Rem, morgen niet bevallen he anders kan ik niet lezen maar da houdt iemand me vast wel op de hoogte ;) :)

*Zwaai*

12. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ Female: Wat betreft voogd, doen waar je jezelf het beste bij voelt!
    Wij hebben wat dat betreft nog niets geregeld, maar aangezien mijn zusje in dezelfde plaats woont is dat het beste.
    Nu jij erover begon, bedacht ik wel opeens dat we dat eens moeten gaan regelen, omdat niet iedereen met onze jongste dochter kan omgaan en we een probleem hebben met schoonfamilie.

@ Lautje: Finn heeft dezelfde onderzoeken gehad als onze jongste en ook daaruit kwam geen allergie naar voren.
    Ook zij had flinke zuuraanvallen en later bleek dat ze toch een allergie had. Het schijnt zo te zijn dat ze bij die kleintjes niet goed kunnen zien of ze een allergie hebben doordat het bloed te snel stroomt (is de uitleg die ik kreeg). Daarnaast was zij ook met name in de wintermaanden om de drie weken ziek door verminderde weerstand en krijgt ze sinds haar 3e de griepprik. Sinds die tijd gaat het een stuk beter en de groeiproblemen weet je denk ik.
    Ik heb haar dossier hier, dus ik kan voor je opzoeken welke medicijnen ze kreeg voor de reflux.
    Sterkte! Ik weet denk ik wat je meemaakt :( Dikke knuff!!!

Ik kan dus niet meer slapen (vandaar het tijdstip).
    Dit weekend krijg ik een telefoontje mbt het probleem en ik denk dat onze oudste kat dood gaat :(
    Maar ik ga nu weer proberen te slapen!

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Jeetje Lau, wat een boel informatie krijg je dan over je heen zeg!
    Geen ontstekingen en geen gevaar vanwege binnen de grenzen...dat is dan geluk bij ongeluk zullen we maar zeggen!
    En dan de wintermaanden...pfff...
    Krijgt finn dan ook een vaccinatie tegen het RS? Ik denk dat hij verhoogd risico is of niet?

Siem: wat goed van jou dat jij steeds beter aan kan geven wanneer je moet :)

Remmie: jeeeeeeuuuuumig! Weet je wel hoe ver je al bent! WHHAAAAAA

Smallie: blij dat het erge deel over is van de migraine, maar de nasleep is ook altijd heel naar :( Knuf!

Gieg: dikke knuf voor jou.....je oudste poes? Doet ie vreemd? En hoe oud is ie? Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen.

Nikita: spugen is over, maar nu diarree (had ik al verteld bedenk ik me terwijl ik de letters type...). Maar, ik ben zelf ook aan de kots gegaan...gaat vandaag wel weer wat beter trouwens.

Juud: heb je je werk wel een beetje kunnen 'wegzetten?'

Pix: bah..das ook niet leuk! Heb je een leuke dag gepland, valt ie helemaal in het water :(

rest; dikke knuf!

14. natjes

natjes Niet meer actief

SSSSssssttttttttt! :D

15. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    MP :D

Jemig, wat een rust hier. Stilte voor de storm ofzo?!

Smak!

16. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Alles nog rustig bij joe Remm?

Heeuullle drukke dag gehad en vanavond stappen!!

Fijne avond en tot morgen!!
    xxxx

17. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    stilte hier seg!

en niet eens een klingel om lappen tekst te spammen! ;)

ik kwam even kijken hoet met de remmie gaat, hang in there babe!
    heb je al gestalkt per sms, je weet, als je weer een brulkaart nodig hebt dan brul je maar he!

@rest: ik heb vanmorgen per gsm bijgelezen en dit is wat ik nu nog uit glittermouw kan schudden:

@lau: jemig wat een boel info inderdaad, en er belangrijk goed nieuws is, is het ook wel onheilspellend wat ze jullie voorspellen wat betreft de komende tijd... :(
    zo zielig voor finn, maar ook voor jullie.
    dat in en uit het ziekenhuis, wat jij van/voor jezelf al veel te goed kent, vreet energie, zeker als je nog geen/weinig uitzicht op verbetering hebt..

dikke knuffel dan ook.. hoop dat je er ook samen met lauman wel goed over kan praten enzo?

