Lieve Nai, ik schrik me rot van je bericht over je moeder! Wat ontzettend klote! *geeft Nai virtueel een hele dikke knuffel* Later meer, eerst kleine meisje in bad en daarna in bed doen
Zo iedereen gedoucht en eentje in bed nu ff tijd voor jullie @ Rem, bmm (helemaal) verweekt klinkt inderdaad wel goed, en bij 2e (of volgende) kindjes hoor je toch vaker dat ze niet laag genoeg liggen voordat bevalling begint. Zoiets staat me tenminste bij. Nou, ik hoop dat Lars of Sjors zich snel aandient al zou 11/11 ook wel leuke datum zijn, alaaf! Nai, ik vind het echt nog onwijs schrikken van je moeder! Ook zo ongrijpbaar omdat ze wel weten dat er iets zit maar niet wat precies. Small, hoe gaat het? Juud, ik wist ook niet dat je sinds 1 nov thuis zit. Wel ergens fijn dat je letterlijk aan de opruim kunt en wie weet helpt het geestelijk ook wel iets. Maar snel naar psych zou natuurlijk het fijnste zijn. Weet dat we aan je denken! Lim, vervelend hoor dat Puk 's nachts niet goed slaapt. Kling, heb je anestesist nog gebeld over pijn/flauwvallen etc. en zo ja wat zei deze? Ik vind het zo heerlijk om je "gepruttel" over Florine te lezen. Maar uhm je hebt het wel fout hoor dat Florine de prachtigste is @ Bow en Kling, zo leuk dat je vrijdag Florine gaat zien! Real life Florine snuiven en niet alleen van foto= leuk! Over tijdje wil ook graag 8) @ Pip, oh leuk dat je stap voor stap aan de kamers gaat beginnen! Kunnen je steeds lekker aan het stylen zijn en met die mooie winkel van jullie zul je vast leuke dingen vinden. Oh wat erg ik weet de rest al niet meer Excusez moi! Hier alles goed maar DRUK! Deze maanden zijn altijd het aller drukste op school dus vandaar wel minder tijd om hier te zijn maar alles gaat goed hoor. We bikkelen lekker door
HAPPY BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 107016 Mama's Female81: Nikita °09-02-2009 Leonie: dochter °31-03-2009 Juud: Femke °24-04-2009 Remmar: Nikki °05-05-2009 Pixie: Eva Olivia °23-05-2009 Debs: Emily Aimee °09-06-2009 Lautje1979: Finn °11-06-2009 Limmeke: dochter °11-06-2009 Nrg50: Milan °22-06-2009 Spirit: Marissa °10-07-2009 Smallville: Lonneke °13-07-2009 Pippa: Britt °13-07-2009 Alice: Ralph Julian °31-07-2009 Naiobi: Quinn °10-09-2009 Bowen: Niels °03-10-2009 Natjes: Tygo °12-10-2009 Elke: Nadine °14-11-2009 Tischa: Jayde °20-01-2010 Yadi: Abigail °24-04-2010 Miranke: Sanne °09-06-2010 Klingel: Florine °21-10-2010 15 meisjes 6 jongens Preggers 16-11-2010 Remmar ? 28-12-2010 MilkHd ? 07-01-2011 Survivor J 09-03-2011 Cin J 26-04-2011 Natjes ? 29-04-2011 Pippa ? 16-06-2011 Bowen ? 0 meisjes 2 jongens 5 onbekend NOD ??: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje,07/'08 ) ??: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ??: Milla (beeb 1) 3 waarvan 3 MMM Afspraken 11-11: Milk controle vk 12-11: Bow intake vk 16-11: Natjes vk 17-11: Female PRIUS onderzoek Nijmegen 24-11: Bow eerste echo! 07-12: Natjes 20w echo 16-12: Niels CB + prikjes
Nai gefeliciteerd met je zwangerschap, en sterkte met het nieuws over je mama. Voor de rest een dikke knuf!
