En de Augustusbus rijdt verder deel 5 (pff.. deel 5 alweer! :D )

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Remmar, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Nai: ik hoop echt dat het niet zo is voor je!
    Als het toch weer een mk wordt, ga je je dan laten onderzoeken? Is al je derde mk dan toch?

Natjes: haha, stinkend uit je droom gerukt, fijn is dat!

Eva: ha, een peuterpuber, succes!

2. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @nai, ik wil je geen valse hoop geven natuurlijk, maar ik was er ook heilig van overtuigd dat ik ongi zou worden, vraag klingel cin en elke maar!

@rem, succes vandaag!

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @milk het is dan de tweede in een half jaar. en 3 in totaal.. Ik denk dat ik dan nog 1 keer zou proberen ...

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @bowen wacht gewoon tot zaterdag dan zou het wel een keer moeten komen lijkt mij.. en anders testen ... wat ik dan nog enger zou vinden...

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @nai ik hoop echt dat het is zoals bow hoopt..
    @lim ja ik negeer de bui maar niet eva. ze gaat dan op de vloer leggen en ik til haar dan op en hou haar vast. als ze vecht dan leg ik haar naast mij op de bank en wacht tot het afgelopen is en zodra ik zie dat de rust inkomt dan leid ik haar af met een speeltje of boekje of zo ..kan niet veel meer dan dat. ze is namelijk niet 'bereikbaar' tijdens een bui (herken dit ook bij cliënten die boos zijn hahaha) dus helpt toch niet met haar te praten.
    zo te zien heeft de draak Eva vandaag weer uitgespuugd. ze is weer mijn lieve kindje ;)

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieve nai,

ten eerste ontzettende knuffel wegens je mama.
    het is zeker eierstokkanker? :(

oh god nee he...

ik wil jou en jullie heel erg veel sterkte wensen.. ik weet niet of je er op zit te wachten maar ik ben nogal in dezelfde materie gedoken toen bij mijn mama die grote tumor werd ontdekt, waarbij het dus ook om eierstokkanker ging. maar dat de ' borderline-variant ' .

als je wilt PBen ofzo om erover te praten, welkom..

welk ziekenhuis behandelt haar?

over je testen, ik zou inderdaad nog een paar testen doen. ook gewoon overdag!
    indien zwanger dan zou je nu, een paar dagen na je NOD, in elk geval geen lichtere moeten krijgen, daarvan ben ik overtuigd, wel of niet veel gedronken enzovoort..

ik hoop zo dat het toch goed gaat, maar hou je het wel in de gaten?
    het zou ook mis kunnen zijn/gaan zonder bloedverlies he (MA)..

pas aub goed op jezelf, zeker nu ook met je mama..

liefs en knuffel voor allemaal,

kom later wel voor meer praat maar weet niet wanneer, komende dagen veul bezoek.

smak!

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @klingel ze wordt behandeld in zwolle.. Wat bedoel je met borderline variant? Ze weten zeker dat het eierstokkanker is, dat heeft ze gisteren te horen gekregen.. ( terwijl ze dit al veel eerder wisten ) de dokter zei ooh wist je dat nog niet..

@testen me scared.... en straks idd een MA....

8. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None

Uitdagingen moest uitzaaiingen zijn.... krijg je met T9

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    nai,

een borderline tumor is een variant van eierstokkanker waarbij de tumor (mijn mama had er 1 van 15 bij 17 cm) is ' ingekapseld ' in een soort vlies.
    hierdoor kan de kanker dus niet uitzaaien. kortom meestal is dan wegsnijden en soms de lymfen preventief verwijderen afdoende.

ongeveer 10% van de eierstokkankers/tumoren is een borderlinetumor.

dit is bij mijn mama de redding geweest want met een grootte zoals die van haar had er anders niets meer gedaan kunnen worden.

zij is behandeld in het diaconessenhuis in utrecht trouwens.

WAT, zeiden ze in zwolle dat het allang bekend was dat het K was en ' wist u dat niet ' ????

:x

geevee!

uitzaaiingen zijn nog niet zeker? hebben ze al naar de lymfen gekeken?
    foto van longen enzo?

sorry dat ik zoveel vraag, anders moet je maar zeggen dat ik mn kop moet houden hoor.

er gaat hier gewoon een flashback-luikje van maart open... :(

ik wil je mama heel veel posipower toesturen en jullie ook.. ik doe mamas powerkaarsje aan dat heel maartaprilmei heeft gebrand!

smak

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @klingel ze kunnen nog niks over de uitzaaiingen zeggen, maar het leek er wel op dat ze ze had.. Ik weet nu ook niet meer omdat ik haar vriend had gesproken en die het snel uitlegde.. We wachten maar af wat chemo vandaag gaat doen..

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    CB test is negatief...

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @nai [knuffel] ag meid.. vind het zo akelig voor je. *huil*

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heey meiden!

Ik hier snel ff, meisje ligt nog te slapen, maar verwacht dat ze zo wel wakker wordt...