@gieg: ook knuff voor joe, dat je hier zo laat zit wegens zorgen en telefoontje is klote.
    laat je wel weten of t goed is gekomen?
    enne, wat doe je nu met spiraal? (of heb ik dat gemist)

@alice: lekker stappen, gaaf! wie wat waar?

@siem: respect! :D

@small: hoest met hoofd nu?

@leo: wat fijn dat het een mooi afscheid was, maar wat heftig he.. knuffel nogmaals..

@
    @ ai ai ai ik weet niet meer!

ja, op bow en cin heb ik al op andere manier gereageerd, maar meer komt er even niet uit.

ohja

@milk: hoest met joe dan? vertelll!

@natjes: ook aan bow gevraagd: hoe ervaar jij 2e zwangerschap nu? wat zijn de verschillen?

@hier: gaat geweldig met florine! :)
    ik besef me steeds meer dat 1x per nacht 'komen' (debiele uitdrukking!) voor tit een luxe is :)
    ze is echt helemaal geweldig, zo lief en zacht en mooi en zoet.. ik moest gewoon huilen vanmiddag van geluk toen ik naar haar keek! :)

met mij gaat t lichamelijk nogal minder, echt behoorlijk aan gort hoor.. ;)
    val steeds bijna flauw, compleet met rare suis in oren en zwart voor ogen, blijk een hb van 5.8 te hebben.
    het ergste is wel dat mijn stuitje/kont een soortvan steekzenuwpijn heeft die me door mijn hoeven laat zakken bij opstaan/verliggen.

ik vloek er gewoon van :)

allemaal relatief vergeleken bij ons geluk hoor, maar ik ga maandag toch weer de anesthesist en neuroloog contacten want t wordt slechter ipv beter.
    wil alleen weten of en waneer t beter wordt.. dat 'of' is me beloofd maar ik wantrouw t een beetje omdat t zo fel is.

beh!

maargoed, los hiervan de gelukkigste en dankbaarste en stralendste vrouw van de hele moedermelkweg ;)

nu weer offline dan ook, even douchen en dan lekker naar bed met hele gezin, na heerlijk prutteldagje inclusief verwen-winkel-middagje met zn 3en :D

emosmak en liefknuffel voor jullie!

18. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    *zwaai*

@Leo: smak voor jou, nog voor woensdag!

@Alice: Kling heeft het mooi gezegd al dus dat ga ik niet nadoen (of proberen ;)) Wil alleen nog even herhalen dat je een bikkel bent!

@Gieg: Ik hoop heel hard dat het probleem niet is wat ik denk dat het is maar ik vrees er voor. :( Hele dikke knuf!

@Lau: Jemig, wat moet je nou zeggen op zo'n uitslag? Blij zijn dat het niet erger is, maar ook verdrietig omdat de situatie dus niet gaat verbeteren volgens de artsen... Dikke kus voor de hele Laufamilie!

@Remmie: JA ja, mp mp, maar hoe is het nou met jou? En met Nikki?

@Fem: Beterschap voor jullie!

@Bow: Lekker avondje thuis? :D

@Kling: Wat praat je toch mooi over je nieuwe gezinnetje!!!

Verder ben ik het weer kwijt. :) En ik schijn ongezellig te zijn (ouders zijn hier en ik zit met laptop op schoot ;))

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    *ploft op bank na heerlijk gezellig dagje op de beurs*

Morgen echt meer van mij, kus!

20. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ Female: Onze oudste poes is ruim 14 jaar en is de laatste jaren steeds dunner geworden. Ze verstopt zich nu steeds buiten en komt zeer weinig meer binnen, terwijl ze altijd de warmte opzocht. Ook haar vacht ziet er flets uit.

@ Klingel: Wat betreft het telefoontje is het goed gekomen, hoefde geen strijd aan te gaan want het probleem werd toegegeven......
    Hiermee is het probleem niet over, maar het is een eerste stap.
    Wat betreft die spiraal, daar ben ik van bevallen doordat mijn lichaam hem afstoot. Inmiddels ben ik weer aan de gewone pil.
    Dikke knuff voor lichamelijke ongemakt :(

@ Cin: Ik wil je wel een PB sturen met wat het probleem is......
    Knuff terug!

Share This Page