@nai ik las het op facebook en nu hier en dan lees ik weer ook zo'n leuke nieuws dat je ZWANGER bent.. meid wat dubbel. toch probeer blij te zijn met je zwangerschap en geef je mama het positieve ook.. !! *knuffel*
Nai: gadsie, nee he... wat een kut nieuws van je mama zeg! hopelijk slaat alles aan en kunnen ze verder kijken wat er aan de hand is Remmar: ging jij niet nu overgedragen worden aan zkh? Blij toe dat Nikki alweer beter gaat! Klingel: nog lekker aan het genieten, goed zo! traantjes zijn zielig, maar wel uberschattig zeg! Juud: extra knuffie voor jou! Pippa: klinkt in ieder geval alsof je de zaken voor jezelf weer wat beter op een rijtje hebt, goed zo! Hier gaat het goed. Raar idee dat de bevalling steeds dichterbij komt (al heb ik dat idee zelfs nog niet). Zonet in zkh geweest voor rondleiding over de verloskamers enzo, waren ook twee meiden van yoga, wel grappig dus. Wel jammer dat milkman niet zo tegen dat medische kan, die zag ik gewoon wit wegtrekken bij sommige zaken. Gelukkig kan ie het altijd wel hebben als het eenmaal zover is.... Ik ga zo even buikupdateje proberen (batterij camera was laatst leeg). Verder leuke uitdaging ontdekt: teennagels knippen... het ging nog net
Haiiii Wat een vreselijk kutnieuws Nai. Wat erg voor jullie...wens jullie veel sterkte en zal een kaarsje branden, dikste knuffel! Milk ja spannendddd, komt echt dichtbij! Remmie ook spannend voor joe, kan ieder moment gebeuren!!! (zet m op, alvast!!!!!) oooooh knuffies voor iedereen! Ben zo gestresst joh, druk druk in mn hoofd. Heb er een lamme zere arm van. Ik ga dus donderdag naar NY!!! Zaterdag vroeg mn vriendinnetje, die stewardess is, me mee! Helemaal gaaf! Maar in deze toestand ben ik toch een stuk gestresster zeg...jammer eigenlijk. Heb oppas moeten regelen en dingetjes verzet en morgen en donderdag moet ik nog werken en gelijk uit werk naar schiphol...dus nu huis schoon achterlaten en was wegwerken en boodschapjes in huis etc. Morgen alvast eten maken (R kan absoluut niet koken) en stapeltjes kleding klaarleggen voor kids (anders zien ze er niet uit haha) En moet nog naar de bank én morgen avond nog naar psych. Dus. Daar ben ik mee bezig. Kom zondag alweer terug trouwens hoor....hebben daar precies 48 uur vrij om te shoppen etc!! Dus morgen en donderdag heb ik geen tijd meer om hier te komen. Spreek jullie volg week weer!!!!!!! xxxxxxxxxxxxxxx
dag drukke alice, heeeeeel erg veel plezier alvast!!!! buikupdate in album, zelfs al een zwangerschapsstreep aan het ontstaan (lekker puh, klingel, ik wel )
@ alice: heerlijk die ny reis! Geniet ervan! @ pip, fijn dat er nu wat dingen in huis gaat gebeuren! @ milk: fijn dat het zo goed gaat met je! Beebkaam en de rest al klaar? @ rest : ben ik alweer kwijt. @ mij: gaat goed hier! Echt genieten van kleine jongen hier. Is zo slim en snapt zo ontzettend veel. Je kan hem nu echt dingen aanleren wat hij vervolgens ook echt blijft doen. Erg grappig ieder geval!
@nai: dikke knuf, beetje kunnen slapen vannacht? Woont je moeder in de buurt trouwens? @Alice: heeeel veel plezier!!! @Milk: mooie buik!!! @Kling: Zorg je wel dat Bow niet al het moois er af kijkt vrijdag?! @Bow: En ook niet alle babylucht opsnuiven hè! @remmiebeeb: KOMT U MAAR!!! Mama is er klaar voor en de bus ook! @Leo: "Lekker" druk dus? En geen last van keel meer, of wel? @Smallie: Nog met collega gebabbeld? En hoe is het nu met jouw hoofd en lijf? Verder weer alles kwijt, sorry! Gisteren in bed realiseerde ik me ineens dat ik al 5 maanden zwanger was!!! Kon direct niet meer slapen omdat ik vond dat we een naam moesten hebben...
@Nai: Ook dat nog. K zooi! Bah, ben er gewoon naar van. (En dan begin ik direct te denken: progesteronbollen, zouden die niet voor plakbeeb kunnen zorgen?) @naam: Nee, nog geen naam. Dat niet meer kunnen slapen duurt sinds ik zwanger ben meestal niet langer dan een half uur...