En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Remmar, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    @natjes: Oei, ook al last van rug/bekken?
    En geslachtsbepaling over twee weekjes, gaaf! Ga je het hier ook vertellen?

2. natjes

natjes Niet meer actief

Tuurlijk vertel ik het! :D

3. natjes

natjes Niet meer actief

Waar is pip eigenlijk? Tijdje niet gezien?

4. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Ik heb het even opgezocht, zij kreeg Prepulsid, maar dit is iets wat zeer weinig wordt voorgeschreven.
    Dit was echter het enige middel wat bij haar hielp en ze heeft dit ruim een jaar gebruikt. Van 9 maanden tot ongeveer 2 jaar en een paar maanden.
    Ondanks eerdere onderzoeken kwamen ze pas achter de koemelkallergie toen ze 2 jaar en een paar maanden was. Eerder was dit niet in het bloed te zien.
    Ze is toen aan een koemelkvrij dieet begonnen en we hebben toen ook de Prepulsid afgebouwd. Daarna is ze voor het maagzuur overgegaan op Omeprazol.
    Toen ze nog net geen 3 jaar was heeft ze ook de griepprik gekregen omdat ze om de drie weken ziek was en sinds die tijd is ze weinig ziek.
    Ze is nog steeds wel vatbaarder dan andere kinderen, maar heeft hierdoor nu toch weerstand opgebouwd.

5. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ Nai: Ik wil het je wel PB-en over boerderij....

@ Klingel: Qua aankleden bij wandelen, beeb netzo aankleden als je zelf zou doen is meestal voldoende :)

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    @ Natjes, ik vond beurs echt leuk! ik heb ook wel aantal dingen gekocht maar eerlijk is eerlijk die hadden niet per se op de beurs gehoeven.
    Maar leuke modeshow gezien en vooral lekker gekletst met dinnetjes.
    oh over 2 weken al geslachtsbepaling? Heb je een idee/voorgevoel?

@Fem, heb eindelijk de foto's van Nikita bekeken en tjee wat is ze gegroeid! Ik vind die foto met oren trekken echt te grappig!
    En ze lijkt echt op jou!

7. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Dank voor de moeite!
    Finn heeft erythrocine en nexium, dosering veel. Hij heeft ook al Losec/omeprazol en Motiulium gehad maar die hielpen niets. Hij gaat binnenkort zantac erbij krijgen. Ik zal in het ziekenhuis eens vragen naar die prepulsid, misschien kan het de erythrocine vervangen want dat is de antibiotica die gestopt moet worden. Koemelk is hij al 3x op getest maag was het niet. We hebben evengoed een tijdje geen koemelk gegeven maar dat veranderde niets... Ach we houden hoop.

Ik heb wel een vermoeden over boerderij en wens jullie heel veel liefde, steun en sterkte!! Dikke kus!

8. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Klingel, bedankt voor warme re-welkom, ik ga proberen weer regelmatiger te komen maar geen garanties want druk druk druk en vind studie, werk, kind, man en reallive vrienden net even ietsjes belangerijker. Maar beloof mijn best te doen. En de meesten hebben toch wel gemerkt dat ik even goed met ze meeleef ookal ben ik even niet hier.
    Over Florine, wij hadden zoals je weet Feline, durf ik ook wel te zeggen aangezien Finn en Feline het niet gaat worden. Net als Fauve, vonden we ook leuk.
    Florine hetzelfde aan kleden als jijzelf en dekentje als extra laag beschouwen en idd. mutsje op.

Nai, wat spannend!!!

Natjes, bedankt voor het grote compliment, niet geheel terecht overigens want iedereen doet alles voor zijn kind! Maar toch lief!
    Hoop dat je gammelheid beetje bijtrekt.

Leo, wat heb je gekocht?? Je had wel een bakkie bij me kunnen doen (kom ik nu mee, beetje laat he)

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Lautje, wij gaan wel lekker! Vrijdag was je bij mij om de hoek maar kon ik niet en zaterdag was ik bij jou om de hoek maar denk ik er niet aan! Lekker handig :)

10. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    Heey meiden!

