En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

MP!

&hele dikke knuf voor nai!

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    jemig nai....

wat een vreselijk nieuws van jouw mama!
    ik schrik er echt van.

(en inderdaad, alsof mooi zwangernieuws met Knieuws samen moet gaan, ik herken het helaas van eigen mama :()

om welk soort K gaat het dan, qua dikke buik? en meteen aan de chemo?
    ach wat ontzettend vreselijk voor jullie allemaal.

praat er veel over zou ik je willen aanraden, en probeer zelf ondertussen ' in jouw toestand ' goed voor jezelf te blijven zorgen, qua eten en drinken en slapen en rusten enzo...

dikke knuffel! :(

..

*klein stemmetje*

nou ik kwam even remmiecheck doen, ben benieuwd naar nieuwe inzichten VK..

verder PPV nog een smak geven wegens scooter-ongeluk,

en vertellen dat florine een heus TRAANTJE heeft gehuild, dat ik heb weggekust maar zo sielug vond,

en dat we een supernacht hebben gehad weer: 23-04 geslapen en 0445-0815 en 09000-1115 :D

nu heel rap iets in huishouden doen want mevrouwtje slaapt.

dikke buskus voor allemaal, vind t jammer dat ik niet meer heul uptodate kan zijnblijven maar... jullie snappen vast wel wrom :p

tietkus.

3. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ kling: heeeeerlijk zo'n kind! Je moet wel een relaxte mama zijn, met zo'n relaxed kind ;)

@ vk: Vanmorgen ff gevoeld hoe het er allemaal voor staat. Bmm is erg week, koppetje van het kindje ligt alleen nog niet diep genoeg. Ze kon wel wat strippen, maar wilde niet helemaal goed daarom....
    Ze belde net. Ze komt donderdag hier even langs om te kijken hoe het er dan voorstaat. Hartje luisteren en dan weer ff voelen of er wat veranderd is. Ook omdat BMM wel echt week voelt. Als er dan verder nog niets aan de hand is, belt ze ZKH voor CTG (voor diezelfde dag)....

En daarbij nog een ander soort korreltjes. En moet ze nu allemaal elke 2 uur innemen ipv om de dag een ander soort elke 2 uur. Ik zei al: zwaar geschut inzetten?!?! :D

Vind dit zelf een prima voorstel! :)
    Ben er blij mee.

Smak!

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

mooi rem, als jij je er maar in kan vinden!

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

awhhhh....

(wacht maar tot de prikken moeten!:$)

Wel lekker hoor, zo'n slaapprinsesje :D

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Met Puk gaat het wel goed, ze is alleen drama met overdag slapen.. veel gemier en wilt alleen op arm of draagdoek slapen.. snachts gaat gelukkig goed ( ff afkloppen).. slaapt van 2300 tot 5 of 6.. en dan na voeding weer tot 8.

vreselijk nieuws nai :( knuf

rem: alles al week, dat klinkt goed.. dat beeb nog niet diep genoeg ligt, van de 4 lag er bij mij maar 1 ingedaald dus alles kan :) jij gaat deze week gewoon bevallen!

verder niets gelezen, sorry

7. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Rem, ha aan de korrels, hopelijk doen die goed hun werk!
    En tot donderdag dus ik heb nog 2 mogelijkheden tot schietgebedjes :D En ik zit morgen hele dag aan huis gekluisterd ivm geen auto, dus als u u verveelt...... ;)

8. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @lim, overdag niet zo goed willen slapen? Te onrustig? Ik weet dat Niels ook hazeslaapjes deed in begin, toen ik puckababy had ging het iets beter. En gaat het met grote zus nu wat beter nu rust weer in huis is?

Kling, slaapkop! Ik zal Florine vrijdag wel even influisteren dat ze het jullie ook niet te makkelijk moet maken :p

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @klingel ze weten niet waar de kanker precies zit door al het vocht in haar buik.. en ze mogen dus geen kijkoperatie doen omdat het vocht het ademen belemmerd... en omdat ze weten dat het kwaadaardig is moet ze dus gelijk aan chemo..

@klingel klinkt als een heerlijk meisje!!

@remmar kllinkt als een goede oplossing !! Ik ga mee met bowen voor donderdag alleen omdat ik het een leuke datum vind hihihi...

