Nai....nee toch! Heb je hetzelfde merk gebruikt? Wat vind ik dit erg.....dikke knuf! Alice; spannend zeg! Ga er lekker van genieten he!! hihi Cin....je hebt nog 4 maanden de tijd hoor ...lekkere zwanger doos! Milk; wat gaat het hard he....ruim 33 weken wauw! Milkman een beetje witjes in het ziekenhuis?! Komt goed hoor...als het zover is heeft hij er hoogstwaarschijnlijk helemaal geen last meer van. Natjes; joe ook al zo dement?! Ik voel me ook al zo'n zeef....vreselijk gewoon. En ik blijf zo moe....heb jij daar ook last van? Verder alles goed met het buikie....begin je al te groeien? Rem; alles nog rustig daar beneden? Leo; hoe ist? @ hier; gisteravond kast gehaald....handen jeuken, maar nog geen verf. Zo eerst maar even schuren en schoonmaken.
@ nai, hele dikke knuf, grrrr @ Leo en Cin, morgen ga ik weer naar ha, ondanks ab kuur, nu mega zere oren/wangen en keel. Gepraat met collega ja, was wel fijn dat wij op zelfde niveau zitten. Maar ze (management) heeft hele verhalen, wat je dan uiteindelij kkan samen vatten tot 2 woorden en wat nog steeds niet helpt, ons eerder meer verontrust. Dus collega en ik gaan ons eigen plan opzetten, tot welk punt wij het aankunnen en wanneer het over is.
nai nee he? denk je dat t echt mis is/gaat... ? klote klote klote.... daar laat ik t dan maar even bij voor nu.. *mokt naar de strijkplank*
getverdemme! ik EIS dat er geen K in de bus is en ook geen MK en wel 100% roze en geen verdriet en ongeluk en meer van dat al! :x meer weet ik even niet te melden hoor. ga STAMPvoetpot boerenkool maken dan maar..
@nai: ohhh meissie wat klote zeg! Pfff... Echt zwaar kl*te! @pip: moeheid begint nu net weer beetje weg te trekken! Zal trouwens morgen eens foto maken..Tot nu toe niets terwijl bij kleine man elke week! Sjit!
@Natjes & Pip: Ik blijf het idee houden dat jullie me aan het inhalen zijn maar dat is niet zo vrees ik... @Milk: Hier ook zo één die wit wegtrekt in een ziekenhuis. Ik ga er maar vanuit dat hij er op het moment zelf wel zal staan, haha.
het voelt een beetje misplaatst om dit te komen vertellen nu... zit toch met nai en nai mama in hoofd als ik aan bus denk... maar .. EVA IS EEN DRAAK!!!! ik mocht haar voor niks optillen, ik mocht haar nergens een hand geven om mee te nemen ergens anders. ik mocht niks afpakken. Ik mocht zelfs niks geven. alles werd gesmeten,geschopt, voor gegild. TANTRUM!! ben de tel kwijt hoe vaak ze haarzelf op de vloer gooide vandaag om vervolgens daar te blijven liggen op haar rug en gillen. en dan stat ze op en zoekt ze iets op die ze kan gooien of een klap geven.. vandaag ook voor het eerst aan haar nichtjes haar getrokken toen iets haar niet zinde. echt waar. ik hop dat dit maar een fase is en snel over gaat. want ik vind het niet leuk... en vind haar eerlijk waar niet lief is ook zoooo vermoeiend..
lieve nai.. een hele lichte test wilt niet altijd wat zeggen.. je urine hoeft maar niet stuk minder geconcentreerd te zijn.. dus ik blijf hopen pixie: eva komt nu in 1 van leukste fases terecht.. heel langzaam doet peuterpubertijd zijn intrede.. wat ouders tot wanhoop kan drijven.. negeren is het beste dat je kan doen
jeetje wat een droom vannacht! Beviel van een jongen en het ging allemaal goed. Wel beetje jammer dat ik ook gehecht moest worden ha ha ha. Zo jammer dat je dan wakker wordt van je kindje wie echt een schijtluier heeft waar je u tegen zegt! Alles zat onder de poep! Ook goedemorgen! Maar goed hij ligt weer in schone romper en slaapzak te slapen, nu ik nog. Goedemorgen, of welterusten allemaal!
@all mijn moeder gaat vandaag beginnen met chemo.. en twee dagen voor kerst weer en in januari weer.. ze heeft eierstokkanker en ze hadden het misschien over uitdagingen.... @pix Hmmm quinn slaat nu al tegen dingen als iets em niet aanstaat.. @natjes lekker wakker worden dus @lim de vorige keren was dat wel het teken van mk, heb vandaag ook enorme buikpijn.. maar heb Naiman gisteravond nog wel nieuwe testen laten halen en dan misschien morgen ofzo opnieuw testen mocht ik nog niet Ongi zijn.. @Naiman was gistermiddag al naar huis gekomen om mij te troosten.. @all lief dat jullie mee leven met ons..
naï zat me te bedenken dat het toch bijna niet kan dat een test zo snel zoveel lichter is? Misschien toch zoals lim zei, urine minder geconcentreerd! Sterkte voor jullie en mama komende tijd, is zware periode!
@remmie kom maar beebje mooie datum is gekomen @natjes misschien had ik de avond ervoor heel veel gedronken.. maar jah ook hele erge buikpijn .....