Ik is niet bijgelezen en heb er ook ff (eerlijk gezegd) geen zin in.
    Wat een dag joh.. Pff!!
    Nikki is echt niet lekker te pas. Volgens mij nog steeds last van oortjes en krijgt tandjes door (waar ze ook altijd vrij veel last vna heeft). Slaapt onrustig/slecht en eet slecht...
    Vervolgens glijdt ze vanavond ook nog onderuit, recht met der mooie koppie op de stenen vloer.. AUW! Huilen.. pff.. 't Arme kind is zoooo moe.... :(

Maargoed, genoeg over mn schattie...
    Ik is nu dus moe (ondanks uitslapen van vanmorgen, rem heeft me lekker laten liggen :)) Dus optijd bed in... En hopen dat beeb gauw komt...

Dikke smak!

11. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    *zwaai* even snel berichtje..
    niet terug gelezen..
    gisteren was heel gezellig. Wij zijn bij Pixmans vaders verjaardag feestje (nou ja feestje.. familie gebeuren ;)) geweest. We hadden gezamelijk een stereo installatie voor hem gekocht want hij had nog altijd een grote stero toren met alleen cassette bandspeler, platen speler en een draagbaar mp3/cd speler los aan aangesloten.. waarbij de cd speler het eigenlijk niet meer goed deed.
    Eva heeft het ook super gedaan.. ze is echt zo een sociaal kindje. Na 2 minuutjes achter de gordijn in de hoekje stilletjes staan toen de familie binnen kwam die ze niet zo goed kent, ontdooide ze en rende ze met de ander kindjes door de kamer.
    Vandaag naar rotterdam om naar mijn oma te gaan bezoeken. Eva verraste ons eerst door pas om 10.00 wakker te worden. heerlijk uitgeslapen dus.. (uhhmm nou ja.. kleine huiltjes door de nacht tellen we niet meer he..zo gewend daaraan geraakt)
    En bij mijn oma heeft ze het ook zo goed gedaan.. ze was lief en at en dronk goed.. speelde mooi alleen en ging ook heerlijk tekenen ..naast boeken lezen, blokken spelen is tekenen haar nieuwe hobby hihi...
    morgen ga schoonzus en ik smiddags een workshop vilten (tas maken) doen en gaat schoonzus man op Eva passen.. en gaat er een poging tot smiddags dutje doen met nichtje in zelfde bed gemaakt worden. ben benieuwd. hopelijk lukt het want we willen dat dan graag ook op oud/nieuw doen en zou het leuk zijn als logeerfeestjes langzaam in komen :D
    dat is weer nieuws van mijn kant. ik lees wel bij binnenkort.. maar nu ga ik mijn bed in duiken

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Dikke knuf voor remmie! Heeft schattie grote bult op hoofd nu?

Nikita gister weer tand door d'r lip...op de trap gevallen.

Gister bij vrienden lekker blijven eten...was een beetje laat geworden en nikita zat er wel een beetje doorheen, maar het was het wachten wel waard...want: SUSHI! :D :D

Klingel: wat een prachtige foto's!! Wat een voldaan en immer tevreden gezichtje van Florine zeg :)

Opa: mijn vader laat het wat meer afweten dan ik verwacht had eigenlijk...Toen ze geboren was, was het Nikita voor en na. Nu ook nog wel, ALS hij haar ziet. Maar het gaat altijd zo moeizaam om de deur door te komen zeg maar. Als ik bel is er nooit tijd, druk druk druk, komt niet uit, moeilijk moeilijk....Ik heb aan hun (mijn vader en zijn vrouw) dus ook totaal geen oppas, zelfs niet in nood. Ik kan beter bij mijn buurvrouw terecht.
    Dat vind ik best jammer....
    Maar als hij haar dan ziet dan is het op en top feest, dat wel. En hij beseft het ook wel, want laatst zei hij ook weer aan de telefoon "ik zie haar veel te weinig". Mijn reactie was: "ja".

Ben benieuwd of dat duidelijk was :p

Pix: fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad!

Nai: heel spannend meid...ik duim heel hard voor jullie dat het goed gaat!

13. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    dag lieve schatjes

migraine over....
    nu bijholtonsteking, dus ab kuur, maar keel begint sinds gister zeer te doen.
    Maar mijn hoofdpijn is helaas niet weg, denk de spanning op werk nu de weg naar mijn hoofd/lijf heeft gevonden.
    Waar ik 2 mnd geleden medicijn loos was:
    Nu: per dag 2 x dicolfenac en 4-6 ibrupofen/paracetamol

Morgen weer gaan werken en met collega overleggen, mijn vader had der gesproken, was zo erg dat ze zelf erover had gedacgt werk neer teleggen... dus flink overleg morgen.

Moet echt wat worden gedaan, want werken met deze pijn is niet echt fijn en niet lang mogelijk.

Sorry dat ik niet op jullie heb gereageer.
    Want jullie zijn zo lief en vragen hoe het gaat, heb wel geprobeert bij te lezen, maar reactie lukt niet.

Weet nog wel, nai, posi test :) hoop zo mooi donker
    Lautje is er weer, leuk dat je der vaker bent
    Remmie, beebke nog in buik zit
    Klingeltje, mooie foto's heeft van Florine, maar ze nog pijn heeft
    Fem, Nikita mooie foto's :)

auw, ik stop moppies

14. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    goedemorgen ...

had om 7 uur via mijn tel berichtje proberen te posten maar dat lukte niet helemaal....

Test is nog wel licht, maar volgens mij is ie wel iets donkerder dan gisteren.. zal zo effe uploaden naar album hier :)

@female Mijn vader heeft zelfs het lef gehad om dit jaar niet op Quinn zijn verjaardag te komen en dan twee weken later voicemail in te spreken dat ie kadootje heeft en binnenkort langs zou komen... Tot heden niks gehoord of gezien.. Als hij zich niet meld voor kerst vieren we daar ook geen kerst.. Ben het zat om steeds degene te zijn die contact zoekt.. ( en mijn neefje was vorige week jarig en daar is ie wel geweest )

@small klinkt niet best eigenlijk.. snel beter worden hoor!!!

Quinn en ik zijn nu ook al meer dan een week snotverkouden ....
    En daarbovenop tandjes en dus luier uitslag...

@pix hoop dat eva wil slapen zodat je met oud en nieuw en logeerpartijtjes dat ook kan gaan doen, wel gezellig hoor!!

@remmar Nikki dus ook niet lekker :(

@fem welk adres heb jij eigelijk van mij in bestand?? wil het elke vragen maar vergeet het telkens hihihi.. ( Lelystad of Hellendoorn )??

15. natjes

natjes Niet meer actief

zeg naï, ik vind het een mooie streep op je test hoor!

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

nai: ik heb jou helemaal niet op de lijst staan??
    (ik moet hem trouwens eens opnieuw maken, maar ik heb dat bestand/programma niet meer vanwege computer crash.....als ik een keer 'tijd' heb meiden!)

Ik zie geen foto nog van test?

Opa: nou, ik vind het helemaal stom dat ie dan wel naar verjaardag neefje gaat! Is dat toeval? Kon hij gewoon echt niet naar verjaardag Q komen, of zat hij gewoon op de bank toen?
    Jammer is dat he....je verwacht het 1 en krijgt het ander..

Mijn broer daarentegen is echt voor 1000% met nikita bezig...dat had ik dan weer niet verwacht :)

Smallie: succes op werk! Wat je een keer zou kunnen proberen (op recept alleen) is Naproxen...dat is het enige pilletje wat bij mij werkt tegen migraine. Wel heftig spul, dat wel.

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    hihi natjes kijkt naar vorige test denk ik want ik hem em nogniet geupload..

@female hij is niet gekomen hij kon gewoon dat weet ik zeker.. Hij ging een week later op vakantie..

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

hey Nai! Nu zie ik wel de testen....die zijn hardstikke positief!!!
    Gefeliciteerd!!!!!

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Ik heb em geupload... Moest eerst kado voor Quinn uitzoeken voor Sinterklaas @ werk Naiman :D

20. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    @fem testen horen toch net zo positief te zijn als streepje er naast?

Share This Page