@naiman heeft volgende week solli gesprek hier in nijverdal.. Hopelijk wordt het wat!! Lekker dicht bij huis en dan kan de auto af en toe ook thuis blijven staan omdat ie dan toch op de fiets kan en heb ik de auto :D

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @korrels: watte? wat voor korrels!?!

@remmie: 10.11.10 doen??? of toch maar 12.11.10?

verweekt is goed teken :) maar ja kan nog even duren he, muk?
    hoe groot/zwaar wordt ze nu geschat? (of heb ik dat gemist, dan skoezie?)

@fem: nog iets wat ik misschien gemist heb, maareh, schoonmaakster??????

@bow: TSK, florine heeft t ons al moeilijk genoeg gemaakt met bij ons te komen :p dus dit is t minste wat ze terug kan doen! :D

@limme: mok van puk overdag slaapdrama :(

@draagdoek: ik heb t nu paar x geprobeerd (elkedoek te leen) en de 1e keer hing florine 3 meter te laag, 2e keer wel OK maar kreeg ik last van rug dus toch wat fout gewikkeld :( en vandaag lag ze goed- vond ik :D- maar wou ze er niet in! :(

nou ja seg.

aldus!

ha, klingman vroeg thuis dus even handen vrij voor t betere huisvrouwwerk.

heb nog immer nestel/ordendrang, mooi man!

OHJA: dat zweten als een OTTERRRRRRRRRRR zodat dekbed kletsnat en elke dag verschoond, wanneer houdt DAT op :x ??

OHJAOHJA: florine is de prachtigste, had ik dat al gesegt?

:D

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @nai: jemig dat is echt heftig, dat ze dus wel kwaadaardige K hebben gevonden maar niet weten waar t precies zit?

jee..
    maar kunnen ze dan zomaar chemo-en, t hele gebied? :(
    wat ongelofelijk klote...

hoop zo dat de artsen meer kunnen vertellen en jullie gerust kunnen stellen!

@nai: hee ik zie nu opeens de 2e naam van quinn: mooi! :)

so ben weer weg. zwaai!

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wilde net nai felicitere, las ik haar andere bericht....

Toch gefeli met zws en ik hoop dat je heel snel meer duidelijkheid hebt over je mama. Knuff!

Verder algemene knuffels!

@me: ja, op werk weten ze het (weet niet meer wie het vroeg) want ik zit nu al sinds 1 november thuis. Donderdag naar psych voor gesprekken en als 'opvultijd' van wachttijd voor gerichte therapie.
    Het gaat wisselend, maar o.h.a. niet goed. Op de dagen met de kindjes pep ik me op, maar dat betaal ik terug in de dagen erna. Gisteren op werk geweest voor afspraken, daarna een huilend wrak...

Maar ik heb vertrouwen en gelukkig goede steun (zie banner)...

Ga er nu weer vandoor...

Vast veel succes voor Remmie!

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @juud: wist niet dat je thuis zat :(

geeft het je meer rust? en tijd? en ruimte in hoofd en hart?

hope so?

@fem: jij is stil!

@leo: sie fem!

nu echt zwaai.

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Geeft wel meer rust, absoluut! Maar probleem ligt niet bij werk. Tis vooral dat ik gewoon nergens meer toe in staat ben, dus ook niet in werken...

Ik heb nu wel tijd om letterlijk alles op te ruimen en dat werkt verlichtend! En ben letterlijk alle shit kwijt die ik in me had... (diarree....) maar daar krabbel ik ook van op. Nu nog hoofd vol puisten en daarmee is feest compleet...

Maar goed, veel afleiding en af en toe een leuk klusje helpt wel.

@Kling: hulde aan Florinefoto's!

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ juudje, mega dikke knuf moppie

@ Klingeltje, heerlijk over Florien te horen

@ remmie, korreltjes, spannend

16. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Heyyy...

Ik ben niet meer helemaal bij met lezen geloof ik....wel geprobeerd, niet in geslaagd.

Ik wil allereerst Nai een hele dikke knuf geven.....wat een ongelofelijk verdrietig nieuws en wat een onzekerheid. Heel, heel veel sterkte meis!!
    En natuurlijk van harte met het prachtige nieuws over het kleine wondertje in je buik.
    Wat is het leven toch tegenstrijdig zeg....vreugde en verdriet liggen soms zo dicht bij elkaar.