@ nai: jemig, zit toch echt met tranen in mn ogen je berichtjes over je moeder te lezen.. :( Bah.. tis niet eerlijk!!
    Hoop iig dat chemo z'n werk doet..
    En dan ook nog nega test nu... :( jemig zeg....
    Hele dikke knuff!!
    En als je een keertje zin in bakkie hebt ofzo, je weet me te vinden! (hoop ik)

Oke, dan nu ff snel ego, voor de nieuwsgierigen onder ons:
    VK vanmorgen geweest. Kindje lijkt wel wat verder ingedaald, maar nog niet helemaal. Strippen kon dus ook nog niet..
    In overleg met haar afgesproken dat ik dinsdag en vrijdag aan de CTG ga in ZKH. En tussendoor keertje op controle bij hun kom.
    Mocht t kindje met 41 weken er niet zijn, wordt ik diezeflde dag nog ingeleid.

Heb er zelf een prima gevoel bij. Mocht helemaal zelf kiezen wat ik wilde. Ze vroeg me vooral naar waar we (ik) bang voor zijn....
    Ze gaf nog wel aan dat ze het kindje schatte op een ruime 8 ponder. Maar dat ze het niet helemaal goed kon voelen omdat ik vrij veel vruchtwater heb (wat natuurlijk niet verkeerd is)...

Mocht vandaag ook wel voor CTG ofzo, of t weekend. En ze wilde zelfs t weekend nog wel keertje langskomen om hartje te luisteren. Maar vond dit zelf niet nodig. Voel het kindje goed en moet erop vertrouwen dat t allemaal wel goed zit (want zo voelt t ook). Het komt wel.....

Dikke smak voor iedereen!

14. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    ohja, wilde ik nog zeggen:

@ pix: herken je verhalen over Eva helemaal. Hier net zo'n draak in huis. Moet zeggen dat t wel per dag verschilt.
    Maar hoorde gister op KDV dat ze elke keer kindjes had omgeduwd.. :( en dat is dan je 'lieve kleine onschuldige meisje...' *zucht*

Begint dat nu al!??! :(

Moet zeggen dat ze dat trouwens al wel langer doet: kindjes even willen aanraken/aaien, maar dan wel een beetje errug onbenullig. Speentjes pikken, speelgoed pikken, etc.. Kleine kattekop! Maar zo gaf ze gister ook heel lief iedereen een kusje toen ze weg ging! :D

15. natjes

natjes Niet meer actief

@nai: pfff.... meer valt er niet te zeggen denk ik. Dikke knuf voor jullie.
    @rem: Fijn dat er zo mee gedacht wordt er vooral dat er naar je geluisterd wordt! Ben heel benieuwd wanneer de kleine komt!
    @hier: ohhh wat ben ik kippig zeg! Haal ik net 2 pyama's voor die jongen... dat ik 2x maat 86 te hebben. Is het 1x 68 en 1x 86! En laat ik daar pas achter komen als ik heel die verpakking de vernieling heb geholpen... *zucht*
    Nu maar hopen dat ik hem straks voor de ander kan gebruiken.
    Heb trouwens nieuwe foto's in fotoalbum gemikt!

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik kom Nai even een hele dikke knuffel geven :( Het is niet eerlijk meis.....sterkte!

17. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    nai hele dikke knuf voor jou meis.... zo oneerlijk!

18. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Voor de positieve noot van vandaag: kom net bij de vk vandaan. Alles goed, ukkepuk nog steeds al wat ingedaald, wensen rond de bevalling besproken. Afgesproken dat ik niet langer ga doorlopen dan tot 41 weken, dus met 40 weken al starten met strippen enzo. Was geen enkel probleem, dus erg blij mee!

19. natjes

natjes Niet meer actief

Fijn milk!

20. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    HAPPY BUS
    ON DEMAND

Bekijk bijlage 107455

Mama's
    Female81: Nikita °09-02-2009
    Leonie: dochter °31-03-2009
    Juud: Femke °24-04-2009
    Remmar: Nikki °05-05-2009
    Pixie: Eva Olivia °23-05-2009
    Debs: Emily Aimee °09-06-2009
    Lautje1979: Finn °11-06-2009
    Limmeke: dochter °11-06-2009
    Nrg50: Milan °22-06-2009
    Spirit: Marissa °10-07-2009
    Smallville: Lonneke °13-07-2009
    Pippa: Britt °13-07-2009
    Alice: Ralph Julian °31-07-2009
    Naiobi: Quinn °10-09-2009
    Bowen: Niels °03-10-2009
    Natjes: Tygo °12-10-2009
    Elke: Nadine °14-11-2009
    Tischa: Jayde °20-01-2010
    Yadi: Abigail °24-04-2010
    Miranke: Sanne °09-06-2010
    Klingel: Florine °21-10-2010

15 meisjes 6 jongens

Preggers
    16-11-2010 Remmar ?
    28-12-2010 MilkHd ?
    07-01-2011 Survivor J
    09-03-2011 Cin J
    26-04-2011 Natjes ?
    29-04-2011 Pippa ?
    16-06-2011 Bowen ?
    0 meisjes 2 jongens 5 onbekend

NOD
    ??: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje,07/'08 )
    ??: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje)
    ??: Milla (beeb 1)

3 waarvan 3 MMM

Afspraken
    12-11: Bow intake vk
    16-11: Natjes vk
    17-11: Female PRIUS onderzoek Nijmegen
    24-11: Bow eerste echo!
    26-11: Milk controle vk
    01-12: Milk verlof!
    02-12: Milk intake kraamzorg
    07-12: Natjes 20w echo
    07-12: Milk controle vk
    16-12: Niels CB + prikjes

Bow, morgen intake, spannend! Alhoewel de echo natuurlijk veel spannender is ;)

Deel Deze Pagina