Rem; ben hier al volop aan het duimen voor je....hopelijk donderdag vk helemaal niet meer nodig voor verder verloop, maar voor kraambedcontrole :p.
    Succes liefie...spreek die kleine maar even streng toe! :D
    Enne.....*vraagt zich net als Kling af*....wat voor korrels????

Kling; Florine klinkt geweldig....ik ga zo eerst weer even nieuwe foto's kijken.
    Hoest verder met hoofd, lijf, flauwvallen?! Let je een beetje op jezelf?? *kijkt streng*

Bow; hoest met broeden?

Fem; Nikita inmiddels weer een beetje uit de lappenmand?

Sorry meiden....ben een zeef, eerlijk waar..niets mee te beginnen.
    Beetje teveel hoofdpijn.....maak me ook een beetje te druk om alles en niets. Zullen de hormonsters wel zijn.
    Inmiddels wel een plan de campagne gemaakt voor kamers en opruimtoestanden.....lekker aan de slag. We beginnen met de kamer van de meiden. Lekker fris pipbehangetje op 1 wand en leuke kast gescoord op mp voor de kleine meid.....das plan 1. Vervolgens nieuwe kamer voor onszelf, mag ik weer leuk behangetje uitzoeken :).....en van daaruit e.e.a. opruimen en vooral heel veel zooi weggooien. Moet ik wel doen als man en kinderen niet thuis zijn.....ik leef namelijk samen met een stel hamsters :D.

Ik ga maar eens even wat doen aan mijn shit...oeps sintsurprise...plan is om het af te hebben als ik volgende week donderdag met mam en zus naar Londen ga....dus werk aan de winkel!

Tot later!

17. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Thanx meiden.. Ja, zal toch een bak zijn als beeb 11/11 komt. (was eerste uitgerekende datum) En nikki van 05/05, deze van 11/11.. Leuk al die feestdagen ;) haha...

Ja, kan me wel vinden in het plan. In principe is het dan de bedoeling om om de dag aan de CTG te gaan. Dus ben benieuwd.....
    Vind het zelf een prettig idee dat t kindje gewoon goed in de gaten wordt gehouden. Maakt me niet uit wanneer het dan komt, als het maar goed gaat....

@ kling: wordt geschat op Nikki grootte, zeg maar. (Ruime 8 ponder, misschien iets groter, maar zeker geen 10 ponder).

@ korreltjes: homeopatische korreltjes. Kunnen verder geen kwaad, onder het mom: dus baat t niet, schaadt t niet... Valt te proberen.
    (Vk verbaasde zich wel dat vorige dosering niets heeft uitgehaald.. haha..)

@ verweken: tja, wil idd ook niet altijd wat zeggen. Als dat koppie nu maar verder gaat dalen. Maarja, ook dat weet je niet wanneer....

@ ego: zo, nu genoeg ego!!!

@ nai: :( vind t nog steeds heel erg voor je/jullie.. Bah, moet er elke keer aan denken...

@ juud: dikke knuff!! zomaar....

@ kling: gij trotse mama! :)

18. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Wil nog even zeggen;

Florinefoto's....smelt!!!! Zo lief!

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @kling ze willen met chemo ervoor zorgen dat iig het vocht weggaat uit de buik, want dan kunnen ze een kijkoperatie doen en dan echt weten waar K.. K.... zich precies bevind..

wat ik dan helemaal klote vind is dat ik eigenlijk geen vriendinnen in de buurt heb wonen.....

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @nai: helemaal geen dinnen de buurt, nu je in hellendoorn zit?
    :(
    bellen, ze naar je toe sommeren? voor choco&thee&tuttel&vooral praat?

wanneer is de 1e chemo? dan gaan hier de buskaarsjes weer aan hoor.
    die hebben klingmama ook geholpen...

@pip: jij mag zeef zijn in jouw toestand!
    enne, pipbehang in piphuis, hip! :)

@foto-smelt-opmerkingen: senks! :)

@alle borstvoedingsmamas: hier een poppetje dat zowel gisteren als vandaag overdag vaker&korter wil drinken.
    uiteraard gehoorzaamt deze melkfabriek.
    is dit nu een zogenaamde *regel*dag* :D?

meer overdag, minder snachts?

vragen, vragen.
    t grappige is dat alle antwoorden eigenlijk maar in 1 persoontje zitten, van een cm of 51 :D

Deel Deze Pagina